Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Муніципальна дорожня компанія" |
Код ЄДРПОУ: | 40270150 |
Місцезнаходження: | 76006, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, вул. Максимовича, 13, |
Контактна особа: |
Вовчук Віталій Юрійович 380958573950 KPMDK@META.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 листопада 2022 16:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 листопада 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 листопада 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 листопада 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 23 листопада 2022 14:10 |
Початок аукціону: | 23 листопада 2022 14:10 |
Очікувана вартість: | 14 940 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 74 700,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:14410000-8: Кам’яна сіль
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за відвантажений Товар здійснюються Замовником в національній валюті України шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника по факту відвантаження Товару з відстрочкою платежу до 90 (дев’яносто) календарних днів. Джерело фінансування: місцевий бюджет і кошти Замовника. | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 листопада 2022 16:07 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
15 листопада 2022 16:07 |
Оголошення.docx | |
15 листопада 2022 16:07 |
Додаток 3 (інші вимоги та документи).docx | |
15 листопада 2022 16:07 |
Додаток 4 (технічні вимоги).docx | |
15 листопада 2022 16:07 |
Додаток 6 (проєкт договору).docx | |
15 листопада 2022 16:07 |
Додаток 2 (вимоги ст. 17).docx | |
15 листопада 2022 16:07 |
Додаток 1 (док. підтвердження ст. 16).docx | |
15 листопада 2022 16:07 |
Додаток 5 (форма тендерна пропозиція).docx | |
15 листопада 2022 16:07 |
ТД Сіль технічна.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Згідно пункту 1 (Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції) Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), та завантаження файлів з: підтвердженням відповідності пропозиції Учасника необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, у тому числі відповідній технічній специфікації (у разі потреби – планам, кресленням, малюнкам чи опису предмета закупівлі) згідно Додатку 4 до Тендерної документації;.
У відповідності із підпунктом 2 пункту 3 (Відхилення тендерних пропозицій) розділу V (Оцінка тендерної пропозиції) Тендерної документації, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: 2) тендерна пропозиція: - не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;.
Відповідно до підпункту 2 пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості здійснення публічних закупівель, затверджені постановою КМУ від 12.10.2022 р. № 1178), замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: 2) тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;
При детальному розгляді тендерної пропозиції (документів) Товариства з обмеженою відповідальністю «ТОРГОВИЙ ДІМ «КИП І КО» (далі – Учасник) було виявлено, що тендерна пропозиція Учасник не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а саме:
1. Відповідно до пункту 5 Додатку № 4 ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ до Тендерної документації Учасник повинен надати в технічній частині: Завірену підписом та печаткою Учасника процедури закупівлі копію висновку експертизи Державної санітарно-епідеміологічної служби МОЗ України, або Держспоживслужби на товар (предмет закупівлі) видану на ім’я виробника товару або Учасника.
Учасник у складі своєї тендерної пропозиції не надав завірену підписом та печаткою Учасника процедури закупівлі копію висновку експертизи Державної санітарно-епідеміологічної служби МОЗ України, або Держспоживслужби на товар (предмет закупівлі) видану на ім’я виробника товару або Учасника.
Натомість, Учасник надав лист щодо висновку експертизи вих. № 1898 від 21 листопада 2022 року в якому зазначає, що не надає в складі своєї пропозиції висновку експертизи Державної санітарно-епідеміологічної служби МОЗ України, або Держспоживслужби на товар, оскільки згідно Закону України № 1602-VІІ від 22.07.2014 року та інформаційному листу СЕС України № 02.02/871-ІІ від 20.09.2015 року видача висновку санітарно-епідеміологічної експертизи – відмінена.
Проте, згідно інформаційного листа Державної санітарно-епідеміологічної служби України від 18.09.2015 р. № 02.02/871-І доведено до відома, що 20.09.2015 набирає чинності Закон України від 22.07.2014 N 1602-VII "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо харчових продуктів" (далі - Закон), яким внесені зміни до Кодексу України про адміністративні правопорушення, Законів України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення", "Про питну воду та питне водопостачання", "Про захист прав споживачів", "Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності" та ін. і викладено в новій редакції Закон України "Про безпечність та якість харчових продуктів". Звертаємо увагу, що згідно зі змінами, внесеними до Закону України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення", з 20.09.2015 року дія цього Закону не поширюється на харчові продукти, крім харчових продуктів, щодо яких проводяться санітарно-епідеміологічні розслідування захворювань, спричинених інфекційними хворобами, масовими неінфекційними захворюваннями, отруєннями та радіаційним ураженням людей. Крім того, прийнятим Законом України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів" не передбачені повноваження Держсанепідслужби з надання експлуатаційних дозволів та висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи харчових продуктів.
Наголошуємо, що сіль технічна не є харчовим продуктом, а є матеріалом, що найчастіше використовується для посипання автошляхів та тротуарів, з метою видалення обледенілості.
На відміну від харчової солі, технічна характеризується більшим помелом і, як правило, збільшеною кількістю сторонніх домішок. Вона дуже концентрована.
Отже, Учасником НЕ надано завіреної підписом та печаткою Учасника процедури закупівлі копію висновку експертизи Державної санітарно-епідеміологічної служби МОЗ України, або Держспоживслужби на товар (предмет закупівлі) видану на ім’я виробника товару або Учасника.
2. Відповідно до пункту 6 Додатку № 4 ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ до Тендерної документації Учасник повинен надати в технічній частині: Сертифікат радіаційної безпеки продукту, що виданий органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, оформленого на бланку органу з дослідження за встановленою ним формою, або їх копії. Також учасник надає копію чинного документу, підтверджуючого акредитацію органу з проведення досліджень у визначеній галузі та копію чинного договору на проведення досліджень між виробником товару (Учасником торгів) та органу з проведення досліджень.
Учасник у складі своєї тендерної пропозиції не надав сертифікат радіаційної безпеки продукту, що виданий органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, оформленого на бланку органу з дослідження за встановленою ним формою, або їх копії.
Натомість, Учасник надав лист пояснення вих. № 1899 від 21 листопада 2022 року яким повідомляє, що Сіль технічна для посипання доріг (Сіль для промислового переробляння ДСТУ 4246:2003 кам’яна, сорт вищий, крупність 3, без пакування) не підлягає обов’язковому контролю на вміст радіонуклідів, а також, що між ТОВ «ТД «КИП І КО» та ТОВ «УКРСПЕЦАГРОПРОДУКТ» укладено договір № 003-19 від 15.02.2019 на надання послуг з організації проведення незалежного лабораторного випробування харчових продуктів та/або продовольчої сировини та/або продукції сільськогосподарського призначення в лабораторії, акредитованій Національною агенцією з акредитації України, термін дії якої подовжено згідно з п. 8.6.1 договору на 2022 рік і діє до 31.12.2022. За вимогою Замовника, у разі визначення ТОВ «ТД «КИП І КО» переможцем процедури закупівлі, гарантуємо проведення незалежного лабораторного випробування, отримання Сертифікату радіаційної безпеки продукту та надання замовнику.
Наголошуємо, що є поняття «добровільна сертифікація», яка є елементом ефективного збуту продукції та засобу підвищення конкурентоздатності, привабливості, вона надає упевненість в якості та безпечності продукції та переваги при участі у тендерах.
Замовник вимагає сертифікат радіаційної безпеки продукту з метою визначення його впливу на навколишнє природне середовище, оскільки перевищення радіаційного фону продукту може викликати жахливі наслідки для здоров’я людей.
У тендерній документації Замовник не зазначає про можливість Учасника надати Сертифікат радіаційної безпеки продукту або під час подання тендерної пропозиції, або після визначення переможця закупівлі, або на вимогу Замовника.
Тендерною документацією передбачена імперативна вимога про надання в технічній частині сертифікату радіаційної безпеки продукту, що виданий органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, оформленого на бланку органу з дослідження за встановленою ним формою, або їх копії.
Учасник НЕ надав сертифікату радіаційної безпеки продукту, що виданий органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, оформленого на бланку органу з дослідження за встановленою ним формою, або їх копії.
Таким чином, розглянувши тендерну пропозицію (документи) Товариства з обмеженою відповідальністю «ТОРГОВИЙ ДІМ «КИП І КО» (код ЄДРПОУ 40227262) Замовником відхилено тендерну пропозицію з підстав:
- тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації (підпункт 2 пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 р. № 1178).
Замовник діє у повній відповідності до вимог норм чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, із дотриманням усіх принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, які встановлені у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а тому, у разі наявності підстав для відхилення тендерної пропозиції повинен відхилити таку пропозицію.
Замовником було належним чином проведено кваліфікацію Учасника у відповідності до всіх вимог норм чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, зокрема із дотриманням усіх принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, які встановлені у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-02-02-000056 ● c363823ffdaa42c5a6df080d300b8e49
- Статус: завершено ● Дата: 18 вересня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 лютого 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 лютого 2023 17:09 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
02.02.2023 № 25
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні
закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України,
затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року
№ 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що
додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення
моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської
служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№
з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або
повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі
Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі
Уповноваженого органу
23 UA-2022-11-15-012800-a 15.11.2022
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки
порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в
інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-02-06 16:46:42
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі солі технічної для посипання доріг (Сіль для промислового переробляння ДСТУ 4246:2003 кам’яна, сорт вищий, крупність 3, без пакування) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2022-11-15-012800-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та розраховано його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та документи що підтверджують виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин для укладання додаткових угод №1 від 20.12.2022, №2 від 27.12.2022, №3 від 23.01.2023, до договору № Т-122/22 від 05.12.2022.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях,та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-02-09 13:49:12
Відповідь Замовника на запит про надання пояснень (дата запиту: 2023-02-06 16:46:42)
Надаємо пояснення на отриманий 06 лютого 2023 року 16:46:42 Запит замовнику на пояснення (Про надання пояснень) наступного змісту:
І. 1.1. Визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі (Сіль технічна для посипання доріг (Сіль для промислового переробляння ДСТУ 4246:2003 кам’яна, сорт вищий, крупність 3, без пакування)) здійснено керуючись Примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275, зокрема способами направлення письмових запитів цінової пропозиції (електронною поштою) постачальникам товару та отриманням інформації про ціни на товар, що містяться в мережі Інтернет у відкритому доступі.
Зокрема замовником на електронні адреси було відправлено листи-запити на ціни потенційним постачальникам даного товару, задля встановлення ціни на даний вид товару, зокрема: ТОВ «КОСТАНЗА», ТОВ «Торговий Дім «КиП і Ко».
Так, електронною поштою надійшли листи (листи додаються як вкладені документи до відповіді на цей запит) із інформацією про ціни від:
- ТОВ «КОСТАНЗА» вих. № 14/11-2 від 14.11.2022 р. – ціна Солі для промислового переробляння ДСТУ 4246:2003 кам’яна, сорт вищий, крупність 3, без пакування на умовах DDP (склад м. Івано-Франківськ, вул. Максимовича, 13) буде складати орієнтовно 9 900,00 грн./т. з ПДВ. Кінцева ціна буде визначена за результатами проведених тендерних процедур.
- ТОВ «Торговий Дім «КиП і Ко» вих. б/н від 14.11.2022 р. - комерційна пропозиція про можливість поставки солі технічної, не пакована, крупність 3, для посипання доріг, з доставкою на склад підприємства, за ціною 11 200,00 грн. з ПДВ за тону.
Також отримано інформацію про ціни на Сіль технічну для посипання доріг виставлені постачальниками у відкритому доступі на офіційних сайтах мережі Інтернет. Так, за посиланням https://kaapri.com/ua/p666249278-sol-tehnicheskaya-dlya.html пропонується ціна на Сіль технічну для посипання доріг в мішках по 50 кг - 13 500,00 грн./т.; за посиланням https://promtehsnabkr.com/ua/g7137007-tehnicheskaya-sol пропонується ціна на Технічну сіль - 9 200,00 грн./т.; за посиланням https://prom.ua/ua/p606260744-sol-tehnicheskaya-dlya.html?&primelead=MC43 пропонується ціна на Сіль технічну для посипання доріг (навалом) - від 11 300,00 грн./т.; за посиланням https://flagma.ua/uk/sil-tekhnichna-3-pomel-navalmishky-o3773525.html пропонується ціна на Сіль технічну 3 помел навал/мішки - від 11 000,00 грн./т. (скріншоти додаються як вкладені документи до відповіді на цей запит).
Ознайомившись із змістом кожного листа-відповіді, цін на Сіль технічну для посипання доріг виставлених постачальниками у відкритому доступі на офіційних сайтах мережі Інтернет встановлено конкурентну ціну за 1 тону Солі технічної для посипання доріг (Сіль для промислового переробляння ДСТУ 4246:2003 кам’яна, сорт вищий, крупність 3, без пакування) з доставкою на Підприємство вул. Максимовича, 13 м. Івано-Франківськ 9 960,00 грн. з ПДВ (9 960,00 грн. з ПДВ × 1 500 т. = 14 940 000,00 грн. з ПДВ – очікувана вартість предмета закупівлі: Сіль технічна для посипання доріг (Сіль для промислового переробляння ДСТУ 4246:2003 кам’яна, сорт вищий, крупність 3, без пакування), в кількості 1 500 т.).
1.2. Обгрунтування замовником розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено згідно практики кількісного використання солі технічної для посипання доріг за попередні періоди в процесі зимового утримання, беручи до уваги розрахунковий зимовий період згідно Настанови з визначення вартості будівництва «Кошторисні норми України у будівництві» затверджені наказом Міністерства розвитку громад та територій України 01 листопада 2021 року № 281 (додаток 34 до Настанови), та у відповідності до вимог ДСТУ 4246:2003 Сіль для промислового переробляння. Технічні умови.
ІІ. Відповідно до п. 17 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості здійснення публічних закупівель, затверджені постановою КМУ від 12.10.2022 р. № 1178), договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин третьої - п’ятої, сьомої та восьмої статті 41 Закону, та цих особливостей. Забороняється укладення договорів про закупівлю, що передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення відкритих торгів/використання електронного каталогу, крім випадків, передбачених цими особливостями.
Замовники, у тому числі централізовані закупівельні організації, здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 “Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу”, з урахуванням положень, визначених особливостями (п. 10 Особливостей здійснення публічних закупівель, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 р. № 1178).
Законодавець дозволяє продовжити дію договору про закупівлю на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку (ч. 6 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Згідно підпункту 8 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 р. № 1178, істотні умови договору про закупівлю (крім договорів про закупівлю товарів, робіт та послуг для/з будівництва, ремонту та інших інженерно-технічних заходів із захисту об’єктів критичної інфраструктури паливно-енергетичного сектору критичної інфраструктури за основними технічними показниками, погодженими Міненерго) не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини шостої статті 41 Закону.
Замовником укладено додаткову угоду № 1 від 20 грудня 2022 р. до Договору № Т-122/22 від 05 грудня 2022 р. керуючись пунктом 10.2, підпунктом 8 пункту 11.1 Договору № Т-122/22 на закупівлю товару від 05 грудня 2022 р., п. 8 ч. 5 та ч. 6 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням підпункту 8 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 р. № 1178, про продовження строку дії договору про закупівлю.
Згідно п. 2 зазначеної додаткової угоди № 1, з урахуванням ст. 48 Бюджетного кодексу України зобов’язання Замовника щодо оплати поставлених товарів (наданих послуг) виникають виключно при наявності та в обсягах відповідного бюджетного асигнування, затвердженого для Замовника на фінансування закупівлі протягом 2023 року. Після затвердження у встановленому порядку бюджетних асигнувань для Замовника на фінансування закупівлі протягом 2023 року, Сторони уточнюють обсяг взяття взаємних зобов’язань в частині поставки товарів (надання послуг) та їх оплати в межах строку дії Договору (з урахуванням цієї Додаткової угоди) та шляхом укладення додаткової угоди.
Бюджетний період закінчується 31 грудня поточного року, а тому замовник не може укласти додаткову угоду на продовження дії договору на 20% із визначенням вартості та обсягу постачання за нею у наступному році, оскільки у грудні поточного року для замовника ще немає затверджених бюджетних асигнувань на фінансування закупівлі на наступний рік.
Тому замовник укладає в кінці 2022 року додаткову угоду за частиною 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 р. № 1178 про продовження строку дії договору про закупівлю, а вже на початку 2023 року, після затвердження для замовника відповідного бюджетного асигнування (кошторису, плану використання бюджетних коштів) на фінансування закупівлі протягом 2023 року, укладає додаткову угоду на продовження дії договору на 20% із визначенням вартості та обсягу постачання товару.
Так для КП «Муніципальна дорожня компанія» 17.01.2023 р. затверджено план використання бюджетних коштів на 2023 рік (план додається як вкладений документи до відповіді на цей запит).
У зв’язку із затвердженням для Замовника плану використання бюджетних коштів на 2023 рік, керуючись ч. 6 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням підпункту 8 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 р. № 1178, ст. 48 Бюджетного кодексу України, пунктом 10.2, підпунктом 8 пункту 11.1 Договору № Т-122/22 на закупівлю товару від 05 грудня 2022 р., а також з урахуванням положень додаткових угод № 1 від 20 грудня 2022 р. до Договору, 23 січня 2023 р. укладено додаткову угоду № 3 до Договору № Т-122/22 від 05 грудня 2022 р. якою визначено вартість та обсяг постачання товару, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому Договорі.
Додаткова угода на 20 % до договору укладена замовником з метою необхідності закупівлі товару у січні у зв’язку із ще непроведеним тендером на наступний рік.
Укладеною додатковою угодою № 2 від 27 грудня 2022 року до Договору № Т-122/22 на закупівлю товару від 05 грудня 2022 р. зменшено обсяги закупівлі товару, керуючись пунктами 1.4, 1.5, підпунктом 1 пункту 11.1 Договору № Т-122/22 на закупівлю товару від 05 грудня 2022 р. («зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника»), п. 1 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» («зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника»), з урахуванням підпункту 1 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 р. № 1178. Укладення зазначеної додаткової угоди № 2, якою зменшено обсяги закупівлі товару, зумовлено зменшенням фактичних видатків КП «Муніципальна дорожня компанія», що підтверджується довідкою про зміни до плану використання бюджетних коштів на 2022 рік від 23.12.2022 р. (-7 000 000 грн.), довідкою про зміни до плану використання бюджетних коштів на 2022 рік від 23.12.2022 р. (-981 138 грн.), довідкою про зміни до плану використання бюджетних коштів на 2022 рік від 23.12.2022 р. (-742 915 грн.) (довідки додаються як вкладені документи до відповіді на цей запит). Зазначеними довідками зменшено видатки замовника за кодом та назвою програмної класифікації видатків та кредитування державного бюджету (код та назва програмної класифікації видатків та кредитування місцевих бюджетів (код та назва Типової програмної класифікації видатків та кредитування місцевих бюджетів))_______1216030 «Організація благоустрою населених пунктів»______код економічної класифікації видатків бюджету/код класифікації кредитування бюджету______2610, яка включає видатки і в тому числі на фінансування закупівлі солі технічної для посипання доріг.
- Протокол про надання пояснення на запит у межах моніторингу ДАСУ.pdf
- Ціни на Сіль технічну від ТОВ КОСТАНЗА.pdf
- Ціна на Сіль технічну від ТОВ ТД КиП і Ко.pdf
- Скріншоти цін на сіль технічну.pdf
- Довідка про зміни до плану використ. БК від 23.12.2022 р. (-7 000 000 грн.).PDF
- Довідка про зміни до плану використ. БК від 23.12.2022 р. (-981 138 грн.).PDF
- Довідка про зміни до плану використ. БК від 23.12.2022 р. (-742 915 грн.).PDF
- План використання бюджет. коштів на 2023 р..PDF
- Електронний підпис
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 лютого 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 березня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 листопада 2022 14:45
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "КИП І КО" |
13 275 000,00
UAH з ПДВ
|
13 275 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КОСТАНЗА" |
14 249 880,00
UAH з ПДВ
|
14 249 880,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЗАЛЬЦ" |
14 924 970,00
UAH з ПДВ
|
14 924 970,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Романенко Максим Юрійович |
14 940 000,00
UAH з ПДВ
|
14 940 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "КИП І КО" #40227262 |
Відхилено |
13 275 000,00
UAH з ПДВ
|
28 листопада 2022 20:40
|
|
ТОВ "КОСТАНЗА" #39822094 |
Переможець |
14 249 880,00
UAH з ПДВ
|
29 листопада 2022 21:02
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 листопада 2022 20:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 квітня 2023 09:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 лютого 2023 11:30
|
Додаткова угода № 4.PDF | зміни до договору |
08 лютого 2023 11:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 січня 2023 12:10
|
Додаткова угода № 3- 20% (Сіль технічна).PDF | зміни до договору |
23 січня 2023 12:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2022 09:52
|
Додаткова угода № 2-зменшення обсягів закупівлі (Сіль технічна).PDF | зміни до договору |
28 грудня 2022 09:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 грудня 2022 11:22
|
Додаткова угода № 1-продовження строку дії договору (Сіль технічна).PDF | зміни до договору |
20 грудня 2022 11:21
|
Електронний підпис | укладений |
05 грудня 2022 09:24
|
Договір-ТОВ КОСТАНЗА - МДК (Сіль технічна).PDF | укладений |
05 грудня 2022 09:23
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Сіль технічна для посипання доріг (Сіль для промислового переробляння ДСТУ 4246:2003 кам’яна, сорт вищий, крупність 3, без пакування) | 1500 | тонни |
9 499,92
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовилися продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2023 року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому Договорі. |
Номер договору про закупівлю: | Т-122/22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди зменшити обсяги закупівлі товару, у зв’язку з чим ціна договору зменшується відносно зміни (зменшення) обсягу товару. |
Номер договору про закупівлю: | Т-122/22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 січня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 23 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовилися продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2023 року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому Договорі. |
Номер договору про закупівлю: | Т-122/22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 лютого 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 08 лютого 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додатковою угодою № 3 від 23 січня 2023 р. Сторони домовилися продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2023 року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому Договорі. Проте, Додатковою угодою № 4 від 07 лютого 2023 р. Сторони домовилися відкоригувати вартість та обсяг постачання товару, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому Договорі, відрахувавши їх від остаточної (кінцевої) вартості укладеного договору про закупівлю з урахуванням змін внесених до нього, зокрема змін, які внесені додатковою угодою № 2 від 27 грудня 2022 р. до Договору. Пункт 1.1. – 20% Додатку № 2 до Договору № Т-122/22 на закупівлю товару від 05 грудня 2022 р. – Специфікація, в редакції затвердженій Додатковою угодою № 3 від 23 січня 2023 р. до Договору, вважати недійсним. |
Номер договору про закупівлю: | Т-122/22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Сіль технічна для посипання доріг (Сіль для промислового переробляння ДСТУ 4246:2003 кам’яна, сорт вищий, крупність 3, без пакування) | 127 | тонни |
9 499,92
UAH з ПДВ
|