Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Про розроблення Комплексного плану
просторового розвитку території
Вишнівської сільської ради Волинської області
Очікувана вартість
4 800 000,00 UAH
UA-2022-11-17-005284-a ● 24975f18bd2b4b16a7da1fcdbc3402d7
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Вишнівська сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04333164 |
Місцезнаходження: | 44351, Україна , Волинська обл., ВИШНІВ, вул. Незалежності, буд. 80а |
Контактна особа: |
Сущик Віктор Степанович +380337732342 prozorro.vyshniv@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 листопада 2022 12:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 листопада 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 листопада 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 грудня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 05 грудня 2022 13:05 |
Очікувана вартість: | 4 800 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 24 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | П. 2 ТД (Забезпечення тендерної пропозиції) |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 24500 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Про розроблення Комплексного плану
просторового розвитку території
Вишнівської сільської ради Волинської області
просторового розвитку території
Вишнівської сільської ради Волинської області
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Про розроблення Комплексного плану
просторового розвитку території
Вишнівської сільської ради Волинської області
просторового розвитку території
Вишнівської сільської ради Волинської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 71410000-5 — Послуги у сфері містобудування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 листопада 2022 12:30 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 листопада 2022 12:29 |
-ТД Вишнівська СР.docx | |
17 листопада 2022 12:29 |
Додаток № 2.1. Технічне завдання.pdf | |
17 листопада 2022 12:29 |
Додаток 1. Стаття 17.docx | |
17 листопада 2022 12:29 |
Додаток 2 Проект Договору.docx | |
17 листопада 2022 12:29 |
Додаток 4. Відомості про Учасника.docx | |
17 листопада 2022 12:29 |
Додаток 6. Лист згода на обробку ПД.docx | |
17 листопада 2022 12:29 |
Додаток 5 Тендерна пропозиція.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Витяг ЄДРПОУ
Дата подання: 18 листопада 2022 14:13
Дата відповіді: 21 листопада 2022 09:01
Чи може учасник надати витяг ЄДРПОУ датований 17.11.2022р?
Відповідь: Відповідь так може.
Диплом
Дата подання: 18 листопада 2022 14:27
Дата відповіді: 21 листопада 2022 09:02
Відповідно до вимог тендерної документації передбачено надання сертифікованого архітектора«Розроблення містобудівної документації» з освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста або магістра.
Дана вимога обмежує учасників, оскільки сертифікованим спеіалістом може виступати особа що отримала освіту раніше ніж затвердження на національному рівні освітніх рівнів магістр, бакалавр, спеціаліст. При цьому наявність диплому старого зразка, що не містить інформації про освітній рівень не впливає на можливість виконання робіт.
Відповідно вимагаємо виклчючити дану вимогу або передбачити можливість надання диплому старого зразку, що не містить визначення про освітньо кваліфікаційний рівень.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідь: Повідомляємо, що відповідно до підпункту 2 пункту 2 розділу XV Закону України «Про вищу освіту» від 01 липня 2014 року No 1556-VII, та роз’яснення Міністерства освіти і науки України N-3/3866-20 від 17.11.2020 вища освіта здобута за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста (повна вища освіта) після набрання чинності Закону України «Про вищу освіту» прирівнюється до вищої освіти ступеня магістра.
Зазначений закон набрав чинності 06 вересня 2014 року.
Аналізуючи положення зазначеного закону очевидним є те, що норма підпункту 2 пункту 2 розділу XV носить імперативний характер і не потребує конкретного механізму її реалізації (документального підтвердження факту відповідності).
Окрім цього, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України «Про документи про вищу освіту (наукові ступені) державного зразка» від 31 березня 2015 року No 193 документи про вищу освіту та додатки до них, видані до набрання чинності цією постановою, є дійсними і обміну не підлягають.
Враховуючи вищевикладене Ви маєте право подати документи на участь у відкритих торгах)
Зазначений закон набрав чинності 06 вересня 2014 року.
Аналізуючи положення зазначеного закону очевидним є те, що норма підпункту 2 пункту 2 розділу XV носить імперативний характер і не потребує конкретного механізму її реалізації (документального підтвердження факту відповідності).
Окрім цього, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України «Про документи про вищу освіту (наукові ступені) державного зразка» від 31 березня 2015 року No 193 документи про вищу освіту та додатки до них, видані до набрання чинності цією постановою, є дійсними і обміну не підлягають.
Враховуючи вищевикладене Ви маєте право подати документи на участь у відкритих торгах)
Сертифікат
Дата подання: 18 листопада 2022 14:31
Дата відповіді: 21 листопада 2022 09:05
Що за вимоги передбачені тенедрною документацією?
сертифікований інженера-землевпорядника з освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста або магістра, який пройшов підвищення кваліфікації після 27.10.2021р.;
Тобто учасник має надати працівника який підвищив кваліфікацію після конкретної дати або отримав сертифікат після 27.10.2021???
Можливо в такому випадку тендерна документація буде містити вимогу щодо кольору та розиміру даного сертифікату?
Яким чином дата отримання кваліфікаційного документу впливає на виконавця робіт!? Зазначена вимога є обмежує потенційне коло учасників, є дискримінаційною і недопустимою!
Вимагаємо виключити з умов тендерної документації прив'язку до дати отримання сертифікату та проходження підвищення кваліфікації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, Ваше запитання розглянуто.
Повідмляємо, що у відповідності до Статті 66 ЗУ «Про землеустрій» - Кваліфікаційний іспит включає перевірку теоретичної підготовки та практичних навичок щодо складення документації із землеустрою та оцінки земель і роботи з Єдиною державною електронною системою у сфері будівництва.
Враховуючи положення Статті 15. Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України 27.10.2021 № 317 «Про питання сертифікації інженерів- землевпорядників та інженсрів-геодезистів» - «...Сертифіковані інженери- землевпорядники зобов’язані не рідше ніж один раз на чотири роки підвищувати кваліфікацію за програмою підвищення кваліфікації...»
Дана вимога до учасника викликана не лише професійним рівнем, необхідним для надання послуг із розроблення детального плану території, але й ступенем надійності та відповідальності учасника.
Повідмляємо, що у відповідності до Статті 66 ЗУ «Про землеустрій» - Кваліфікаційний іспит включає перевірку теоретичної підготовки та практичних навичок щодо складення документації із землеустрою та оцінки земель і роботи з Єдиною державною електронною системою у сфері будівництва.
Враховуючи положення Статті 15. Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України 27.10.2021 № 317 «Про питання сертифікації інженерів- землевпорядників та інженсрів-геодезистів» - «...Сертифіковані інженери- землевпорядники зобов’язані не рідше ніж один раз на чотири роки підвищувати кваліфікацію за програмою підвищення кваліфікації...»
Дана вимога до учасника викликана не лише професійним рівнем, необхідним для надання послуг із розроблення детального плану території, але й ступенем надійності та відповідальності учасника.
Диплом землевпорядника
Дата подання: 18 листопада 2022 14:35
Дата відповіді: 21 листопада 2022 09:06
Чи може учасник на виконання вимог тендерної документації щодо наявності спеціаліста з землевпорядкування та кадастру за спеціальністю «Землевпорядкування та кадастр» з освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста або магістра;
якщо учасник надасть спеціаліста що має диплом магістра за освітньою програмою Землеустрій та кадастр?
Відповідь: Учасник має право подати документи на участь.
Незаконні вимоги документації
Дата подання: 18 листопада 2022 14:49
Дата відповіді: 21 листопада 2022 09:10
Шановний Замовник! Зверніться до спеціаліста який готував для Вас тендерну документацію з проханням врегулювати вимоги відповідно до вимог чинного законодавтсва.
Вимога щодо надання будівельного експерта, за напрямком «Експертиза містобудівної документації» є абсурдною! Дані спеціалісти проводядь перевірку містобудівної документації та видають експертизу. Дані функції покладаюються на окрему юридичну особу що сертифікується відповідно до норм чинного законодавства та включається до реєстру експертних організацій.
Предмет закупівлі не передбачає виконання даних робіт відповідно даний працівник взагалі не буде задіяний, тому дана вимога покликана лише для штучного обмеження конкуренції!.
