Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Печі твердопаливні (буржуйки)
Очікувана вартість
600 000,00 UAH
UA-2022-11-14-015470-a ● a764dd2f529b468396086263be959ced
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНКОМУ ПОКРОВСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 02142282 |
Вебсайт: | http://jovtnvo.dnepredu.com |
Місцезнаходження: | 50014, Україна , Дніпропетровська обл., Кривий Ріг, ВУЛИЦЯ ШУРУПОВА, будинок 2 |
Контактна особа: |
Тарасюк Інна Вікторівна 380671331746 jovtnvo@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 листопада 2022 20:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 листопада 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 листопада 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 листопада 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 22 листопада 2022 15:11 |
Початок аукціону: | 22 листопада 2022 15:11 |
Очікувана вартість: | 600 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39720000-5: Неелектричні побутові прилади
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
40 комплект
Піч твердопаливна (буржуйка)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 39721300-5 — Неелектричні повітронагрівачі чи розподільники гарячого повітря
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 листопада 2022 10:56 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 листопада 2022 10:55 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx | |
17 листопада 2022 10:55 |
ТД 2022 ос піч.docx |
17 листопада 2022 10:56 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
17 листопада 2022 10:55 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
|
|||
17 листопада 2022 10:55 |
ТД 2022 ос піч.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-11-14-015470-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "IP COM", Код ЄДРПОУ:32338465
Дата подання: 18 листопада 2022 16:48
Вимога щодо внесення змін до Тендерної документації
Відповідно до абзацу 6 п. 1 розділу ІІІ Тендерної документації на закупівлю «Печі твердопаливні (буржуйки), код за ДК 021:2015 – 39720000-5 — Неелектричні побутові прилади», затвердженої Рішенням уповноваженої особи відділу освіти виконкому Покровської районної в місті ради 14.11.2022 (за змінами від 17.11.2022) «завантаження учасником в складі тендерної пропозиції документів, подання яких передбачено для переможця закупівлі або подання яких взагалі не передбачено цією тендерною документацією (наприклад надання «зайвих документів» обґрунтоване переконанням учасника, що це підтвердить кращу якість товару тощо), є порушенням вимог замовника та за рішенням замовника може бути визнано підставою для відхилення тендерної пропозиції через її невідповідність умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника».
Згідно п. 1 розділу І документації Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, встановлених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Постанова).
Отже, як вбачається з вимог ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо:
1) учасник процедури закупівлі:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону;
не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства;
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону;
визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону;
2) тендерна пропозиція учасника:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;
викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією;
є такою, строк дії якої закінчився;
3) переможець процедури закупівлі:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону;
не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 цього Закону;
не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником.
Аналогічне положення міститься в п. 41 постанові Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178, на яку посилається Замовник, а саме:
Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
1) учасник процедури закупівлі:
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом другим частини п’ятнадцятої статті 29 Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 Закону;
визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 Закону;
є юридичною особою - резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь державної форми власності, юридичною особою, створеною та/або зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, та/або юридичною особою, кінцевим бенефіціарним власником (власником) якої є резидент (резиденти) Російської Федерації/Республіки Білорусь, або фізичною особою (фізичною особою - підприємцем) - резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь, або є суб’єктом господарювання, що здійснює продаж товарів, робіт, послуг походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь (за винятком товарів, робіт та послуг, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”);
2) тендерна пропозиція:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;
викладена іншою мовою (мовами), ніж мова (мови), що передбачена тендерною документацією;
є такою, строк дії якої закінчився;
є такою, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, якщо замовник у тендерній документації не зазначив про прийняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, та/або не зазначив прийнятний відсоток перевищення або відсоток перевищення є більшим, ніж зазначений замовником в тендерній документації;
не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Відповідно до до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, на який також посилається Змовник «тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації».
До речі перелік підстав щодо відхилення тендерної пропозиції, зазначений в Законі України «Про публічні закупівлі» та Постанові Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 є вичерпним та вимоги про «відхилення тендерної пропозиції з підстави завантаження учасником в складі тендерної пропозиції документів, подання яких передбачено для переможця закупівлі або подання яких взагалі не передбачено цією тендерною документацією» не відповідає положенням ані Закону ані Постанови Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178.
Таким чином, враховуючи вищевикладене, вимагаємо виключити положення про «відхилення тендерної пропозиції з підстави завантаження учасником в складі тендерної пропозиції документів, подання яких передбачено для переможця закупівлі або подання яких взагалі не передбачено цією тендерною документацією» як таке, що не відповідає вимогам законодавства.
Розгорнути
Згорнути
Згідно п. 1 розділу І документації Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, встановлених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Постанова).
Отже, як вбачається з вимог ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо:
1) учасник процедури закупівлі:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону;
не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства;
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону;
визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону;
2) тендерна пропозиція учасника:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;
викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією;
є такою, строк дії якої закінчився;
3) переможець процедури закупівлі:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону;
не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 цього Закону;
не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником.
Аналогічне положення міститься в п. 41 постанові Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178, на яку посилається Замовник, а саме:
Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
1) учасник процедури закупівлі:
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом другим частини п’ятнадцятої статті 29 Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 Закону;
визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 Закону;
є юридичною особою - резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь державної форми власності, юридичною особою, створеною та/або зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, та/або юридичною особою, кінцевим бенефіціарним власником (власником) якої є резидент (резиденти) Російської Федерації/Республіки Білорусь, або фізичною особою (фізичною особою - підприємцем) - резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь, або є суб’єктом господарювання, що здійснює продаж товарів, робіт, послуг походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь (за винятком товарів, робіт та послуг, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”);
2) тендерна пропозиція:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;
викладена іншою мовою (мовами), ніж мова (мови), що передбачена тендерною документацією;
є такою, строк дії якої закінчився;
є такою, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, якщо замовник у тендерній документації не зазначив про прийняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, та/або не зазначив прийнятний відсоток перевищення або відсоток перевищення є більшим, ніж зазначений замовником в тендерній документації;
не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Відповідно до до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, на який також посилається Змовник «тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації».
До речі перелік підстав щодо відхилення тендерної пропозиції, зазначений в Законі України «Про публічні закупівлі» та Постанові Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 є вичерпним та вимоги про «відхилення тендерної пропозиції з підстави завантаження учасником в складі тендерної пропозиції документів, подання яких передбачено для переможця закупівлі або подання яких взагалі не передбачено цією тендерною документацією» не відповідає положенням ані Закону ані Постанови Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178.
Таким чином, враховуючи вищевикладене, вимагаємо виключити положення про «відхилення тендерної пропозиції з підстави завантаження учасником в складі тендерної пропозиції документів, подання яких передбачено для переможця закупівлі або подання яких взагалі не передбачено цією тендерною документацією» як таке, що не відповідає вимогам законодавства.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 листопада 2022 21:56
Доброго дня. Згідно з тендерною документацією, тендерна пропозиція учасника підлягає відхиленню якщо вона не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. У випадку завантаження учасником в складі тендерної пропозиції документів, подання яких передбачено для переможця закупівлі або подання яких взагалі не передбачено цією тендерною документацією (наприклад надання «зайвих документів» обґрунтоване переконанням учасника, що це підтвердить кращу якість товару тощо), є порушенням вимог замовника та за рішенням замовника може бути визнано підставою для відхилення тендерної пропозиції через її невідповідність умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника.
Згідно з абзацем 1 статті 22 Закону, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Частиною другою вказаної статті Закону встановлено, що тендерна документація має містити в собі інформацію як про товар, критерії, вимоги до учасників, так і інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам.
Надання учасниками значної кількості зайвих документів не підтверджує виконання ними будь-якої з вимог і критеріїв та створює безпідставне додаткове навантаження на уповноважену особу замовника. Також звертаємо увагу заявника на те, що документація не встановлює обов'язковості відхилення поданої пропозиції з вказаної підстави, а лише надає замовнику таке право за умови обгрунтування відхилення з даних підстав в рішенні по кваліфікації певного учасника. На сьогоднішній день переважна більшість помилок учасників підлягає виправленню з застосуванням механізму "24 годин", з урахуванням чого зазначене у вимозі не свідчить про можливі порушення законних інтересів її укладача.
Згідно з абзацем 1 статті 22 Закону, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Частиною другою вказаної статті Закону встановлено, що тендерна документація має містити в собі інформацію як про товар, критерії, вимоги до учасників, так і інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам.
Надання учасниками значної кількості зайвих документів не підтверджує виконання ними будь-якої з вимог і критеріїв та створює безпідставне додаткове навантаження на уповноважену особу замовника. Також звертаємо увагу заявника на те, що документація не встановлює обов'язковості відхилення поданої пропозиції з вказаної підстави, а лише надає замовнику таке право за умови обгрунтування відхилення з даних підстав в рішенні по кваліфікації певного учасника. На сьогоднішній день переважна більшість помилок учасників підлягає виправленню з застосуванням механізму "24 годин", з урахуванням чого зазначене у вимозі не свідчить про можливі порушення законних інтересів її укладача.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 листопада 2022 15:34
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "МОНТАЖСПЕЦКОНСТРУКЦІЯ" |
592 000,00
UAH з ПДВ
|
578 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "МПС-С" |
596 800,00
UAH з ПДВ
|
596 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "МОНТАЖСПЕЦКОНСТРУКЦІЯ" #36607407 |
Відхилено |
578 000,00
UAH з ПДВ
|
22 листопада 2022 16:34
|
ТОВ "МПС-С" #42777948 |
Переможець |
596 800,00
UAH з ПДВ
|
22 листопада 2022 16:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 січня 2023 09:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 грудня 2022 15:56
|
ДУ № 1 дог № 95-Т_вт (09.12.2022).pdf | зміни до договору |
09 грудня 2022 15:56
|
Електронний підпис | укладений |
28 листопада 2022 16:28
|
договір 95 Т_вт.pdf | укладений |
28 листопада 2022 16:27
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 09 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.8.1 Договору |
Номер договору про закупівлю: | 95 Т\вт |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |