Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги у сфері поводження (збирання, перевезення, утилізація і т.д.) з відпрацьованими люмінісцентними лампами та іншими відходами, які містять ртуть
Очікувана вартість
77 994,00 UAH
UA-2022-11-17-013779-a ● f7381335e3394192a8c6523c54a29203
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Регіональна філія "Південно-Західна залізниця" АТ "Укрзалізниця" |
Код ЄДРПОУ: | 40081221 |
Вебсайт: | http://swrailway.gov.ua |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Лисенка, 6 |
Контактна особа: |
Олена Федорченко +380443096911 elena@sw.uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 листопада 2022 20:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 листопада 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 листопада 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 листопада 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 28 листопада 2022 12:51 |
Початок аукціону: | 28 листопада 2022 12:51 |
Очікувана вартість: | 77 994,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 779,94 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Більш детальна інформація в тендерній документації. Проект договору в тендерній документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги у сфері поводження (збирання, перевезення, утилізація і т.д.) з відпрацьованими люмінісцентними лампами та іншими відходами, які містять ртуть
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата здійснюється по факту надання Послуг, після підписання акту/ів приймання-передачі наданих Послуг, шляхом перерахування Виконавцю коштів на 45 (сорок п’ятий) банківський день з дати реєстрації податкової накладної. Для неплатників ПДВ оплата здійснюється по факту надання Послуг, шляхом перерахування Виконавцю коштів на 45 (сорок п’ятий) банківський день після підписання акту/ів приймання-передачі наданих Послуг. | Пiсляоплата | 45 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 листопада 2022 12:43 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 листопада 2022 12:42 |
ТД Утилізація люмінісцентних ламп зі змінами від 23.11.2022.docx | |
23 листопада 2022 12:42 |
Повідомлення про зміни ТД. 23.11.2022.pdf | |
21 листопада 2022 17:36 |
Повідомлення про зміни ТД..pdf |
23 листопада 2022 12:43 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
23 листопада 2022 12:42 |
ТД Утилізація люмінісцентних ламп зі змінами від 23.11.2022.docx
|
||||||
23 листопада 2022 12:42 |
Повідомлення про зміни ТД. 23.11.2022.pdf
|
||||||
21 листопада 2022 17:36 |
Повідомлення про зміни ТД..pdf
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-11-17-013779-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "БОДНАРІВКА" ЛЬВІВСЬКОГО КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЗЕЛЕНИЙ ЛЬВІВ", Код ЄДРПОУ:31804345
Дата подання: 18 листопада 2022 16:56
Дискримінаційні вимоги до учасників
Тендерна документація не відповідає статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі", зокрема в частині добросовісної конкуренції, недискримінації та рівного ставлення до учасників і найімовірніше написана під конкретного учасника, а саме:
1. В пункті 2 Додатку 2 тендерної документації вимагається ліцензія Міндовкілля на операції збирання, зберігання, знешкодження, утилізація, проте операції "утилізація" передує "оброблення" відходів, а не "знешкодження". Також знешкодження є не обов'язковою операцією для даного типу відходів, оскільки в Україні наявні сучасніші технології. Тому необхідно викласти перелік операцій ліцензії Міндовкілля в наступній редакції: "збирання, зберігання, оброблення, утилізація та/або знешкодження".
2. В пункті 5 Додатку 2 тендерної документації вимагається дозвіл Держпраці на виконання послуг/робіт підвищеної небезпеки, проте він не є обов'язковим та залежить від технології, кількості відходів кожного ліцензіата. Про що свідчить пункт 1 групи А "Переліку видів робіт підвищеної небезпеки" Додатку 2 постанови КМУ від 26.10.2011 № 1107 “Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки".
3. В пункті 6 Додатку 2 тендерної документації вимагається висновок СЕС щодо затвердження технологічного регламенту, що не передбачено жодним чинним нормативно-правовим актом і навіть "Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами". Технологічний регламент достатньо затвердити посадовою особою учасника.
Тому, враховуючи вищенаведене, просимо внести відповідні зміни в тендерну документію, в іншому випадку ми будемо змушені звернутись до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути
Згорнути
1. В пункті 2 Додатку 2 тендерної документації вимагається ліцензія Міндовкілля на операції збирання, зберігання, знешкодження, утилізація, проте операції "утилізація" передує "оброблення" відходів, а не "знешкодження". Також знешкодження є не обов'язковою операцією для даного типу відходів, оскільки в Україні наявні сучасніші технології. Тому необхідно викласти перелік операцій ліцензії Міндовкілля в наступній редакції: "збирання, зберігання, оброблення, утилізація та/або знешкодження".
2. В пункті 5 Додатку 2 тендерної документації вимагається дозвіл Держпраці на виконання послуг/робіт підвищеної небезпеки, проте він не є обов'язковим та залежить від технології, кількості відходів кожного ліцензіата. Про що свідчить пункт 1 групи А "Переліку видів робіт підвищеної небезпеки" Додатку 2 постанови КМУ від 26.10.2011 № 1107 “Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки".
3. В пункті 6 Додатку 2 тендерної документації вимагається висновок СЕС щодо затвердження технологічного регламенту, що не передбачено жодним чинним нормативно-правовим актом і навіть "Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами". Технологічний регламент достатньо затвердити посадовою особою учасника.
Тому, враховуючи вищенаведене, просимо внести відповідні зміни в тендерну документію, в іншому випадку ми будемо змушені звернутись до Антимонопольного комітету України.
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 листопада 2022 17:10
Розглянувши Ваше запитання в системі електронних закупівель, повідомляємо наступне:
Згідно пунктів 1 та 2 вимоги UA-2022-11-17-013779-a.c1 будуть внесені зміни до умов тендерної документації.
Стосовно пункту 3 вимоги UA-2022-11-17-013779-a.c1, повідомляємо слідуюче:
Технологічний регламент – це основний технічний документ, що визначає технологію, режим, порядок проведення операцій технологічного процесу та безпечні умови роботи.
Наявність технологічного регламенту є обов’язковою умовою виконання ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами.
Крім цього, висновок державної санітарноепідеміологічної експертизи документації на розроблювані техніку, технології, устаткування, інструменти тощо міститься в переліку дозвільних документів у сфері господарської діяльності згідно додатку до ЗУ «Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності»
Додатково, Законом України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» встановлено наступне:
«висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи - документ установленої форми, що засвідчує відповідність (невідповідність) об'єкта державної санітарно-епідеміологічної експертизи медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини, затверджується відповідним головним державним санітарним лікарем і є обов'язковим для виконання власником об'єкта експертизи;
об'єкт державної санітарно-епідеміологічної експертизи - будь-яка діяльність, технологія, продукція та сировина, реалізація (функціонування, використання) яких може шкідливо вплинути на здоров'я людини, а також діючі об'єкти у випадках, коли їх шкідливий вплив встановлено в процесі функціонування (використання), а також у разі закінчення встановленого терміну дії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи;»
Враховуючи вищенаведене, та те, що наявність висновку санітарноепідеміологічної експертизи, щодо технологічного регламенту регулюється чинними нормативно-правовими актами, підстави для задоволення Вашої вимоги та внесення змін в тендерну документацію відсутні.
Тож, вимога задовільнена частково.
Згідно пунктів 1 та 2 вимоги UA-2022-11-17-013779-a.c1 будуть внесені зміни до умов тендерної документації.
Стосовно пункту 3 вимоги UA-2022-11-17-013779-a.c1, повідомляємо слідуюче:
Технологічний регламент – це основний технічний документ, що визначає технологію, режим, порядок проведення операцій технологічного процесу та безпечні умови роботи.
Наявність технологічного регламенту є обов’язковою умовою виконання ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами.
Крім цього, висновок державної санітарноепідеміологічної експертизи документації на розроблювані техніку, технології, устаткування, інструменти тощо міститься в переліку дозвільних документів у сфері господарської діяльності згідно додатку до ЗУ «Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності»
Додатково, Законом України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» встановлено наступне:
«висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи - документ установленої форми, що засвідчує відповідність (невідповідність) об'єкта державної санітарно-епідеміологічної експертизи медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини, затверджується відповідним головним державним санітарним лікарем і є обов'язковим для виконання власником об'єкта експертизи;
об'єкт державної санітарно-епідеміологічної експертизи - будь-яка діяльність, технологія, продукція та сировина, реалізація (функціонування, використання) яких може шкідливо вплинути на здоров'я людини, а також діючі об'єкти у випадках, коли їх шкідливий вплив встановлено в процесі функціонування (використання), а також у разі закінчення встановленого терміну дії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи;»
Враховуючи вищенаведене, та те, що наявність висновку санітарноепідеміологічної експертизи, щодо технологічного регламенту регулюється чинними нормативно-правовими актами, підстави для задоволення Вашої вимоги та внесення змін в тендерну документацію відсутні.
Тож, вимога задовільнена частково.
Номер вимоги: UA-2022-11-17-013779-a.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "БОДНАРІВКА" ЛЬВІВСЬКОГО КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЗЕЛЕНИЙ ЛЬВІВ", Код ЄДРПОУ:31804345
Дата подання: 22 листопада 2022 15:48
Невідповідність тендерної документації
У відповіді на вимогу від 21.11.2022 Ви вказуєте визначення технологічного регламенту з Вікіпедії, а не законодавства України. Також підтверджуєте, що наявність технологічного регламенту є обов'язковою умовою додержання вимог "Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами" (є основними якими керуються ліцензіати у даній сфері), що затверджені постановою КМУ від 13.07.2016 № 446, проте в них не вказано, що такий технологічний регламент має бути затверджений висновком Державної санітарно-епідеміологічної служби. Додатково Ви посилаєтесь на визначення висновку та об'єкту державної санітарно-епідеміологічної експертизи в законі України "Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення", але в них йдеться про технологію, а не власне технологічний регламент, а згідно закону України "Про державне регулювання діяльності у сфері трансферу технологій" технологія - результат науково-технічної діяльності, сукупність систематизованих наукових знань, технічних, організаційних та інших рішень про перелік, строк, порядок та послідовність виконання операцій, процесу виробництва та/або реалізації і зберігання продукції, надання послуг.
У роз'ясненні Державної служби України з питань праці щодо погодження "Технологічного регламенту з поводження з небезпечними відходами" вказано наступне: "відповідно до п. 8.1. "Положення про технологічні регламенти на виробництво продукції на підприємствах нафтопереробної та нафтохімічної промисловості України", затвердженого наказом Мінпаливенерго 23.07.2007 № 345 і зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 18 жовтня 2007 року за № 1188/14455 необхідно замість технологічного регламенту розробити виробничу інструкцію, яка має бути погоджена з відповідними технічними службами підприємства і затверджена технічним керівником підприємства".
У зв'язку з невідповідністю тендерної документації законодавству України, просимо внести зміни до Додатку 2.
Розгорнути
Згорнути
У роз'ясненні Державної служби України з питань праці щодо погодження "Технологічного регламенту з поводження з небезпечними відходами" вказано наступне: "відповідно до п. 8.1. "Положення про технологічні регламенти на виробництво продукції на підприємствах нафтопереробної та нафтохімічної промисловості України", затвердженого наказом Мінпаливенерго 23.07.2007 № 345 і зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 18 жовтня 2007 року за № 1188/14455 необхідно замість технологічного регламенту розробити виробничу інструкцію, яка має бути погоджена з відповідними технічними службами підприємства і затверджена технічним керівником підприємства".
У зв'язку з невідповідністю тендерної документації законодавству України, просимо внести зміни до Додатку 2.
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 листопада 2022 12:48
Вашу вимогу уважно розглянуто. За результатами розгляду повідомляємо, що до тендерної документації внесено відповідні зміни.
Номер вимоги: UA-2022-11-17-013779-a.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "БОДНАРІВКА" ЛЬВІВСЬКОГО КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЗЕЛЕНИЙ ЛЬВІВ", Код ЄДРПОУ:31804345
Дата подання: 29 листопада 2022 15:57
Переможця процедури закупівлі визнано з порушенням вимог тендерної документації
ТОВ "ЕКОВДМ" у складі пропозиції надано договір від 15.02.2022 № 2200040 обов'язкового страхування відповідальності суб'єктів перевезення небезпечних вантажів на випадок настання негативних наслідків під час перевезення небезпечних вантажів, що вимагається пунктом 4 Додатку 2 тендерної документації та проводиться згідно "Порядку і правил проведення обов'язкового страхування відповідальності суб'єктів перевезення небезпечних вантажів на випадок настання негативних наслідків під час перевезення небезпечних вантажів", що затверджені постановою КМУ від 01.06.2002 № 733. Проте в пункті 1.3. Договору йдеться про небезпечні вантажі 1 класу (підкласу) - вибухові речовини та вироби, що не відповідає предмету процедури закупівлі. Адже відпрацьовані люмінесцентні лампи - клас (підклас) 6.1. токсичні речовини.
Тому відповідно до вищенаведеного просимо переглянути рішення щодо розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Тому відповідно до вищенаведеного просимо переглянути рішення щодо розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі.
Рішення замовника: Вимога відхилена
02 грудня 2022 10:32
Подання вимог замовнику учасниками, пропозиції яких не розглядалися та не були відхилені, не передбачено ні Законом, ні особливостями.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 листопада 2022 13:26
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЕКОВДМ" |
58 928,80
UAH
|
51 909,34
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "БОДНАРІВКА" ЛЬВІВСЬКОГО КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЗЕЛЕНИЙ ЛЬВІВ" |
71 494,50
UAH
|
51 996,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОР-МЕТ" |
76 260,80
UAH
|
58 200,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛЕКОЗАХИСТ" |
77 000,00
UAH
|
77 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЕКОВДМ" #36904975 |
Переможець |
51 909,34
UAH
|
29 листопада 2022 11:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 січня 2023 14:16
|
Електронний підпис | укладений |
09 грудня 2022 15:31
|
ПЗ_Е-22670_НЮ від 08.12.2022.pdf | укладений |
09 грудня 2022 15:29
|