Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ""ІНФОРМАТИКА"" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) |
Код ЄДРПОУ: | 31024875 |
Місцезнаходження: | 03186, Україна , м. Київ обл., вулиця Левка Мацієвича, будинок 3 |
Контактна особа: |
Зараєва Наталія Сергіївна 380675508188 zaraevans82@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 листопада 2022 17:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 листопада 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 листопада 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 листопада 2022 16:00 |
Очікувана вартість: | 19 859 417,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 99 297,08 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | 1) Замовником вимагається не пізніше дати укладення договору внесення Учасником-переможцем забезпечення виконання договору у формі: банківської гарантії (у формі електронного або паперового документу), оформленої відповідно до «Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639. Банківська гарантія оформлюється в банку, крім банків, щодо яких прийнято рішення НБУ про визнання неплатоспроможними. Гарантія має містити: дату, номер і назву документа, в якому передбачена вимога щодо надання гарантії – Тендерна документація на закупівлю – Придбання програмно-апаратного комплексу за ДК 021:2015 48820000-2: Сервери номер закупівлі, посилання на тендер на офіційному сайті http://prozorro.gov.ua»; назву бенефіціара, його місцезнаходження – «Комунальне підприємство «Інформатика» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації, вул. Левка Мацієвича, 3, м. Київ, 03186)»; назву банку бенефіціара – його назву та адресу – «Державна казначейська служба України в м. Києві, вул. Бастіонна, 6, м. Київ, 01014, IBAN: UA408201720344330002000049394» дату закінчення дії та обставини, за яких строк дії гарантії є закінченим – «Строк дії банківської гарантії до « » 2022 р. включно. Гарантія не може бути відкликана гарантом»; умови, за яких надається право вимагати платіж – «невиконання умов договору за предметом закупівлі - Придбання програмно-апаратного комплексу за ДК 021:2015 48820000-2: Сервери умови щодо зменшення/збільшення суми гарантії – «Сума гарантії залишається незмінною». Банківська гарантія має містити чіткий період її дії та строк, протягом якого банк – гарант перераховує грошові кошти забезпечення у разі настання гарантійного випадку.Гарантія не повинна містити посилань, що можуть давати підстави для зменшення чи коригування її суми внаслідок гарантійного випадку, зокрема таких посилань як «банк гарантує сплату в межах загальної суми…», «банк гарантує сплатити суму, що не перевищує…» тощо. Банківська гарантія не повинна містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданого учасником у формі банківської гарантії. Розмір забезпечення виконання договору: 1 % від вартості договору. Строк дії гарантії повинен перевищувати строк дії договору не менше ніж на 30 днів. У разі надання банківської гарантії в електронному вигляді, така гарантія надається у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис особи, яка підписала гарантію, та кваліфіковану електронну печатку банку-гаранта. Банківська гарантія в паперовому вигляді надається замовнику за адресою: КП «Інформатика», 03113, м. Київ, вул. Дегтярівська, 37, тел.(044) 366-86-54; Банківська гарантія в електронному вигляді, надсилається на електронну адресу замовника: Е-mail: informatika@kmda.gov.ua Відповідальна особа за отримання вищезазначених документів – начальник відділу діловодства Копитіна Інна Юріївна, контактний телефон (093) 427-56-17; Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені сканованою копією відповідного документа (протоколу, наказу, доручення, довіреності тощо). Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок Учасника. 2) Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: - після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; - за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; - у випадках, передбачених статтею 43 Закону; - згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів, з дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників. У разі ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю, така пропозиція відхиляється Замовником відповідно до статті 31 Закону та абз.5 пп.3 п.41 Особливостей. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48820000-2: Сервери
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунок за поставлений Товар здійснюються Покупцем протягом 20 (двадцяти) банківських днів з дати підписання Сторонами Акту приймання-передачі Товару та видаткової накладної | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 листопада 2022 17:55 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 листопада 2022 17:51 |
ТД_Придбання програмно-апаратного комплексу.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-12-02-000008 ● 407216d5d9274b178ddbaf86aeb88ccd
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 грудня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 грудня 2022 16:18 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
02.12.2022 № 286
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
22 UA-2022-11-17-012802-a 17.11.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-12-12 15:47:11
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі програмно-апаратного комплексу (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-11-17-012802-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання:
Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-12-15 15:09:40
Відповідь на запит про надання пояснень
Комунальне підприємство «Інформатика» (далі – КП «Інформатика»), щодо вашого запиту на пояснення від 12.12.2022 р. при проведенні моніторингу (UA-M-2022-12-02-000008) повідомляє наступне.
КП «Інформатика», як співвиконавець Комплексної міської цільової програми «Електронна столиця» на 2019-2022 роки, затвердженої рішенням Київської міської ради від 18.12.2018 № 461/6512 (опубліковано на офіційному порталі міста Києва https://kyivcity.gov.ua/npa/pro_zatverdzhennya_kompleksno_misko_tsilovo_programi_elektronna_stolitsya_na_2019-2022_roki/ ), відповідно до заходу п.16.4 «Дооснащення інтелектуально-аналітичного комплексу міського дата-центру міста Києва» здійснює закупівлю програмно-апаратного комплексу за вищезазначеним заходом, як замовник згідно Закону України «Про публічні закупівлі».
Стосовно надання інформації та відповідних документів, на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, повідомляємо наступне.
Розмір бюджетних призначень визначено відповідно до паспорту бюджетної програми місцевого бюджету на 2022 рік, затвердженого наказом Департаменту інформаційно-комунікаційних технологій від 28.10.2022 №97, на виконання пункту 16.4 «Дооснащення інтелектуально-аналітичного комплексу міського дата-центру міста Києва» напрямів діяльності та заходів Комплексної міської цільової програми «Електронна столиця» на 2019-2022 роки, затвердженої рішенням Київської міської ради від 18.12.2018 № 461/6512 (зі змінами).
Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі визначені відповідальними фахівцями КП Інформатика, виходячи з мети збільшення потужностей та обсягів збереження медіа даних, наявних аналітичних функцій), уніфікації всього функціоналу комплексної системи відеоспостереження та систем центру обробки даних (міського дата-центру) та програмного забезпечення (програмна продукція для автоматичної ідентифікації номерних знаків, збору та зберігання даних про транспортні засоби) для масштабування функціоналу аналітичного комплексу, які погоджені “Обґрунтуванням доцільності закупівлі, її обсягів, якісних характеристик та очікуваної ціни в 2022 році від 10.11.2022 та протоколом № 91 від 03 листопада 2022 року засідання робочої групи з розробки та погодження технічних вимог до закупівель робіт, товарів і послуг при виконанні заходів Комплексної міської цільової програми «Електронна столиця» на 2019 – 2022 роки.
Очікувану вартість, в розмірі 19 859 417,00 гривень, визначено відповідно до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 11 вересня 2009 року № 1036 «Про вдосконалення порядку здійснення внутрішнього фінансового контролю підприємств, установ та організацій комунальної форми власності міста та районів міста Києва, а також державних підприємств, що перебувають у сфері управління виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)» (зі змінами), з урахуванням основних термінів та положень Методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275, отриманих відповідей на запити від ТОВ “ТЕРАПРО” з ціною 19 861 800, 80 грн, ТОВ “ТЕЛЕКОМ ПРОЕКТ БУД” з ціною 20 340 256,00 грн та ТОВ “КВАРЦ ТЕЛЕСИСТЕМИ” з ціною 18 768 152,00 грн, в тому числі беручи до уваги індекс інфляції, зміни курсів іноземних валют на період вивчення цін та граничних видатків, затверджених паспортом бюджетної програми місцевого бюджету, на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації з отриманих цінових пропозицій на момент вивчення ринку.
Додатки:
1. Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2022 рік, затверджені наказом Департаменту інформаційно-комунікаційних технологій від 28.10.2022 №97 (зі змінами) – на 15 арк.
2. Протокол № 91 від 03 листопада 2022 року засідання робочої групи з розробки та погодження технічних вимог до закупівель робіт, товарів і послуг при виконанні заходів Комплексної міської цільової програми «Електронна столиця» на 2019 – 2022 роки – на 2 арк.
3.Комерційні пропозиції – на 3 арк.
4. Обґрунтування доцільності закупівлі, її обсягів, якісних характеристик та очікуваної ціни в 2022 році від 10.11.2022 - на 1 арк.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2022-12-29 16:17:35
Звернення за роз'ясненням змісту висновку
Державною аудиторською службою України (надалі – Держаудитслужба), відповідно до Наказу № 286 від 02.12.2022, проведено моніторинг процедури закупівлі UA-2022-11-17-012802-a проведеної КП «Інформатика».
27 грудня 2022 року, Держаудитслужбою опубліковано відповідний Висновок про результати моніторингу закупівлі (надалі – Висновок).
Пунктом 3 Розділу ІІ Висновку, вказано, що з огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом оприлюднення додатку 1 до Договору зі змінами, внесеними додатковою угодою від 20.12.2022 № 1 до Договору, притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів..
Частиною 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», закріплено, що замовник має право протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення висновку одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку.
У зв’язку з чим, просимо надати роз’яснення змісту висновку та його зобов’язань з огляду на таке.
Додатковою угодою № 1 від 20.12.2022, внесено зміни до Договору поставки № 6122022 укладеного 06.12.2022, шляхом викладення пункту 2.4. в новій редакції, наступного змісту:
«2.4. Гарантійний строк на поставлений Товар визначений у Технічних вимогах (Додаток 1 до цього Договору)».
Технічні вимоги (Додаток 1) є невід’ємною частиною Договору поставки № 6122022 укладеного 06.12.2022. Слово «Договір» по тексту Додаткової угоди № 1, згідно преамбули є скороченням назви та реквізитів - Договір поставки № 6122022, укладений 06.12.2022.
Тому, зміст пункту 2.4. викладеного в новій редакції Додатковою угодою 1 від 20.12.2022 наведено в лапках, що свідчить про те, що (Додаток № 1 до цього Договору) це є додаток до самого Договору поставки № 6122022 укладеного 06.12.2022, а не до Додаткової угоди № 1.
Звертаємо Вашу увагу, що Технічні вимоги (Додаток № 1 до Договору) не змінювались та є чинними в редакції, що була опублікована разом з Договором поставки № 6122022.
Отже, враховуючи викладене та керуючись статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо надати роз’яснення змісту висновку та його зобов’язань в частині необхідності повторної публікації Технічних вимогах (Додаток 1 до цього Договору), враховуючи, що Додатковою угодою № 1 зміни до цього Додатку не вносились.
Відповідь на звернення щодо висновку
Дата: 2023-01-04 11:01:48
Про надання роз’яснення щодо висновку
Державна аудиторська служба України відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) здійснила моніторинг процедури закупівлі програмно-апаратного комплексу (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID:
UA-2022-11-17-012802-a), проведеної комунальним підприємством «Інформатика» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі – Замовник).
За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що Замовник не оприлюднив в електронній системі закупівель Додаток 1 до Додаткової угоди від 20.12.2022 № 1 до договору поставки від 06.12.2022
№ 6122022 (далі – Договір), чим не підтвердив правомірність застосування пункту 19 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та порушив порядок оприлюднення інформації, визначений пунктом 11 частини першої статті 10 Закону.
Зазначене порушення відображено у висновку про результати моніторингу закупівлі, який опубліковано в електронній системі закупівель 27.12.2022.
Відповідно до пунктів 10, 11 частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення та повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 цього Закону - протягом трьох робочих днів з дня внесення змін.
Отже, при внесенні змін до Договору додатковою угодою від 20.12.2022 № 1 Замовник мав розмістити в електронній системі закупівель разом із додатковою угодою додаток № 1, на який є посилання в пункті 1 зазначеної додаткової угоди, та який є її невід’ємною частиною.
Слід зазначити, що згідно з частиною п’ятою статті 8 Закону Замовник у межах строку здійснення моніторингу процедури закупівлі має право з власної ініціативи надавати пояснення щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Відповідно до пункту 3 частини першої статті 8 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та підпункту 9 пункту 4 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України
від 03 лютого 2016 року № 43, Держаудитслужба вживає в установленому порядку заходів щодо усунення виявлених під час здійснення державного фінансового контролю порушень законодавства.
Крім того, пункт 3 розділу ІІІ Порядку заповнення форми висновку про результати моніторингу закупівлі, затвердженого наказом Міністерства фінансів України 08 вересня 2020 року № 552 (далі – Порядок № 552) передбачає, що у разі виявлення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель пункт 3 висновку про результати моніторингу процедури закупівлі має містити посилання на структурну одиницю компетенційного нормативно-правового акта, на підставі якої орган державного фінансового контролю зобов’язує замовника усунути у встановленому законодавством порядку такі порушення, а також зобов’язання щодо їх усунення.
Так, з огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба в пункті 3 розділу ІІ Констатуючої частини висновку про результати моніторингу закупівлі зобов’язала Замовника здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом оприлюднення додатку 1 до Договору зі змінами, внесеними додатковою угодою від 20.12.2022 № 1 до Договору, притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Отже, зважаючи на зазначене, Держаудитслужба зобов’язала Замовника усунути встановлене порушення та запропонувала один із можливих шляхів усунення цього порушення.
Слід зазначити, що відповідно до частини дев’ятої статті 8 Закону у разі підтвердження органом державного фінансового контролю факту усунення замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, про що цей орган зазначає в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення замовником відповідної інформації в електронній системі закупівель, службова (посадова) особа замовника та/або уповноважена особа замовника не притягається до адміністративної відповідальності за порушення законодавства у сфері закупівель з порушень, що були усунуті замовником відповідно до висновку.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 грудня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 січня 2023 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання внесення змін до договору та їх оприлюднення установлено порушення пункту 19 Постанови № 1178 та пункту 11 частини першої статті 10 Закону.)
Оскарження в суді
Опис: | Позов про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу процедури закупівлі |
Дата публікації: | 09 січня 2023 |
Номер відкриття провадження: | 320/4788/23 |
Дата відкриття провадження: | 06 березня 2023 |
Документи:
09 січня 2023 20:09
|
Електронний підпис |
09 січня 2023 15:15
|
Повідомлення в суд про визнання протиправним та скасування висновку щодо закупівлі UA-2022-11-17-012802-a.jpg |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 листопада 2022 16:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Українські Інфосистеми" |
19 789 422,00
UAH з ПДВ
|
19 789 422,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Українські Інфосистеми" #39210567 |
Переможець |
19 789 422,00
UAH з ПДВ
|
29 листопада 2022 16:46
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 листопада 2022 16:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 березня 2023 14:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 грудня 2022 14:44
|
Додатова_угода_№1_від_20_12_2022_до_договору_поставки_№6122022_від.pdf | зміни до договору |
20 грудня 2022 14:32
|
Електронний підпис | укладений |
06 грудня 2022 12:43
|
Договор_6122022_від 6_12_Придбання програмно-апаратного комплексу.pdf | укладений |
06 грудня 2022 12:41
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни до п. 2.4. Договору щодо гарантійних термінів. |
Номер договору про закупівлю: | 6122022 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |