Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Капітальний ремонт протирадіаційного укриття по вул.Шкільній, 24, с.Підгайці Луцького району, Волинської області» ДК 021:2015 - 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Очікувана вартість
13 150 000,00 UAH
UA-2022-11-11-014099-a ● 9ffad185f86e4588b44e66ebc1ee4196
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, культури, молоді та спорту Підгайцівської сільської ради |
Код ЄДРПОУ: | 43329421 |
Місцезнаходження: | 45602, Україна , Волинська обл., Луцький р-н, с. Підгайці, вул. Шкільна, буд. 30 |
Контактна особа: |
Ольга Вахрушева +380501331797 olhavakhrusheva@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 листопада 2022 20:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 листопада 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 листопада 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 листопада 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 21 листопада 2022 13:30 |
Початок аукціону: | 21 листопада 2022 13:30 |
Очікувана вартість: | 13 150 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 131 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт протирадіаційного укриття по вул.Шкільній, 24, с.Підгайці Луцького району, Волинської області» ДК 021:2015 - 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 червня 2023
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 листопада 2022 20:46 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
11 листопада 2022 20:45 |
Додаток 4. Проект договору.docx | |
11 листопада 2022 20:45 |
Тендерна документація (2).docx | |
11 листопада 2022 20:45 |
Додаток 6 ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Аналогічний досвід
Дата подання: 15 листопада 2022 15:14
Дата відповіді: 15 листопада 2022 19:57
Замовинку, згідно ТД "на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 3. Для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, учасник має надати: скановані оригінали договорів (не менше трьох),...**Аналогічним є договір з виконання робіт пов’язаних з капітальним або поточним ремонтом об’єктів фонду захисних споруд цивільного захисту, що були повністю та успішно завершені." Питання чому саме не менше 3-х договорів (навіть 1-2 буде достатньо, щоб побачити чи є досвід виконання аналогічних договорів)? Головне в підтвердженні аналогічного досвіду - показати, що саме такі види робіт виконувались. Яка різниця де вони виконувались, чому саме об'єктів фонду захисних споруд ЦЗ, технологія ж виконання робіт не змінюється? Крім того, закупівлі по об'єктам ЦЗ не так давно почали оголошуватися, деякі ще можуть бути на стадії виконання. Складається враження, що закупівля знову оголошена під конкретного ПП, що постійно виграє закупівлі по Підгайцівській с/р. Пропонуємо внести зміни в оголошення, вилучивши дискримінаційні вимоги.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник!!!
Дякуємо за запитання та хочемо повідомити що відповідно до ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» кількість аналогічних договорів не обмежується тому ми не вбачаємо у цьому дискримінаційну вимогу. Також хочемо повідомити що існує навіть окремий ДБН А.3.1-9:2015 «Захисні споруди цивільного захисту» за допомогою якого ми можемо пересвідчитися у тому що розбіжності технологій виконання робіт все-таки наявні. Зміни до даного пункту ТД вноситися не будуть.
Дякуємо за запитання та хочемо повідомити що відповідно до ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» кількість аналогічних договорів не обмежується тому ми не вбачаємо у цьому дискримінаційну вимогу. Також хочемо повідомити що існує навіть окремий ДБН А.3.1-9:2015 «Захисні споруди цивільного захисту» за допомогою якого ми можемо пересвідчитися у тому що розбіжності технологій виконання робіт все-таки наявні. Зміни до даного пункту ТД вноситися не будуть.
