Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП Благозеленбуд |
Код ЄДРПОУ: | 43725670 |
Місцезнаходження: | 08290, Україна , Київська обл., селище міського типу Гостомель, вул.Свято-Покровська,буд.220 |
Контактна особа: |
Тітова Алла Володимирівна +380679100967 blagozelenbud@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 листопада 2022 02:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 листопада 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 листопада 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 листопада 2022 02:14 |
Початок аукціону: | 23 листопада 2022 12:01 |
Початок аукціону: | 23 листопада 2022 12:01 |
Очікувана вартість: | 3 800 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 19 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | не передбачено |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:14410000-8: Кам’яна сіль
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 листопада 2022 22:14 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
14 листопада 2022 22:12 |
ТД сіль та 6 Додатків (ЗІ ЗМІНАМИ).docx | |
14 листопада 2022 22:03 |
зміни (від 14.11.22р)Протокол120.doc | |
14 листопада 2022 22:03 |
ТД сіль та 6 Додатків (ЗІ ЗМІНАМИ).docx |
14 листопада 2022 22:14 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||
14 листопада 2022 22:12 |
ТД сіль та 6 Додатків (ЗІ ЗМІНАМИ).docx
|
||||
14 листопада 2022 22:03 |
зміни (від 14.11.22р)Протокол120.doc
|
||||
14 листопада 2022 22:03 |
ТД сіль та 6 Додатків (ЗІ ЗМІНАМИ).docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-12-06-000031 ● 9a9d1ab49ce14f55b58f5832f993ba07
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 грудня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 грудня 2022 14:16 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
06.12.2022 № 303
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 06.12.2022 № 303
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
13 UA-2022-11-14-000010-a 14.11.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-12-07 12:12:47
Запит про надання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якої є сіль технічна для посипання доріг в осінньо-зимовий період, замовником якої є КП Благозеленбуд (далі – Замовник), (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-11-14-000010-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба у отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
2. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-12-08 22:21:18
ПОЯСНЕННЯ
Комунальне підприємство «Благозеленбуд» Гостомельської селищної ради надає пояснення щодо моніторингу процедури закупівлі предметом якої є сіль технічна (Код ДК 021-2015: 14410000-8 - Кам’яна сіль )для посипання доріг в осінньо-зимовий період, замовником якої є КП Благозеленбуд (далі – Замовник), (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-11-30-000056-a) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі визначалось відповідно до чинного Державного стандарту України ДСТУ 4246:2003ДСТУ 4246:2003 Сіль для промислового переробляння -з якого можливо визначити сукупність властивостей товару, що обумовлюють його придатність задовольняти певні потреби відповідно до його призначення. Розмір витрат та його очікувана вартість визначалася, виходячи з існуючих ринкових показників на дату оголошення закупівлі та з досвіду, аналізу та оцінки попередніх закупівель аналогічного товару підприємством.
Розмір бюджетного призначення Замовником не обґрунтовувався, так як Замовник є одержувачем бюджетних коштів, а бюджетне призначення відповідно норм Бюджетного кодексу України - повноваження головного розпорядника бюджетних коштів, надане цим Кодексом, законом України «Про Державний бюджет України на 2022 рік» (рішенням про місцевий бюджет), яке має кількісні, часові і цільові обмеження та дозволяє надавати бюджетні асигнування. Щодо розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі має оприлюднюватись замовником відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Постанова Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» прийнята з метою забезпечення ефективного використання державних коштів, про що йдеться в преамбулі зазначеної постанови, і ніяким чином не стосується дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель. Відповідно ст.5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», контроль за дотриманням законодавства у сфері закупівель здійснюється шляхом проведення моніторингу закупівлі у порядку, встановленому Законом України «Про публічні закупівлі», проведення перевірки закупівель, а також під час державного фінансового аудиту та інспектування. Відповідно п.14 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), моніторинг процедури закупівлі - аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. Відповідно ч.5 ст.8 Закону, протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Так як приписи Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 стосуються лише ефективності використання державних коштів, що не може бути предметом дослідження моніторингу процедури закупівлі відповідно до норм Закону, у Замовника відсутній обов’язок надавати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі. Також повідомляємо , що не маємо сторінки власного веб-сайту.
Уповноважена особа Алла Тітова.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 грудня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 січня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення частини 11 статті 29 Закону № 922-VIII)
Оскарження в суді
Опис: | ПОЗОВНА ЗАЯВА про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу процедури закупівлі |
Дата публікації: | 11 січня 2023 |
Документи:
11 січня 2023 17:06
|
Електронний підпис |
11 січня 2023 17:05
|
позовна заява,опис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 листопада 2022 12:42
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Романенко Максим Юрійович |
3 496 000,00
UAH з ПДВ
|
3 477 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНО-ПРОМИСЛОВЕ ОБ'ЄДНАННЯ "АРІСТА" |
3 648 000,00
UAH з ПДВ
|
3 494 100,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "КИП І КО" |
3 800 000,00
UAH з ПДВ
|
3 534 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ВОРЛД ФУД ЕНД ФІД |
3 723 696,00
UAH з ПДВ
|
3 589 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "А.Т. СМАРТ ТРЕЙДИНГ" |
3 727 800,00
UAH з ПДВ
|
3 727 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Романенко Максим Юрійович #3231402738 |
Переможець |
3 477 000,00
UAH з ПДВ
|
28 листопада 2022 13:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 лютого 2023 09:56
|
Електронний підпис | укладений |
05 грудня 2022 12:52
|
105.PDF | укладений |
05 грудня 2022 12:46
|