Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу в Комунальному закладі освіти «Навчально-виховний комплекс № 138 «загальноосвітній навчальний заклад І ступеня - гімназія» Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Березинська, буд. 29». I ЧЕРГА
Очікувана вартість
478 210,00 UAH
UA-2022-11-15-005419-a 1a329dac742944c39cec43db946738f4
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Назаренко

+380634075064 nazarenkomp@dhp.dniprorada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40506248
Вебсайт: https://humpolitic.dniprorada.gov.ua/
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75
Контактна особа: Марина Назаренко
+380634075064
nazarenkomp@dhp.dniprorada.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 листопада 2022 11:39
Звернення за роз’ясненнями: до 21 листопада 2022 23:59
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 листопада 2022 23:59
Очікувана вартість: 478 210,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 391,05 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Розмір забезпечення пропозиції становить не більше 0,5 % від очікуваної вартості закупівлі та складає: 2 391,00 грн. (дві тисячі триста дев’яносто одна грн. 00 коп.). Строк дії забезпечення пропозиції складає не менше 90 календарних днів із дати кінцевого строку подання пропозицій. Вид забезпечення пропозиції – банківська гарантія. Подається в електронному форматі разом з пропозицією. Банківська гарантія повинна бути оформлена у відповідності до форми забезпечення пропозиції та вимог, затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення пропозиції». Строк сплати суми гарантії: протягом 5 (п’яти) банківських днів. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банка-гаранта та підписом уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Банківська гарантія подається в окремому файлі (архіві) у тому вигляді, в якому гарантія була отримана Учасником у банку. Разом з електронною банківською гарантією Учасник надає документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію та ліцензію НБУ на право здійснення банківських операцій. Ці документи повинні бути подані у вигляді сканованої копії з накладанням КЕП Банка-гаранта. У випадку, якщо підписантом є не Голова правління, то повноваження особи, яка підписує банківську гарантію повинні бути підтверджені сканованою копією відповідного документа гаранта (доручення, тощо) з накладенням КЕП Банка-гаранта. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. Інформація для отримання банківської гарантії: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ код за ЄДРПОУ 40506248 місцезнаходження: 49000, м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, буд. 75. банківські реквізити: Держказначейська служба України, м. Київ IBAN: UA 248201720344261094100095804
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 2391 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу в Комунальному закладі освіти «Навчально-виховний комплекс № 138 «загальноосвітній навчальний заклад І ступеня - гімназія» Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Березинська, буд. 29». I ЧЕРГА
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Березинська, буд. 29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 листопада 2023
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Розмір забезпечення пропозиції становить не більше 0,5 % від очікуваної вартості закупівлі та складає: 2 391,00 грн. (дві тисячі триста дев’яносто одна грн. 00 коп.). Строк дії забезпечення пропозиції складає не менше 90 календарних днів із дати кінцевого строку подання пропозицій. Вид забезпечення пропозиції – банківська гарантія. Подається в електронному форматі разом з пропозицією. Банківська гарантія повинна бути оформлена у відповідності до форми забезпечення пропозиції та вимог, затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення пропозиції». Строк сплати суми гарантії: протягом 5 (п’яти) банківських днів. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банка-гаранта та підписом уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Банківська гарантія подається в окремому файлі (архіві) у тому вигляді, в якому гарантія була отримана Учасником у банку. Разом з електронною банківською гарантією Учасник надає документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію та ліцензію НБУ на право здійснення банківських операцій. Ці документи повинні бути подані у вигляді сканованої копії з накладанням КЕП Банка-гаранта. У випадку, якщо підписантом є не Голова правління, то повноваження особи, яка підписує банківську гарантію повинні бути підтверджені сканованою копією відповідного документа гаранта (доручення, тощо) з накладенням КЕП Банка-гаранта. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. Інформація для отримання банківської гарантії: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ код за ЄДРПОУ 40506248 місцезнаходження: 49000, м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, буд. 75. банківські реквізити: Держказначейська служба України, м. Київ IBAN: UA 248201720344261094100095804

Сума забезпечення: 2391 UAH
Форма підтвердження: документ
15 листопада 2022 11:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 листопада 2022 11:39
Додаток 7.2 «Технічна специфікація»..rtf
15 листопада 2022 11:39
Додаток 7.3 «Технічна специфікація»..rtf
15 листопада 2022 11:39
Додаток 7.7 «Технічна специфікація»..rtf
15 листопада 2022 11:39
Додаток 3 «Вимоги до учасників та спосіб їх підтвердження».doc
15 листопада 2022 11:39
Додаток 7.6 «Технічна специфікація»..rtf
15 листопада 2022 11:39
Додаток 1 «Пропозиція»..doc
15 листопада 2022 11:39
Оголошення про проведення закупівлі.doc
15 листопада 2022 11:39
Додаток 7.5 «Технічна специфікація»..rtf
15 листопада 2022 11:39
Додаток 5 «Технічне завдання»..doc
15 листопада 2022 11:39
Додаток 4 «Інформаційна довідка»..doc
15 листопада 2022 11:39
Додаток 6 «Зведений кошторисний розрахунок»..rtf
15 листопада 2022 11:39
Додаток 7.4 «Технічна специфікація»..rtf
15 листопада 2022 11:39
Додаток 7.1 «Технічна специфікація»..rtf
15 листопада 2022 11:39
Додаток 2 «Проєкт договору».doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 листопада 2022 23:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "ОХОРОННА АГЕНЦІЯ "КОМПЛЕКС ЗАХИСТ" 478 146,84
UAH з ПДВ
478 146,84
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

24 листопада 2022 13:21
Електронний підпис
24 листопада 2022 13:20
Підписаний_Гарантія_G1122-7246.pdf
24 листопада 2022 13:20
Підписаний_70172712074073.pdf.pdf
24 листопада 2022 13:20
5.13 Працівники псих+нарк.pdf.p7s
24 листопада 2022 13:20
6.5 Оборотно-сальдові.pdf
24 листопада 2022 13:20
4.2 Проект договору.pdf.p7s
24 листопада 2022 13:20
7.1 Довідка досвід.pdf.p7s
24 листопада 2022 13:20
5.11 Медицина Бойко 04102022.pdf.p7s
24 листопада 2022 13:20
6.5 Оборотно-сальдові.pdf.p7s
24 листопада 2022 13:20
5.1 Довідка працівники.pdf
24 листопада 2022 13:20
5.17 Сертифікати навчання.pdf
24 листопада 2022 13:20
8.1 Витяг ЄДР 18.11.2022.pdf
24 листопада 2022 13:20
5.2 Волковинський диплом.pdf.p7s
24 листопада 2022 13:20
14.1 ISO 9001_2015_НААУ.pdf
24 листопада 2022 13:20
1 Пропозиція.pdf.p7s
24 листопада 2022 13:20
6.1 Довідка МТБ.pdf.p7s
24 листопада 2022 13:20
6.3 Договір_суборенди до 2023.pdf
24 листопада 2022 13:20
5.10 Посвідчення навчання.pdf.p7s
24 листопада 2022 13:20
5.2 Волковинський диплом.pdf
24 листопада 2022 13:20
5.8 Накази працівники.pdf.p7s
24 листопада 2022 13:20
6.2 Договір оренди складу.pdf
24 листопада 2022 13:20
2.3 Рішення Волковинський.pdf.p7s
24 листопада 2022 13:20
5.11 Медицина Бакмаєв 041022.pdf.p7s
24 листопада 2022 13:20
21.1 Довідка печатка.pdf.p7s
24 листопада 2022 13:20
19.1 Довідка знаходження МТБ.pdf
24 листопада 2022 13:20
Підписаний_221103_Lyst_NBU_Vytyag_210816.pdf
24 листопада 2022 13:20
5.11 Медицина Стельмах 0410222.pdf.p7s
24 листопада 2022 13:20
24.1 Гарантійний лист сміття.pdf
24 листопада 2022 13:20
28.1 Кошторис 138.pdf
24 листопада 2022 13:20
5.8 Накази працівники.pdf
24 листопада 2022 13:20
9.1 Згода уповноважена особа.pdf
24 листопада 2022 13:20
Підписаний_Гарантія_G1122-7246.pdf
24 листопада 2022 13:20
5.14 ПФЕ Стельмах.pdf
24 листопада 2022 13:20
6.1 Довідка МТБ.pdf
24 листопада 2022 13:20
7.2 Договір 21 Покров + акт.pdf.p7s
24 листопада 2022 13:20
6.2 Договір оренди складу.pdf.p7s
24 листопада 2022 13:20
5.10 Посвідчення навчання.pdf
24 листопада 2022 13:20
5.14 ПФЕ Бакмаєв.pdf
24 листопада 2022 13:20
21.1 Довідка печатка.pdf
24 листопада 2022 13:20
23.1 Лист витрати.pdf
24 листопада 2022 13:20
5.14 ПФЕ Бойко.pdf.p7s
24 листопада 2022 13:20
23.1 Лист витрати.pdf.p7s
24 листопада 2022 13:20
14.1 ISO 9001_2015_НААУ.pdf.p7s
24 листопада 2022 13:20
8.1 Витяг ЄДР 18.11.2022.pdf.p7s
24 листопада 2022 13:20
5.14 ПФЕ Бойко.pdf
24 листопада 2022 13:20
5.11 Медицина Бакмаєв 041022.pdf
24 листопада 2022 13:20
5.11 Медицина Стельмах 0410222.pdf
24 листопада 2022 13:20
5.1 Довідка працівники.pdf.p7s
24 листопада 2022 13:20
7.2 Договір 21 Покров + акт.pdf
24 листопада 2022 13:20
1 Пропозиція.pdf
24 листопада 2022 13:20
5.15 Довідка про виробника.pdf
24 листопада 2022 13:20
11.1 Пояснення про ліцензію.pdf
24 листопада 2022 13:20
5.3 Волковинский трудова.pdf.p7s
24 листопада 2022 13:20
5.17 Сертифікати навчання.pdf.p7s
24 листопада 2022 13:20
7.1 Довідка досвід.pdf
24 листопада 2022 13:20
5.11 Медицина Бойко 04102022.pdf
24 листопада 2022 13:20
5.13 Працівники псих+нарк.pdf
24 листопада 2022 13:20
5.15 Довідка про виробника.pdf.p7s
24 листопада 2022 13:20
2.3 Рішення Волковинський.pdf
24 листопада 2022 13:20
5.3 Волковинский трудова.pdf
24 листопада 2022 13:20
28.1 Кошторис 138.pdf.p7s
24 листопада 2022 13:20
4.2 Проект договору.pdf
24 листопада 2022 13:20
5.14 ПФЕ Бакмаєв.pdf.p7s
24 листопада 2022 13:20
5.14 ПФЕ Стельмах.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОХОРОННА АГЕНЦІЯ "КОМПЛЕКС ЗАХИСТ"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ОХОРОННА АГЕНЦІЯ "КОМПЛЕКС ЗАХИСТ"
#41612830
Переможець 478 146,84
UAH з ПДВ
30 листопада 2022 09:16

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 листопада 2022 09:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ОХОРОННА АГЕНЦІЯ "КОМПЛЕКС ЗАХИСТ"
#41612830
478 146,84
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 квітня 2023 09:44
Електронний підпис зміни до договору
18 квітня 2023 13:24
дод.угода №2 від 18.04.2023 договір №90ПД_22 від 09.12.2022.pdf зміни до договору
18 квітня 2023 13:22
Електронний підпис зміни до договору
06 лютого 2023 19:35
дод.угода №1 від 06.02.2023 договір №90ПД_22 від 09.12.2022 (1).pdf зміни до договору
06 лютого 2023 19:35
Електронний підпис укладений
09 грудня 2022 16:31
договір №90ПД_22 від 09.12.2022.pdf укладений
09 грудня 2022 16:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 лютого 2023
Дата публікації змін до договору:
06 лютого 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 90ПД/22
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 квітня 2023
Дата публікації змін до договору:
18 квітня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 90ПД/22
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 грудня 2022 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 399 055,53
UAH