Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виготовлення проектно-кошторисної документації та проведення капітального ремонту внутрішнього оздоблення актового залу Служби автомобільних доріг у Вінницькій області по вулиці Єрмака, 2а, м. Вінниця (додаткові роботи).
Очікувана вартість
3 554 150,14 UAH
UA-2022-11-16-007358-a 848a37560dd349db9ae256c52d2069b7
Закупівля без використання електронної системи    Українська Визвольна Війна    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Стрембіцький Віталій

380432671305 tendersadvin@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 16 листопада 2022
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25845655
Місцезнаходження: 21036, Україна , Вінницька обл., Вінниця, ВУЛИЦЯ ЄРМАКА, будинок 2 А
Контактна особа: Стрембіцький Віталій
380432671305
tendersadvin@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Виготовлення проектно-кошторисної документації та проведення капітального ремонту внутрішнього оздоблення актового залу Служби автомобільних доріг у Вінницькій області по вулиці Єрмака, 2а, м. Вінниця (додаткові роботи).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 червня 2022  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Тендерна документація

16 листопада 2022 13:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 листопада 2022 13:49
Договір 46 22.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГБУДПРОМ"
#42656271
Переможець 3 554 150,14
UAH з ПДВ
16 листопада 2022 13:49

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2024 13:59
Електронний підпис зміни до договору
08 грудня 2022 11:30
ду 1 до 46 22.pdf зміни до договору
08 грудня 2022 11:30
Електронний підпис укладений
08 грудня 2022 11:12
Електронний підпис зміни до договору
08 грудня 2022 11:12
ду 1 до 46 22.pdf зміни до договору
08 грудня 2022 11:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
08 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 4.3 Розділу 4 Договору викласти в наступній редакції: «Кінцевий термін розрахунку до 31 грудня 2023 року за умови повного та якісного виконання умов Договору Виконавцем». 2. Пункт 11.1 Розділу 11 Договору викласти в наступній редакції: «Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання та скріплення печатками Сторонами і діє до 31.12.2023 р., але в будь-якому разі до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань.
Номер договору про закупівлю: 46/22
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
08 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 4.3 Розділу 4 Договору викласти в наступній редакції: «Кінцевий термін розрахунку до 31 грудня 2023 року за умови повного та якісного виконання умов Договору Виконавцем». 2. Пункт 11.1 Розділу 11 Договору викласти в наступній редакції: «Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання та скріплення печатками Сторонами і діє до 31.12.2023 р., але в будь-якому разі до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань. Строк дії договору може продовжуватись у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат Замовника за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі.».
Номер договору про закупівлю: 46/22
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 червня 2022 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 3 491 849,29
UAH (в тому числі ПДВ 581 974,88 UAH)