Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Екскаватор-навантажувач (ДК 021:2015:43260000-3 - Механічні лопати, екскаватори та ковшові наватажувачі, гірнича техніка)
Очікувана вартість
4 900 000,00 UAH
UA-2022-11-17-013246-a ● 9d78886031624309a63ea1213f22cdc5
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРУСКАВЕЦЬВОДА" ТРУСКАВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 42604438 |
Місцезнаходження: | 82200, Україна , Львівська обл., місто Трускавець, ВУЛИЦЯ ФРАНКА, будинок 59 |
Контактна особа: |
Андрій Сов'як +380673101422 kptvtmr@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 листопада 2022 18:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 листопада 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 листопада 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 листопада 2022 00:00 |
Очікувана вартість: | 4 900 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 24 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:43260000-3: Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Екскаватор-навантажувач (ДК 021:2015:43260000-3 - Механічні лопати, екскаватори та ковшові наватажувачі, гірнича техніка)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
82200, Україна, Львівська область, Трускавець, вул.І.Франка, 59
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 43260000-3 — Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 листопада 2022 18:37 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 листопада 2022 18:34 |
Тендерна документація.docx | |
17 листопада 2022 18:16 |
Проєкт договору (Додаток 5).docx |
17 листопада 2022 18:37 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||
17 листопада 2022 18:34 |
Тендерна документація.docx
|
||
17 листопада 2022 18:16 |
Проєкт договору (Додаток 5).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Порушення статті 5 та статті 22 Закону України про публічні закупівлі
Дата подання: 21 листопада 2022 17:44
Дата відповіді: 22 листопада 2022 21:54
Шановний замовник!
Додаток 1 Технічні вимоги, в прямому сенсі скопійована з технічного завдання, яке прописане для проштовхування певного учасника, та створення штучних умов для постачання екскаватора-навантажувача 4сх, тобто лобіювання інтересів певного учасника.
Серед принципів здійснення державних закупівель є недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Згідно з ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Детально проаналізувавши документацію, було встановлено декілька кваліфікаційних вимог, які розташовані в технічній частині Додатку 1, що обмежують право брати участь у закупівлі. Дані вимоги є дискримінаційними, а саме:
«довідку учасника із посиланням на відповідну сторінку єдиного офіційного вебсайту виробника, на якому розміщена брошура та єдиного офіційного вебсайту учасника, на якому розміщена брошура (не допускається надання посилання на файл; повинно бути посилання саме на сторінку вебсайту, на якій розміщений файл з можливістю його скачування);
лист-підтвердження заводу-виробника, що брошура, розміщена на єдиному офіційному вебсайті заводу-виробника (з посиланням на відповідний вебсайт) є ідентичною брошурі, розміщеної на єдиному офіційному вебсайті учасника (з посиланням окремо на відповідний вебсайт) (не допускається надання посилання на файл; повинно бути посилання саме на вебсайт);»
Фактично, встановлюючи дискримінаційні вимоги закупівлі на прохання певних потенційних учасників та відмовляючи у задоволенні вимог інших потенційних учасників, Замовник створює штучну конкуренцію, при якій, наче й зазначена можливість участі, однак, фактично, інший виробник, чия продукція на ринку відповідає технічним характеристикам, отримав більші можливості та штучно створену перевагу перед іншими потенційними учасниками.
З викладеного вбачається, що вимоги тендерної документації складено таким чином, що фактично, призводить до відсутності конкуренції, у тому числі через наявність дискримінаційних кваліфікаційних вимог до третьої сторони, яка не є учасником, а є виробником товару – це тиск на учасника, через третю сторону – виробника. Дані вимоги Ви розташували в технічній частині, з яких підстав? З огляду на технічні вимоги до предмету закупівлі, що не відповідає ч. 4 ст. 22 Закону згідно якої тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Таким чином, наявні дискримінаційні вимоги тендерної документації у цій частині порушують не тільки безпосередньо ч. 4 ст. 22 Закону, а й основоположні принципи здійснення публічних закупівель та недискримінацію учасників зазначених у ст. 5 Закону, зокрема добросовісної конкуренції серед учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Повідомляємо те, що наразі Замовник, задовольняючи побажання інших Учасників, нехтує дотриманням принципу максимальної економії бюджетних коштів, ефективності та пропорційності, відкритості та прозорості на всіх стадіях Закупівлі, запобігання корупційним діям та зловживання, а також об’єктивного та неупередженого визначення та просування по процедурі Закупівлі певного учасника, що може запропонувати лише 4сх.
Наполягаємо на видалені зазначених дискримінаційних кваліфікаційних вимог в Додатку 1. Якщо Ви хочете встановити будь-які вимоги по кваліфікації учасника, які вважаєте за необхідне – розташовуйте їх у відповідному розділі, а не в технічних Специфікаціях, стаття 23 Закону не передбачає кваліфікаційних вимог в технічних специфікаціях.
Поясніть, з яких підстав кваліфікаційні вимоги до учасників– ви розташували у технічних специфікаціях?
Надайте також роз’яснення чому створюєте тиск на учасника через 3 сторону – виробника?
Якщо виробник не бере участь у даній закупівлі, як ви можете висувати вимоги до сайту виробника?
