Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Екскаватор-навантажувач JCB 4CX SITEMASTER з додатковим навісним обладнанням або еквівалент
Очікувана вартість
4 900 000,00 UAH
UA-2022-11-16-004827-a ● 9904ccfbc05b4bfb99d732477c53a002
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП СЛАВСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ВОДОКАНАЛІЗАЦІЙНЕ ГОСПОДАРСТВО |
Код ЄДРПОУ: | 32747220 |
Місцезнаходження: | 82660, Україна , Львівська обл., СЛАВСЬКЕ, ВУЛ. ІВАСЮКА, 10, СМТ. СЛАВСЬКЕ, СКОЛІВСЬКОГО Р-НУ, ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛ. |
Контактна особа: |
Сливар Юлія Василівна +380966677643 SLAVSKE_KWKP@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 листопада 2022 11:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 листопада 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 листопада 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 листопада 2022 00:00 |
Очікувана вартість: | 4 900 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 49 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:43260000-3: Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Екскаватор-навантажувач JCB 4CX SITEMASTER з додатковим навісним обладнанням або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
82660, Україна, Львівська область, смт. Славське, вул. Івасюка,24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
23 грудня 2022
ДК 021:2015: 43260000-3 — Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 листопада 2022 11:52 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 листопада 2022 11:49 |
ТД.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Порушення статті 5 та статті 22 Закону України про публічні закупівлі
Дата подання: 17 листопада 2022 15:50
Дата відповіді: 21 листопада 2022 09:29
Шановний замовник!
Додаток 1 Технічні вимоги, в прямому сенсі скопійована з технічного завдання, яке прописане для проштовхування певного учасника, та створення штучних умов для постачання екскаватора-навантажувача 4сх, тобто лобіювання інтересів певного учасника.
Серед принципів здійснення державних закупівель є недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Згідно з ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Детально проаналізувавши документацію, було встановлено декілька кваліфікаційних вимог, які розташовані в технічній частині Додатку 1, що обмежують право брати участь у закупівлі. Дані вимоги є дискримінаційними, а саме:
«довідку учасника із посиланням на відповідну сторінку єдиного офіційного вебсайту виробника, на якому розміщена брошура та єдиного офіційного вебсайту учасника, на якому розміщена брошура (не допускається надання посилання на файл; повинно бути посилання саме на сторінку вебсайту, на якій розміщений файл з можливістю його скачування);
лист-підтвердження заводу-виробника, що брошура, розміщена на єдиному офіційному вебсайті заводу-виробника (з посиланням на відповідний вебсайт) є ідентичною брошурі, розміщеної на єдиному офіційному вебсайті учасника (з посиланням окремо на відповідний вебсайт) (не допускається надання посилання на файл; повинно бути посилання саме на вебсайт);
гарантійний лист про те, що учасник не має розірваного договору по причині порушення учасником умов договору та/або відсутні рішення суду щодо стягнення з учасника неустойки, штрафу, або пені по укладеним договорам, за результатами тендерних закупівель починаючи з 2019 року до дати подання тендерної пропозиції за даною закупівлею;»
Фактично, встановлюючи дискримінаційні вимоги закупівлі на прохання певних потенційних учасників та відмовляючи у задоволенні вимог інших потенційних учасників, Замовник створює штучну конкуренцію, при якій, наче й зазначена можливість участі, однак, фактично, інший виробник, чия продукція на ринку відповідає технічним характеристикам, отримав більші можливості та штучно створену перевагу перед іншими потенційними учасниками.
З викладеного вбачається, що вимоги тендерної документації складено таким чином, що фактично, призводить до відсутності конкуренції, у тому числі через наявність дискримінаційних кваліфікаційних вимог до третьої сторони, яка не є учасником, а є виробником товару – це тиск на учасника, через третю сторону – виробника. Дані вимоги Ви розташували в технічній частині, з яких підстав? З огляду на технічні вимоги до предмету закупівлі, що не відповідає ч. 4 ст. 22 Закону згідно якої тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Таким чином, наявні дискримінаційні вимоги тендерної документації у цій частині порушують не тільки безпосередньо ч. 4 ст. 22 Закону, а й основоположні принципи здійснення публічних закупівель та недискримінацію учасників зазначених у ст. 5 Закону, зокрема добросовісної конкуренції серед учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Повідомляємо те, що наразі Замовник, задовольняючи побажання інших Учасників, нехтує дотриманням принципу максимальної економії бюджетних коштів, ефективності та пропорційності, відкритості та прозорості на всіх стадіях Закупівлі, запобігання корупційним діям та зловживання, а також об’єктивного та неупередженого визначення та просування по процедурі Закупівлі певного учасника, що може запропонувати лише 4сх.
Наполягаємо на видалені зазначених дискримінаційних кваліфікаційних вимог в Додатку 1. Якщо Ви хочете встановити будь-які вимоги по кваліфікації учасника, які вважаєте за необхідне – розташовуйте їх у відповідному розділі, а не в технічних Специфікаціях, стаття 23 Закону не передбачає кваліфікаційних вимог в технічних специфікаціях.
Поясніть, з яких підстав кваліфікаційні вимоги – ви розташували у технічних специфікаціях?
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерна документація може містити іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація містить іншу інформацію, яку замовник визначив виходячи зі специфіки предмета закупівлі та власних господарських потреб. Більшість виробників екскаваторної техніки мають офіційні сайти, на яких представлено модельний ряд техніки, а також брошури чи каталоги з зазначенням технічних характеристик, а вимога надати відповідний документ дозволить Замовнику пересвідчитись у достовірності наданої учасником інформації стосовно технічних характеристик на запропонований товар. Кожен учасник має можливість запропонувати замовнику товар, що є предметом закупівлі, і при цьому, відповідає вимогам та потребам Замовника. Додатково звертаємо та акцентуємо увагу щодо відсутності дискримінаційності вказаної вимоги та відсутність необхідності її виключення, оскільки таку можливість для замовника передбачив законодавчий орган та закріпив її у вищевказаній нормі закону. Також замовник не порушує принципів закупівель, а навпаки встановлює вимоги для закупівлі саме того товару, який йому потрібен для власних господарських потреб.
Порушення статті 23 Закону України про публічні закупівлі.
Дата подання: 17 листопада 2022 15:50
Дата відповіді: 21 листопада 2022 09:30
Шановний Замовник.
Ви маєте право, передбачене ч. 3 статті 22, розміщати в Тендерній документації вимоги про надання іншої інформації, ТД може містити іншу інформацію, яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації – так дійсно таке право Ви маєте. Але мова йде про тендерну документацію, де кожен розділ має відповідати самій суті вимог та наданню певної інформації, які Ви висуваєте та вважаєте за необхідне. Так в додатку 1, що є технічною специфікацією, що регулюється статтею 23 Закону України про публічні закупівлі, складена з порушенням – розташовані вимоги, щодо кваліфікації учасників, а саме:
«гарантійний лист про те, що учасник не має розірваного договору по причині порушення учасником умов договору та/або відсутні рішення суду щодо стягнення з учасника неустойки, штрафу, або пені по укладеним договорам, за результатами тендерних закупівель починаючи з 2019 року до дати подання тендерної пропозиції за даною закупівлею;»
В даному випадку такі вимоги, якщо Ви вважаєте їх за необхідне висунути до учасників – мають бути в кваліфікаційній частині, але ні як не в технічних специфікаціях. Таким чином Вами порушено статтю 23 Технічні специфікації, Закону України про публічні закупівлі. Стаття 23 Технічні специфікації Закону – не містить жодної інформації, яка стосується кваліфікації учасників. Вимагаємо усунути порушення статті 23 Закону, та видалити з технічних специфікацій кваліфікаційні вимоги.
Чи вважаєте Ви як Замовник, що вимога: « «гарантійний лист про те, що учасник не має розірваного договору по причині порушення учасником умов договору та/або відсутні рішення суду щодо стягнення з учасника неустойки, штрафу, або пені по укладеним договорам, за результатами тендерних закупівель починаючи з 2019 року до дати подання тендерної пропозиції за даною закупівлею;» - є критерієм технічних та якісних характеристик предмету Закупівлі?
Чи вважаєте ви актуальною вимогу про кваліфікації учасника в технічних специфікаціях, та чи не порушено такими діями ст. 23 Закону України про публічні закупівлі?
Чи відповідає зазначена вимогу розділу в якій ця вимога зазначена?
Дякую за відповідь.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником розроблено тендерну документації згідно до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13.04.2016 № 680 «Про затвердження примірної тендерної документації».
Замовником сформовано технічну специфікацію та окремі вимоги до способу підтвердження відповідності позиції учасника згідно до свої потреби у закупівлі визначеного предмета закупівлі.
Відповідно до 23 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Також визначено, що технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками. У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент".
Згідно до вимоги Наказу 680 та Закону України «Про публічні закупівлі» не визначено обмежень або умов, які замовником повинні виконуватись щодо заповнення окремих полів або окремих частин (чи додатків) тендерної документації для визначення кваліфікаційних, технічних або інших вимог до умов, що зумовлюють підготовку інформації та документів з боку учасника в якості тендерної пропозиції. Таке право замовник, готуючи тендерну документацію, використовує на власний розсуд.
До того, згідно до вимог ЗУ "Про публічні закупівлі" замовнику не забороняється встановлювати умови та вимоги до учасників, які суті таких особливостей нададуть більше інформації для розгляду пропозиції учасника та нададуть можливість об’єктивно приймати рішення про відповідність учасника та його пропозиції умовам, які є притаманними на ринку збуту відповідної групи товару.
Замовником сформовано технічну специфікацію та окремі вимоги до способу підтвердження відповідності позиції учасника згідно до свої потреби у закупівлі визначеного предмета закупівлі.
Відповідно до 23 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Також визначено, що технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками. У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент".
Згідно до вимоги Наказу 680 та Закону України «Про публічні закупівлі» не визначено обмежень або умов, які замовником повинні виконуватись щодо заповнення окремих полів або окремих частин (чи додатків) тендерної документації для визначення кваліфікаційних, технічних або інших вимог до умов, що зумовлюють підготовку інформації та документів з боку учасника в якості тендерної пропозиції. Таке право замовник, готуючи тендерну документацію, використовує на власний розсуд.
До того, згідно до вимог ЗУ "Про публічні закупівлі" замовнику не забороняється встановлювати умови та вимоги до учасників, які суті таких особливостей нададуть більше інформації для розгляду пропозиції учасника та нададуть можливість об’єктивно приймати рішення про відповідність учасника та його пропозиції умовам, які є притаманними на ринку збуту відповідної групи товару.
Порушення постанови 1178 від 12.10.2022року. Наявність дискримінаційних вимог фактично до третьої сторони, що обмежують конкуренцію учасників
Дата подання: 17 листопада 2022 15:51
Дата відповіді: 21 листопада 2022 09:30
Шановний Замовник!
Просимо внести зміни в Додаток 1, та видалити дискримінаційні пункти:
«довідку учасника із посиланням на відповідну сторінку єдиного офіційного вебсайту виробника, на якому розміщена брошура та єдиного офіційного вебсайту учасника, на якому розміщена брошура (не допускається надання посилання на файл; повинно бути посилання саме на сторінку вебсайту, на якій розміщений файл з можливістю його скачування);
лист-підтвердження заводу-виробника, що брошура, розміщена на єдиному офіційному вебсайті заводу-виробника (з посиланням на відповідний вебсайт) є ідентичною брошурі, розміщеної на єдиному офіційному вебсайті учасника (з посиланням окремо на відповідний вебсайт) (не допускається надання посилання на файл; повинно бути посилання саме на вебсайт);»
Зазначені вимоги є дискримінаційні з наступних причин,
По-перше: зазначені пункти не мають жодного відношення до технічних вимог предмету закупівлі (порушення ст 23 Закону), а є вимогами щодо кваліфікації учасника, при цьому розташовані в додатку1. що є ТЕХНІЧНОЮ СПЕЦИФІКАЦІЄЮ. Яким чином наявність бажаної кнопки для Замовника на сайті виробника має відношення до якості предмету закупівлі?
По-друге: дані вимоги є дискримінаційні - потенційний учасник, що не є виробником товару, а впливати на виробника – не має можливості, виробник сам вирішує яким чином вести свій власний сайт, та розміщує інформацію на ньому, яку вважає за необхідне.
По-третє: дані вимоги є дискримінаційні, так як є тиск на учасника, з вимогою Замовника до виробника (до третьої сторони). В даному випадку Ви порушили постанову 1178, п.28 Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а ви штучно створюєте умови для обмеження учасників, висуваючи дискримінаційні вимоги на користь певного учасника.
Якщо у нас в наявності є техніка, яка відповідає технічним параметрам, але сайт виробника (який не є учасником)– не відповідає Вашим побажанням, в такому випадку, ми можемо прийняти участь?
Якщо так – то видаліть зазначені дискримінаційні пункти, які не мають відношення до самого учасника, а є вимогою до третьої сторони. Існують інші доступні засоби, для підтвердження параметрів запропонованої продукції, якими Ви, як замовник маєте право скористатися на підставі ст.29 Закону.
Внесення змін жодним чином не погіршать якість предмету закупівлі, розширить коло учасників та буде запорукою прозорої конкуренції. Без лобіювання інтересів окремих учасників.
Дякуємо за відповідь
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Документація складена відповідно до чинного законодавства та не містить дискримінаційних вимог. Доводимо до відома, що ми як Замовник відповідно до закону України «Про публічні закупівлі», вправі вимагати надання іншої їнформації, необхідної нам для вибору постачальника, який підпадає саме під наші вимоги, у тому числі щодо нашої внутрішньої господарської діяльності.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 листопада 2022 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Констракшн Машинері" |
4 762 000,00
UAH з ПДВ
|
4 762 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Констракшн Машинері" #32828388 |
Переможець |
4 762 000,00
UAH з ПДВ
|
29 листопада 2022 09:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2023 14:33
|
локалізація екскаватор JCB.pdf | укладений |
03 січня 2023 14:32
|
видаткова накладна | укладений |
03 січня 2023 14:32
|
Електронний підпис | укладений |
08 грудня 2022 15:15
|
договір | укладений |
08 грудня 2022 15:12
|