Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцелярські товари (штамп на автоматичній оснастці, кліше)
Очікувана вартість
2 584,44 UAH
UA-2022-11-16-011681-a 9efe535cbe704472adad27fa47c48d01
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Інна Вовчук

+380660243640 0984121890@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 16 листопада 2022
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент адміністративних послуг та дозвільних процедур Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40392181
Вебсайт: https://dniprorada.gov.ua/uk/page/departament-administrativnih-poslug-ta-dozvilnih-procedur-dniprovskoi-miskoi-radi
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, буд. 75
Контактна особа: Інна Вовчук
+380660243640
0984121890@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Канцелярські товари (штамп на автоматичній оснастці 60мм*40мм)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Старокозацька, 58
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30192153-8 — Штампи
9 штуки
Канцелярські товари (кліше R 45мм)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Старокозацька, 58
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30192153-8 — Штампи

Тендерна документація

16 листопада 2022 16:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ТОРГОВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА ГРУПА "КУНІЦА"
#19143995
Переможець 2 584,44
UAH з ПДВ
16 листопада 2022 16:41

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2023 14:45
ТОВ Куніца.pdf укладений
12 січня 2023 14:44
договір від 16.11.2022.pdf укладений
16 листопада 2022 16:41

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Канцелярські товари (штамп на автоматичній оснастці 60мм*40мм) 1 штуки 659,34
UAH з ПДВ
Канцелярські товари (кліше R 45мм) 9 штуки 213,90
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 листопада 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 2 584,44
UAH (в тому числі ПДВ 430,74 UAH)