Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ І НАУКИ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 02145777 |
Місцезнаходження: | 33013, Україна , Рівненська обл., Рівне, МАЙДАН ПРОСВІТИ, будинок 2 |
Контактна особа: |
Приймак Наталія Романівна +380974868189 nprijmak013@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 листопада 2022 20:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 листопада 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 листопада 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 листопада 2022 00:00 |
Очікувана вартість: | 43 200 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 216 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34120000-4: Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 листопада 2022 20:35 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 листопада 2022 20:26 |
Договір автобус 14.11.2022 (16).docx | |
14 листопада 2022 20:26 |
Тендерна документація ( 16 автобусів )14.11.2022.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-01-09-000021 ● 7d2034d1a6634e1ebebe3b6911805714
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 січня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 січня 2023 13:39 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
06.01.2023 № 2
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
16 UA-2022-11-14-015452-a 14.11.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник директора департаменту – начальник відділу моніторингу
закупівель суб’єктів державної власності, що мають стратегічне
значення для економіки держави, Департаменту моніторингу закупівель Дмитро СТЕК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-01-12 13:21:25
запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі мототранспортних засобів для перевезення 10 і більше осіб (Автобуси спеціалізовані для перевезення школярів) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2022-11-14-015452-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами забезпечено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Інформацію з документальним підтвердженням щодо виконання товариством з обмеженою відповідальністю «ТД «ЕТАЛОН АВТО»» вимог частини другої статті 41 Закону.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-01-13 11:45:40
Пояснення на вимогу Моніторингу до закупівлі Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб (Автобуси спеціалізовані для перевезення школярів) (UA-2022-11-14-015452-a)
Державна аудиторська служба України
Пояснення
На вимогу Моніторингу до закупівлі Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб (Автобуси спеціалізовані для перевезення школярів) (UA-2022-11-14-015452-a)
Вимога 1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами забезпечено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення. Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів». Закупівля товару - Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб (Автобуси спеціалізовані для перевезення школярів) (номер в системі закупівель Prozorro ID: - UA-2022-11-14-015452-a) формувалося з урахуванням чинної нормативної бази. Зокрема, єдиним нормативним документом, що діє на території України й поширюється на автобуси спеціалізовані, призначені для перевезення школярів, у тому числі з обмеженою здатністю пересування, та осіб, які супроводжують школярів, є національний стандарт України ДСТУ 7013:2009 «Автобуси спеціалізовані для перевезення школярів. Технічні вимоги». Відповідно до п. 1.1 ДСТУ 7013:2009, стандарт поширюється на автобуси спеціалізовані (далі – автобуси), призначені для перевезення школярів, які сидять, у тому числі з обмеженою здатністю пересування, та осіб, які супроводжують школярів.
Відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», розробляючи тендерну документацію, замовник повинен надати в ній інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію, яка повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються. Розробка умов тендерної документації, в тому числі технічної специфікації, є виключною прерогативою замовника.
Очікувана вартість закупівлі 43 200 000 ( сорок три мільйони двісті тисяч грн. ) - визначена враховуючи суму цільової субвенції з державного бюджету та очікуване співфінансування з місцевих бюджетів. Очікувана вартість за одиницю товару ( 2 млн. 700 тис. грн.) визначалась методом порівняння ринкових цін, аналізу проведених закупівель в системі, аналізу загальнодоступної цінової інформації, а також враховувалась практика минулих закупівель з урахуванням інфляції.
Замовник здійснював придбання Товару шляхом централізованої закупівлі відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» .
Вимога 2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення. Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» по закупівлі товару - Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб (Автобуси спеціалізовані для перевезення школярів) (номер в системі закупівель Prozorro ID: - UA-2022-11-14-015452-a) розміщене на офіційному веб-сайті департаменту освіти і науки облдержадміністрації за посиланням:
https://www.rvosvita.org.ua/wp-content/uploads/2022/11/Obhruntuvannia-Postanova-710-16-avtobusiv.docx
Вимога 3. Надати інформацію з документальним підтвердженням щодо виконання товариством з обмеженою відповідальністю «ТД «ЕТАЛОН АВТО»» вимог частини другої статті 41 Закону.
