Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з заправки картриджів для копіювальної та друкуючої техніки
Очікувана вартість
25 000,00 UAH
UA-2022-11-17-012903-a ● d52546a9d0ae4a239c90c217a9e82fee
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ЧЕРНІГІВСЬКА МИТНИЦЯ |
Код ЄДРПОУ: | 43985581 |
Місцезнаходження: | 14017, Україна , Чернігівська обл., місто Чернігів, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ, будинок 6 |
Контактна особа: |
Давидова Ольга 0462652225 pn.mz@customs.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 листопада 2022 17:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 листопада 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 листопада 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 листопада 2022 08:00 |
Очікувана вартість: | 25 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 125,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
16 послуга
Послуги з заправки Xerox Workcentre 3345 (картридж + драм картридж + заміна чипів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
14017, Україна, Чернігівська область, м.Чернігів, проспект Перемоги, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 50313000-2 — Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки
6 послуга
Послуги з заправки HP LaserJet Pro MFP M 428dw
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
14017, Україна, Чернігівська область, м.Чернігів, проспект Перемоги, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 50313000-2 — Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки
6 послуга
Послуги з заправки HP LaserJet P2035
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
14017, Україна, Чернігівська область, м.Чернігів, проспект Перемоги, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 50313000-2 — Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки
4 послуга
Послуги з заправки Xerox Phaser 3140 (картридж + заміна чипу)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
14017, Україна, Чернігівська область, м.Чернігів, проспект Перемоги, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 50313000-2 — Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки
4 послуга
Послуги з заправки Xerox Phaser 3117
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
14017, Україна, Чернігівська область, м.Чернігів, проспект Перемоги, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 50313000-2 — Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки
2 послуга
Послуги з заправки Canon LBP 6300
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
14017, Україна, Чернігівська область, м.Чернігів, проспект Перемоги, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 50313000-2 — Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Відповідно до умов договору | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 листопада 2022 17:37 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 листопада 2022 17:36 |
Тендерна документація.doc | |
17 листопада 2022 17:36 |
Додаток 2_ст.17.doc | |
17 листопада 2022 17:36 |
Додаток 3_тех. вимоги.doc | |
17 листопада 2022 17:36 |
Додаток 4_право підпису.doc | |
17 листопада 2022 17:36 |
Додаток 5_інші документи.doc | |
17 листопада 2022 17:36 |
Додаток 6_проєкт договору.doc | |
17 листопада 2022 17:36 |
Додаток 1_ст.16.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-11-17-012903-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСПЕРТ СЕРВІС-Т", Код ЄДРПОУ:37646151
Дата подання: 18 листопада 2022 15:07
Місце розташування
У Додатку № 3 до тендерної документації зазначено, що "Послуги з заправки картриджів здійснюється частинами в кількості від одного картриджа в залежності від поточних потреб Замовника виключно у сервісному центрі учасника, який розташований у м. Чернігів. ". Дана вимога є дискримінаційною по відношенню до учасників, які не мають сервісного центру у м. Чернігів, проте мають сервісний центр, матеріально технічну базу та склад запчастин в іншому місті чи області та здатні забезпечити вчасне та якісне надання послуг, що є предметом закупівлі, до місця вказаного Замовником та безперебійну роботу згідно вимог. Закон України «Про публічні закупівлі» не передбачає місця розташування Учасника на території Замовника. Прошу також звернути увагу на пункти 1, 2, 4 статті 5 Закону.
Стаття 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Враховуючи вищенаведену інформацію, просимо внести зміни в умови закупівлі та вилучити вимогу, котра дискримінує нас, як потенційного учасника.
Розгорнути
Згорнути
Стаття 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Враховуючи вищенаведену інформацію, просимо внести зміни в умови закупівлі та вилучити вимогу, котра дискримінує нас, як потенційного учасника.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 листопада 2022 17:15
Добрий день.
Відповідно до пункту 5 розділу 1 «Загальні положення» тендерної документації учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Пунктом 1 Додатку 3 до тендерної документації визначено, що: «Послуги з заправки картриджів здійснюються частинами в кількості від одного картриджа в залежності від поточних потреб Замовника виключно у сервісному центрі учасника, який розташований у м. Чернігів».
При цьому, відповідно до пункту 18 частини першої статті 22 Закону тендерна документація Замовника містить вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати як співвиконавця(ів) до надання послуг у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (пункт 8 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації). Крім того, пп.5.2.1 проєкту договору, наведеного в Додатку 6 до тендерної документації, встановлено, що виконавець має право у разі необхідності покласти виконання договору на інших осіб, залишаючись відповідальним в повному обсязі перед Замовником за порушення договору.
Отже, учасник до надання послуг може залучати співвиконавця, який має сервісний центр, розташований у м. Чернігів, про що зазначає у тендерній пропозиції та надає відповідні підтверджуючі документи.
Вимога щодо наявності в учасника сервісного центра, розташованого в м. Чернігові, обумовлена: воєнним станом в країні; порушенням логістичних маршрутів доставки; відключенням електропостачання; необхідністю заправки картриджів з доставкою у найкоротший термін (протягом робочого дня) для забезпечення безперебійної роботи працівників Замовника та необхідністю перевірки якості наданих послуг.
Відповідно до пункту 5 розділу 1 «Загальні положення» тендерної документації учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Пунктом 1 Додатку 3 до тендерної документації визначено, що: «Послуги з заправки картриджів здійснюються частинами в кількості від одного картриджа в залежності від поточних потреб Замовника виключно у сервісному центрі учасника, який розташований у м. Чернігів».
При цьому, відповідно до пункту 18 частини першої статті 22 Закону тендерна документація Замовника містить вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати як співвиконавця(ів) до надання послуг у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (пункт 8 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації). Крім того, пп.5.2.1 проєкту договору, наведеного в Додатку 6 до тендерної документації, встановлено, що виконавець має право у разі необхідності покласти виконання договору на інших осіб, залишаючись відповідальним в повному обсязі перед Замовником за порушення договору.
Отже, учасник до надання послуг може залучати співвиконавця, який має сервісний центр, розташований у м. Чернігів, про що зазначає у тендерній пропозиції та надає відповідні підтверджуючі документи.
Вимога щодо наявності в учасника сервісного центра, розташованого в м. Чернігові, обумовлена: воєнним станом в країні; порушенням логістичних маршрутів доставки; відключенням електропостачання; необхідністю заправки картриджів з доставкою у найкоротший термін (протягом робочого дня) для забезпечення безперебійної роботи працівників Замовника та необхідністю перевірки якості наданих послуг.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 листопада 2022 08:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." |
24 065,00
UAH з ПДВ
|
24 065,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." #24095427 |
Переможець |
24 065,00
UAH з ПДВ
|
02 грудня 2022 15:15
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 грудня 2022 16:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2023 14:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 грудня 2022 13:29
|
Дод_угод_1_ 63_22 від 16.12.2022.pdf | зміни до договору |
20 грудня 2022 13:28
|
Електронний підпис | укладений |
20 грудня 2022 12:45
|
Електронний підпис | укладений |
20 грудня 2022 11:41
|
Договір_62_22і.pdf | укладений |
20 грудня 2022 11:26
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості послуг) |
Номер договору про закупівлю: | 62-22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1/63-22/62-22/1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |