Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
металопластикові вікна
Очікувана вартість
102 080,00 UAH
UA-2022-11-15-003397-a ● 96c3edad1151434399c96a3cacdc0371
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ ОНУФРІЇВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ОЛЕКСАНДРІЙСЬКОГО РАЙОНУ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 44108409 |
Місцезнаходження: | 28100, Україна , Кіровоградська обл., селище міського типу Онуфріївка, вул.Центральна, будинок 20 |
Контактна особа: |
Наталія Кравченко +380689226190 rono07@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 листопада 2022 10:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 листопада 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 листопада 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 листопада 2022 10:37 |
Очікувана вартість: | 102 080,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 510,40 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44220000-8: Столярні вироби
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штуки
Вікна з двокамерними енергоефективними склопакетами (1770*1740)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
21 листопада 2022
ДК 021:2015: 44220000-8 — Столярні вироби
2 штуки
Вікна металопластикові відкривні зі стулками що відкриваються (1770*1740)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
21 листопада 2022
ДК 021:2015: 44220000-8 — Столярні вироби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Розрахунки за поставлений товар: 100% післяплата протягом 10(десяти) банківських днів після підписання сторонами видаткової накладної | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 листопада 2022 10:42 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 листопада 2022 10:41 |
Оголошення.docx | |
15 листопада 2022 10:41 |
Тендерна документація.doc | |
15 листопада 2022 10:41 |
Проєкт договору .doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
1
Дата подання: 15 листопада 2022 10:58
Дата відповіді: 16 листопада 2022 13:51
Чи передбачає дана закупівля монтаж? Якщо так де це прописано ? Дякуємо
Відповідь: Весь обєм робіт зазначений в дефектному акті
Вимога
Дата подання: 15 листопада 2022 11:01
Дата відповіді: 16 листопада 2022 13:59
Замовник Вимагає в ДОДАТОК 4 -учасник повинен надати Акт обстеження об’єкта.
Вважаємо, що дана вимога порушує щонайменше права учасників, які територіально перебувають поза межами місцезнаходження об’єкту, що потребує додаткових витрат, тому є дискримінаційною та обмежує коло потенційних учасників. Зауважуємо, що згідно частини першої статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівлі є недискримінація учасників, тому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Крім того, огляд об'єкту учасника з замовником до аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже замовник та учасник (без ідентифікації особи) має право на електронне спілкування лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі.Відповідно до статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник здійснює процедуру закупівлі , шляхом використання електронної системи закупівель. Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам, обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням непорушності даних про учасників і їхніх пропозицій під час проведення процедури закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій.
Крім того, факт відсутності Учасника на об'єкті до аукціону, не має жодної підстави для відхилення тендерної пропозиції, визначеною статтею 30 Закону.
Вимога замовника, що зазначена вище, повністю суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи вище наведені положення законодавства, вимога тендерної документації про "Учасник в межах вартості товару повинен забезпечити виїзд представника для уточнення розмірів, кріпильних та супутніх матеріалів, складання, поставки, перевірки їх функціонування, та надати офіційний лист із схематичними зображеннями й відповідними замірами" до електронного аукціону, грубо порушує передбачені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» принципи недискримінації учасників, добросовісної конкуренції, максимальної економії та ефективності, запобігання корупційним діям і зловживанням та має бути виключена шляхом внесення відповідних змін до умов документації.
Також додатково повідомляю, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового виїзду представника для уточнення розмірів, кріпильних та супутніх матеріалів, складання, поставки, перевірки їх функціонування на об’єкт в період уточнень , була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз Є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією. Навіщо змушувати учасників звертатися до АМКУ, затягувати процедуру закупівлю, коли й так зрозуміло, що скарга учасника щодо огляду об’єкта буде задоволена АМКУ. З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до Тендерної документації. У разі ігнорування даної вимоги, ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Ваша вимога є необгрунтованою та упереджаною, адже можливість приїхати оглянути обєкт є фактом того що учасник готовий доставити товар та зробити його монтає в строки встановлені Замовником
!
Дата подання: 15 листопада 2022 11:05
Дата відповіді: 16 листопада 2022 14:02
Замовник прописав конкретну ТОРГОВУ МАРКУ ПРОФІЛЬ KÖMMERLING 70/6 .Та не вказав АНАЛОГ!!!!!
Вимагаемо прописати "АНАЛОГ"
Відповідь: Шановний Учасник! Ваша вимога є необгрунтованою та упереджаною, адже застосування аналогу не поширюється на закупівлі які проводяться відповідно до Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в особливостях здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування
Про яку саме кошторисну документацію йдеться?
Дата подання: 15 листопада 2022 15:24
Дата відповіді: 16 листопада 2022 14:03
8. Монтаж бути виконаний згідно з кошторисною документацією, яка подається учасником у складі пропозиції через електронну систему закупівель.
Про яку саме кошторисну документацію йдеться? Уточніть її склад та нормативну базу для неї, будь ласка.
Відповідь: Шановний Учаснику! Погоджуємось, пункт буде виключений відповідні зміни будуть внесені щодо закупівлі
Шановний Замовник
Дата подання: 16 листопада 2022 13:55
Дата відповіді: 16 листопада 2022 14:04
Про який дефектний акт йде мова ? У Вас закупівля «металопластикові вікна» код ДК 021:2015:44220000-8 «Столярні вироби.
Ви закуповуєте товар ,а не роботи ?
Відповідь: Шановний учаснику! Приносимо вибачення, відповідь була надана не Вам, монтаж передбачений Технічними вимогами щодо предмету закупівлі
?
Дата подання: 16 листопада 2022 14:04
Дата відповіді: 16 листопада 2022 20:21
Готовність їздити на обміри до початку аукціону ,це додаткові затрати та час !!!!
Готовність зробити це те що всі учасники приймають участь,готовлять тендерні документи. Та зауважте РОБЛЯТЬ ВІКНА ЗА ВЛАСНИЙ РАХУНОК !!!! А ТІЛЬКИ ПОТІМ ЗАМОВНИК РОЗРАХОВУЄТЬСЯ ,ТА Й ТО ЯКЩО Є ФІНАНСУВАННЯ !!!!
Тому вимагати Акт огляду до того як пройде закупівля -Вважаємо, що дана вимога порушує щонайменше права учасників, які територіально перебувають поза межами місцезнаходження об’єкту, що потребує додаткових витрат, тому є дискримінаційною та обмежує коло потенційних учасників. Зауважуємо, що згідно частини першої статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівлі є недискримінація учасників, тому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників.
Дякуємо
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Ваша вимога є необгрунтованою та упереджаною, адже можливість приїхати оглянути обєкт є фактом того що учасник готовий доставити товар та зробити його монтає в строки встановлені Замовником
Уточнення
Дата подання: 16 листопада 2022 14:08
Дата відповіді: 16 листопада 2022 20:22
Тобто Замовник розглядає тільки вікна з профілю KÖMMERLING 70/6 ?
Учасники які запропонують інший профіль за назвою ,але кращий за технічними показниками до розгляду прийматися не будуть ?
Відповідь: будуть розглядатися кращі за показниками
!!!!
Дата подання: 18 листопада 2022 01:17
Дата відповіді: 21 листопада 2022 15:35
Відповідь:
16.11.22, 20:21
Шановний Учасник! Ваша вимога є необгрунтованою та упереджаною, адже можливість приїхати оглянути обєкт є фактом того що учасник готовий доставити товар та зробити його монтає в строки встановлені Замовником.
Замовник ігнорує вимоги та відписується . Ми будемо вимушені звернутися до Антимонопольного комітету України.
Ще раз нагадуємо ,що вимога тендерної документації щодо обов’язкового виїзду представника для уточнення розмірів, кріпильних та супутніх матеріалів, складання, поставки, перевірки їх функціонування на об’єкт в період уточнень , була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз Є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією. Навіщо змушувати учасників звертатися до АМКУ, затягувати процедуру закупівлю, коли й так зрозуміло, що скарга учасника щодо огляду об’єкта буде задоволена АМКУ. З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до Тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику!Замовник невбачає в даній вимозі дискримінаційні умови закупівлі, яка проводитьсся у відповідності до "Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022 №1178
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 листопада 2022 10:37
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП ПЕТРУНІН СЕРГІЙ ЮРІЙОВИЧ |
100 000,00
UAH з ПДВ
|
100 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП ПЕТРУНІН СЕРГІЙ ЮРІЙОВИЧ #2796219638 |
Переможець |
100 000,00
UAH з ПДВ
|
29 листопада 2022 12:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 грудня 2022 09:42
|
Ду вікна.pdf | зміни до договору |
16 грудня 2022 09:40
|
Електронний підпис | укладений |
13 грудня 2022 15:16
|
договір вікна.pdf | укладений |
13 грудня 2022 15:14
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Вікна з двокамерними енергоефективними склопакетами (1770*1740) | 3 | штуки |
20 000,00
UAH
|
Вікна металопластикові відкривні зі стулками що відкриваються (1770*1740) | 2 | штуки |
20 000,00
UAH
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 16 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовились внести зміни до пункту 13 Договору "Юридичні адреси та реквізити Сторін" |
Номер договору про закупівлю: | 233 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Вікна з двокамерними енергоефективними склопакетами (1770*1740) | 3 | штуки |
20 000,00
UAH
|
Вікна металопластикові відкривні зі стулками що відкриваються (1770*1740) | 2 | штуки |
20 000,00
UAH
|