Вимагаємо виключити дану вимогу з умов тендерної документації
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У відповідності до положень п.2. Постанови Кабінету Міністрів України від 25 травня 2011 р. № 548 «Про затвердження Порядку проведення експертизи містобудівної документації» (Далі: Постанова) – «…Експертизі підлягають проекти такої містобудівної документації: комплексних планів просторового розвитку територій територіальних громад…»
Згідно п.8. цієї ж Постанови «…Для проведення експертизи замовник подає експертній організації заяву, до якої додаються:
проект містобудівної документації (зокрема розділи, що можуть розроблятися за окремим завданням у випадках, передбачених законодавством) у формі електронного документа, на який накладені кваліфіковані електронні підписи відповідальних осіб. Надання документів, що мають гриф обмеження доступу, здійснюється з урахуванням особливостей, визначених законодавством…»
У відповідності до Наказу 27.01.2014 №26 Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України «Про затвердження Зміни № 8 до розділу 1 "Керівники, професіонали, фахівці" Випуску 64 "Будівельні, монтажні та ремонтно-будівельні роботи" Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників» - Експерт будівельний «Експертиза містобудівної документації»: здійснює експертизу містобудівної документації державного, регіонального та місцевого рівнів на відповідність законодавчим та нормативно-правовим актам, що регулюють правові та організаційні основи містобудівної діяльності… Бере участь у проведенні громадських слухань під час затвердження містобудівної документації на місцевому рівні.
Готує за результатами проведеної роботи експертні висновки й іншу документацію встановленого зразка та подає її Замовнику.
Вивчає, узагальнює та впроваджує сучасний досвід у проведенні експертизи містобудівної документації. Збирає і систематизує дані для створення інформаційної бази, необхідної для експертної діяльності.
Експерт повинен знати: законодавство та нормативно-правові акти, що регулюють питання містобудування, проектування, екологічної, санітарної, техногенної, ядерної та радіаційної безпеки; порядки та методики щодо: виконання схем планування території України, її окремих частин та генеральних планів міст; розроблення містобудівної документації.
Враховуючи, що відповідно до п.14. Постанови саме «…Замовник експертизи несе відповідальність згідно із законом за достовірність документів, поданих для проведення експертизи…» та п.7. її ж, що «…Експертиза проводиться за рахунок коштів замовника…», при цьому закупівля товарів та послуг за рахунок коштів державного та місцевих бюджетів здійснюється згідно із Законом України «Про публічні закупівлі», тож замовник експертизи може визначити тільки ціну очікуваної вартості послуги з проведення експертизи, а остаточна ціна проведення експертизи має визначитись за результатами проведення прозорих торгів у електронній системі, враховуючи, що «…Фізичні та юридичні особи, які беруть участь у розробленні проектів містобудівної документації, не мають права проводити експертизу зазначених проектів…», а також необхідність деталізації процедури проведення та оформлення результатів експертизи містобудівної документації, які мають бути оформлені у вигляді переліку конкретних вимог до документації та оцінки експерта про відповідність/невідповідність цим вимогаморганізатор вважає за необхідне наявність у розробника в штаті сертифікованого експерта за напрямком «Експертиза містобудівної документації»для формування пакету документів для проходження експертизи.
У відповідності до Постанови КМУ від 23 травня 2011 р. № 554: «…кваліфікаційний сертифікат - документ, що підтверджує відповідність виконавця кваліфікаційним характеристикам професій працівників або відповідним професійним стандартам та його спроможність виконувати окремі роботи (надавати послуги), пов’язані із створенням об’єктів архітектури, що зазначені в такому документі і належать до видів робіт (послуг), перелік яких затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 23 травня 2011 р. № 554 (Офіційний вісник України, 2011 р., № 41, ст. 1668)…»;
Будь-яка організація має можливість зібрати необхідний пакет документів і отримати сертифікат, тому це не є дискримінаційною вимогою. Від кваліфікації підрядника, який буде виконувати комплексний план просторового розвитку території залежить майбутнє всієї громади, тому Замовник вважає, що наявність сертифікатуексперта є одним зі способів підтвердження кваліфікації підрядника та якості виконання робіт.
Згідно п.8. цієї ж Постанови «…Для проведення експертизи замовник подає експертній організації заяву, до якої додаються:
проект містобудівної документації (зокрема розділи, що можуть розроблятися за окремим завданням у випадках, передбачених законодавством) у формі електронного документа, на який накладені кваліфіковані електронні підписи відповідальних осіб. Надання документів, що мають гриф обмеження доступу, здійснюється з урахуванням особливостей, визначених законодавством…»
У відповідності до Наказу 27.01.2014 №26 Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України «Про затвердження Зміни № 8 до розділу 1 "Керівники, професіонали, фахівці" Випуску 64 "Будівельні, монтажні та ремонтно-будівельні роботи" Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників» - Експерт будівельний «Експертиза містобудівної документації»: здійснює експертизу містобудівної документації державного, регіонального та місцевого рівнів на відповідність законодавчим та нормативно-правовим актам, що регулюють правові та організаційні основи містобудівної діяльності… Бере участь у проведенні громадських слухань під час затвердження містобудівної документації на місцевому рівні.
Готує за результатами проведеної роботи експертні висновки й іншу документацію встановленого зразка та подає її Замовнику.
Вивчає, узагальнює та впроваджує сучасний досвід у проведенні експертизи містобудівної документації. Збирає і систематизує дані для створення інформаційної бази, необхідної для експертної діяльності.
Експерт повинен знати: законодавство та нормативно-правові акти, що регулюють питання містобудування, проектування, екологічної, санітарної, техногенної, ядерної та радіаційної безпеки; порядки та методики щодо: виконання схем планування території України, її окремих частин та генеральних планів міст; розроблення містобудівної документації.
Враховуючи, що відповідно до п.14. Постанови саме «…Замовник експертизи несе відповідальність згідно із законом за достовірність документів, поданих для проведення експертизи…» та п.7. її ж, що «…Експертиза проводиться за рахунок коштів замовника…», при цьому закупівля товарів та послуг за рахунок коштів державного та місцевих бюджетів здійснюється згідно із Законом України «Про публічні закупівлі», тож замовник експертизи може визначити тільки ціну очікуваної вартості послуги з проведення експертизи, а остаточна ціна проведення експертизи має визначитись за результатами проведення прозорих торгів у електронній системі, враховуючи, що «…Фізичні та юридичні особи, які беруть участь у розробленні проектів містобудівної документації, не мають права проводити експертизу зазначених проектів…», а також необхідність деталізації процедури проведення та оформлення результатів експертизи містобудівної документації, які мають бути оформлені у вигляді переліку конкретних вимог до документації та оцінки експерта про відповідність/невідповідність цим вимогаморганізатор вважає за необхідне наявність у розробника в штаті сертифікованого експерта за напрямком «Експертиза містобудівної документації»для формування пакету документів для проходження експертизи.
У відповідності до Постанови КМУ від 23 травня 2011 р. № 554: «…кваліфікаційний сертифікат - документ, що підтверджує відповідність виконавця кваліфікаційним характеристикам професій працівників або відповідним професійним стандартам та його спроможність виконувати окремі роботи (надавати послуги), пов’язані із створенням об’єктів архітектури, що зазначені в такому документі і належать до видів робіт (послуг), перелік яких затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 23 травня 2011 р. № 554 (Офіційний вісник України, 2011 р., № 41, ст. 1668)…»;
Будь-яка організація має можливість зібрати необхідний пакет документів і отримати сертифікат, тому це не є дискримінаційною вимогою. Від кваліфікації підрядника, який буде виконувати комплексний план просторового розвитку території залежить майбутнє всієї громади, тому Замовник вважає, що наявність сертифікатуексперта є одним зі способів підтвердження кваліфікації підрядника та якості виконання робіт.
Еколог
Дата подання: 18 листопада 2022 14:52
Дата відповіді: 21 листопада 2022 09:11
спеціаліста екології за спеціальністю «Екологія та охорона навколишнього середовища» з освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста або магістра;
Чи може учасник надати на виконання даної вимоги спеціаліста за напрямком підготовки "Екологія"?
Відповідь: умовами Тендерної документації, передбачено саме диплом Екологія та охорона навколишнього середовища»
Субпідрядник
Дата подання: 18 листопада 2022 15:17
Дата відповіді: 21 листопада 2022 09:16
Чи може учасник на підтвердження кваліфікаційних критеріїв надати інформацію про засучення субпідрядника
Відповідь: якщо залучаєте субпідрядника - надайте будь ласка інформацію передбачену ТД.
Кошторис
Дата подання: 18 листопада 2022 15:26
Дата відповіді: 21 листопада 2022 09:17
Просимо надати уточнення чи забов'язані учасники у складі пропозиції надавати кошторисні розрахунки предмету закупівлі?
Відповідь: читайте уважно кваліфікаційні критерії.
Технічне завдання
Дата подання: 21 листопада 2022 08:37
Дата відповіді: 21 листопада 2022 09:22
Відповідно до Технічного завдання на розроблення КП Вишнівської сільської ради п.21.6 вказано: «Розробити схему розміщення родовищ корисних копалин на території громади». Чи означає це що потрібно зібрати інформацію та провести дослідження щодо родовищ корисних копалин на території громади? Чи така інформація є наявна і її просто потрібно оцифрувати?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: необхідність провести дослідження
Сертифікат
Дата подання: 21 листопада 2022 09:16
Дата відповіді: 21 листопада 2022 09:27
Чи може учасник надати сертифікат інжженера землевпорядника отриманий до 27.10.2021? Строк якого не перевищує 4 роки?
Відповідь: Кваліфікаційний іспит включає перевірку теоретичної підготовки та практичних навичок щодо складення документації із землеустрою та оцінки земель і роботи з Єдиною державною електронною системою у сфері будівництва (підвищення кваліфікації і вміння працювати з єдиною системою і тд)...
Диплом еколога
Дата подання: 21 листопада 2022 12:56
Дата відповіді: 24 листопада 2022 12:33
Щодо відповіді Замовника: "умовами Тендерної документації, передбачено саме диплом Екологія та охорона навколишнього середовища»"
Надайте обгрунтування щодо необхідності наявності спеціаліста з дипломом саме Екологія та охорона навколишнього середовища. При цьому просимо обгрунтуванти на підтсаві нормативно-правових актів чому диплом за спеціальністю Екологія не підходить?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У відповідності до наказу МОН №1066 від 04.10.2018 року Ступінь вищої освіти: магістр; Галузь знань: 10 – природничі науки; Спеціальність: 101 – Екологія містить перелік Загальних компетентностей.
Організатор закупівлі не заперечує проти надання диплому 101 «Екологія», якщо фахівець отримав аналогічні знання як і при Спеціалізації «Екологія та охорона навколишнього середовища». Однак еколог із дипломом «Екологія та охорона навколишнього середовища» виконує зобов’язання у сфері охорони довкілля, у тому числі пов’язані із запобіганням негативного впливу на здоров’я населення, встановленні на міжнародному, державному та інших рівнях, що стосуються документа державного планування, а також шляхи врахування таких зобов’язань під час підготовки документу державного планування та готує звіт про стратегічну екологічну оцінку.
Організатор закупівлі не заперечує проти надання диплому 101 «Екологія», якщо фахівець отримав аналогічні знання як і при Спеціалізації «Екологія та охорона навколишнього середовища». Однак еколог із дипломом «Екологія та охорона навколишнього середовища» виконує зобов’язання у сфері охорони довкілля, у тому числі пов’язані із запобіганням негативного впливу на здоров’я населення, встановленні на міжнародному, державному та інших рівнях, що стосуються документа державного планування, а також шляхи врахування таких зобов’язань під час підготовки документу державного планування та готує звіт про стратегічну екологічну оцінку.
Сертифікований працівник
Дата подання: 21 листопада 2022 14:41
Дата відповіді: 24 листопада 2022 12:34
Шановний Замовник! У відповіді на уточнення Вами було надано наступну інформацію: «враховуючи, що «…Фізичні та юридичні особи, які беруть участь у розробленні проектів містобудівної документації, НЕ МАЮТЬ ПРАВА проводити експертизу зазначених проектів…», а також необхідність деталізації процедури проведення та оформлення результатів експертизи містобудівної документації, які мають бути оформлені у вигляді переліку конкретних вимог до документації та оцінки експерта про відповідність/невідповідність цим вимогаморганізатор вважає за необхідне наявність у розробника в штаті сертифікованого експерта за напрямком «Експертиза містобудівної документації» для формування пакету документів для проходження експертизи.»
Тобто, учасник не може виконувати експертизу даної документації. Експертизу виконують окремо експертні організації як зазначено самим замовником.
При цьому у відповідності до Наказу 27.01.2014 №26 Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України «Про затвердження Зміни № 8 до розділу 1 "Керівники, професіонали, фахівці" Випуску 64 "Будівельні, монтажні та ремонтно-будівельні роботи" Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників» - Експерт будівельний «Експертиза містобудівної документації»: здійснює експертизу містобудівної документації державного, регіонального та місцевого рівнів на відповідність законодавчим та нормативно-правовим актам, що регулюють правові та організаційні основи містобудівної діяльності… Бере участь у проведенні громадських слухань під час затвердження містобудівної документації на місцевому рівні.
Готує за результатами проведеної роботи експертні висновки й іншу документацію встановленого зразка та подає її Замовнику.
Таким чином експерт виконує роботи, що пов’язані лише з експертизою документації, нормами чинного законодавства не передбачено ,що підготовка до подання на експертизу або визначення документів які потрібно підготувати має бути здійснено саме сертифікованим експертом.
Замовник у даному уточненні сам вказує на норми, що прямо свідчать про безпідставність залучення експерта до розробки комплексного плану, і фактично зазначає, що дана вимога сформована на основі суб’єктивного бажання замовника та не має відношення до виконання робіт!.
Щодо твердження замовника, що «Будь-яка організація має можливість зібрати необхідний пакет документів і отримати сертифікат, тому це не є дискримінаційною вимогою. Від кваліфікації підрядника, який буде виконувати комплексний план просторового розвитку території залежить майбутнє всієї громади, тому Замовник вважає, що наявність сертифікатуексперта є одним зі способів підтвердження кваліфікації підрядника та якості виконання робіт.»
Дане твердження є безглуздим, та вказує на умисне обмеження конкуренції серед учасників! Сертифікацію проходить працівник а не організація, не будь який працівник може відповідати кваліфікації що встановлена для експерта містобудівної документації. Як мінімум такий працівник має мати досвід в даній сфері, отримати даний досвід можливо якщо працюєш в організації що проводить експертизу містобудівної документації тобто в ЕКСПЕРТНІЙ ОРГАНІЗАЦІЇ!. Таким чином, це є замкнутим колом, що є логічним оскільки для виконання комплексного плану просторового розвитку території не потрібно працівника експертної організації!
Вимагаємо виключити вимогу щодо наявності будівельного експерта, за напрямком «Експертиза містобудівної документації»!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі в Україні» замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв від учасника процедури закупівлі для подання ними документально підтвердженої інформації чим не порушує законодавство.
Організатор торгів погоджується з твердженням «…Сертифікацію проходить працівник а не організація, не будь який працівник може відповідати кваліфікації що встановлена для експерта містобудівної документації. Як мінімум такий працівник має мати досвід в даній сфері…»
Враховуючи, що відповідно до п.14. Постанови саме «…Замовник експертизи несе відповідальність згідно із законом за достовірність документів, поданих для проведення експертизи…» та п.7. її ж, що «…Експертиза проводиться за рахунок коштів замовника…», а також підвищений інтерес до даного запитання, організатор вважає за необхідне наявність у розробника в штаті сертифікованого експерта за напрямком «Експертиза містобудівної документації», або документально підтвердженого успішного досвіду проходження експертизи містобудівної документації, або документально-підтвердженого професійого стажу аналогічного для отримання сертифікату Експерта будівельного напрямком «Експертиза містобудівної документації» ДЛЯ ФОРМУВАННЯ ПАКЕТУ ДОКУМЕНТІВ ДЛЯ ПРОХОДЖЕННЯ ЕКСПЕРТИЗИ. Даний спеціаліст бере участь у проведенні громадських слухань під час затвердження містобудівної документації на місцевому рівні.
Будь-яка організація має можливість зібрати необхідний пакет документів, тому це не є дискримінаційною вимогою.
Від кваліфікації підрядника, який буде виконувати комплексний план просторового розвитку території залежить майбутнє всієї громади, тому Замовник вважає, що дані вимоги є одним зі способів підтвердження кваліфікації підрядника та якості виконання робіт.В Законі України від 25 грудня 2015 року № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (надалі Закон) в ст. 5. п.4 вказано:
«4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.»
Тому при подачі Довідки, про наявність працівників відповідної кваліфікації, Ви маєте право врахувати та вказати всіх кваліфікованих працівників (яких вважаєте за потрібне), також додати до своєї пропозиції інші документи (що не забороняється в Оголошенні), але ми в жодному разі не дискримінуємо інших учасників. Право на експертну діяльність надано фахівцям, які мають відповідну кваліфікацію, яка повинна бути підтверджена кваліфікаційними сертифікатами та іншими дозвільними документами. Вимоги до таких документів визначаються чинним законодавством.
Організатор торгів погоджується з твердженням «…Сертифікацію проходить працівник а не організація, не будь який працівник може відповідати кваліфікації що встановлена для експерта містобудівної документації. Як мінімум такий працівник має мати досвід в даній сфері…»
Враховуючи, що відповідно до п.14. Постанови саме «…Замовник експертизи несе відповідальність згідно із законом за достовірність документів, поданих для проведення експертизи…» та п.7. її ж, що «…Експертиза проводиться за рахунок коштів замовника…», а також підвищений інтерес до даного запитання, організатор вважає за необхідне наявність у розробника в штаті сертифікованого експерта за напрямком «Експертиза містобудівної документації», або документально підтвердженого успішного досвіду проходження експертизи містобудівної документації, або документально-підтвердженого професійого стажу аналогічного для отримання сертифікату Експерта будівельного напрямком «Експертиза містобудівної документації» ДЛЯ ФОРМУВАННЯ ПАКЕТУ ДОКУМЕНТІВ ДЛЯ ПРОХОДЖЕННЯ ЕКСПЕРТИЗИ. Даний спеціаліст бере участь у проведенні громадських слухань під час затвердження містобудівної документації на місцевому рівні.
Будь-яка організація має можливість зібрати необхідний пакет документів, тому це не є дискримінаційною вимогою.
Від кваліфікації підрядника, який буде виконувати комплексний план просторового розвитку території залежить майбутнє всієї громади, тому Замовник вважає, що дані вимоги є одним зі способів підтвердження кваліфікації підрядника та якості виконання робіт.В Законі України від 25 грудня 2015 року № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (надалі Закон) в ст. 5. п.4 вказано:
«4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.»
Тому при подачі Довідки, про наявність працівників відповідної кваліфікації, Ви маєте право врахувати та вказати всіх кваліфікованих працівників (яких вважаєте за потрібне), також додати до своєї пропозиції інші документи (що не забороняється в Оголошенні), але ми в жодному разі не дискримінуємо інших учасників. Право на експертну діяльність надано фахівцям, які мають відповідну кваліфікацію, яка повинна бути підтверджена кваліфікаційними сертифікатами та іншими дозвільними документами. Вимоги до таких документів визначаються чинним законодавством.
Кошторисні розрахунки
Дата подання: 21 листопада 2022 15:08
Дата відповіді: 24 листопада 2022 12:34
Звертаємо увагу Замовника, що відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник зобов’язаний надавати відповіді та уточнення щодо тендерної документації, відписки та надання неґрунтовної відповіді є порушення обов’язку Змовника! Уточнення та звернення за роз’ясненнями не місце демонстрації зухвалості зі сторони Замовника!. Відповідно вимагаємо від Замовника дотримуватися етичної поведінки та принципів передбачених ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно, враховуючи вищезазначене, просимо надати уточнення чи необхідно учаснику у складі пропозиції надавати кошторисні розрахунки вартості предмету закупівлі?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Розрахунки, на основі яких визначається кошторисна вартість послуг складаються за Формою 2-П згідно Порядку визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво. Тому Учасник зобов’язаний надати у складі пропозиції кошторисні розрахунки.
Сертифікат інженера-землевпорядника
Дата подання: 22 листопада 2022 15:11
Дата відповіді: 24 листопада 2022 12:35
Просимо надати відповідь чи може учасник надати у складі пропозиції сертифікат інженера-землевпорядника, що виданий до 27.10.2021 при умові чинності даного сертифікату?
Відповідь: Повідомляємо, що у відповідності до Статті 66 ЗУ «Про землеустрій» - Кваліфікаційний іспит включає перевірку теоретичної підготовки та практичних навичок щодо складення документації із землеустрою та оцінки земель і роботи з Єдиною державною електронною системою у сфері будівництва.
Враховуючи положення Статті 15. Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України 27.10.2021 № 317 «Про питання сертифікації інженерів- землевпорядників та інженсрів-геодезистів» - «...Сертифіковані інженери- землевпорядники зобов’язані не рідше ніж один раз на чотири роки підвищувати кваліфікацію за програмою підвищення кваліфікації...»
Дана вимога до учасника викликана не лише професійним рівнем, необхідним для надання послуг із розроблення містобудівної документації, але й ступенем надійності та відповідальності учасника. Підвищення кваліфікаціїмає бути після зазначених змін.
Враховуючи положення Статті 15. Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України 27.10.2021 № 317 «Про питання сертифікації інженерів- землевпорядників та інженсрів-геодезистів» - «...Сертифіковані інженери- землевпорядники зобов’язані не рідше ніж один раз на чотири роки підвищувати кваліфікацію за програмою підвищення кваліфікації...»
Дана вимога до учасника викликана не лише професійним рівнем, необхідним для надання послуг із розроблення містобудівної документації, але й ступенем надійності та відповідальності учасника. Підвищення кваліфікаціїмає бути після зазначених змін.
Відповідь Замовника
Дата подання: 22 листопада 2022 15:15
Дата відповіді: 24 листопада 2022 12:35
При наданні відповіді на уточнення Замовником вжито вираз " Учасник має право подати документи на участь.". Тобто Замовник має на увазі, що учасник може надати документи які зазначив в уточненні і це буде вважатися відповідністю? Чи Замовник має на увазі що учасник в праві надавати будь які документи, а Замовник у ході розгляду буде визначати чи відповідає це вимогам? Просимо надати відповідь на дане уточнення та у разі другого варіанту, трактування додатково роз'яснити відповіді що містять даний вираз.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовник розглядає Учасників, які подали документи відповідно до кваліфікаційних вимог тендерної документації з урахуванням роз’яснень наданих Замовником.
Щодо особливостей проведення закупівлі
Дата подання: 22 листопада 2022 17:20
Дата відповіді: 24 листопада 2022 12:36
Доброго дня, шановний замовнику. Скажіть будь ласка, чому на майданчику написано, що ця закупівля створена до 19.10.2022 року і тому не підпадає під дію Постанови № 1178? Адже закупівля оголошена 17.11.2022 року і має підпадати під дію Постанови № 1178 від 12.10.2022 року?
Відповідь: Доброго дня. У тендерній документації не зазначено запитуваної інформації. А усі реєстраційні кроки тендеру на майданчику проводяться автоматично.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 грудня 2022 13:40
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СУМАН-ФРВ" |
3 168 000,00
UAH з ПДВ
|
3 168 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРГРУППРОЕКТ ПЛЮС" |
3 991 430,77
UAH з ПДВ
|
3 991 430,77
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ПРОЕКТНИЙ ЦЕНТР "ГЕОУРБАНІСТИКИ ТА ПЛАНУВАННЯ" |
4 545 089,00
UAH з ПДВ
|
4 499 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "АРКОН" |
4 775 601,44
UAH з ПДВ
|
4 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СУМАН-ФРВ" #44489640 |
Очікує рішення |
3 168 000,00
UAH з ПДВ
|
05 грудня 2022 13:40
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 10 грудня 2022 09:35 |
Кінець періоду оскарження: | 21 грудня 2022 00:00 |
Дата відміни: | 21 грудня 2022 00:04 |
Причина відміни: | скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Спрямування залишків коштів за субвенціями з державного бюджету місцевим бюджетам будуть спрямовані на підтримку та потреби ЗСУ та ТО. Згідно ЗАКОН УКРАЇНИ «Про внесення змін до розділу VI "Прикінцеві та перехідні положення" Бюджетного кодексу України |
Документи:
10 грудня 2022 09:35
|
Електронний підпис |
10 грудня 2022 09:34
|
Про внесення змін до розділу VI.docx |