Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з монтажу системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу на об’єкті: «Ватутінський ліцей № 2 ім. М.Ф. Ватутіна Ватутінської міської ради Черкаської області за адресою: Черкаська обл. м. Ватутіне вул. Миру, 5а
Очікувана вартість
1 177 403,00 UAH
UA-2022-11-17-006108-a ● 5a9d3dfbb2484283b523f7f4cbb633aa
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Ватутінської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 24417845 |
Місцезнаходження: | 20250, Україна , Черкаська обл., м. Ватутіне, вул. Сонячна, 23 |
Контактна особа: |
Альона Вікторівна Оськіна +380474062055 byg.vatmvo@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 листопада 2022 13:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 листопада 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 листопада 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 грудня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 01 грудня 2022 15:52 |
Початок аукціону: | 01 грудня 2022 15:52 |
Очікувана вартість: | 1 177 403,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 11 774,03 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | вид та розмір забезпечення тендерної пропозиції - електронна гарантія видана банком; 15000 грн.; строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику: не менше ніж строк дії тендерної пропозиції; забезпечення не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону (підстава застосовується з урахуванням Особливостей); за гарантією банк-гарант зобов'язується сплатити Замовнику (Бенефіціару) гарантійну суму протягом п’яти робочих днів з дня отримання письмової вимоги замовника (Бенефіціара) про сплату суми гарантії; інші умови надання забезпечення тендерних пропозицій - згідно частини 2 розділу III. Інструкція з підготовки тендерних пропозицій |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 15000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:51700000-9: Послуги зі встановлення протипожежного устаткування
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з монтажу системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу на об’єкті: «Ватутінський ліцей № 2 ім. М.Ф. Ватутіна Ватутінської міської ради Черкаської області за адресою: Черкаська обл. м. Ватутіне вул. Миру, 5а
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2022
ДК 021:2015: 51700000-9 — Послуги зі встановлення протипожежного устаткування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 листопада 2022 16:44 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
26 листопада 2022 15:00 |
Тендерна документація із змінами 2.pdf | |
26 листопада 2022 15:00 |
зміни 2.docx |
26 листопада 2022 16:44 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
26 листопада 2022 15:00 |
Тендерна документація із змінами 2.pdf
|
||||||
26 листопада 2022 15:00 |
зміни 2.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
питання
Дата подання: 18 листопада 2022 09:23
Дата відповіді: 18 листопада 2022 09:48
Шановний Замовнику! У Вас є можливість опублікувати тендерну документацію форматі word як роблять всі інші?
Відповідь: Доброго дня. Законом та Особливостями не передбачено формат у якому Замовник має оприлюднювати документацію. Документація є загальнодоступною, читабельною та сам формат не обмежує перегляд.
Акт огляду
Дата подання: 18 листопада 2022 11:58
Дата відповіді: 21 листопада 2022 14:47
Шановний замовнику відповідно до п. 6.1.2, Вами вимагається: “Акт огляду об’єкту будівництва, щодо якого мають бути виконані роботи згідно цієї тендерної документації, складений спільно замовником та учасником до завершення часу на прийом тендерних пропозицій, за підписом уповноважених представників сторін, та зміст якого підтверджує обстеження учасником (представником учасника) будівельного майданчику та ознайомлення учасника (представника учасника) з проектно-кошторисною документацією згідно об’єкту. Повноваження представника учасника підтверджуються шляхом пред’явлення під час огляду уповноваженому представнику замовника оригіналу документу, що підтверджує посаду керівника учасника та документу, що посвідчує особу такого керівника, а у випадку, якщо учасника представляє інша особа – шляхом пред’явлення під час огляду уповноваженому представнику замовника оригіналу довіреності, виданої керівником учасника для уповноваженого представника учасника та документу, що підтверджує особу такого представника.
Встановлена Вами вимога не відповідає нормам Закону і в свою чергу порушує принципи здійснення закупівлі, недискримінації учасників та необ'єктивної і неупередженої оцінки тендерних пропозицій учасників в подальшому. Дану вимогу можна характеризувати, як попередні перемовини учасників із Замовником. Акт огляду об’єкта з підписом Замовника є дискримінаційною та додана з метою дискримінації небажаних учасників. Оскільки Замовник має можливість підписати відповідні протоколи лише обраними безпосередньо ним учасникам, та встановити, таким чином додаткові бар'єри для участі у процедурі закупівлі. Тобто Ви, як Замовник таким чином здійснює упереджений відбір учасників. Тому вважаємо що дана вимога є дискримінаційною, так як керівник Замовника, може з незалежних від учасника причин не затвердити акт огляду об'єкту, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об'єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб'єктів господарювання, що в подальшому стане причиною відхилення тендерної пропозиції. Даною вимогою Замовник фактично позбавляє права участі в закупівлі Учасників, які знаходяться на великій відстані від об'єкту.
На сьогодні в Україні запроваджено військовий стан та комендантську годину.
Також дана вимога є незаконною та дискримінаційною з тих причин, що Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримати Акт огляду з підписом КЕРІВНИКА ЗАМОВНИКА ТА КЕРІВНИКА УЧАСНИКА, який подає у складі пропозиції. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об'єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає не конфіденційною. Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не повинен знати перелік Учасників, які подають свої пропозиції, до моменту їх розкриття. Згідно з частиною першою статті 5 Закону закупівлі здійснюються за та такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, зокрема, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Учасника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону. Просимо Вам прибрати дану вимогу з тендерної документації
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: в документацію будуть внесені зміни
запитання
Дата подання: 18 листопада 2022 14:41
Дата відповіді: 21 листопада 2022 14:47
Добрий день! Скажіть будь-ласка . а чому у Вас на тендерній документації стоять паролі, її неможливо роздрукувати?
Відповідь: в документацію будуть внесені зміни
Незрозуміла вимога.
Дата подання: 21 листопада 2022 11:08
Дата відповіді: 21 листопада 2022 14:48
Відповідь: яка вимога?
Незрозуміла вимога.
Дата подання: 21 листопада 2022 11:13
Дата відповіді: 21 листопада 2022 14:56
Шановний замовнику обгрунтуйте дану вимогу:
5) копії документів, що згідно чинного законодавства підтверджують отримання вищої освіти відповідно до спеціальностей у сфері пожежної безпеки інженером протипожежної техніки і безпеки, інформація про наявність яких в учасника зазначається останнім у складі тендерної пропозиції згідно абз. 2 п. 5.6.1. цього розділу, та здобуття вказаними працівниками кваліфікації інженера протипожежної техніки і безпеки.
Ви вимагаєте, документи про освіту, відповідно до інформації поданої до вимоги абз. 2 п. 5.6.1.. Але даний абзац стосується не працівників а матеріально технічної бази.
Також ви вимагаєте, здобуття вказаними працівниками кваліфікації інженера протипожежної техніки і безпеки.
Тобто слідує що на всіх працівників ви вимагаєте кваліфікацію інженера протипожежної техніки і безпеки.
Дана вимога суперечить чинному законодавству.
Так як на електромонтерп охоронно-пожежної сигналізації та налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики не потрібно кваліфікації інженера протипожежної техніки і безпеки.
Просимо привести документацію у відповідність до закону
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: в документацію будуть внесені зміни
Інженер
Дата подання: 21 листопада 2022 14:46
Дата відповіді: 21 листопада 2022 14:56
Вимога:Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в тому числі інженера протипожежної техніки і безпеки, електромонтер охоронно-пожежної сигналізації, налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики.
Відповідно до 14.Постанови №852 Керівник робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинен мати:
вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”;
стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років.п. 15 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення: «15. Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам: електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду; налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду. Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб».