Пояснення. Згідно з вимогами частини 2 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 3 розділу «VІ. Результати торгів та укладання договору про закупівлю» Тендерної документації Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати:
1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю;
2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі, якщо про це було зазначено у тендерній документації.
При підписанні договору переможцем процедури «ТД «ЕТАЛОН АВТО»» були надані документи згідно вимог. (Скан копії додаються).
Уповноважена особа КЕП Наталія ПРИЙМАК
13.01.2023
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2023-01-13 11:59:40
Пояснення з власної ініціативи
Надати інформацію з документальним підтвердженням щодо виконання товариством з обмеженою відповідальністю «ТД «ЕТАЛОН АВТО»» вимог частини другої статті 41 Закону.
Пояснення. Згідно з вимогами частини 2 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 3 розділу «VІ. Результати торгів та укладання договору про закупівлю» Тендерної документації Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати:
1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю;
2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі, якщо про це було зазначено у тендерній документації.
При підписанні договору переможцем процедури «ТД «ЕТАЛОН АВТО»» були надані документи згідно вимог.
Разом з тим інформуємо, що учасником були надані відповідні підтверджуючі документи і у складі ( Пропозиція учасника), що висвітлені в системі Прозоро.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
За результатами закінченого моніторингу повідомляємо. Абзацом третім пункту 44 Постанови № 1178 визначено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Крім цього, абзацом другим пункту 44 Постанови № 1178 визначено, що Замовник не перевіряє переможця процедури закупівлі на відповідність підстави, визначеної пунктом 13 частини першої статті 17 Закону, та не вимагає від учасника процедури закупівлі/переможця процедури закупівлі підтвердження її відсутності. Проте, підпунктом 5.6 пункту 5 розділу III тендерної документації, Замовник установив вимогу, що «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує п’яти календарних днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою ст. 17 Закону. Переможець процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону…». Отже, Замовник у тендерній документації встановив до переможця торгів строк для надання документів, який перевищує чотири календарних днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, а також вимогу щодо документального підтвердження переможцем торгів відсутність підстав передбачених пунктом 13 частини першої статті 17 Закону. Дані вимоги ніяким чином не вплинули на хід закупівельного процесу та не призвели до дискримінації учасників чи матеріальних втрат. Договір виконано в повному обсязі. На даному етапі закупівельного процесу змін в Тендерну документацію вносити немає технічної можливості. Зауваження будуть враховані при формуванні наступної Тендерної документації замовником. Уповноважену особу з питань публічних закупівель департаменту освіти і науки облдержадміністрації буде скерована на навчання для підвищення рівня обізнаності з нововведеннями в законодавстві. Дякуємо за моніторинг нашої роботи! Всі висновки буде врахвано для покращення закупівельного процесу з метою недопущення порушень в майбутньому.
2023-02-09 10:16:32
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 лютого 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 лютого 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 листопада 2022 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТД "ЕТАЛОН АВТО"" |
43 200 000,00
UAH з ПДВ
|
43 200 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТД "ЕТАЛОН АВТО"" #34248190 |
Переможець |
43 200 000,00
UAH з ПДВ
|
24 листопада 2022 09:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 січня 2023 15:12
|
Протокол 13.pdf | укладений |
09 січня 2023 15:10
|
Електронний підпис | укладений |
21 грудня 2022 11:43
|
Додаткова угода 1 21.12.2022.pdf | зміни до договору |
21 грудня 2022 11:42
|
Електронний підпис | укладений |
09 грудня 2022 12:26
|
Договір | укладений |
09 грудня 2022 11:32
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись пунктом 11.2 Договору від 09.12.2022 внесення змів в реквізити сторін |
Номер договору про закупівлю: | 11/12 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |