Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ЗАРІЧНЕНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА |
Код ЄДРПОУ: | 04385632 |
Вебсайт: | https://zartg.com.ua |
Місцезнаходження: | 34000, Україна , Рівненська обл., Вараський район, смт Зарічне, вул. Центральна, 11 |
Контактна особа: |
Ірина Степанович +380997319793 radazarich@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 листопада 2022 15:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 листопада 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 листопада 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 листопада 2022 10:00 |
Очікувана вартість: | 160 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 800,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 листопада 2022 15:15 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
15 листопада 2022 15:14 |
ТД 2022 з особливостями сміття.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-01-03-000028 ● d93dcfbc6fb54e1fad8a1573decdb7c5
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 січня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 січня 2023 13:42 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
03.01.2023 № 1
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 03.01.2023 № 1
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2022-11-15-011208-a 15.11.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор Григорук
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-01-03 14:18:19
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «ДК 021:2015 90510000-5 «Утилізація сміття та поводження зі сміттям» - Траспортні послуги із благоустрою населених пунктів селищної ради та вивезення сміття від кладовищ на території Зарічненської селищної ради» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-11-15-011208-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Згідно абзацу 3 пункту 44 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», затверджені постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Також, дана вимога передбачена п. 5 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації Замовника та в Додатку 3 до Тендерної документації.
Учасник якого визнано переможцем процедури закупівлі КП «Добробут» Зарічненської селищної ради не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених відповідно пунктами 5, 6 і 12 частини першої та частини другої статті 17 Закону.
Відповідно до підпункту 3 пункту 41 Особливостей Замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі в разі, коли наявні підстави, визначені статтею 17 Закону (крім пункту 13 частини першої статті 17 Закону), із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, з урахуванням пункту 44 цих Особливостей.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника-переможця КП «Добробут» Зарічненської селищної ради відповідно до підпункту 3 пункту 41 Особливостей?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-01-04 16:46:32
пояснення на аудит
На Ваш запит по моніторингу (ID моніторингу: UA-M-2023-01-03-000028) закупівлі ДК 021:2015 03410000-7 "Утилізація сміття та поводження зі сміттям" – Транспортні послуги із благоустрою населених пунктів селищної ради та вивезення сміття від кладовищ на території Зарічненської селищної ради (ID: UA-2022-11-15-011208-a) повідомляємо, що переможцем закупівлі КП «Добробут» Зарічненської селищної ради в електронну систему закупівель в завантаженій тендерній пропозиції присутні документи:
Довідка про відсутність підстав відмови Замовником Учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
Також КП «Добробут» Зарічненської селищної ради в систему завантажено «Інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення».
На виконання частини другої статті 17 Закону «Про публічні закупівлі» переможцем закупівлі в завантаженій тендерній пропозиції були завантажені сканкопії договорів від 03.06.2021р. №71 та №155 від 05.11.2021, замовником по наданню послуг в яких є Зарічненська селищна рада. Претензій до виконавця селищна рада не має.
На момент прийняття рішення про визначення переможця закупівлі ДК 021:2015 03410000-7 "Утилізація сміття та поводження зі сміттям" – Транспортні послуги із благоустрою населених пунктів селищної ради та вивезення сміття від кладовищ на території Зарічненської селищної ради (ID: UA-2022-11-15-011208-a)
було враховано те, що КП «Добробут» Зарічненської селищної ради має багаторічний досвід у сфері надання транспортних послуг із благоустрою населених пунктів, вивезення сміття від кладовищ; виконує такі послуги на території Зарічненської селищної ради з 2012 року. КП «Добробут» Зарічненської селищної ради на території Зарічненської селищної ради є єдиним надавачем послуг із благоустрою населених пунктів селищної ради та вивезення сміття.
Також враховано той факт, що вході проведення закупівлі ДК 021:2015 03410000-7 "Утилізація сміття та поводження зі сміттям" – Транспортні послуги із благоустрою населених пунктів селищної ради та вивезення сміття від кладовищ на території Зарічненської селищної ради аукціон не проводився і КП «Добробут» був єдиним учасником.
Для благоустрою населених пунктів селищної ради та вивезення сміття від кладовищ на території Зарічненської селищної ради на 2022 рік було укладено договір №7 від 22.02.2022р., останній платіж за яким було проведено 17.08.2022р.
Через відсутність виділених асигнувань процедури закупівель відповідних послуг не проводилися.
У зв’язку з тим, що завершенням бюджетного року Зарічненська селищна рада була обмежена в часі для проведення повторної закупівлі послуг із благоустрою населених пунктів селищної ради та вивезення сміття від кладовищ на території Зарічненської селищної ради, що суттєво погіршило б санітарно-епідеміологічний стан території Зарічненської селищної ради, оскільки такі послуги мають надаватися безперебійно.
Копії підтвердних документів додаються.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2023-01-04 16:45:32
пояснення на аудит
На Ваш запит по моніторингу (ID моніторингу: UA-M-2023-01-03-000028) закупівлі ДК 021:2015 03410000-7 "Утилізація сміття та поводження зі сміттям" – Транспортні послуги із благоустрою населених пунктів селищної ради та вивезення сміття від кладовищ на території Зарічненської селищної ради (ID: UA-2022-11-15-011208-a) повідомляємо, що переможцем закупівлі КП «Добробут» Зарічненської селищної ради в електронну систему закупівель в завантаженій тендерній пропозиції присутні документи:
Довідка про відсутність підстав відмови Замовником Учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
Також КП «Добробут» Зарічненської селищної ради в систему завантажено «Інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення».
На виконання частини другої статті 17 Закону «Про публічні закупівлі» переможцем закупівлі в завантаженій тендерній пропозиції були завантажені сканкопії договорів від 03.06.2021р. №71 та №155 від 05.11.2021, замовником по наданню послуг в яких є Зарічненська селищна рада. Претензій до виконавця селищна рада не має.
На момент прийняття рішення про визначення переможця закупівлі ДК 021:2015 03410000-7 "Утилізація сміття та поводження зі сміттям" – Транспортні послуги із благоустрою населених пунктів селищної ради та вивезення сміття від кладовищ на території Зарічненської селищної ради (ID: UA-2022-11-15-011208-a)
було враховано те, що КП «Добробут» Зарічненської селищної ради має багаторічний досвід у сфері надання транспортних послуг із благоустрою населених пунктів, вивезення сміття від кладовищ; виконує такі послуги на території Зарічненської селищної ради з 2012 року. КП «Добробут» Зарічненської селищної ради на території Зарічненської селищної ради є єдиним надавачем послуг із благоустрою населених пунктів селищної ради та вивезення сміття.
Також враховано той факт, що вході проведення закупівлі ДК 021:2015 03410000-7 "Утилізація сміття та поводження зі сміттям" – Транспортні послуги із благоустрою населених пунктів селищної ради та вивезення сміття від кладовищ на території Зарічненської селищної ради аукціон не проводився і КП «Добробут» був єдиним учасником.
Для благоустрою населених пунктів селищної ради та вивезення сміття від кладовищ на території Зарічненської селищної ради на 2022 рік було укладено договір №7 від 22.02.2022р., останній платіж за яким було проведено 17.08.2022р.
Через відсутність виділених асигнувань процедури закупівель відповідних послуг не проводилися.
У зв’язку з тим, що завершенням бюджетного року Зарічненська селищна рада була обмежена в часі для проведення повторної закупівлі послуг із благоустрою населених пунктів селищної ради та вивезення сміття від кладовищ на території Зарічненської селищної ради, що суттєво погіршило б санітарно-епідеміологічний стан території Зарічненської селищної ради, оскільки такі послуги мають надаватися безперебійно.
Копії підтвердних документів додаються.
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2023-01-19 12:22:58
замовником прийнято рішення про розірвання договору
додаткова угода про розірвання договору
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 січня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 лютого 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 листопада 2022 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОБРОБУТ" ЗАРІЧНЕНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ |
160 000,00
UAH з ПДВ
|
160 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОБРОБУТ" ЗАРІЧНЕНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ #38059239 |
Переможець |
160 000,00
UAH з ПДВ
|
24 листопада 2022 12:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 січня 2023 17:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2022 11:11
|
дог угода добробут.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2022 11:08
|
Електронний підпис | укладений |
02 грудня 2022 11:19
|
дог 130.pdf | укладений |
02 грудня 2022 11:15
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 130 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 01 грудня 2022 — 31 грудня 2022 |
Сума оплати за договором: |
160 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 26 666,67 UAH)
|
Причини розірвання договору: | припинення дії договору відповідно до чинного законодавства |