Таким чином згідно Постанови Учасник не зобов'язаний мати в штаті інженера протипожежної техніки і безпеки, а повинен мати керівника робіт з відповілною освітота, та двох виконавців з кваліфікацією-елетромонтер ОПС та налагоджувальника КВпіА. Відредагуйте вимогу відповіно до законодавства.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: в документацію будуть внесені зміни
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-11-17-006108-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕНТПРОМЕЛЕКТРОМОНТАЖ", Код ЄДРПОУ:41731677
Дата подання: 18 листопада 2022 09:25
вимога
Акт огляду об’єкту, щодо якого мають бути виконані послуги зі встановлення системи автоматичної пожежної сигналізації, згідно цієї тендерної документації, складений спільно замовником та учасником до завершення часу на період уточнення, за підписом уповноважених представників сторін, та зміст якого підтверджує обстеження учасником (представником учасника) будівлі (об’єкту) та ознайомлення учасника (представника учасника) з документацією згідно об’єкту. Поясніть, будь ласка, чому потрібно провести огляд саме в період уточнень, а не до кінцевої дати подання пропозицій? Чим дані строки регламентовані? Дана вимога є дискримінаційною та такою, що порушує чинне законодавство у сфері публічних закупівель, а саме відповідно до ст 5 Закону України "Про публічні закупівлі" порушує принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, а також значно обмежує кількість потенційних Учасників, адже участь у такій закупівлі можуть прийняти лише ті Учасники, які здійснили огляд заздалегідь. Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту учасником в період уточнення з підписанням акту огляду, була визнана як дискримінаційною рішеннями АКМУ , а саме: 1. рішення від 13.12.2019 №18550. 2. рішення від 13.05.2020 №9264. 3. рішення від 29.05.2020 №10669. Окрім того, взагалі вимога щодо проведення огляду є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримати акт з підписом керівника замовника та керівника учасника, який подає у складі пропозиції. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання акту огляду об’єкту є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Ця вимога направлена саме на те, щоб Виконавці понесли максимум збитків. Адже з ще не отриманих прибутків сплачувати витрати на відрядження, пальне та амортизацію транспорту тільки для подачі пропозиції на тендер є некоректним. Просимо врахувати, що договір буде укладено тільки з одним Учасником, якого визнають переможцем - а поїздки повинні здійснити всі! Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту з наданням акту огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз Є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією. Навіщо змушувати учасників звертатися до АМКУ, затягувати процедуру закупівлю, коли й так зрозуміло, що скарга учасника щодо огляду об’єкта буде задоволена АМКУ. З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до Тендерної документації та видалити дану вимогу
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
18 листопада 2022 09:48
в документацію найблищим часом буде внесено зміни та буда видалена дана вимога
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2022-11-17-006108-a.a2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕНТПРОМЕЛЕКТРОМОНТАЖ", Код ЄДРПОУ:41731677
Дата подання: 10 грудня 2022 20:04
Дата подання: 10 грудня 2022 20:04
СКАРГА
Код ЄДРПОУ 41731677 18008, м.Черкаси, вул. Хоменка,19 тел. +38(0472)54-41-97
E-mail: vpem17@ukr.net
Р/р UA453052990000026004031603022 в АТ «Приватбанк»
Вих № 56-с 09.12.2022р.
Найменування органу оскарження:
Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
вул. Митрополита Василя Липківського, будинок 45, м. Київ, 03035
(044) 251-62-62, факс: (044) 520-03-25
Скаржник:
Товариство з обмеженою відповідальністю
«ВЕНТПРОМЕЛЕКТРОМОНТАЖ»
вул. Хоменка,19
м. Черкаси, 18008
Код ЄДРПОУ: 41731677
(0472)54-41-97
E-mail vpem17@ukr net
Замовник:
Відділ освіти Ватутінської міської ради
Код ЄДРПОУ 24417845
Поштова адреса 20250, Україна, Черкаська область, м. Ватутіне, вул. Сонячна, 23
Телефон +38 047 406-20-55
Ел. пошта byg.vatmvo@ukr.netпівля:
Ідентифікаційний номер UA-2022-11-17-006108-a
ID 5a9d3dfbb2484283b523f7f4cbb633aa
Закупівля:Послуги з монтажу системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу на об’єкті: «Ватутінський ліцей № 2 ім. М.Ф. Ватутіна Ватутінської міської ради Черкаської області за адресою: Черкаська обл. м. Ватутіне вул. Миру, 5а
СКАРГА
щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель згідно – відкриті торги, в частині незаконної дискваліфікації відкритих торгів Учасника ТОВ «ВЕНТПРОМЕЛЕКТРОМОНТАЖ»
Відділ освіти Ватутінської міської ради 17.11.2022 року оголосив закупівлю щодо Послуги з монтажу системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу на об’єкті: Ватутінський ліцей № 2 ім. М.Ф. Ватутіна Ватутінської міської ради Черкаської області за адресою: Черкаська обл. м. Ватутіне вул. Миру, 5а Ідентифікатор закупівлі UA-2022-11-17-006108-a сума закупівлі становить 1 177 403.00 грн.грн..
Разом з оголошенням про проведення процедури закупівлі через електронну систему оприлюднено тендерну документацію затверджену уповноважено особою у від 26.11.2022року (далі- Тендерна документація).
За результатами аукціону, що відбувся 01.12.2022року участь взяли троє Учасників:
1). ТОВ "ТОП ФАЄР" 749 990.00 грн.
1). ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВЕНТПРОМЕЛЕКТРОМОНТАЖ- 750 000.00 . грн. з ПДВ
2). - ФОП "Береза Вікторія Вікторівна" 1 062 203.00 грн. з ПДВ.
Керуючись частиною 8 статті18 Закону України «Про публічні закупівлі», скарги , що стосуються прийнятих рішень . дії чи бездіяльності Замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій Учасників, подаються протягом 10 днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення дії чи бездіяльності Замовника, але до дня укладання договору про закупівлю, Товариство з обмеженою відповідальністю «ВЕНТПРОМЕЛЕКТРОМОНТАЖ» реалізує своє право на подання скарги.
Відповідно до Протоколу Уповноваженої особи № 5 від 8.12.2021року , уповноваженою особою було вирішено : . Відхилити тендерну пропозицію, згідно вимог вимог абз. 1 пп. 2 п. 41 Особливостей, а саме:
- ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВЕНТПРОМЕЛЕКТРОМОНТАЖ», код 41731677, з наступних підстав:
1) Згідно з п. 1.1. Розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, та завантаження файлів з інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме технічну специфікацію, яка повинна складатись із документів, що передбачені згідно п. 6.1.1. цього Розділу. Додатком 1 до тендерної пропозиції (Технічна специфікація щодо предмету закупівлі) визначено обсяги робіт.
Ми, , Товариство з обмеженою відповідальністю «ВЕНТПРОМЕЛЕКТРОМОНТАЖ» , не згідні з таким рішенням Замовника та повідомляємо наступне:
1. Відповідно до Протоколу Уповноваженої особи № 7 від 8.12.2021року міститься така інформація:
У складі Пропозиції ТОВ «ВЕНТПРОМЕЛЕКТРОМОНТАЖ» міститься:
- Договірна ціна (файл «Кошторис. Договірна ціна_20221123_0001.pdf»).
В договірній ціні враховано вартість експлуатації будівельних машин і механізмів – 1,06888 тис. грн., проте в складі тендерної пропозиції не надано відповідний розрахунок за дану статтю договірної ціни, що не відповідає вимогами тендерної документації:
«6.1.1. Розрахунок договірної ціни (виконаний з урахуванням положень Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва») згідно вартості тендерної пропозиції учасника, визначеної останнім при поданні такої пропозиції через електронну систему закупівель, а також підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни, а саме: локальний кошторис на будівельні роботи, підсумкова відомість ресурсів згідно об’єкту, та щодо всього обсягу виконання, передбаченого згідно додатку 1 цієї тендерної документації; всі інші розрахунки витрат, вартість яких враховано у складі договірної ціни, розрахунок розміру середньомісячної кошторисної заробітної плати, яка врахована учасником при визначенні вартості робіт, при цьому всі зазначені в цьому пункті розрахунки повинні бути виконані в програмному комплексі АВК-5 з урахуванням положень Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», та згідно вартості пропозиції учасника, визначеної останнім при поданні такої пропозиції через електронну систему закупівель. Вартість робіт, що виконуватимуться учасником, повинна бути розрахована з урахуванням вимог Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та додатку 1 до цієї тендерної документації, в тому числі з урахуванням вартості всіх витратних матеріалів, виробів та конструкцій, вартості експлуатації необхідних для виконання робіт будівельних машин та механізмів».
Згідно Постанови №1178 від 12.10.2022 року п.40 повідомляємо:
Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Також на дану вимогу ТОВ «ВЕНТПРОМЕЛЕКТРОМОНТАЖ» надав файли «Кошторис. Розрахунки Прямих та загальновиробничих витрати», «кошторис. Підсумкова відомість ресурсів».
Отже, якщо Замовником вирішено , що Учасник повинен надати саме такий розрахунок , то повинен був звернутися до Учасника з вимогою про усунення невідповідностей, так як вказана невідповідність технічної специфікації не призводить до зміни предмета закупівлі.
Таким чином вважаємо, що Замовником неправомірно відхилено пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ВЕНТПРОМЕЛЕКТРОМОНТАЖ» Рішення про відхилення нашої тендерної пропозиції є незаконним.
На підставі вищевикладеного та керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду;
2. Зобов’язати Замовника скасувати Протокол про прийняття рішення уповноваженою особою №7 від 08.12.2022 року про відхилення тендерної пропозиції закупівлі Товариство з обмеженою відповідальністю «ВЕНТПРОМЕЛЕКТРОМОНТАЖ» ЄДРПОУ 41731677
Директор ТОВ «ВЕНТПРОМЕЛЕКТРОМОНТАЖ» Л.П.Порохнюк
09.12.2022р.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 13 грудня 2022 14:37
Рішення від 13.12.2022 № 7339.pdf
Дата публікації: 13 грудня 2022 14:36
Інформація про резолютивну частину рішення від 21.12.2022 № 7590.pdf
Дата публікації: 22 грудня 2022 11:19
Рішення від 21.12.2022 № 7590.pdf
Дата публікації: 26 грудня 2022 11:40
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 грудня 2022 16:21
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТОП ФАЄР" |
788 700,00
UAH з ПДВ
|
749 990,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕНТПРОМЕЛЕКТРОМОНТАЖ" |
899 700,00
UAH з ПДВ
|
750 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "Береза Вікторія Вікторівна" |
1 062 203,00
UAH з ПДВ
|
1 062 203,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТОП ФАЄР" #42082117 |
Відхилено |
749 990,00
UAH з ПДВ
|
08 грудня 2022 14:56
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕНТПРОМЕЛЕКТРОМОНТАЖ" #41731677 |
Відхилено |
750 000,00
UAH з ПДВ
|
09 грудня 2022 08:17
|
|
ФОП "Береза Вікторія Вікторівна" #3044420902 |
Переможець |
1 062 203,00
UAH з ПДВ
|
26 грудня 2022 15:18
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 грудня 2022 21:46
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 16 січня 2023 15:07 |
Кінець періоду оскарження: | 27 січня 2023 00:00 |
Дата відміни: | 27 січня 2023 00:00 |
Причина відміни: | неможливість здійснення закупівлі унаслідок непереборної сили |
Коментар щодо відміни: | Договір за процедурою відкриті торги не може бути укладений так як закупівля проводилась на 2022 р., а у зв’язку із оскарженням процедури закупівлі та інших супутніх обставин не може бути укладено раніше 2023 р. |
Документи:
16 січня 2023 15:07
|
Електронний підпис |
16 січня 2023 14:36
|
Протокол відміна.docx |