Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Електрична енергія
Очікувана вартість
720 000,00 UAH
UA-2022-11-17-009679-a ● 131878c6b3f44c25a7f4eb0aaa6bc1dd
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "БУРШТИНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" Бурштинської міської ради Івано-Франківської області |
Код ЄДРПОУ: | 25068128 |
Місцезнаходження: | 77111, Україна , Івано-Франківська обл., Бурштин, вулиця Романа Шухевича, будинок 18 |
Контактна особа: |
ГАВРИЛЮК Руслан Ярославович 0343844050 ruslan-1_bcml@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 листопада 2022 15:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 листопада 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 листопада 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 листопада 2022 09:00 |
Очікувана вартість: | 720 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 600,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
120000 Кіловат-година
Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
77111, Україна, Івано-Франківська область, Бурштин, вулиця Романа Шухевича, будинок 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2023
—
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 листопада 2022 11:51 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 листопада 2022 11:50 |
ПРОТОКОЛ УО зміни 2.docx | |
22 листопада 2022 11:50 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ зі змінами 2.doc | |
22 листопада 2022 09:48 |
протокол внесення змін 1.pdf | |
17 листопада 2022 15:20 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ моя.doc |
22 листопада 2022 11:51 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
22 листопада 2022 11:50 |
ПРОТОКОЛ УО зміни 2.docx
|
||||||
22 листопада 2022 11:50 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ зі змінами 2.doc
|
||||||
22 листопада 2022 09:48 |
протокол внесення змін 1.pdf
|
||||||
17 листопада 2022 15:20 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ моя.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Невідповідність ТД та проекту договору постанові КМУ від 12.10.2022 № 1178
Дата подання: 21 листопада 2022 23:30
Дата відповіді: 22 листопада 2022 09:16
Шановний Замовнику. З 19.10.2022 набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (далі - постанова № 1178, Особливості), прийнята відповідно до пункту 3-7 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон). Отже, з 19.10.2022 на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих Особливостей. Просимо врегулювати в тендерній документації та проекті договору (розділ 4 п.2) ТД. та п.п. 5.4.2. Договору) зміни щодо коливання ціни відповідно до Закону з урахуванням Особливостей. Дякуємо
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вдячний за запитання. Відповідь про внесення змін по даному запитанню буде надана в протоколі УО, який як і зміни в ТД та проекті договору додатку до ТД оприлюднені на майданчику будуть під час надання електричної енергії постачальником, так як на даний час відключають світло.
Щодо дискримінаційних вимог
Дата подання: 21 листопада 2022 23:53
Дата відповіді: 22 листопада 2022 11:47
Шановний Замовнику,
в технічній документації до закупівлі електричної енергії зазначені вимоги про надання Учасником документального підтвердження сертифікації уповноваженою організацією відповідності вимогам ISO 9001:2015, ISO 37001:2016 «Системи управління протидії корупції. Вимоги», ISO 45005:2020 «Управління охороною здоров’я та безпекою праці. Загальні рекомендації щодо безпечної роботи під час пандемії COVID-19», ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування», ISO 37001:2016 «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування», ISO/IEC 27001:2015 «Інформаційні технології. Методи захисту. Системи управління інформаційною безпекою. Вимоги».
Отримання значених вище сертифікатів ISO відповідно до законодавств України не є обов'язковим. Є закони та нормативно-правові акти України, які чітко обумовлюють, що потрібно для постачання електричної енергії. Таким чином вимоги щодо наявності даних сертифікатів не передбачені законодавством та є дискримінаційними, оскільки суттєво зменшують коло можливих учасників аукціону, а наявність таких чи подібних сертифікатів в того чи іншого учасника жодним чином не впливає на якість, своєчасність та ефективність при здійсненні постачання електричної енергії.
Крім цього ТД Замовника наявні вимоги щодо створення на території Івано-Франківської області власного структурного підрозділу - Центру обслуговування споживачів (клієнтів), яка також є дискримінаційною оскільки участь у цій закупівлі не зможуть взяти Учасники, які мають вагомий позитивний досвід з постачання електричної енергії, однак мають свої представництва, наприклад, на межі суміжних областей тощо.
Таким чином Замовник свідомо звузив коло потенційних учасників процедури, а вимоги тендерної документації мають ознаки дискримінаційних, що є порушенням ст.5 Закону «Про публічні закупівлі».
Враховуючи викладене вище, просимо внести зміни до тендерної документації, а саме виключити з тендерної документації вимоги про надання Учасником документального підтвердження сертифікації та вимоги щодо наявності власного структурного підрозділу - Центру обслуговування споживачів (клієнтів) на території Івано-Франківської області.
Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Зміни в додатки до ТД будуть внесені, як тільки буде подача електроенергії. В протоколі вказано які та в додатках внесено зміни згідно першого підпитання в питанні. Друге підпитання в питанні відхилене. Наявність в області (не вимається в місті реєстрації замовника) обов'язкова кол-центру чи приймальної де можуть бути розглянути права споживача. В практиці мали місце, так і має місце проблематичного спілкування у зв'язку з відсутністю в області приймалень громадян, будь-яка документація укладається кількома місяцями а не кількома днями.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 листопада 2022 09:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ПРИКАРПАТЕНЕРГОТРЕЙД" |
611 372,16
UAH з ПДВ
|
611 372,16
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ПРИКАРПАТЕНЕРГОТРЕЙД" #42129720 |
Переможець |
611 372,16
UAH з ПДВ
|
28 листопада 2022 14:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 грудня 2023 12:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 червня 2023 12:36
|
обгрунтування.pdf | зміни до договору |
14 червня 2023 12:36
|
ДУ 3 від 14.06.2023.pdf | зміни до договору |
14 червня 2023 12:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 березня 2023 09:53
|
ДУ 2 від 03.03.2023.pdf | зміни до договору |
03 березня 2023 09:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 січня 2023 10:18
|
обгрунтування.pdf | зміни до договору |
25 січня 2023 10:17
|
ДУ від 24.01.2023.pdf | зміни до договору |
25 січня 2023 10:16
|
Електронний підпис | укладений |
09 грудня 2022 14:46
|
21089 від 09.12.2022.pdf | укладений |
09 грудня 2022 14:46
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Електрична енергія | 120000 | Кіловат-година |
5,09
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 січня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 25 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміни в Договір на основі Постанови № 1788 від 21.12.2022 провстановлення тарифу на послуги з передачі електричної енергії НЕК "УКРЕНЕРГО" |
Номер договору про закупівлю: | 21089 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 березня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 03 березня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміни в Договір на основі Постанови № 1788 від 21.12.2022 провстановлення тарифу на послуги з передачі електричної енергії НЕК "УКРЕНЕРГО" |
Номер договору про закупівлю: | 21089 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 14 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміни в Договір на основі Постанови № 1788 від 21.12.2022 провстановлення тарифу на послуги з передачі електричної енергії НЕК "УКРЕНЕРГО" |
Номер договору про закупівлю: | 21089 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Електрична енергія | 120000 | Кіловат-година |
5,09
UAH з ПДВ
|