Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва Чернігівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 05517729 |
Місцезнаходження: | 14017, Україна , Чернігівська обл., Чернігів, вул. Івана Мазепи, 19 |
Контактна особа: |
Сердечнюк Оксана Миколаївна 380462774840 ukb@chernigiv-rada.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 листопада 2022 09:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 листопада 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 листопада 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 листопада 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 29 листопада 2022 14:38 |
Початок аукціону: | 29 листопада 2022 14:38 |
Очікувана вартість: | 15 187 445,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 76 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Відповідно до статті 27 Закону Замовником вимагається від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору у формі депозиту (безвідсоткового) – внесення на рахунок замовника суми, яка дорівнює 5 % договірної ціни на поточний рік*. Перерахування коштів здійснюється за реквізитами: Управління капітального будівництва Чернігівської міської ради, 05517729, вул. Івана Мазепи, 19, м. Чернігів, 14017, р/р № UA708201720355169036000046523 в Державній казначейській службі України, м. Київ. У призначенні платежу вказати: “Забезпечення виконання договору, предмет закупівлі: ___, номер тендеру (Ідентифікатор закупівлі)_______”. * У разі наявності на зазначеному рахунку Замовника забезпечення виконання умов договору, що перераховано учасником-переможцем за попередньо укладеними договорами та не повернуто учаснику-переможцю за наявності підстав для його повернення, такий учасник-переможець має право надати лист із проханням змінити призначення попереднього платежу для зарахування його у якості забезпечення виконання умов договору, що буде укладений за результатом цієї закупівлі. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем договору, а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 43 Закону України «Про публічні закупівлі», а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Випадки не повернення забезпечення виконання договору про закупівлю визначені Замовником у проекті договору, що є Додатком 3 до Тендерної документації. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
джерело фінансування - кошти бюджету Чернігівської міської територіальної громади
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник проводить розрахунки за виконані роботи після підписання уповноваженими представниками Сторін форм КБ-2в і КБ-3 протягом календарного року, але не пізніше 25 грудня 2023 року, при наявності коштів на рахунках. Джерело фінансування - кошти бюджету Чернігівської територіальної громади | Пiсляоплата | 180 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 листопада 2022 07:56 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
24 листопада 2022 07:55 |
Тендерна документація ЗІ ЗМІНАМИ.docx | |
24 листопада 2022 07:55 |
ПРОТОКОЛ № 98 перелік змін.docx | |
24 листопада 2022 07:54 |
Додаток 4 Документи переможець торгів ЗІ ЗМІНАМИ.docx | |
17 листопада 2022 09:21 |
Календарний графік ЗРАЗОК.xlsx | |
17 листопада 2022 09:21 |
Додаток 1 перелік документів для учасника торгів.docx | |
17 листопада 2022 09:20 |
ДОДАТОК 3 Проект договору.docx | |
17 листопада 2022 09:20 |
Додаток 2 Технічний опис предмета закупівлі.zip |
24 листопада 2022 07:56 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
24 листопада 2022 07:55 |
Тендерна документація ЗІ ЗМІНАМИ.docx
|
||||||
24 листопада 2022 07:55 |
ПРОТОКОЛ № 98 перелік змін.docx
|
||||||
24 листопада 2022 07:54 |
Додаток 4 Документи переможець торгів ЗІ ЗМІНАМИ.docx
|
||||||
17 листопада 2022 09:21 |
Календарний графік ЗРАЗОК.xlsx
|
||||||
17 листопада 2022 09:21 |
Додаток 1 перелік документів для учасника торгів.docx
|
||||||
17 листопада 2022 09:20 |
ДОДАТОК 3 Проект договору.docx
|
||||||
17 листопада 2022 09:20 |
Додаток 2 Технічний опис предмета закупівлі.zip
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Проект договору поруки надсилається Замовником на електрону пошту учасника-переможця, що зазначена ним при поданні тендерної пропозиції, у день прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю.
У складі пропозиції Учасником подається гарантійний лист у довільній формі про згоду підписати договір поруки в редакції Замовника.
Жодним нормативно-правовим актом не передбачена можливість замовника вимагати укладення договору поруки із кінцевим бенефіціарним власником учасника із замовником стосовно виконання учасником зобов’язань за Основним Договором у повній сумі заподіяних збитків, штрафних санкцій, майнової (або немайнової) шкоди.
Учасники є самостійними суб’єктами господарювання, які самостійно виконують свої зобов’язання.
Умовами документації вже передбачено забезпечення тендерної пропозиції у максимальному розмірі. Зазначеної суми достатньо задля того, щоб замовник був впевнений у виконанні робіт підрядником.
Не хочемо подавати скаргу до АМКУ і продовжувати час подання тендерних пропозицій та віддаляти час початку робіт майбутнім підрядником. Внесіть, будь ласка, зміни у документацію.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-02-02-000053 ● 641da47b046b4a4fb766e5bd9ebb5a7f
- Статус: завершено ● Дата: 18 вересня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 лютого 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 лютого 2023 17:09 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
02.02.2023 № 25
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні
закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України,
затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року
№ 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що
додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення
моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської
служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№
з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або
повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі
Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі
Уповноваженого органу
22 UA-2022-11-17-000791-a 17.11.2022
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки
порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в
інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-02-09 15:05:32
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт із капітального ремонту будівлі Центральної міської бібліотеки імені М.М. Коцюбинського Чернігівської міської комунальної централізованої бібліотечної системи, розташованої за адресою: м. Чернігів, вул. Кирпоноса, 22 (усунення аварій в бюджетному закладі, пошкодженому внаслідок російської військової агресії) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-11-17-000791-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик промету закупівлі та розраховано його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Просимо надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі ТОВ «УТБ-ІНЖИНІРИНГ» умов пункту 6 розділу VI тендерної документації, в частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю у формі депозиту (безвідсоткового) - внесення на рахунок замовника суми, яка дорівнює 5% договірної ціни на поточний рік.
4. Надати інформацію та документи, що підтверджують виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин для укладання додаткової угоди від 30.12.2022 № 1 до Договору підряду від 16.12.2022 № 233-2022-В/вс.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-02-13 21:18:03
надання пояснень
В межах проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт будівлі Центральної міської бібліотеки імені М.М. Коцюбинського Чернігівської міської комунальної централізованої бібліотечної системи, розташованої за адресою: м. Чернігів, вул. Кирпоноса, 22 (усунення аварій в бюджетному закладі, пошкодженому внаслідок російської військової агресії)» повідомляємо, що розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі було здійснено Замовником на підставі розробленої проектно-кошторисної документації, що отримала позитивний експертний звіт та затверджена Замовником в установленому законодавством порядку. Бюджетні призначення на зазначену вище закупівлю визначено рішенням Чернігівської міської ради від 25.11.2021 року № 13/VІІ-20 «Про бюджет Чернігівської міської територіальної громади на 2022 рік» (зі змінами та доповненнями). Зазначаємо, що обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі було розміщено Замовником на офіційному веб-сайті Чернігівської міської ради за посиланням https://chernigiv-rada.gov.ua/sp-ukb-inshe/ . В той же час зазначаємо, що 25.01.2023 року на комп’ютерні мережі виконавчого комітету Чернігівської міської ради була здійснена хакерська атака, внаслідок чого була пошкоджена інформація на серверах. Про що в установленому порядку були повідомлені Управління СБ України в Чернігівській області (лист №90/1-07-вих/01 від 25.01.2023р.) та відділ протидії кіберзлочинів в Чернігівській області Департаменту кіберполіції Національної поліції України (лист №89/1-07/вих/01 від 25.01.2023р.) 08.02.2023 робота сайту Чернігівської міської ради була частково відновлена (станом на 23.02.2022р.). На даний час проводяться роботи щодо відновлення сайту. Таким чином станом на день надання відповіді на сайті Чернігівської міської ради відсутнє обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі з незалежних від Замовника обставин. Також зазначаємо, що відповідно до умов пункту 6 розділу VI тендерної документації, в частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю у формі депозиту (безвідсоткового) – 16.12.2022 року ТОВ «УТБ-Інжиніринг» було внесено на рахунок замовника суму, яка дорівнює 5% договірної ціни на поточний рік. Зазначаємо, що договірна ціна на 2022 рік була встановлена на рівні 3 204 035,88 грн., таким чином перераховане забезпечення виконання умов договору склало 3 204 035,88 грн х 5% = 160 201,79 грн. Щодо укладання додаткової угоди № 1 зазначаємо, що на момент оголошення закупівлі та підписання Договору велися перемовини з благодійною організацією щодо надання спонсорської допомоги для реалізації зазначеного об’єкту, про що зазначено в проекті договору та безпосередньо в укладеному договорі. В подальшому Замовника було повідомлено про досягнення згоди між Управлінням культури та туризму Чернігівської міської ради та благодійною організацією щодо безоплатного встановлення вікон та дверей у Центральній міській бібліотеці імені М. М. Коцюбинського, що розташовується за адресою: м. Чернігів, вул. Кирпоноса (Княжа), 22. Точна кількість вікон та дверей, що будуть встановлені в рамках надання спонсорської допомоги, буде узгоджена після здійснення обмірів зазначеною організацією та повідомлено додатково. В свою чергу відповідно до календарного графіку виконання робіт у грудні 2022 року підрядною організацією планувалися до виконання зовнішні роботи та встановлення вікон, дверей і улаштування укосів. Виходячи з зазначеного та з метою уникнення надмірного витрачання коштів міського бюджету між Замовником та Підрядником було досягнуто згоди тимчасово зупинити виконання робіт на об’єкті та укладено додаткову угоду із встановленням договірної ціни на поточний рік відповідно до фактично виконаного обсягу робіт. Станом на момент надання цього пояснення благодійна організація завершила надання благодійної допомоги і Підрядною організацією ведуться роботи зі складання додаткової угоди на зменшення обсягу закупівлі шляхом виключення з обсягу робіт того обсягу, що виконуватися Підрядною організацією не буде.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 лютого 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 березня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 листопада 2022 15:07
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УТБ-ІНЖИНІРИНГ" |
11 699 310,00
UAH з ПДВ
|
11 699 310,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ВИРОБНИЧО-ТОРГІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМТЕХБУД" |
14 789 965,73
UAH з ПДВ
|
12 499 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ІНЕКС РЕАЛ" |
13 836 898,88
UAH з ПДВ
|
12 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "УТБ-ІНЖИНІРИНГ" #40627275 |
Переможець |
11 699 310,00
UAH з ПДВ
|
02 грудня 2022 09:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 серпня 2023 14:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 серпня 2023 17:56
|
Додаткова угода № 4 до Договору № 233-2022-в вс.pdf | зміни до договору |
17 серпня 2023 17:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 липня 2023 17:24
|
Додаткова угода № 3 до Договору № 233-2022-в вс.pdf | зміни до договору |
14 липня 2023 14:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 лютого 2023 09:05
|
Додаткова угода № 2 до Договору № 233-2022-в вс.pdf | зміни до договору |
28 лютого 2023 09:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2022 16:17
|
Додаткова угода № 1 до договору № 233-2022-В вс.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2022 16:16
|
Електронний підпис | укладений |
16 грудня 2022 13:25
|
Договір № 233-2022-В вс від 16.12.2022р.pdf | укладений |
16 грудня 2022 13:25
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна договірної ціни на поточний рік без зміни загальної договірної ціни. |
Номер договору про закупівлю: | Договір № 233- 2022-в/вс |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода № 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 лютого 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 лютого 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно п. 4.3, 4.4, та 4.5 Договору, Сторони домовились зменшити обсяг закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | Договір № 233- 2022-в/вс |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода № 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 14 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно п. 3.4, 4.3 та 4.4 Договору у зв’язку з виникненням документально підтверджених об’єктивних обставин, що не залежать від волі сторін та перешкоджають виконанню робіт, а також у зв’язку з виявленням робіт, що не потребують виконання сторони досягнули згоди щодо внесення змін та доповнень до Договору |
Номер договору про закупівлю: | Договір № 233- 2022-в/вс |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 17 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно п. 4.3, 4.4 та 19.3 Договору, сторони дійшли згоди зменшити обсяг закупівлі. |
Номер договору про закупівлю: | Договір № 233- 2022-в/вс |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода № 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |