Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ" |
Код ЄДРПОУ: | 24584661 |
Вебсайт: | http://www.energoatom.com.ua |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ НАЗАРІВСЬКА, будинок 3 |
Контактна особа: |
Старенченко Оксана Олександрівна 380442069767 tender-naek@direkcy.atom.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 листопада 2022 12:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 грудня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 грудня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 грудня 2022 11:00 |
Початок аукціону: | 20 грудня 2022 13:42 |
Початок аукціону: | 20 грудня 2022 13:42 |
Очікувана вартість: | 60 756 114,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 303 780,57 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник для забезпечення виконання зобов’язань, які виникають у зв’язку з поданням тендерної пропозиції (далі – ТП) надає забезпечення тендерної пропозиції у формі: •Банківської гарантії (далі- БГ), згідно з якою первинне зобов’язання несе банк (за винятком гарантій банків, до яких застосовано персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції) згідно з відповідним рішенням Ради національної безпеки і оборони України, введеним у дію Указом Президента України), який на останню звітну дату відповідно до інформації, розміщеної на офіційному сайті НБУ входить до ТОП-20 банків за розміром загальних активів. Перебування банку у ТОП-20 підтверджується показником фінансової діяльності (Активи банків України) згідно з офіційним сайтом НБУ за посиланням: https://bank.gov.ua/ua/statistic/supervision-statist/data-supervision#3 згруповані балансові залишки. БГ (подається окремим файлом у вигляді електронного документа) з обов’язковим накладанням електронного підпису уповноваженої особи банку. Учасники-нерезиденти мають право надавати БГ, видану банком-нерезидентом. БГ банка-нерезидента повинна бути авізована виключно через банк, що обслуговує ДП «НАЕК «Енергоатом» (АТ «Укрексімбанк» (JOINT STOCK COMPANY «THE STATE EXPORT-IMPORT BANK OF UKRAINE» SWIFT: EXBSUAUX), АТ «Ощадбанк» (Public Joint Stock Company «State Savings Bank of Ukraine» SWIFT: COSBUAUK) та АБ «УКРГАЗБАНК» (PUBLIC JOINT-STOCK COMPANY JOINT STOCK BANK «UKRGASBANK» SWIFT: UGASUAUK). Лист-авізо авізуючого банку подається учасником-нерезидентом в електронній формі з обов’язковим накладанням електронного підпису авізуючого банку (БГ та лист-авізо подаються одним файлом). Форма та зміст БГ повинні відповідати вимогам, затвердженим наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». БГ може бути надана в будь-якій валюті, перераховується у гривню за офіційним курсом гривні, встановленим Національним банком України на дату видачі БГ. БГ не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника щодо отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому учасником у формі БГ. БГ повинна набувати чинності виключно з дня її видачі банком, без будь-яких застережень та додаткових умов. БГ повинна бути безвідкличною та безумовною або •Страхової гарантії, виданої страховою компанією, перелік яких розміщений на офіційному сайті ДП «НАЕК «Енергоатом» (→ www.energoatom.com.ua → «Закупівлі» → «Інформація для учасників» → «Перелік страхових компаній, що здійснюють забезпечення тендерних пропозицій учасників процедур закупівель, замовником яких є ДП «НАЕК «Енергоатом», а також забезпечення виконання договорів про закупівлю») з обов’язковим накладанням електронного підпису уповноваженої особи страхової компанії (подається окремим файлом у вигляді електронного документа). Зміст страхової гарантії має відповідати вимогам до забезпечення ТП/пропозиції, затвердженим наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції», та Формі, яка затверджена розпорядженням ДП «НАЕК «Енергоатом» від 20.10.2020 № 846-р (www.energoatom.com.ua → «Закупівлі» → «Інформація для учасників» → «Страхова гарантія (забезпечення тендерної пропозиції, Додаток 1»). Для підтвердження дійсності/чинності страхової гарантії учасник надає докази її оплати (платіжне доручення, або прибутковий касовий ордер, або чек) або лист страхової компанії, яка видала страхову гарантію, яким підтверджується повна оплата та дійсність/чинність такої страхової гарантії (подаються окремими файлами). Строк дії забезпечення ТП має становити не менше 120 днів з дня кінцевого строку подання ТП (кінцевий день подання ТП враховується). Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення ТП, здійснюються за рахунок учасника. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 607561.14 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31340000-1: Приладдя до ізольованих кабелів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Оплата товару здійснюється таким чином: якщо учасник є резидентом: У випадку, якщо учасником передбачено розрахунок по факту постачання: – оплата товару проводиться Покупцем шляхом перерахування коштів протягом 45-ти календарних днів з моменту підписання сторонами акту приймання-передачі товару. У випадку, якщо пропозиція учасника передбачає сплату авансового платежу: – 50 % авансовий платіж від загальної суми Договору протягом 15-ти робочих днів з дати укладання договору за умови надання Постачальником банківської гарантії/страхового сертифікату повернення авансового платежу згідно з вимогами п. 4.7 Договору. – 50% від загальної суми Договору проводиться Покупцем протягом 45 календарних днів після підписання актів приймання-передачі обладнання. якщо учасник не є резидентом: У випадку, якщо учасником передбачено розрахунок по факту постачання: – оплата товару проводиться Покупцем шляхом перерахування коштів протягом 45-ти календарних днів з моменту поставки, за умови належним чином оформленої митної декларації та позитивних результатів проведення вхідного контролю, що підтверджується відповідним актом та ярликом на придатну продукцію. У випадку, якщо пропозиція учасника передбачає сплату авансового платежу: – 50 % авансовий платіж від загальної суми Договору протягом 15-ти робочих днів з дати укладання договору за умови надання Постачальником банківської гарантії/страхового сертифікату повернення авансового платежу згідно з вимогами п. 4.7 Контракту. – 50% вартості поставленої Продукції протягом 45 календарних днів після постачання Продукції, за умови належним чином оформленої митної декларації та позитивних результатів проведення вхідного контролю, що підтверджується відповідним актом та ярликом на придатну продукцію. Учасник має право зазначити більший термін відстрочки оплати товару. | Аванс | 15 | Робочі | 50 |
Поставка товару | Оплата товару здійснюється таким чином: якщо учасник є резидентом: У випадку, якщо учасником передбачено розрахунок по факту постачання: – оплата товару проводиться Покупцем шляхом перерахування коштів протягом 45-ти календарних днів з моменту підписання сторонами акту приймання-передачі товару. У випадку, якщо пропозиція учасника передбачає сплату авансового платежу: – 50 % авансовий платіж від загальної суми Договору протягом 15-ти робочих днів з дати укладання договору за умови надання Постачальником банківської гарантії/страхового сертифікату повернення авансового платежу згідно з вимогами п. 4.7 Договору. – 50% від загальної суми Договору проводиться Покупцем протягом 45 календарних днів після підписання актів приймання-передачі обладнання. якщо учасник не є резидентом: У випадку, якщо учасником передбачено розрахунок по факту постачання: – оплата товару проводиться Покупцем шляхом перерахування коштів протягом 45-ти календарних днів з моменту поставки, за умови належним чином оформленої митної декларації та позитивних результатів проведення вхідного контролю, що підтверджується відповідним актом та ярликом на придатну продукцію. У випадку, якщо пропозиція учасника передбачає сплату авансового платежу: – 50 % авансовий платіж від загальної суми Договору протягом 15-ти робочих днів з дати укладання договору за умови надання Постачальником банківської гарантії/страхового сертифікату повернення авансового платежу згідно з вимогами п. 4.7 Контракту. – 50% вартості поставленої Продукції протягом 45 календарних днів після постачання Продукції, за умови належним чином оформленої митної декларації та позитивних результатів проведення вхідного контролю, що підтверджується відповідним актом та ярликом на придатну продукцію. Учасник має право зазначити більший термін відстрочки оплати товару. | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 50 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 грудня 2022 14:04 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||||||||
13 грудня 2022 14:04 |
7047-Перелік змін-5.doc
|
||||||||||||||||||
13 грудня 2022 14:04 |
Додаток 5 -Проєкт договору-5.pdf
|
||||||||||||||||||
13 грудня 2022 14:04 |
7047-ТД-5.doc
|
||||||||||||||||||
07 грудня 2022 10:46 |
7047-Перелік змін-4.doc
|
||||||||||||||||||
30 листопада 2022 09:58 |
7047-Перелік змін-3.doc
|
||||||||||||||||||
25 листопада 2022 09:32 |
7047-Перелік змін-2.doc
|
||||||||||||||||||
22 листопада 2022 13:43 |
7047-Перелік змін-1.doc
|
||||||||||||||||||
22 листопада 2022 13:42 |
Додаток 13 до ТД - Опитувальні аркуші -1.pdf
|
||||||||||||||||||
22 листопада 2022 13:42 |
Додаток 3 - Інф-я про тех., як-і та кіл-ні хар-ки-1.docx
|
||||||||||||||||||
16 листопада 2022 12:57 |
Додаток 12 - анкета.docx
|
||||||||||||||||||
16 листопада 2022 12:57 |
Додаток 8 - Довідка ст. 17.docx
|
||||||||||||||||||
16 листопада 2022 12:57 |
Додаток 7 - лист-згода.docx
|
||||||||||||||||||
16 листопада 2022 12:57 |
Додаток 11 - перелік формальних (несуттєвих) помилок.doc
|
||||||||||||||||||
16 листопада 2022 12:57 |
Додаток 1 - Тендерна пропозиція (цінова).docx
|
||||||||||||||||||
16 листопада 2022 12:57 |
Додаток 6 - Довідка про досвід.docx
|
||||||||||||||||||
16 листопада 2022 12:57 |
Додаток 2 - інформ про тех характ (форма для учасників).docx
|
||||||||||||||||||
16 листопада 2022 12:57 |
Додаток 10 - митні платежі.docx
|
||||||||||||||||||
16 листопада 2022 12:57 |
Додаток 4 - ТСдоПЗ.pdf
|
||||||||||||||||||
16 листопада 2022 12:57 |
Додаток 9 - довідка ст. 17 для об'єднання.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-01-25-000051 ● 8f97b90e38e34c0dbe8b7989c13dc443
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 січня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 січня 2023 11:54 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
25.01.2023 № 18
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
15 UA-2022-11-16-006253-a 16.11.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-02-02 17:17:36
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі кабельної гермопроходки для ВП РАЕС, код ДК 021:2015:31340000-1: Приладдя до ізольованих кабелів (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-11-16-006253-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту суб’єкта господарювання державного сектору економіки), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Надати інформацію з документальним підтвердженням щодо виконання ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ІННОВАЦІЙНА КАБЕЛЬНА КОМПАНІЯ» вимог частини другої статті 41 Закону.
4. Надати інформацію щодо строків постачання товару до 31.12.2022, визначеного у Спеціфікації №1 Додатку 1 до договору при цьому Договір поставки №53-129-01-23-02643 укладено 02.01.2023.
5. Надати інформацію та її документальне підтвердження (акти приймання продукції, видаткові накладні, бухгалтерські довідки тощо) в частині поставки товару та оплати за нього, відповідно до умов Договору поставки від 02.01.2023 №53-129-01-23-02643.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-02-07 14:20:28
Пояснення на запит ДАСУ від 02.02.2023 (процедура закупівлі UA-2022-11-16-006253-a)
Відповідно до наказу Держаудитслужби від 25.01.2023 № 18 «Про початок моніторингу закупівель» розпочато моніторинг закупівель ДП «НАЕК «Енергоатом».
Під час розпочатого моніторингу процедури закупівлі ДП «НАЕК «Енергоатом» (далі – Замовник) ДК 021:2015 31340000-1 Приладдя до ізольованих кабелів (Кабельні гермопроходки для ВП РАЕС) [URL-адреса закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-11-16-006253-a] через електронну систему закупівель 02.02.2023 надійшов запит про надання пояснень (далі – Запит), а саме:
1. Надати інформацію та документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту суб’єкта господарювання державного сектору економіки), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Надати інформацію з документальним підтвердженням щодо виконання ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ІННОВАЦІЙНА КАБЕЛЬНА КОМПАНІЯ» вимог частини другої статті 41 Закону.
4. Надати інформацію щодо строків постачання товару до 31.12.2022, визначеного у Спеціфікації №1 Додатку 1 до договору при цьому Договір поставки №53-129-01-23-02643 укладено 02.01.2023.
5. Надати інформацію та її документальне підтвердження (акти приймання продукції, видаткові накладні, бухгалтерські довідки тощо) в частині поставки товару та оплати за нього, відповідно до умов Договору поставки від 02.01.2023 №53-129-01-23-02643.
Відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник надає пояснення на вищезазначений Запит.
ПОЯСНЕННЯ:
1. Очікувана вартість закупівлі (далі – ОВЗ) визначена в порядку, передбаченому виробничими та організаційно-розпорядчими документами Замовника з урахуванням затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі.
За інформацією, наданою підрозділом-ініціатором процедури закупівлі ВП «Централізовані закупівлі» ДП «НАЕК «Енергоатом», для визначення ОВЗ підрозділом-ініціатором процедури закупівлі – ВП «Централізовані закупівлі» ДП «НАЕК «Енергоатом» перед оголошенням процедури закупівлі здійснено актуалізацію ОВЗ шляхом:
- аналізу наданої ВП РАЕС інформації щодо направлення запитів комерційної пропозиції потенційним виробникам та постачальникам продукції: а саме ПрАТ «Завод Елокс», ТОВ «ТБ «Промислові системи, ЛТД», ПрАТ «ДЕМЗ», ТОВ «Інотекс»;
- аналізу наданої ВП РАЕС інформаційної довідки про визначення ОВЗ із врахуванням наданих на запит ВП РАЕС комерційних пропозицій з цінами та умовами постачання від ПрАТ «Завод Елокс», ТОВ «ТБ «Промислові системи, ЛТД», ПрАТ «ДЕМЗ», ТОВ «Інотекс».
За результатами проведеного цінового аналізу підрозділом-ініціатором процедури закупівлі ВП «Централізовані закупівлі» ДП «НАЕК «Енергоатом» було прийнято рішення очікувану вартість вищезазначеної процедури закупівлі встановити на рівні 60 756 114,00 грн. у т. ч. ПДВ.
Вимоги до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі ДК 021:2015 31340000-1 Приладдя до ізольованих кабелів (Кабельні гермопроходки для ВП РАЕС) викладені у «Технічній специфікації до предмета закупівлі «Кабельні гермопроходки енергоблоку № 1, 2 ВП «Рівненська АЕС» 152-175-ТС-ЦТАВ», яка є Додатком 4 до ТД, сформовані на підставі нижченаведених нормативних документів, та є обов’язковими до виконання ДП НАЕК «Енергоатом», як експлуатуючою організацією:
Позначення документа Назва документа
Закон України "Про технічні регламенти та оцінку відповідності" від 15.01.2015 № 124-VІІІ
Технічний регламент з електромагнітної сумісності обладнання, затверджений постановою КМУ від 16.12.2015 №1077
НП 306.2.141-2008 Загальні положення безпеки атомних станцій
НП 306.2.202-2015 Вимоги з ядерної та радіаційної безпеки до інформаційних та керуючих систем важливих для безпеки атомних станцій
НП 306.2.208-2016
Вимоги до сейсмостійкого проектування та оцінки сейсмічної безпеки енергоблоків атомних станцій
ДСТУ ГОСТ 2.601:2006 Єдина система конструкторської документації. Експлуатаційні документи (ГОСТ 2.601-2006, IDT)
ДСТУ EN 61140:2015 (EN 61140:2002,IDT) Захист проти ураження електричним струмом. Загальні аспекти щодо установок та обладнання
ДСТУ EN 61326-1:2016(EN 61326-1:2013, IDT) Електричне обладнання для вимірювання, контролю та лабораторного застосування. Вимоги до електромагнітної сумісності. Частина 1. Загальні вимоги
ГОСТ 14192-96 Маркировка грузов
ГОСТ 30546.1-98 Общие требования к машинам, приборам и другим техническим изделиям и методы расчёта их сложных конструкций в части сейсмостойкости
ГОСТ 30546.2-98 Испытания на сейсмостойкость машин, приборов и других технических изделий. Общие положения и методы испытаний
СОУ НАЕК 038 Управління закупівлями продукції. Організація вхідного контролю продукції для ВП Компанії
СОУ НАЕК 039 Управління закупівлями продукції. Система оцінки відповідності продукції. Оцінювання продукції на етапі виробництва
СОУ НАЕК 077 Управління закупівлями продукції. «Технічні умови», «Технічні специфікації» та «Технічні завдання» на продукцію для АЕС. Порядок розроблення, розгляду, погодження та поводження
СОУ НАЕК 081 Управління закупівлями продукції. Система оцінки відповідності продукції. Випробування та приймання продукції для ЯУ
СОУ НАЕК 100 Інженерна, наукова і технічна підтримка. Інформаційні та керуючі системи, важливі для безпеки атомних станцій. Загальні технічні вимоги
2. Договір про закупівлю, укладений за результатами вищезазначеної закупівлі, з боку постачальника був підписаний в особі директора ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ІННОВАЦІЙНА КАБЕЛЬНА КОМПАНІЯ» Альошина Юрія Сергійовича. На виконання вимог тендерної документації, встановлених згідно з ч. 2 статті 41 Закону, під час укладення договору переможцем ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ІННОВАЦІЙНА КАБЕЛЬНА КОМПАНІЯ» були надані копії наказу від 23.08.2022 № 23/08-2022, відповідно до якого вищезазначений Альошин Юрії Сергійович приступив до виконання обов’язків директора ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ІННОВАЦІЙНА КАБЕЛЬНА КОМПАНІЯ», і статуту. Зазначеними документами підтверджено право підписання договору про закупівлю.
Відповідно до статті 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» та Закону України «Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності» отримання ліцензії або дозволу на такий вид діяльності, як постачання обладнання для модернізація кабельних гермопроходок на енергоблоках № 1,2 ВП РАЕС, не передбачено законодавством.
3. Посилання на сторінку власного веб-сайту ДП «НАЕК «Енергоатом» з інформацією щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://www.energoatom.com.ua/e-procurement-years2022.html#september розділ «Закупівлі» Електронні закупівлі Обґрунтування технічних та якісних характеристик та очікуваної вартості предмета закупівлі Обґрунтування предмета закупівлі 2022 Закупівлі за листопад 2022р.: 16.11.2022 Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі: ДК 021:2015 31340000-1 Приладдя до ізольованих кабелів (Кабельні гермопроходки для ВП РАЕС) UA-2022-11-16-006253-a.
4. Відповідальність за дотримання строків укладення договору про закупівлю та відповідність умов договору про закупівлю вимогам тендерної документації та пропозиції переможця торгів покладається на керівника підрозділу-ініціатора процедури закупівлі ВП «Централізовані закупівлі» ДП «НАЕК «Енергоатом». За інформацією, наданою підрозділом-ініціатором процедури закупівлі, відповідно до умов договору поставки № 53-129-01-23-02643 від 02.01.2023, керуючись п. 2 ст. 530 Цивільного кодексу України, ВП «Централізовані закупівлі» підготувало та направило на адресу ТОВ «ТД «Інноваційна кабельна компанія» лист від 26.01.2023 № 29-627/42-вих з вимогою, здійснити відвантаження продукції за Специфікацією № 1 до Договору у семиденний строк від дати отримання вищенаведеного листа (лист ТОВ «ТД «Інноваційна кабельна компанія» був отриманий 26.01.2023).
5. На підтвердження інформації щодо постачання товару відповідно до умов Договору поставки від 02.01.2023 №53-129-01-23-02643 підрозділом-ініціатором процедури закупівлі ВП «Централізовані закупівлі» ДП «НАЕК «Енергоатом» надано документи, а саме: видаткова накладна від 03.01.2023 № 193, від 12.01.2023 № 194, від 03.01.2023 № 200, від 30.01.2023 №206, від 31.01.2023 № 217. Станом на 03.02.2023 поставлене обладнання проходить вхідний контроль, оплата не здійснювалася.
Додатки:
1. Копія статуту ТОВ «ТД «Інноваційна кабельна компанія» на 14 арк. в 1 прим.
2. Копія наказу від 23.08.2022 № 23/08-2022 про призначення директора на 1 арк. в 1 прим.
3. Інформаційна довідка ВП РАЕС від 03.10.2022 на 7 арк. в 1 прим.
4. Інформаційна довідка ВП РАЕС від 04.10.2022 на 4 арк. в 1 прим.
5. Інформаційна довідка ВП «Централізовані закупівлі» станом на 21.10.2022 на 2 арк. в 1 прим.
6. Вимога ВП «Централізовані закупівлі» про поставку продукції від 26.01.2023 № 29-627/42-вих на 1 арк. в 1 прим.
7. Видаткові накладні від 03.01.2023 № 193, від 12.01.2023 № 194, від 03.01.2023 № 200, від 30.01.2023 №206, від 31.01.2023 № 217 на 5 арк. в 1 прим.
Уповноважена особа Ірина ХУДЕНКО
- Видаткові накладні.pdf
- Вимога про поставку продукції.pdf
- Інформ довідка ВП РАЕС від 03.10.2022.pdf
- Інформ довідка ВП РАЕС від 04.10.2022.pdf
- Інформаційна довідка ВП ЦЗ станом на 21.10.2022.pdf
- Наказ про призначення директора.pdf
- Пояснення на запит ДАСУ від 02.02.2023.pdf
- Статут ТОВ ТД ІКК.pdf
- Електронний підпис
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 лютого 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 лютого 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 грудня 2022 14:05
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ІННОВАЦІЙНА КАБЕЛЬНА КОМПАНІЯ» |
60 695 244,00
UAH з ПДВ
|
60 695 244,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТОРГОВИЙ БУДИНОК "ПРОМИСЛОВІ СИСТЕМИ, ЛТД" |
60 756 000,00
UAH з ПДВ
|
60 756 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ІННОВАЦІЙНА КАБЕЛЬНА КОМПАНІЯ» #44672651 |
Переможець |
60 695 244,00
UAH з ПДВ
|
27 грудня 2022 14:11
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 27 грудня 2022 14:11
Учасник | Пропозиція | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ІННОВАЦІЙНА КАБЕЛЬНА КОМПАНІЯ» #44672651 |
60 695 244,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 січня 2023 14:54
|
Додаткова угода 53-129-01-23-02643.pdf | зміни до договору |
19 січня 2023 13:44
|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2023 08:51
|
Договір 53-129-01-23-02643.pdf | укладений |
03 січня 2023 08:51
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 січня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 20 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викладено п.3.1, 4,2 та Специфікація (Додаток 1 до Договору) у новій редакції, сума договору після внесення змін становить 53 934 211,80 грн.(у.т.ч. ПДВ - 3 354 841,80 грн.). |
Номер договору про закупівлю: | 53-129-01-23-02643 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |