Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРИВОРІЗЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №2" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 01986397 |
Місцезнаходження: | 50056, Україна , Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, МАЙДАН 30-РІЧЧЯ ПЕРЕМОГИ, будинок 2 |
Контактна особа: |
Наталія Брюхно +380968316101 natikb2017@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 листопада 2022 14:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 листопада 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 листопада 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 листопада 2022 11:00 |
Очікувана вартість: | 32 000 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 160 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 листопада 2022 14:33 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
14 листопада 2022 14:32 |
Додаток 1.docx | |
14 листопада 2022 14:32 |
Додаток 3.docx | |
14 листопада 2022 14:32 |
Додаток 4 Проєкт договору.docx | |
14 листопада 2022 14:32 |
Додаток 2.docx | |
14 листопада 2022 14:32 |
Тендерна документація.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-01-09-000016 ● f777d8ddd5ae4d2c877c8d6c46e2ec23
- Статус: завершено ● Дата: 22 вересня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 січня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 січня 2023 13:42 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
06.01.2023 № 2
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської
служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№
з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або
повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі
Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі
Уповноваженого органу
21 UA-2022-11-14-009399-a 14.11.2022
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки
порушення (порушень) законодавства у сфері публічних
закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі
закупівель
Заступник директора департаменту – начальник відділу моніторингу
закупівель суб’єктів державної власності, що мають стратегічне
значення для економіки держави, Департаменту моніторингу закупівель Дмитро СТЕК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-01-13 13:10:36
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товару код ДК 021:2015 33110000-4 «Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини», комп’ютерний томограф, код ДК 021:2015 33115000-9 «Томографічне обладнання, НК 024:2019 – 37618 – Система рентгенівської комп’ютерної томографії всього тіла) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-11-14-009399-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання.
Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-01-16 12:48:35
Пояснення до моніторингу по процедурі відкритих торгів UA-2022-11-14-009399-a
На Ваш запит щодо надання інформації повідомляю наступне:
Очікувана вартість предмета закупівлі обрахована відповідно до середньо ринкового рівня цін, визначеного на базі цін 3-х постачальників відповідного товару (проведений моніторинг цін, шляхом здійснення пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Prozorro»), направлено запити цінових пропозицій постачальникам відповідного товару).
При визначені вимог щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі враховувалися потреби медичного закладу, який є опорною лікарнею для надання екстреної медичної допомоги населенню. Технічні характеристики визначалися, такі щоб мали широкий спектр клінічних можливостей та програм, які відповідають запитам для проведення високоякісного комп’ютерного обстеження.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-01-19 10:48:14
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товару код ДК 021:2015 33110000-4 «Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини», комп’ютерний томограф, код ДК 021:2015 33115000-9 «Томографічне обладнання, НК 024:2019 – 37618 – Система рентгенівської комп’ютерної томографії всього тіла) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-11-14-009399-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання.
Надати інформацію та документальне підтвердження щодо постачання товару у строк не пізніше 31.12.2022 відповідно до вимог пункту 5.1 Договору поставки від 29.11.2022 № 610.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-01-20 11:36:28
Пояснення до моніторингу по процедурі відкритих торгів UA-2022-11-14-009399-a
На Ваш запит щодо надання інформації повідомляю наступне:
Надаємо підтвердження щодо постачання товару у строк відповідно до вимог пункту 5.1 Договору : видаткова накладна №77 від 26.12.2022 р. – 1 арк.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-01-24 08:57:07
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товару код ДК 021:2015 33110000-4 «Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини», комп’ютерний томограф, код ДК 021:2015 33115000-9 «Томографічне обладнання, НК 024:2019 – 37618 – Система рентгенівської комп’ютерної томографії всього тіла) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-11-14-009399-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання.
Надати інформацію та документальне підтвердження щодо укладання додаткової угоди № 1 від 19.12.2022 до договору від 29.11.2022 № 610, що зазначена в видатковій накладній від 26.12.2022 № 77, наданої Замовником 20.01.2023 на запит Держаудитслужби, та причини її не оприлюднення в електронній системі закупівель.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-01-26 08:50:18
Пояснення до моніторингу по процедурі відкритих торгів UA-2022-11-14-009399-a
Пояснення до моніторингу по процедурі відкритих торгів UA-2022-11-14-009399-a
На Ваш запит щодо надання інформації повідомляю наступне:
Надаємо підтвердження щодо укладання додаткової угоди №1 від 19.12.2022 року до договору поставки № 610 від 29.11.2022 року, що зазначена в видатковій накладній від 26.12.2022 № 77, вищезазначена угода не оприлюднена в електронній системі закупівель, так як дана угода не міняє істотних умов договору: додаткова угода №1 від 19.12.2022р. – 2 арк.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 лютого 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 лютого 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 листопада 2022 11:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ БИО-ТЕХНОЛОГИИ |
32 000 000,00
UAH
|
32 000 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ БИО-ТЕХНОЛОГИИ #38677809 |
Переможець |
32 000 000,00
UAH
|
23 листопада 2022 11:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 січня 2023 08:29
|
Електронний підпис | укладений |
29 листопада 2022 10:23
|
Договір № 610 від 29.11.2022 ТОВ БИО ТЕХНОЛОГИИ.PDF | укладений |
29 листопада 2022 10:22
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
код ДК 021:2015 33110000-4 «Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини», комп’ютерний томограф, код ДК 021:2015 33115000-9 «Томографічне обладнання, НК 024:2019 – 37618 – Система рентгенівської комп’ютерної томографії всього тіла) | 1 | штуки |
32 000 000,00
UAH
|