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до ч. 3 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Тендерна документація КП "Трускавецьвода" складена з врахуванням специфіки предмета закупівлі та внутрішньо-господарських потреб підприємства. Тендерна документація складена відповідно до чинного законодавства України та не містить дискримінаційних вимог. Аналізуючи офіційні сайти відомих виробників спецтехніки, а також брошури, буклети, каталоги і т.д. з зазначенням технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, Замовник має можливість переконатись у достовірності поданої Учасником інформації стосовно запропонованого товару. Кожен Учасник має можливість запропонувати товар, що є предметом закупівлі та відповідає потребам та вимогам Замовника.
Порушення постанови 1178 від 12.10.2022року. Наявність дискримінаційних вимог фактично до третьої сторони, що обмежують конкуренцію учасників
Дата подання: 21 листопада 2022 17:45
Дата відповіді: 22 листопада 2022 21:58
Шановний Замовник!
Просимо внести зміни в Додаток 1, та видалити дискримінаційні пункти:
«довідку учасника із посиланням на відповідну сторінку єдиного офіційного вебсайту виробника, на якому розміщена брошура та єдиного офіційного вебсайту учасника, на якому розміщена брошура (не допускається надання посилання на файл; повинно бути посилання саме на сторінку вебсайту, на якій розміщений файл з можливістю його скачування);
лист-підтвердження заводу-виробника, що брошура, розміщена на єдиному офіційному вебсайті заводу-виробника (з посиланням на відповідний вебсайт) є ідентичною брошурі, розміщеної на єдиному офіційному вебсайті учасника (з посиланням окремо на відповідний вебсайт) (не допускається надання посилання на файл; повинно бути посилання саме на вебсайт);»
Зазначені вимоги є дискримінаційні з наступних причин,
По-перше: зазначені пункти не мають жодного відношення до технічних вимог предмету закупівлі (порушення ст 23 Закону), а є вимогами щодо кваліфікації учасника, при цьому розташовані в додатку1. що є ТЕХНІЧНОЮ СПЕЦИФІКАЦІЄЮ. Яким чином наявність бажаної кнопки для Замовника на сайті виробника має відношення до якості предмету закупівлі?
По-друге: дані вимоги є дискримінаційні - потенційний учасник, що не є виробником товару, а впливати на виробника – не має можливості, виробник сам вирішує яким чином вести свій власний сайт, та розміщує інформацію на ньому, яку вважає за необхідне.
По-третє: дані вимоги є дискримінаційні, так як є тиск на учасника, з вимогою Замовника до виробника (до третьої сторони). В даному випадку Ви порушили постанову 1178, п.28 Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а ви штучно створюєте умови для обмеження учасників, висуваючи дискримінаційні вимоги на користь певного учасника.
Якщо у нас в наявності є техніка, яка відповідає технічним параметрам, але сайт виробника (який не є учасником)– не відповідає Вашим побажанням, в такому випадку, ми можемо прийняти участь?
Якщо так – то видаліть зазначені дискримінаційні пункти, які не мають відношення до самого учасника, а є вимогою до третьої сторони. Існують інші доступні засоби, для підтвердження параметрів запропонованої продукції, якими Ви, як замовник маєте право скористатися на підставі ст.29 Закону.
Внесення змін жодним чином не погіршать якість предмету закупівлі, розширить коло учасників та буде запорукою прозорої конкуренції. Без лобіювання інтересів окремих учасників
Надайте роз’яснення – чому ви створюєте умови для монополізації?
Чому не скористатися своїм правом на підставі статті 26 Закону, а ставите обмеження?
У вас є можливість лише через сайт виробника з бажаними кнопками придбати техніку, інших можливостей немає перевірити достовірність технічних параметрів?
Чому порушуєте статтю 5, статтю 22, статтю 23 Закону України про публічні Закупівлі?
Чому порушуєте постанову 1178 від 12.10.2022року, п.28?
.
Дякуємо за відповідь.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до ч. 3 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Тендерна документація КП "Трускавецьвода" ТМР складена з врахуванням специфіки предмета закупівлі та внутрішньо-господарських потреб підприємства. Тендерна документація складена відповідно до чинного законодавства України та не містить дискримінаційних вимог. Аналізуючи офіційні сайти відомих виробників спецтехніки, а також брошури, буклети, каталоги і т.д. з зазначенням технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, Замовник має можливість переконатись у достовірності поданої Учасником інформації стосовно запропонованого товару. Кожен Учасник має можливість запропонувати товар, що є предметом закупівлі та відповідає потребам та вимогам Замовника.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 листопада 2022 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Констракшн Машинері" |
4 797 960,00
UAH з ПДВ
|
4 797 960,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Констракшн Машинері" #32828388 |
Переможець |
4 797 960,00
UAH з ПДВ
|
29 листопада 2022 07:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2022 14:12
|
Електронний підпис | укладений |
06 грудня 2022 13:46
|
Договір 06-12-22.pdf | укладений |
06 грудня 2022 13:17
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Екскаватор-навантажувач (ДК 021:2015:43260000-3 - Механічні лопати, екскаватори та ковшові наватажувачі, гірнича техніка) | 1 | штуки |
4 797 960,00
UAH з ПДВ
|