Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Євро контейнери місткістю 1100 літрів з плоскою кришкою (ДК 021:2015 – 44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску)
Очікувана вартість
960 000,00 UAH
UA-2022-11-17-014258-a ● c5ecce8bab27441e8acd529acbd1eb6a
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО НОВОГРАД-ВОЛИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "НОВОГРАД-ВОЛИНСЬКЖИТЛОСЕРВІС" |
Код ЄДРПОУ: | 36229211 |
Місцезнаходження: | 11700, Україна , Житомирська обл., місто Новоград-Волинський, вул. Житомирська, будинок 45 |
Контактна особа: |
Галина Бакало +380964056594 uokpnvgitloservis@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 листопада 2022 23:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 листопада 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 листопада 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 листопада 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 29 листопада 2022 15:44 |
Початок аукціону: | 29 листопада 2022 15:44 |
Очікувана вартість: | 960 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 800,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44610000-9: Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску
Закупівля проводиться відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Закупівля проводиться відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
120 штуки
Євро контейнери місткістю 1100 літрів з плоскою кришкою (ДК 021:2015 – 44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
11700, Україна, Житомирська область, місто Новоград-Волинський, вул. Житомирська, будинок 45
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2022
ДК 021:2015: 44610000-9 — Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за цим Договором здійснюється «Покупцем» в безготівковому порядку на підставі накладної, оформленої Постачальником та підписаної Сторонами, при наявності необхідної суми бюджетних призначень на протязі 7 (семи) календарних днів з дня отримання товару. | Пiсляоплата | 7 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 листопада 2022 20:36 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
24 листопада 2022 20:34 |
Перелік змін_Євро конейнера_.pdf | |
24 листопада 2022 20:34 |
ТД 2022 з особливостями_євро контейнери_зі змінами.doc |
24 листопада 2022 20:36 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
24 листопада 2022 20:34 |
Перелік змін_Євро конейнера_.pdf
|
||||||
24 листопада 2022 20:34 |
ТД 2022 з особливостями_євро контейнери_зі змінами.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо кольору предмета закупівлі
Дата подання: 18 листопада 2022 18:47
Дата відповіді: 21 листопада 2022 20:24
Чи можна подавати пропозицію предмета закупівлі в зеленому кольорі ?
Відповідь: Розглянувши ваше запитання, повідомляємо наступне: замовником буде враховано та додано зміни в опис предмата закупівлі щодо кольору товару.
фото контейнера в тендерній документації
Дата подання: 19 листопада 2022 15:12
Дата відповіді: 21 листопада 2022 20:40
фото контейнера 1100л яке розміщене в тендерній документації є виробництва Ай-пласт ( росія-рф)
Відповідь: Розглянувши ваше звернення, повідомляємо наступне: фото контейнера було взято з інтернет простору, на якому не вказано ані посилання на торгову марку ані країни походження товару.
нове фото предмета закупівлі
Дата подання: 19 листопада 2022 15:14
Дата відповіді: 21 листопада 2022 21:34
можете замінити фото за посиланням https://www.ese.com/ru/ese-world/produkcija/poisk-produkcii/detail/?no_cache=1&tx_dmeseproductfinder_pi1%5BproductID%5D=523
Відповідь: Розглянувши ваше звернення, повідомляємо наступне, що замовник врахує при внесенні змін в ТД.
Ребра жорсткості стінок: на кожній стінці по 2 шт.
Дата подання: 19 листопада 2022 15:22
Дата відповіді: 22 листопада 2022 23:59
Щановний Замовник, оскільки вимагаєте щоб предмет закупівлі відповідав стандарту EN 840-2 з підтвердженням що випробування згідно RAL GZ 951/1 то нема значення чи буде контейнер з ребрами жорсткості стінок: на кожній стінці по 2 шт. чи не буде цих ребер на кожній , чи тільки на передній і задеій стінці, оскільки такі корпуси отримали RAL то вони витримують навантаження 440 кг що з ребрами на 4-х сторонах, чи тільки на 2- сторонах, різниці нема, раніше взагалі ребер не було, ребра появилися по причині зменшення товщини і відповідно ваги самого корпусу контейнера. Тому варто зазначити, що Ребра жорсткості стінок: відповідно до стандарту EN 840-2 і так буде правильно до всіх потенційних Учасників.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Розглянувши ваше запитання, повідомляємо наступне: замовником буде враховано та додано змін
Ребра жорсткості стінок: на кожній стінці по 2 шт.
Дата подання: 19 листопада 2022 15:25
Дата відповіді: 23 листопада 2022 00:01
або просимо Замовника обгрунтувати вимогу Ребра жорсткості стінок: на кожній стінці по 2 шт та вказати що буде еквівалентом вимги
Ребра жорсткості стінок: на кожній стінці по 2 шт. відповідно до пункта 4 статті 23 Закону України Про публічні закупівлі.
Відповідь: Розглянувши ваше запитання, повідомляємо наступне: замовником буде враховано та додано змін
Гірший товар відсутні подвійні ребра жорсткості на кожній стінці контейнера - неправда
Дата подання: 19 листопада 2022 15:30
Дата відповіді: 23 листопада 2022 00:00
Просимо Замовника пояснити на підставі яких нормативних документів в тендерній документації написано визначення , що Гірший товар це відсутні подвійні ребра жорсткості на кожній стінці контейнера ???
Відповідь: Розглянувши ваше запитання, повідомляємо наступне: замовником буде враховано та додано змін
Дійсний висновок державної епідеміологічної експертизи
Дата подання: 19 листопада 2022 15:35
Дата відповіді: 23 листопада 2022 00:00
Сертифікат RAL заміняє будь який висновок державної епідеміологічної експертизи в будь якій країні світу, крім України, видаліть будь ласка цю вимогу як нікчемну. Можуть бути учасники, які не матимуть цього висновку і ніде він не потрібний крім тендерів в Україні.
Відповідь: Розглянувши ваше запитання, повідомляємо наступне: замовником буде враховано та додано змін
Гірший товар відсутні суцільнолиті ручки з корпусом неправда, а навпаки ))
Дата подання: 19 листопада 2022 15:38
Дата відповіді: 23 листопада 2022 00:05
Оскільки в тендерній документації міститься вимога Ручки контейнера: 4 шт., суцільнолиті/не суцільнолиті з корпусом. Також має бути обладнаний двома ручками в задній частині контейнера і це правильно, прохання видалити з визначення Гірший товар - відсутні суцільнолиті ручки з корпусом. Дякую.
Відповідь: Розглянувши ваше запитання, повідомляємо наступне: замовником буде враховано та додано змін
документи подаються за власноручним підписом його керівника чи уповноваженої особи Учасника та завіряються печаткою
Дата подання: 19 листопада 2022 15:50
Дата відповіді: 21 листопада 2022 21:20
Поясніть будь ласка : якщо на кожен документ і на пропозицію в цілому накладається КЕП , чи потрібно ставити на кожен документ власноручний підпис керівника чи уповноваженої особи Учасника та завіряюти печаткою ?
Відповідь: Розглянувши ваше звернення, повідомляємо наступне: замовник вказав в тендерній документації спосіб подання тендерної пропозиції, а саме : "Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції", блок "1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції".
витяг/виписка має бути, не більше тижневої давнини відносно дати подання пропозиції
Дата подання: 19 листопада 2022 16:43
Дата відповіді: 21 листопада 2022 21:13
Просимо пояснити законодачі підстави вимоги в часі , а саме не більше тижневої давнини, це питання стосується витяг/виписка має бути, не більше тижневої давнини відносно дати подання пропозиції ?
Відповідь: Розглянувши ваше звернення, повідомляємо наступне: замовник має на увазі перевірку кінцевого беніфіціару, тому данну вимогу виклав таким чином.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-11-17-014258-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "НВП "Укрресурс", Код ЄДРПОУ:34396623
Дата подання: 21 листопада 2022 21:52
Дискримінаційна вимога - Ребра жорсткості стінок: на кожній стінці по 2 шт.
Потенційний Учасник, вважає, що тендерна документація містить Дискримінаційна вимога - Ребра жорсткості стінок: на кожній стінці по 2 шт, оскільки в стандарті EN 840-2 на який посилається Замовник тендеру відсутня інформація щодо ребер жорсткості., що прямо заборонено Законом України Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити жодних дискримінацій. Вимога наявності щодо Ребра жорсткості стінок: на кожній стінці по 2 шт нічим не ообгрунтована, в тендерній документації нема визначення, що буде вважатися еквівалентом цієї вимоги.
Разом з тим, якщо контейнери 1100л сертифіковані згідно RAL GZ 951/1 то нема значення чи буде цей контейнер з ребрами жорсткості стінок: на кожній стінці по 2 шт. чи не буде цих ребер на кожній, чи тільки на передній і задній стінці, оскільки такі корпуси отримали RAL то вони витримують навантаження 440 кг що з ребрами на 4-х сторонах, чи тільки на 2- сторонах, різниці нема. Раніше отримували RAL взагалі ребер не було, ребра появилися по причині зменшення товщини і відповідно ваги самого корпусу контейнера. На підставі вищенаведеного,
Вимагаємо
Видалити з тендерної документації дискримінаційна вимогу - Ребра жорсткості стінок: на кожній стінці по 2 шт.
Розгорнути
Згорнути
Разом з тим, якщо контейнери 1100л сертифіковані згідно RAL GZ 951/1 то нема значення чи буде цей контейнер з ребрами жорсткості стінок: на кожній стінці по 2 шт. чи не буде цих ребер на кожній, чи тільки на передній і задній стінці, оскільки такі корпуси отримали RAL то вони витримують навантаження 440 кг що з ребрами на 4-х сторонах, чи тільки на 2- сторонах, різниці нема. Раніше отримували RAL взагалі ребер не було, ребра появилися по причині зменшення товщини і відповідно ваги самого корпусу контейнера. На підставі вищенаведеного,
Вимагаємо
Видалити з тендерної документації дискримінаційна вимогу - Ребра жорсткості стінок: на кожній стінці по 2 шт.
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 листопада 2022 20:39
Замовником внесено зміни в тендерну документацію.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2022-11-17-014258-a.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "НВП "Укрресурс", Код ЄДРПОУ:34396623
Дата подання: 09 грудня 2022 18:19
Дата подання: 09 грудня 2022 18:19
СКАРГА у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості) на кваліфікацію, у порядку та строки, визначених статтею 18 Закону та пунктом 56 Особливостей
Враховуючи наведене в Скарзі з додатками, пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації
Відповідно до абзацу 2 підпункту 2 пункту 41 Особливостей замовник мав би відхилити тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Відповідно до п.39 Постанови КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня Його припинення або скасування» No1178 від 12.10.2022 р (далі - Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої та шістнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 40 цих Особливостей
ТОВ НВП "УКРРЕСУРС" просить:
1. Прийняти дану скаргу до розгляду
2. Встановити органом оскарження порушень законодавства з боку Замовника під час здійснення процедури закупівлі
3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СКЛАД СЕРВІС КИЇВ" та відхилити тендерну пропозицію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СКЛАД СЕРВІС КИЇВ" у відкритих торгах (з особливостями) по закупівлі:
Євро контейнери місткістю 1100 літрів з плоскою кришкою (ДК 021:2015 – 44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску) , Ідентифікатор закупівлі: UA-2022-11-17-014258-a
- на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 41 Постанови КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» N 178 від 12.10.2022 р.
4. Оприлюднити рішення уповноваженої особи відповідно до Закону.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 13 грудня 2022 14:35
Рішення від 13.12.2022 № 7338.pdf
Дата публікації: 13 грудня 2022 14:35
Інформація про резолютивну частину рішення від 21.12.2022 № 7589.pdf
Дата публікації: 22 грудня 2022 11:22
Рішення від 21.12.2022 № 7589.pdf
Дата публікації: 26 грудня 2022 11:47
Коментар замовника щодо усунення порушення: Розглянувши результативну частину рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України від 21.12.2022 року № 7589-р/пк-пз, з метою вжиття заходів щодо усунення порушень, Замовником оприлюдено відповідні протоколи рішень.
Дата виконання рішення замовником: 28 грудня 2022 23:57
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 листопада 2022 16:07
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СКЛАД СЕРВІС КИЇВ" |
858 240,00
UAH з ПДВ
|
858 240,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "НВП "Укрресурс" |
902 880,00
UAH з ПДВ
|
902 880,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СКЛАД СЕРВІС КИЇВ" #35551608 |
Рішення скасоване |
858 240,00
UAH з ПДВ
|
28 грудня 2022 23:14
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СКЛАД СЕРВІС КИЇВ" #35551608 |
Очікує рішення |
858 240,00
UAH з ПДВ
|
28 грудня 2022 23:14
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 29 грудня 2022 23:15 |
Кінець періоду оскарження: | 09 січня 2023 00:00 |
Дата відміни: | 09 січня 2023 00:02 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | У зв´язку з відсутністю подальшої потреби в закупівлі товарів згідно рішення протоколу від 28.12.2022р. №182 |
Документи:
29 грудня 2022 23:15
|
Електронний підпис |
29 грудня 2022 23:09
|
Протокол відміну закупівл.pdf |