Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | НАЦІОНАЛЬНА СЛУЖБА ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ |
Код ЄДРПОУ: | 42032422 |
Вебсайт: | https://nszu.gov.ua |
Місцезнаходження: | 04073, Україна , м. Київ обл., Київ, пр-т Степана Бандери, 19 |
Контактна особа: |
Ольга Кулеш +380501886210 olha.kulesh@nszu.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 листопада 2022 17:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 листопада 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 листопада 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 листопада 2022 00:00 |
Очікувана вартість: | 128 800 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 644 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від учасника-переможця надати замовнику в паперовому вигляді забезпечення виконання договору – оригінал банківської гарантії, розмір якої становить 1% від ціни Договору не пізніше дати укладення договору про закупівлю, але в будь-якому випадку до кінцевого строку укладання договору, передбаченого ст. 33 Закону. Форма та зміст гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного Банку України від 15.12.2004 №639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за № 41/10321. Гарантія повинна бути безвідкличною та безумовною. Гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому учасником у формі тендерної гарантії, в тому числі, умов окремих угод між банком-гарантом та учасником, вимог щодо надання листів або інших документів за підписом учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем договору, у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 43 Закону, а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Реквізити для оформлення Банківської гарантії: Національна служба здоров’я України 04073, м. Київ, проспект Степана Бандери, 19 р/р UA148201720343110001000063754, в управлінні ДКСУ у м. Києві , ЄДРПОУ 42032422 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:64210000-1: Послуги телефонного зв’язку та передачі даних
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник оплачує фактично надані та отримані Послуги Виконавцю протягом 10 (десяти) робочих днів з дати підписання Акта приймання-передачі наданих послуг, на підставі належним чином оформлених первинних документів (Акта приймання-передачі наданих послуг, за умови надання деталізованого звіту) шляхом перерахування коштів на банківський рахунок Виконавця | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 листопада 2022 17:54 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 листопада 2022 17:47 |
5. Додаток-3_Опис_протоколу_обміну_-_2_варіант.pdf | |
16 листопада 2022 17:47 |
5. Додаток-2_Опис_протоколу_обміну_-_1_варіант.pdf | |
16 листопада 2022 17:47 |
5 _ТД_за_Особливостями_смс.docx | |
16 листопада 2022 17:47 |
3. Проект_договору_СМС_2023.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-12-09-000055 ● ff0cf12efea74ca69bd14434a8bae80c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 грудня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 грудня 2022 12:32 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
08.12.2022 № 290
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
7 UA-2022-11-16-012801-a 16.11.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-12-20 14:36:33
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуги по доставці текстових повідомлень (SMS) в рамках Програми медичних гарантій (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-11-16-012801-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами);
3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі ПРАТ «ВФ Україна» вимог пункту 6 розділу IV тендерної документації, в частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді банківської гарантії;
4. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо обґрунтованої необхідності продовження строку для укладання договору.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-12-20 17:50:51
Відповідь на запит Державної аудиторської служби України від 20.12.2022
На запит Державної аудиторської служби України від 20.12.2022 надаємо наступні пояснення та документи.
1. Стосовно «Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.».
Обсяг послуг формувався відповідно до запланованої розрахункової кількості текстових повідомлень (SMS).
Розрахована очікувана вартість закупівлі була сформована на основі пропозицій, які були надані операторами мобільного зв’язку до НСЗУ (додаються до цього пояснення), у розрахунку на 280 000 000 одиниць по 0,46 грн. за одне текстове повідомлення, що становить 128 800 000 грн. (сто двадцять вісім мільйонів вісімсот тисяч гривень нуль копійок), з урахуванням ПДВ.
Кошти заплановані за КПКВК 2308060 на 2023 рік за статтею 2240 «Оплата послуг (крім комунальних)».
Більш детальний інформація додається до цього пояснення.
2. Стосовно «Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)».
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)» розміщено на сайті НСЗУ за посиланням: https://nszu.gov.ua/storage/files/obgruntuvannya-do-zakupivli-ua-2022-11-16-012801-a.pdf?1671541966.
3. Щодо «Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі ПРАТ «ВФ Україна» вимог пункту 6 розділу IV тендерної документації, в частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді банківської гарантії.».
Сканована копія забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді банківської гарантії додається до цього пояснення.
4. Стосовно «Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо обґрунтованої необхідності продовження строку для укладання договору.».
Строк для укладання договору було продовжено у зв’язку з початком моніторингу по даній закупівлі. Більш детальна інформація зазначена в протоколі уповноваженої особи, який додається до цього пояснення.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-12-20 14:36:38
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуги по доставці текстових повідомлень (SMS) в рамках Програми медичних гарантій (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-11-16-012801-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами);
3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі ПРАТ «ВФ Україна» вимог пункту 6 розділу IV тендерної документації, в частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді банківської гарантії;
4. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо обґрунтованої необхідності продовження строку для укладання договору.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-12-20 17:51:54
Відповідь на запит Державної аудиторської служби України від 20.12.2022
На запит Державної аудиторської служби України від 20.12.2022 надаємо наступні пояснення та документи.
1. Стосовно «Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.».
Обсяг послуг формувався відповідно до запланованої розрахункової кількості текстових повідомлень (SMS).
Розрахована очікувана вартість закупівлі була сформована на основі пропозицій, які були надані операторами мобільного зв’язку до НСЗУ (додаються до цього пояснення), у розрахунку на 280 000 000 одиниць по 0,46 грн. за одне текстове повідомлення, що становить 128 800 000 грн. (сто двадцять вісім мільйонів вісімсот тисяч гривень нуль копійок), з урахуванням ПДВ.
Кошти заплановані за КПКВК 2308060 на 2023 рік за статтею 2240 «Оплата послуг (крім комунальних)».
Більш детальний інформація додається до цього пояснення.
2. Стосовно «Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)».
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)» розміщено на сайті НСЗУ за посиланням: https://nszu.gov.ua/storage/files/obgruntuvannya-do-zakupivli-ua-2022-11-16-012801-a.pdf?1671541966.
3. Щодо «Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі ПРАТ «ВФ Україна» вимог пункту 6 розділу IV тендерної документації, в частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді банківської гарантії.».
Сканована копія забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді банківської гарантії додається до цього пояснення.
4. Стосовно «Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо обґрунтованої необхідності продовження строку для укладання договору.».
Строк для укладання договору було продовжено у зв’язку з початком моніторингу по даній закупівлі. Більш детальна інформація зазначена в протоколі уповноваженої особи, який додається до цього пояснення.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Закупівлю відмінено відповідно до підпункту 2 пункту 47 "Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування", прийнятих Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178
2023-01-03 20:11:44
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 грудня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 січня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
виконано зобов'язання Держаудитслужби
2023-01-05 11:23:40
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 листопада 2022 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРАТ "ВФ УКРАЇНА" |
118 860 000,00
UAH з ПДВ
|
118 860 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПРАТ "ВФ УКРАЇНА" #14333937 |
Переможець |
118 860 000,00
UAH з ПДВ
|
29 листопада 2022 19:00
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 листопада 2022 18:27
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 03 січня 2023 20:04 |
Кінець періоду оскарження: | 14 січня 2023 00:00 |
Дата відміни: | 14 січня 2023 00:03 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Згідно висновку ДАСУ про результати моніторингу Замовник зобов’язаний відмінити відкриті торги відповідно до підпункту 2 пункту 47 Особливостей |
03 січня 2023 20:04
|
Електронний підпис |
03 січня 2023 20:01
|
1-ЛМ від 03.01.2023 (ВІДМІНА ВТ з ОС) SMS.docx |