Працівники
Дата подання: 15 листопада 2022 15:18
Дата відповіді: 15 листопада 2022 22:01
Згідно вимог ТД: "Разом з довідкою подаються копії відповідних документів, що підтверджують освіту, кваліфікацію або спеціальну професійну підготовку працівників робітничих професій, які будуть залучатися до виконання робіт (які вказані в таблиці) (дипломи, свідоцтва, посвідчення тощо, які вказують, яка робітнича кваліфікація присвоєна робітнику з набутої професії." Для чого вам дипломи, свідоцтва робітників? Деякі робітники можуть працювати десятки років без відповідних дипломів, маючи при цьому величезний досвід, або мати освіту, не пов'язану з робітничою професією. Який диплом потрібен наприклад, бетоняру, водію? Тільки не відписуйте, щоб перевірити чи є кваліфіковані робітники в учасника, раніше чомусь в інших закупівлях ви таких вимог не виставляли. Учасник, подаючі пропозицію на закупівлі, підтверджує, що має відповідних робітник і несе відповідальність за достовірність наданої інформації. Пропонуємо вилучити дану дискримінаційну вимогу з ТД.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник!!! Дякуємо за запитання та хочемо повідомити, що відповідно до п. 2 ч. 2 ст. 16 Закону «Про публічні закупівлі» одним з кваліфікаційних критеріїв є наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, Учасник може надати довідку в довільній формі про стаж роботи з тої чи іншої робітничої професії, а також копій інших документів, що підтверджують кваліфікацію працівників (копії дипломів, сертифікатів, допусків, трудових книжок тощо). У Формі 2 Замовником передбачено, що Спеціальність (напрям підготовки, спеціалізація) за якою здобута освіта вказуються лише за наявності.
Вище наведена умова документації не порушує права та законні інтереси Учасника, пов’язані з участю у процедурі закупівлі, у зв’язку з чим відсутні підстави для вилучення даної вимоги з ТД.
На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, Учасник може надати довідку в довільній формі про стаж роботи з тої чи іншої робітничої професії, а також копій інших документів, що підтверджують кваліфікацію працівників (копії дипломів, сертифікатів, допусків, трудових книжок тощо). У Формі 2 Замовником передбачено, що Спеціальність (напрям підготовки, спеціалізація) за якою здобута освіта вказуються лише за наявності.
Вище наведена умова документації не порушує права та законні інтереси Учасника, пов’язані з участю у процедурі закупівлі, у зв’язку з чим відсутні підстави для вилучення даної вимоги з ТД.
Дискримінаційні вимоги!!! Корупційна змова!!!
Дата подання: 15 листопада 2022 19:31
Дата відповіді: 16 листопада 2022 15:16
Вимогами тендерної документації встановлено ряд дискримінаційних вимог, що порушують принципи здійснення публічних закупівель в частині недискримінації учасників та рівного ставлення до них та створюють корупційні ризики.
Відповідно до вимог ТД, п.2 додатку №1 вимагається наявність не менше 23 працівників робітничих професій. Просимо вилучити вказану вимогу щодо кількості працівників (не менше 23), оскільки, беручи до уваги термін виконання робіт та кількість трудоднів, цифра 23 є завищеною. Якщо Вам необхідно впевнитись в спроможності учасника виконати роботи, встановіть вимогу про надання гарантійного листа, про те, що під час укладання договору Переможець залучить необхідну кількість працівників (не менше 23) та надасть підтверджуючі документи перед підписанням договору, у випадку відсутності вказаних документів перед підписанням договору, або зазначеного гарантійного листа, учасник буде вважатись таким, що відмовився від підписання договору та пропозиція його буде Вами правомірно відхилена.
Відповідно до вимог ТД, п.3 додатку №1 вимагається: Для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, учасник має надати: скановані оригінали договорів (не менше трьох), зазначених у довідці, у повному обсязі, з усіма додатками; Аналогічним є договір з виконання робіт пов’язаних з капітальним або поточним ремонтом об’єктів фонду захисних споруд цивільного захисту, що були повністю та успішно завершені. Вимога щодо наявності не менше 3-ох договорів є дискримінаційною, та такою, що обмежує конкуренцію та рівне ставлення до Учасників процедури закупівлі. Чим обумовлена вказана кількість договорів? Яким чином вказана кількість підтверджує потенційну спроможність учасника виконати роботи? Кількість договорів жодним чином не впливає на досвід виконання аналогічного договору. Окрім цього, зазначення вимоги в частині певного виду аналогічного договору (ремонт об’єктів фонду захисних споруд цивільного захисту) грубо порушує принципи, передбачені статтею 5 Закону. Ви вправі визначити конкретні види робіт, досвід володіння якими повинен підтвердити учасник, однак учасник може підтвердити цей досвід і одним договором і при цьому предмет закупівлі може звучати інакше. Вимагаємо вилучити вказану вимогу в частині надання не менше 3-ох договорів на ремонт об’єктів фонду захисних споруд цивільного захисту.
Додатково звертаємо Вашу увагу на той факт, що ви зобов’язані керуватись Законами України та діяти в їх межах. Встановлення вказаних вимог прямо суперечить принципам здійснення публічних закупівель та призводить до дискримінації. Задля забезпечення рівного ставлення до всіх потенційних учасників процедури закупівлі, дотримання вимог законодавства в сфері публічних закупівель, ВИМАГАЄМО вилучити вказані вимоги тендерної документації шляхом внесення відповідних змін.
Підсумовуючи наведене вище, у випадку відсутності необхідної реакції, будемо відстоювати свої порушені права в передбаченому законодавством порядку, зокрема, шляхом оскарження вказаних положень до АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник!!! Дякуємо за запитання та хочемо повідомити що пунктом 2 частини 2 ст. 22 Закону передбачено, що Тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Абзацом 2 ч. 2 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв.
Тобто, Замовник на власний розсуд встановлює документальне підтвердження, яке повинно бути надано учасником щодо його відповідності кваліфікаційним критеріям.
Розрахунок кількості працівників, яких учасник повинен надати у довідці згідно Форми 2 Додатку 1 до тендерної документації, визначено виходячи з нормативної трудомісткості робіт у прямих витратах та тривалістю робочого часу проекту будівництва. Отже, для належного виконання робіт, вчасного освоєння бюджетних коштів та здачі об’єкта в експлуатацію у визначені терміни, необхідна саме така кількість працівників.
Водночас, відповідно до пункту 37 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» учасником закупівлі може бути об’єднання учасників. У разі участі, об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації.
Відповідно до ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» кількість аналогічних договорів не обмежується тому ми не вбачаємо у цьому дискримінаційну вимогу. Також хочемо повідомити що існує навіть окремий ДБН А.3.1-9:2015 «Захисні споруди цивільного захисту» за допомогою якого ми можемо пересвідчитися у тому що розбіжності технологій виконання робіт все-таки наявні.
Зміни до вищезгаданих пунктів ТД вноситися не будуть.
Тобто, Замовник на власний розсуд встановлює документальне підтвердження, яке повинно бути надано учасником щодо його відповідності кваліфікаційним критеріям.
Розрахунок кількості працівників, яких учасник повинен надати у довідці згідно Форми 2 Додатку 1 до тендерної документації, визначено виходячи з нормативної трудомісткості робіт у прямих витратах та тривалістю робочого часу проекту будівництва. Отже, для належного виконання робіт, вчасного освоєння бюджетних коштів та здачі об’єкта в експлуатацію у визначені терміни, необхідна саме така кількість працівників.
Водночас, відповідно до пункту 37 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» учасником закупівлі може бути об’єднання учасників. У разі участі, об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації.
Відповідно до ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» кількість аналогічних договорів не обмежується тому ми не вбачаємо у цьому дискримінаційну вимогу. Також хочемо повідомити що існує навіть окремий ДБН А.3.1-9:2015 «Захисні споруди цивільного захисту» за допомогою якого ми можемо пересвідчитися у тому що розбіжності технологій виконання робіт все-таки наявні.
Зміни до вищезгаданих пунктів ТД вноситися не будуть.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2022-11-11-014099-a.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "АЛЬФА-БУД ЗАХІД", Код ЄДРПОУ:40819378
Дата подання: 29 листопада 2022 13:29
Дата подання: 29 листопада 2022 13:29
СКАРГА на неправомірне відхилення Тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬФА-БУД ЗАХІД" та неправомірне визначення переможцем процедури закупівлі ПП «Ефект»
24.11.2022 року Замовником було прийнято рішення про відхилення Тендерної пропозиції Скаржника (Протокол №155 від 24.11.2022 року) та визначено переможцем закупівлі Приватне підприємство «Ефект», що підтверджено Протоколом №156 від 24.11.2022 року.
Ми, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬФА-БУД ЗАХІД", не погоджуємося з даним рішенням Замовника, оскільки, при прийнятті рішення про відхилення нашої пропозиції Замовником було застосовано дискримінаційний підхід під час розгляду нашої Тендерної пропозиції та порушено право Скаржника на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі та, всупереч вимогам законодавства в сфері публічних закупівель, визначено ПП «Ефект» переможцем закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 01 грудня 2022 16:39
рішення від 01.12.2022 № 7058.pdf
Дата публікації: 01 грудня 2022 16:37
Інформація про резолютивну частину рішення від 07.12.2022 № 7219.pdf
Дата публікації: 08 грудня 2022 11:01
рішення від 07.12.2022 № 7219.pdf
Дата публікації: 09 грудня 2022 15:11
Коментар замовника щодо усунення порушення: Відповідно до рішення постійно діючої адміністративній колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Антимонопольного комітету України №7219-р/пк-пз від 07.12.2022 року прийнято скасування рішення про визначення ПП Ефект переможцем процедури закупівлі та рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "АЛЬФА-БУД ЗАХІД" за процедурою закупівлі — «Капітальний ремонт протирадіаційного укриття по вул.Шкільній, 24, с.Підгайці Луцького району, Волинської області» ДК 021:2015 - 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація.
Дата виконання рішення замовником: 29 грудня 2022 12:39
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 листопада 2022 13:53
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АЛЬФА-БУД ЗАХІД" |
9 368 748,48
UAH з ПДВ
|
9 368 748,48
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП Ефект |
12 140 521,76
UAH з ПДВ
|
11 972 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП Ефект #30887436 |
Рішення скасоване |
11 972 400,00
UAH з ПДВ
|
29 грудня 2022 12:31
|
ТОВ "АЛЬФА-БУД ЗАХІД" #40819378 |
Рішення скасоване |
9 368 748,48
UAH з ПДВ
|
29 грудня 2022 12:31
|
ПП Ефект #30887436 |
Рішення скасоване |
11 972 400,00
UAH з ПДВ
|
29 грудня 2022 12:31
|
ТОВ "АЛЬФА-БУД ЗАХІД" #40819378 |
Очікує рішення |
9 368 748,48
UAH з ПДВ
|
29 грудня 2022 12:31
|
Інформація про відміну
Скасовано
Дата скасування відміни: | 29 грудня 2022 12:43 |
Причина відміни: | скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Відповідно до пункту 32 Закону України «Про Державний бюджет України на 2023 рік» встановити, що у 2023 році залишки коштів за освітньою субвенцією з державного бюджету місцевим бюджетам, які утворилися на рахунках місцевих бюджетів на кінець 2022 року, як виняток з положень частини четвертої статті 103-2 Бюджетного кодексу України, перераховуються Державною казначейською службою України до спеціального фонду Державного бюджету України для Міністерства освіти і науки України з метою подальшого розподілу так |
Документи:
29 грудня 2022 12:43
|
File0001 (2).PDF |
Скасовано
Дата скасування відміни: | 29 грудня 2022 12:45 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Відповідно до пункту 32 Закону України «Про Державний бюджет України на 2023 рік» встановити, що у 2023 році залишки коштів за освітньою субвенцією з державного бюджету місцевим бюджетам, які утворилися на рахунках місцевих бюджетів на кінець 2022 року, як виняток з положень частини четвертої статті 103-2 Бюджетного кодексу України, перераховуються Державною казначейською службою України до спеціального фонду Державного бюджету України для Міністерства освіти і науки України |
Документи:
29 грудня 2022 12:45
|
File0001 (2).PDF |
Виконано
Дата оприлюднення: | 29 грудня 2022 12:46 |
Кінець періоду оскарження: | 09 січня 2023 00:00 |
Дата відміни: | 09 січня 2023 00:01 |
Причина відміни: | скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Відповідно до пункту 32 Закону України «Про Державний бюджет України на 2023 рік» встановити, що у 2023 році залишки коштів за освітньою субвенцією з державного бюджету місцевим бюджетам, які утворилися на рахунках місцевих бюджетів на кінець 2022 року, як виняток з положень частини четвертої статті 103-2 Бюджетного кодексу України, перераховуються Державною казначейською службою України до спеціального фонду Державного бюджету України для Міністерства освіти і науки України |
Документи:
29 грудня 2022 12:46
|
Електронний підпис |
29 грудня 2022 12:46
|
File0001 (2) (1).PDF |
Скарги:
Номер скарги: UA-2022-11-11-014099-a.b2
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВ "АЛЬФА-БУД ЗАХІД", Код ЄДРПОУ:40819378
Причина: Період оскарження закінчився