Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з монтажу системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу (код ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45310000-3 Електромонтажні роботи (45312100-8 Встановлення систем пожежної сигналізації)).
Очікувана вартість
370 000,00 UAH
UA-2022-11-15-002164-a ● e1bfe96cdbcf4a2282fa08b68fe61a41
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад "Ліцей імені Тараса Шевченка Кропивницької міської ради" |
Код ЄДРПОУ: | 22217869 |
Місцезнаходження: | 25006, Україна , Кіровоградська обл., м. Кропивницький, вулиця Чорновола В'ячеслава, будинок 15 |
Контактна особа: |
Галина Война +38052244590 egymnas@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 листопада 2022 10:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 листопада 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 листопада 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 листопада 2022 10:00 |
Початок аукціону: | 25 листопада 2022 13:46 |
Початок аукціону: | 25 листопада 2022 13:46 |
Очікувана вартість: | 370 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 850,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з монтажу системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу (код ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45310000-3 Електромонтажні роботи (45312100-8 Встановлення систем пожежної сигналізації)).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
25006, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, В'ячеслава Чорновола, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45312100-8 — Встановлення систем пожежної сигналізації
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 листопада 2022 12:40 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 листопада 2022 12:39 |
Додаток 4 (ТХ ЗМІНЕНИЙ).docx | |
18 листопада 2022 12:39 |
ДОДАТОК №1 ТД.docx | |
18 листопада 2022 12:39 |
ДОДАТОК №2 ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx | |
15 листопада 2022 10:03 |
Додаток 3 ПІДСТАВИ ВІДМОВИ.docx | |
15 листопада 2022 10:03 |
Додаток 2 КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ.docx | |
15 листопада 2022 10:03 |
Додаток 1 ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.docx | |
15 листопада 2022 10:03 |
Додаток 5 ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx |
18 листопада 2022 12:40 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
18 листопада 2022 12:39 |
Додаток 4 (ТХ ЗМІНЕНИЙ).docx
|
|||
18 листопада 2022 12:39 |
ДОДАТОК №1 ТД.docx
|
|||
18 листопада 2022 12:39 |
ДОДАТОК №2 ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
|
|||
15 листопада 2022 10:03 |
Додаток 3 ПІДСТАВИ ВІДМОВИ.docx
|
|||
15 листопада 2022 10:03 |
Додаток 2 КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ.docx
|
|||
15 листопада 2022 10:03 |
Додаток 1 ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.docx
|
|||
15 листопада 2022 10:03 |
Додаток 5 ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
уточнення інформації
Дата подання: 18 листопада 2022 13:45
Дата відповіді: 18 листопада 2022 14:46
Шановний Замовний. Підкажіть будь ласка, чи потрібно у складі тендерної пропозиції надавати кошториси, оскільки вимогами тендерної документації ви їх не вимагаєте?
Відповідь: Добрий день. Тендерною документацією надання проектно-кошторисної документації не передбачено. Кошторис складається переможцем, що передбачено в проекті договору (додаток 5 до тендерної документації). Дякую за питання.
пдв
Дата подання: 18 листопада 2022 14:11
Дата відповіді: 18 листопада 2022 14:53
Шановний Замовник. В електронній системі закупівель очікувана вартість даної закупівлі вказана без ПДВ, а ми, як потенційний учасник закупівлі є платниками пдв. При поданні пропозиції нам зазначати ціну з урахуванням пдв?
Відповідь: Добрий день. Наш комунальний заклад, як замовник, є бюджетною установою та не є платником ПДВ. Просимо врахувати, що Ваша ціна з урахуванням ПДВ не має бути більшою за очікувану вартість закупівлі. Дякуємо за звернення.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-11-15-002164-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕНТПРОМЕЛЕКТРОМОНТАЖ", Код ЄДРПОУ:41731677
Дата подання: 17 листопада 2022 17:08
вимога
огляд
Вимога: Акт огляду об’єкту, щодо якого мають бути виконані послуги зі встановлення системи автоматичної пожежної сигналізації, згідно цієї тендерної документації, складений спільно замовником та учасником до завершення часу на період уточнення, за підписом уповноважених представників сторін, та зміст якого підтверджує обстеження учасником (представником учасника) будівлі (об’єкту) та ознайомлення учасника (представника учасника) з документацією згідно об’єкту. Поясніть, будь ласка, чому потрібно провести огляд саме в період уточнень, а не до кінцевої дати подання пропозицій? Чим дані строки регламентовані? Дана вимога є дискримінаційною та такою, що порушує чинне законодавство у сфері публічних закупівель, а саме відповідно до ст 5 Закону України "Про публічні закупівлі" порушує принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, а також значно обмежує кількість потенційних Учасників, адже участь у такій закупівлі можуть прийняти лише ті Учасники, які здійснили огляд заздалегідь. Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту учасником в період уточнення з підписанням акту огляду, була визнана як дискримінаційною рішеннями АКМУ , а саме: 1. рішення від 13.12.2019 №18550. 2. рішення від 13.05.2020 №9264. 3. рішення від 29.05.2020 №10669. Окрім того, взагалі вимога щодо проведення огляду є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримати акт з підписом керівника замовника та керівника учасника, який подає у складі пропозиції. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання акту огляду об’єкту є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Ця вимога направлена саме на те, щоб Виконавці понесли максимум збитків. Адже з ще не отриманих прибутків сплачувати витрати на відрядження, пальне та амортизацію транспорту тільки для подачі пропозиції на тендер є некоректним. Просимо врахувати, що договір буде укладено тільки з одним Учасником, якого визнають переможцем - а поїздки повинні здійснити всі! Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту з наданням акту огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз Є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією. Навіщо змушувати учасників звертатися до АМКУ, затягувати процедуру закупівлю, коли й так зрозуміло, що скарга учасника щодо огляду об’єкта буде задоволена АМКУ. З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до Тендерної документації та видалити дану вимогу
Розгорнути
Згорнути
Вимога: Акт огляду об’єкту, щодо якого мають бути виконані послуги зі встановлення системи автоматичної пожежної сигналізації, згідно цієї тендерної документації, складений спільно замовником та учасником до завершення часу на період уточнення, за підписом уповноважених представників сторін, та зміст якого підтверджує обстеження учасником (представником учасника) будівлі (об’єкту) та ознайомлення учасника (представника учасника) з документацією згідно об’єкту. Поясніть, будь ласка, чому потрібно провести огляд саме в період уточнень, а не до кінцевої дати подання пропозицій? Чим дані строки регламентовані? Дана вимога є дискримінаційною та такою, що порушує чинне законодавство у сфері публічних закупівель, а саме відповідно до ст 5 Закону України "Про публічні закупівлі" порушує принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, а також значно обмежує кількість потенційних Учасників, адже участь у такій закупівлі можуть прийняти лише ті Учасники, які здійснили огляд заздалегідь. Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту учасником в період уточнення з підписанням акту огляду, була визнана як дискримінаційною рішеннями АКМУ , а саме: 1. рішення від 13.12.2019 №18550. 2. рішення від 13.05.2020 №9264. 3. рішення від 29.05.2020 №10669. Окрім того, взагалі вимога щодо проведення огляду є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримати акт з підписом керівника замовника та керівника учасника, який подає у складі пропозиції. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання акту огляду об’єкту є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Ця вимога направлена саме на те, щоб Виконавці понесли максимум збитків. Адже з ще не отриманих прибутків сплачувати витрати на відрядження, пальне та амортизацію транспорту тільки для подачі пропозиції на тендер є некоректним. Просимо врахувати, що договір буде укладено тільки з одним Учасником, якого визнають переможцем - а поїздки повинні здійснити всі! Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту з наданням акту огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз Є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією. Навіщо змушувати учасників звертатися до АМКУ, затягувати процедуру закупівлю, коли й так зрозуміло, що скарга учасника щодо огляду об’єкта буде задоволена АМКУ. З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до Тендерної документації та видалити дану вимогу
Рішення замовника: Вимога задоволена
18 листопада 2022 09:37
Розглянувши вимогу встановлено, що наведені учасником аргументи є обґрунтованими. Прийнято рішення вимогу задовольнити та відповідно затвердити нову редакцію тендерної документації .
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 листопада 2022 14:33
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕНТПРОМЕЛЕКТРОМОНТАЖ" |
250 000,00
UAH
|
169 999,99
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Охорона Мастерс Сервіс |
260 000,00
UAH
|
170 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЖЗАХИСТ-К" |
264 520,00
UAH
|
177 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "РАДАР-ПІВДЕНЬ" |
251 614,00
UAH
|
246 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТОП ФАЄР" |
287 000,00
UAH
|
247 100,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ" |
299 931,00
UAH
|
299 931,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕНТПРОМЕЛЕКТРОМОНТАЖ" #41731677 |
Переможець |
169 999,99
UAH
|
29 листопада 2022 13:05
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 листопада 2022 11:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2023 11:41
|
Електронний підпис | укладений |
13 грудня 2022 11:05
|
ПКР(БЛОК 3).pdf | укладений |
13 грудня 2022 11:03
|
ПКД(БЛОК 4).pdf | укладений |
13 грудня 2022 11:03
|
ПКД(БЛОК 2).pdf | укладений |
13 грудня 2022 11:03
|
ПКД (БЛОК 1).pdf | укладений |
13 грудня 2022 11:03
|
Договор №50.pdf | укладений |
13 грудня 2022 11:03
|