Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт приміщення для розміщення внутрішньо переміщених (евакуйованих) осіб Соціального готелю Центру інтегрованих соціальних послуг управління праці та соціального захисту населення Уманської міської ради за адресою: вул. Петропавлівська, 59а, Корпус № 4, с. Дмитрушки - 2, Уманський район, Черкаська область
Очікувана вартість
10 548 112,00 UAH
UA-2022-11-16-009918-a 9899feec168740648f68ee10865d272e
Закупівля без використання електронної системи    Українська Визвольна Війна    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Орденова

+380938592533 uman_tercentr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 16 листопада 2022
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ПРАЦІ ТА СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ УМАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 03195808
Місцезнаходження: 20300, Україна , Черкаська обл., м. Умань, вул. Садова, 9/5
Контактна особа: Ольга Орденова
+380938592533
uman_tercentr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт приміщення для розміщення внутрішньо переміщених (евакуйованих) осіб Соціального готелю Центру інтегрованих соціальних послуг управління праці та соціального захисту населення Уманської міської ради за адресою: вул. Петропавлівська, 59а, Корпус № 4, с. Дмитрушки - 2, Уманський район, Черкаська область
Закупівля здійснюється відповідно до постанови №1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». пункт 13 підпункт 3, абзац 2, а саме будівництва, реконструкції, капітального ремонту та облаштування місць проживання внутрішньо переміщених та евакуйованих осіб;
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20332, Україна, Черкаська область, с. Дмитрушки – 2, Уманський район, вул. Петропавлівська, 59а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 листопада 2022  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

16 листопада 2022 15:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕД ТЕМП"
#33107701
Переможець 10 548 112,00
UAH з ПДВ
16 листопада 2022 15:18

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 листопада 2023 12:18
Електронний підпис зміни до договору
30 червня 2023 12:56
ilovepdf_merged (12)_compressed (1)_compressed.pdf зміни до договору
30 червня 2023 12:54
2717_230630124101_001.pdf зміни до договору
30 червня 2023 12:51
Електронний підпис зміни до договору
28 березня 2023 11:07
1583_230328105353_001.pdf зміни до договору
28 березня 2023 11:06
Електронний підпис зміни до договору
13 березня 2023 16:46
4.PDF зміни до договору
13 березня 2023 16:45
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2022 09:07
Корпус 4.PDF зміни до договору
30 грудня 2022 09:06
КОРПУС 4_compressed (2).pdf укладений
16 листопада 2022 15:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до змісту Додаткової угоди №1 від 29.12.2022 без зміни кількості та суми договору.
Номер договору про закупівлю: 93
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 березня 2023
Дата публікації змін до договору:
13 березня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно змісту додаткової угоди, сума договору на 2023 рік становить 2584983,12 грн. Загальна сума договору залишається без змін.
Номер договору про закупівлю: 93
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 березня 2023
Дата публікації змін до договору:
28 березня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до змісту додаткової угоди №2 від 28.03.2023 року.
Номер договору про закупівлю: 93
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 червня 2023
Дата публікації змін до договору:
30 червня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до змісту додаткової угоди Сторони домовилися язменшити суму договору на 721 662,36 грн. Загальна вартість договору після внесених змін становить 9826449,64 грн. в т.ч. ПДВ 1637741,61 грн.
Номер договору про закупівлю: 93
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 листопада 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 9 826 449,64
UAH (в тому числі ПДВ 1 637 741,61 UAH)