Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код ДК 021:2015-45210000-2 Будівництво будівель
(Нове будівництво житлового будинку на вул. М. Грушевського, 160б м. Дубно Рівненської області)
Очікувана вартість
122 003 896,00 UAH
UA-2022-11-11-013788-a ● c58783af8bb6455abf7d5d20572481aa
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління ДСНС України у Рівненській області |
Код ЄДРПОУ: | 38610634 |
Вебсайт: | https://rv.dsns.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 33028, Україна , Рівненська обл., місто Рівне, ВУЛИЦЯ ГЕТЬМАНА ПОЛУБОТКА, будинок 37 |
Контактна особа: |
Ясногурський Дмитро +380673833884 dz@rv.dsns.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 листопада 2022 19:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 листопада 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 листопада 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 листопада 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 23 листопада 2022 15:15 |
Початок аукціону: | 23 листопада 2022 15:15 |
Очікувана вартість: | 122 003 896,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 610 019,48 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Банківська гарантія оформляється відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України (далі - НБУ) від 15.12.2004 № 639 “Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах” із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених документацією процедури закупівлі, відшкодувати на рахунок Замовника кошти у сумі забезпечення пропозиції процедури закупівлі протягом 5 робочих днів. Банківська гарантія повинна бути оформлена в електронному вигляді, на бланку банку-гаранта та підписана керівником банку-гаранта або уповноваженою ним посадовою особою, з дотриманням вимог законодавства про електронний документообіг та електронний цифровий підпис. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено ЕЦП/КЕП. При цьому зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав ЕЦП/КЕП. Банківська гарантія подається учасником у складі пропозиції процедури закупівлі через електронну систему закупівель. Подання, отримання електронної банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Закону України “Про електронні документи та електронний документообіг”. Учасник в складі тендерної пропозиції надає копією ліцензії НБУ на право здійснення банківських операцій банком, що надає банківську гарантію учаснику, завірену цим банком. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 610019.48 грн. (Шістсот десять тисяч девятнадцять гривень сорок вісім коп.) (встановлюється в грошовому виразі, для закупівлі робіт не більше 0,5% очікуваної вартості закупівлі). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не меншим, ніж строк дії тендерної пропозиції, який складає 120 днів з дати розкриття тендерних пропозицій. В разі продовження строку дії тендерної пропозиції, строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути продовжений учасником на відповідний строк. Усі витрати, пов'язані з оформленням та поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Зміст і форма електронної банківської гарантії повинні відповідати вимогам наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції». Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про залишок коштів на рахунку, виданої Банком-гарантом, завіреної печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із надання підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 610019.48 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Нове будівництво житлового будинку на вул. М. Грушевського, 160б м. Дубно Рівненської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
35604, Україна, Рівненська область, м.Дубно, вул.М.Грушевського,160б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Попередня оплата може здійснюватися на строк не більше трьох місяців в розмірі 29% вартості річного обсягу робіт за чинним Договором та протягом поточного бюджетного періоду. Підрядник використовує попередню оплату для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів за капітальними видатками відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», Постанови Кабінету Міністрів України від 22 липня 2020 року № 641 «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» (зі змінами). По закінченню тримісячного строку невикористані суми попередньої оплати повертаються Замовнику (у разі, коли строк повернення авансу припадає на кінець грудня поточного року, то невикористані протягом трьох місяців суми попередньої оплати повертаються Замовнику у триденний термін, але не пізніше 25 грудня поточного року). Ненадання авансу не може бути підставою для невиконання договірних умов | Аванс | 10 | Банківські | 29 |
Виконання робіт | Розрахунки здійснюються за фактично виконані роботи на підставі актів форми № КБ-2в та форми № КБ-3 згідно об’ємів виконаних робіт.У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюватиметься протягом 10-ти банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення та фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 71 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 листопада 2022 11:58 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 листопада 2022 11:56 |
перелік змін.doc | |
18 листопада 2022 11:56 |
Тендерна Документація (нова редакція)2.doc | |
16 листопада 2022 18:14 |
перелік змін.doc | |
16 листопада 2022 18:14 |
Тендерна Документація (нова редакція).doc | |
11 листопада 2022 19:01 |
Додаток 6 (Проєкт Договору).docx | |
11 листопада 2022 19:01 |
Тендерна документація.doc |
18 листопада 2022 11:58 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
18 листопада 2022 11:56 |
перелік змін.doc
|
||||||
18 листопада 2022 11:56 |
Тендерна Документація (нова редакція)2.doc
|
||||||
16 листопада 2022 18:14 |
перелік змін.doc
|
||||||
16 листопада 2022 18:14 |
Тендерна Документація (нова редакція).doc
|
||||||
11 листопада 2022 19:01 |
Додаток 6 (Проєкт Договору).docx
|
||||||
11 листопада 2022 19:01 |
Тендерна документація.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Клас наслідків (відповідальності)
Дата подання: 13 листопада 2022 10:58
Дата відповіді: 14 листопада 2022 16:41
До об’єктів за яким класом наслідків (відповідальності) належить об’єкт?
Відповідь: Об’єкт належить до класу наслідків СС2
Наявність працівників відповідної кваліфікації
Дата подання: 13 листопада 2022 11:19
Дата відповіді: 14 листопада 2022 16:42
Шановний замовник!
Пунктом 1.2. Додатку № 3 до тендерної документації вимагається наявність начальника дільниці або виконроба із загальним стажем роботи на посаді начальника дільниці або виконроба не менше трьох років, головного інженера із загальним стажем роботи на посаді головного інженера не менше чотирьох років, інженера з охорони праці (або особи яка виконує його обов'язки) із загальним стажем роботи на посаді інженера з охорони праці не менше чотирьох років, майстра будівельних та монтажних робіт із загальним стажем роботи на посаді майстра будівельних та монтажних робіт не менше двох років, інженера-кошторисника із загальним стажем роботи на посаді інженера-кошторисника не менше чотирьох років.
Зазначена вимога тендерної документації є дискримінаційною по відношенню до таких потенційних учасників, які мають в наявності, наприклад, головного інженера із загальним стажем роботи на посаді головного інженера менше чотирьох років або інженера з охорони праці (або особи яка виконує його обов'язки) із загальним стажем роботи на посаді інженера з охорони праці менше чотирьох років або інженера-кошторисника із загальним стажем роботи на посаді інженера-кошторисника менше чотирьох років і т.д., та спрямована виключно на обмеження конкуренції та допущення до участі виключно учасників, які мають у своєму розпорядженні працівників із загальним стажем на відповідних посадах, що встановлений в тендерній документації.
При цьому Замовником не обґрунтовано у зв’язку з чим інші суб’єкти господарювання не зможуть виконати зобов’язання за договором, зокрема, у разі, якщо у таких суб’єктів господарювання відсутні працівники саме з таким загальним досвідом на відповідних посадах, що встановлений в тендерній документації.
Дії Замовника в частині встановлення даної вимоги порушують принципи здійснення закупівель – недискримінація учасників та вимоги частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», згідно з якою тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Крім того, відповідно до частині 3 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Тому, звертаємось з проханням до Замовника виключити з тендерної документації вимогу щодо загального досвіду працівників на відповідних посадах, зазначену в пункті 1.2 Додатку № 3 до тендерної документації. Дякуємо за порозуміння.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Враховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16 та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям згідно із законодавством .Разом з тим тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Ураховуючи викладене, зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність критеріям та вимогам, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. Для підтвердження ефективного та своєчасного виконання робіт по даному предмету закупівлі, що частково залежить і від досвіду працівників встановлено мінімальний досвід роботи для певних посад, зважаючи на специфіку та значний обсяг робіт по даному предмету закупівлі.
Ураховуючи викладене, зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність критеріям та вимогам, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. Для підтвердження ефективного та своєчасного виконання робіт по даному предмету закупівлі, що частково залежить і від досвіду працівників встановлено мінімальний досвід роботи для певних посад, зважаючи на специфіку та значний обсяг робіт по даному предмету закупівлі.
Договірна ціна
Дата подання: 14 листопада 2022 15:35
Дата відповіді: 15 листопада 2022 18:23
Який розмір кошторисної заробітної плати враховувати при розрахунку вартості виконання робіт (договірної ціни)?
Відповідь:
Відповідно до п.5.3 Настанови з визначення вартості будівництва кошторисних норм України:
Заробітна плата в складі прямих витрат розраховується учасником процедури закупівлі (підрядником) на підставі нормативних трудовитрат на певний обсяг робіт і вартості людино-години середнього нормативного розряду цих робіт для ланки робітників-будівельників і монтажників та середнього нормативного розряду ланки робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні будівельних машин і механізмів.
Середній нормативний розряд по видах робіт для ланки робітників-будівельників і монтажників приймається за КНУ РЕКН, а для ланки робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні будівельних машин і механізмів, — за КНУ РКНЕМ.
Вартість людино-години, яка відповідає середньому нормативному розрядові робіт або за видами робіт, або по об’єкту будівництва в цілому, визначається виходячи з середньомісячної заробітної плати на одного працівника в режимі повної зайнятості, яку учасник процедури закупівлі (підрядник) планує отримувати на об’єкті замовлення, з урахуванням показника середньомісячної норми тривалості робочого часу, встановленого центральним органом виконавчої влади з формування та забезпечення реалізації державної політики у сфері праці, зайнятості населення, трудової міграції, трудових відносин, соціального захисту, соціального діалогу.
Відповідно до п.5.3 Настанови з визначення вартості будівництва кошторисних норм України:
Заробітна плата в складі прямих витрат розраховується учасником процедури закупівлі (підрядником) на підставі нормативних трудовитрат на певний обсяг робіт і вартості людино-години середнього нормативного розряду цих робіт для ланки робітників-будівельників і монтажників та середнього нормативного розряду ланки робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні будівельних машин і механізмів.
Середній нормативний розряд по видах робіт для ланки робітників-будівельників і монтажників приймається за КНУ РЕКН, а для ланки робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні будівельних машин і механізмів, — за КНУ РКНЕМ.
Вартість людино-години, яка відповідає середньому нормативному розрядові робіт або за видами робіт, або по об’єкту будівництва в цілому, визначається виходячи з середньомісячної заробітної плати на одного працівника в режимі повної зайнятості, яку учасник процедури закупівлі (підрядник) планує отримувати на об’єкті замовлення, з урахуванням показника середньомісячної норми тривалості робочого часу, встановленого центральним органом виконавчої влади з формування та забезпечення реалізації державної політики у сфері праці, зайнятості населення, трудової міграції, трудових відносин, соціального захисту, соціального діалогу.
Наявність працівників
Дата подання: 14 листопада 2022 16:36
Дата відповіді: 15 листопада 2022 14:29
Шановний Замовник!
На наш погляд в абзаці 5 Таблиці 1.1 «Наявність працівників відповідної кваліфікації (інженерно-технічних робітників, робочих), які мають необхідні знання та досвід» Додатку № 3 до тендерної документації встановлена дискримінаційна вимога, а саме: «Учасник має надати для підтвердження забезпечення повного та своєчасного виконання обсягу робіт по даному предмету закупівлі інформацію, а саме - Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску (витягом з розрахунку) за третій квартал 2022 року, який підтверджуватиме наявність не менше 55-ти осіб працівників у штаті або за іншою формою трудових відносин. До уваги беруться працівники, які працювали в учасника за трудовими договорами (контрактами), а також можливість перебування працівників у цивільно-правових відносинах».
Дана вимога документації є дискримінаційною по відношенню до учасників та спрямована виключно на обмеження конкуренції та допущення до участі в тендері виключно суб’єктів господарювання, які у 3 кварталі 2022 року мали у штаті 55 осіб працівників. При цьому замовником не обґрунтовано чому саме така кількість осіб необхідна для виконання робіт за предметом закупівлі та чому учасника позбавлено права залучати саме на момент виконання робіт відповідних спеціалістів, в тому числі за цивільно-правовими договорами.
Більш того, дана вимога в умовах дії в Україні воєнного стану та в період чинності Закону України «Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану», який надає право роботодавцю погоджувати з працівником надання відпустки без збереження заробітної плати без обмеження строком, є такою, що не враховує інтереси та можливості учасників у воєнний час. Оскільки більшість підприємств скористались такою можливістю з метою як збереження працівників, так і можливості їх подальшого залучення до виконання робіт.
Частиною 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Дії Замовника в частині встановлення даної вимоги порушують принципи здійснення закупівель – недискримінація учасників та вимоги частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», згідно з якою тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також права та законні інтереси учасника, пов’язані з його участю у закупівлі та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Тому, звертаємось з проханням до Замовника виключити з тендерної документації вимогу, зазначену в абзаці 5 Таблиці 1.1 «Наявність працівників відповідної кваліфікації (інженерно-технічних робітників, робочих), які мають необхідні знання та досвід» Додатку № 3 до тендерної документації. Дякуємо за розуміння.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: у відповідь на ваше питання зазначаємо, що вимога щодо того, що : «Учасник має надати для підтвердження забезпечення повного та своєчасного виконання обсягу робіт по даному предмету закупівлі інформацію, а саме - Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску (витягом з розрахунку) за третій квартал 2022 року, який підтверджуватиме наявність не менше 55-ти осіб працівників у штаті або за іншою формою трудових відносин. До уваги беруться працівники, які працювали в учасника за трудовими договорами (контрактами), а також можливість перебування працівників у цивільно-правових відносинах» встановлена саме для підтвердження змоги виконання потенційним учасником умов договору та термінів виконання, своєчасного виконання робіт та якісного зважаючи на Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Отже дана вимога встановлена для запобігання зриву строків здачі робіт, шляхом підтвердження наявності бази кваліфікованих працівників (чи тих які перебувають у штаті чи перебування працівників у цивільно-правових відносинах). Дякуємо за запитання!
Щодо працівників
Дата подання: 15 листопада 2022 15:45
Дата відповіді: 15 листопада 2022 18:25
Шановний Замовник!
Після отримання Вашої відповіді щодо абзацу 5 Таблиці 1.1 «Наявність працівників відповідної кваліфікації (інженерно-технічних робітників, робочих), які мають необхідні знання та досвід» Додатку № 3 до тендерної документації, по-перше, виникло додаткове запитання - чи буде вважатися виконанням вказаної вимоги, якщо у відповідній звітності буде відображено наявність трудових відносин, проте частина працівників буде перебувати у відпустці без збереження заробітної плати?
По-друге, не обґрунтовано чому саме така кількість осіб необхідна для виконання робіт за предметом закупівлі, за якими саме посадами та чому учасника позбавлено права залучати саме на момент виконання робіт відповідних спеціалістів, в тому числі за цивільно-правовими договорами, а не в 3 кварталі 2022 року.
По-третє, не отримали відповідь стосовно виключення вимоги, вказаної в абзаці 5 Таблиці 1.1 «Наявність працівників відповідної кваліфікації (інженерно-технічних робітників, робочих), які мають необхідні знання та досвід» Додатку № 3 з тендерної документації, оскільки дана вимога документації є дискримінаційною по відношенню до учасників та спрямована виключно на обмеження конкуренції та допущення до участі в тендері виключно суб’єктів господарювання, які у 3 кварталі 2022 року мали у штаті 55 осіб працівників.
Частиною 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Дії Замовника в частині встановлення даної вимоги порушують принципи здійснення закупівель – недискримінація учасників та вимоги частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», згідно з якою тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також права та законні інтереси учасника, пов’язані з його участю у закупівлі та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Тому, повторно звертаємось з проханням до Замовника виключити з тендерної документації вимогу, зазначену в абзаці 5 Таблиці 1.1 «Наявність працівників відповідної кваліфікації (інженерно-технічних робітників, робочих), які мають необхідні знання та досвід» Додатку № 3 до тендерної документації. Дякуємо за розуміння.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь:
Відповідно до п.5.3 Настанови з визначення вартості будівництва кошторисних норм України:
Заробітна плата в складі прямих витрат розраховується учасником процедури закупівлі (підрядником) на підставі нормативних трудовитрат на певний обсяг робіт і вартості людино-години середнього нормативного розряду цих робіт для ланки робітників-будівельників і монтажників та середнього нормативного розряду ланки робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні будівельних машин і механізмів.
Середній нормативний розряд по видах робіт для ланки робітників-будівельників і монтажників приймається за КНУ РЕКН, а для ланки робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні будівельних машин і механізмів, — за КНУ РКНЕМ.
Вартість людино-години, яка відповідає середньому нормативному розрядові робіт або за видами робіт, або по об’єкту будівництва в цілому, визначається виходячи з середньомісячної заробітної плати на одного працівника в режимі повної зайнятості, яку учасник процедури закупівлі (підрядник) планує отримувати на об’єкті замовлення, з урахуванням показника середньомісячної норми тривалості робочого часу, встановленого центральним органом виконавчої влади з формування та забезпечення реалізації державної політики у сфері праці, зайнятості населення, трудової міграції, трудових відносин, соціального захисту, соціального діалогу.
Відповідно до п.5.3 Настанови з визначення вартості будівництва кошторисних норм України:
Заробітна плата в складі прямих витрат розраховується учасником процедури закупівлі (підрядником) на підставі нормативних трудовитрат на певний обсяг робіт і вартості людино-години середнього нормативного розряду цих робіт для ланки робітників-будівельників і монтажників та середнього нормативного розряду ланки робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні будівельних машин і механізмів.
Середній нормативний розряд по видах робіт для ланки робітників-будівельників і монтажників приймається за КНУ РЕКН, а для ланки робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні будівельних машин і механізмів, — за КНУ РКНЕМ.
Вартість людино-години, яка відповідає середньому нормативному розрядові робіт або за видами робіт, або по об’єкту будівництва в цілому, визначається виходячи з середньомісячної заробітної плати на одного працівника в режимі повної зайнятості, яку учасник процедури закупівлі (підрядник) планує отримувати на об’єкті замовлення, з урахуванням показника середньомісячної норми тривалості робочого часу, встановленого центральним органом виконавчої влади з формування та забезпечення реалізації державної політики у сфері праці, зайнятості населення, трудової міграції, трудових відносин, соціального захисту, соціального діалогу.
Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці
Дата подання: 15 листопада 2022 19:53
Дата відповіді: 16 листопада 2022 15:26
Підпунктом 2.18. пункту 2 Додатку № 3 до тендерної документації вимагається копія декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки.
Повідомляємо, що Порядком видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки (затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107) передбачено види робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, а не на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки.
Просимо усунути зазначені невідповідності в тендерній документації шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації та приведення тендерної документації у відповідність чинному законодавству України.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за питання, необхідні зміни будуть внесені.
Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки
Дата подання: 15 листопада 2022 19:54
Дата відповіді: 16 листопада 2022 15:26
Підпунктом 2.19. пункту 2 Додатку № 3 до тендерної документації вимагається копія дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме: роботи в траншеях, котлованах; земляні роботи, що виконуються на висоті понад 2 метри і більше або в зоні розташування підземних комунікацій, зведення, монтаж і демонтаж будинків, споруд, зміцнення їх аварійних частин.
Повідомляємо, що Порядком видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки (затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107) не передбачено такий вид робіт підвищеної небезпеки, як земляні роботи, що виконуються на висоті понад 2 метри і більше або в зоні розташування підземних комунікацій.
Просимо усунути зазначені невідповідності в тендерній документації шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації та приведення тендерної документації у відповідність чинному законодавству України.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за питання, необхідні зміни будуть внесені.
Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки
Дата подання: 15 листопада 2022 19:54
Дата відповіді: 16 листопада 2022 15:26
Підпунктом 2.19. пункту 2 Додатку № 3 до тендерної документації вимагається копія дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме: роботи в траншеях, котлованах; земляні роботи, що виконуються на висоті понад 2 метри і більше або в зоні розташування підземних комунікацій, зведення, монтаж і демонтаж будинків, споруд, зміцнення їх аварійних частин.
Повідомляємо, що Порядком видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки (затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107) не передбачено такий вид робіт підвищеної небезпеки, як зведення будинків, споруд.
Просимо усунути зазначені невідповідності в тендерній документації шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації та приведення тендерної документації у відповідність чинному законодавству України.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за питання, необхідні зміни будуть внесені.
Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці
Дата подання: 15 листопада 2022 19:54
Дата відповіді: 16 листопада 2022 15:26
Підпунктом 2.20. пункту 2 Додатку № 3 до тендерної документації вимагається декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на ремонтні, монтажні, будівельні та інші роботи, що роботи виконуються на висоті понад 1,3 метра крім робіт верхолазних та скелелазних, що виконуються на висоті 5 метрів і більше над поверхнею грунту, з перекриття або робочого настилу та робіт, що виконуються за допомогою підйомних і підвісних колисок, механічних підіймачів та будівельних підйомників.
Повідомляємо, що Порядком видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки (затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107) не передбачено такі види робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, як ремонтні, монтажні, будівельні та інші роботи, скелелазні роботи, що виконуються на висоті 5 метрів і більше над поверхнею грунту, з перекриття або робочого настилу та робіт, що виконуються за допомогою підйомних і підвісних колисок, механічних підіймачів та будівельних підйомників.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за питання, необхідні зміни будуть внесені.
Тендерна документація
Дата подання: 15 листопада 2022 19:55
Дата відповіді: 16 листопада 2022 15:26
Абзацом одинадцятим пункту 3 розділу VI тендерної документації встановлено, що вартість тендерної пропозиції учасника на виконання робіт/послуг – це договірна ціна на весь обсяг робіт з реконструкції, за яку учасник згоден виконати запропоновані роботи.
Відповідно до предмета закупівлі планується виконання робіт з нового будівництва, а не з реконструкції.
Просимо усунути зазначені невідповідності в тендерній документації шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за питання, необхідні зміни будуть внесені.
Розрахунок загальновиробничих витрат
Дата подання: 17 листопада 2022 11:10
Дата відповіді: 17 листопада 2022 23:36
Шановний замовник! Абзацом тридцять першим пункту 3 розділу VI тендерної документації вимагається надання розрахунку занальновиробничих витрат (виходячи зі структури будівельної організації). Які показники для визначення розміру загальновиробничих застосовувати при розрахунку договірної ціни якщо показники підприємства відрізняються та/або перевищують усереднені показники згідно Настанови з визначення вартості будівництва? Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до параграфу 4.3. ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 показники для розрахунку загальновиробничих витрат, розраховані у складі договірної ціни застосовуються на підставі обґрунтованої їх величини і структури, які склалися в цій організації за попередній звітний період. Замовник буде вважати вірним розрахунок, якщо учасник торгів буде застосовувати усереднені показники наведені в додатках Б і В ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013.
Щодо наявності працівників
Дата подання: 17 листопада 2022 11:11
Дата відповіді: 17 листопада 2022 23:36
Шановний Замовник! На наш погляд в абзаці 5 Таблиці 1.1 «Наявність працівників відповідної кваліфікації (інженерно-технічних робітників, робочих), які мають необхідні знання та досвід» Додатку № 3 до тендерної документації встановлена дискримінаційна вимога, а саме: «Учасник має надати для підтвердження забезпечення повного та своєчасного виконання обсягу робіт по даному предмету закупівлі інформацію, а саме - Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску (витягом з розрахунку) за третій квартал 2022 року, який підтверджуватиме наявність не менше 55-ти осіб працівників у штаті або за іншою формою трудових відносин. До уваги беруться працівники, які працювали в учасника за трудовими договорами (контрактами), а також можливість перебування працівників у цивільно-правових відносинах». Дана вимога документації є дискримінаційною по відношенню до учасників та спрямована виключно на обмеження конкуренції та допущення до участі в тендері виключно суб’єктів господарювання, які у 3 кварталі 2022 року мали у штаті 55 осіб працівників. При цьому замовником не обґрунтовано чому саме така кількість осіб необхідна для виконання робіт за предметом закупівлі та чому учасника позбавлено права залучати саме на момент виконання робіт відповідних спеціалістів, в тому числі за цивільно-правовими договорами. Більш того, дана вимога в умовах дії в Україні воєнного стану та в період чинності Закону України «Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану», який надає право роботодавцю погоджувати з працівником надання відпустки без збереження заробітної плати без обмеження строком, є такою, що не враховує інтереси та можливості учасників у воєнний час. Оскільки більшість підприємств скористались такою можливістю з метою як збереження працівників, так і можливості їх подальшого залучення до виконання робіт. Частиною 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Дії Замовника в частині встановлення даної вимоги порушують принципи здійснення закупівель – недискримінація учасників та вимоги частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», згідно з якою тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також права та законні інтереси учасника, пов’язані з його участю у закупівлі та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Тому, звертаємось з проханням до Замовника виключити з тендерної документації вимогу, зазначену в абзаці 5 Таблиці 1.1 «Наявність працівників відповідної кваліфікації (інженерно-технічних робітників, робочих), які мають необхідні знання та досвід» Додатку № 3 до тендерної документації. Дякуємо за розуміння.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Визначення способу підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним критеріям є правом замовника. Враховуючи те, що за результатами закупівлі будуть використовуються бюджетні кошти, Замовник має намір провести закупівлю із максимальною ефективністю використання таких коштів.Водночас Замовник має мати гарантії того, що потенційний переможець матиме кваліфікованих працівників, які зможуть своєчасно виконати передбачені договором роботи. Крім того наявність «працівників» дозволить пересвідчитись Замовнику у відсутності ознак фіктивності діяльності підприємства та добросовісності у легалізації найманих працівників. Замовник зобов’язаний встановити виконання чи невиконання кваліфікаційних критеріїв та вимог за тендерною документацією саме на день подання тендерної пропозиції суб’єктом господарювання до участі. Така вимога надає замовнику захист від недобросовісних учасників або підрядників, які надають послуги, виконують роботи неналежної якості.
Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці
Дата подання: 17 листопада 2022 23:32
Дата відповіді: 18 листопада 2022 11:32
Підпунктом 2.20. пункту 2 Додатку № 3 до тендерної документації вимагається декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на ремонтні, монтажні, будівельні та інші роботи, що роботи виконуються на висоті понад 1,3 метра крім робіт верхолазних та скелелазних, що виконуються на висоті 5 метрів і більше над поверхнею грунту, з перекриття або робочого настилу та робіт, що виконуються за допомогою підйомних і підвісних колисок, механічних підіймачів та будівельних підйомників. Повідомляємо, що Порядком видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки (затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107) не передбачено такі види робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, як ремонтні, монтажні, будівельні та інші роботи, скелелазні роботи, що виконуються на висоті 5 метрів і більше над поверхнею грунту, з перекриття або робочого настилу та робіт, що виконуються за допомогою підйомних і підвісних колисок, механічних підіймачів та будівельних підйомників. Також наголошуємо на тому, що замовником 16 листопада 2022, 18:14 оприлюднено перелік змін до тендерної документації, зокрема пункт 4. Видалити п.2.20 2. Інша необхідна інформація та документи Додатку № 3 до тендерної документації: «2.20. Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на ремонтні, монтажні, будівельні та інші роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра крім робіт верхолазних та скелелазних, що виконуються на висоті 5 метрів і більше над поверхнею грунту, з перекриття або робочого настилу та робіт, що виконуються за допомогою підйомних і підвісних колисок, механічних підіймачів та будівельних підйомників.». Проте, незважаючи на це, замовником не було видалено це положення з тендерної документації. Просимо внести відповідні зміни до тендерної шляхом видалення даного пункту.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: необхідні зміни будуть внесені
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-11-11-013788-a.b1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "БК КБР", Код ЄДРПОУ:40990651
Дата подання: 30 листопада 2022 14:52
Вимога про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель (рішення, дії замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси учасника процедури закупівлі)
29.11.2022 за результатами розгляду на відповідність вимогам тендерної документації тендерної пропозиції, яка визначена найбільш економічно вигідною, Замовником в електронній системі закупівель складено та оприлюднено протокол розгляду тендерної пропозиції ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «МОДЕНА», далі – ПП «МОДЕНА» (Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 29.11.2022 № 13), згідно якого встановлено відповідність вимогам тендерної документації тендерної пропозиції ПП «МОДЕНА».
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БК КБР» (далі – Учасник процедури закупівлі) інформує про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (рішення, дії замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси учасника процедури закупівлі):
1. відповідно до пункту 3 розділу VI тендерної документації для підтвердження відповідності пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі пропозиції повинен надати скан-копії, підписані уповноваженою особою та містити його печатку та інженером-кошторисником (завірені його печаткою) у частині кошторисної документації:
- розрахунок договірної ціни динамічна (ціни пропозиції);
- пояснювальну записку;
- локальні кошториси (мають бути складені відповідно до технічної специфікації з урахуванням технологічного процесу);
- підсумкову відомість ресурсів;
- розрахунок прибутку;
- розрахунок загальновиробничих витрат (виходячи зі структури будівельної організації.
ПП «МОДЕНА» в складі тендерної пропозиції надано локальний кошторис на будівельні роботи № 01-01-02 на водопостачання не в повному обсязі – відсутні пункти 16-98 Локального кошторису № 01-01-02 на Водопостачання, Роздiл 1. Господарсько-побутовий водопровід Додатку № 4 до тендерної документації Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ Предмет закупівлі: Код ДК 021:2015-45210000-2 Будівництво будівель (Нове будівництво житлового будинку на вул. М. Грушевського, 160б м. Дубно Рівненської області) Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики.
На підставі вищевикладеного, Учасник процедури закупівлі вимагає скасувати Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 29.11.2022 № 13, згідно якого встановлено відповідність вимогам тендерної документації тендерної пропозиції ПП «МОДЕНА».
Розгорнути
Згорнути
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БК КБР» (далі – Учасник процедури закупівлі) інформує про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (рішення, дії замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси учасника процедури закупівлі):
1. відповідно до пункту 3 розділу VI тендерної документації для підтвердження відповідності пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі пропозиції повинен надати скан-копії, підписані уповноваженою особою та містити його печатку та інженером-кошторисником (завірені його печаткою) у частині кошторисної документації:
- розрахунок договірної ціни динамічна (ціни пропозиції);
- пояснювальну записку;
- локальні кошториси (мають бути складені відповідно до технічної специфікації з урахуванням технологічного процесу);
- підсумкову відомість ресурсів;
- розрахунок прибутку;
- розрахунок загальновиробничих витрат (виходячи зі структури будівельної організації.
ПП «МОДЕНА» в складі тендерної пропозиції надано локальний кошторис на будівельні роботи № 01-01-02 на водопостачання не в повному обсязі – відсутні пункти 16-98 Локального кошторису № 01-01-02 на Водопостачання, Роздiл 1. Господарсько-побутовий водопровід Додатку № 4 до тендерної документації Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ Предмет закупівлі: Код ДК 021:2015-45210000-2 Будівництво будівель (Нове будівництво житлового будинку на вул. М. Грушевського, 160б м. Дубно Рівненської області) Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики.
На підставі вищевикладеного, Учасник процедури закупівлі вимагає скасувати Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 29.11.2022 № 13, згідно якого встановлено відповідність вимогам тендерної документації тендерної пропозиції ПП «МОДЕНА».
Рішення замовника: Очікується
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2022-11-11-013788-a.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "БК КБР", Код ЄДРПОУ:40990651
Дата подання: 02 грудня 2022 17:41
Дата подання: 02 грудня 2022 17:41
Скарга
Скарга порушення законодавства у сфері публічних закупівель (рішення, дії замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси суб’єкта оскарження)
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 06 грудня 2022 13:57
рішення від 06.12.2022 № 7131.pdf
Дата публікації: 06 грудня 2022 13:57
Інформація про резолютивну частину рішення від 12.12.2022 № 7306.pdf
Дата публікації: 13 грудня 2022 10:23
рішення від 12.12.2022 № 7306.pdf
Дата публікації: 15 грудня 2022 14:51
Коментар замовника щодо усунення порушення: Відповідно до пункту 41 Особливостей скасовано рішення про визначення приватного підприємства “Модена” переможцем за процедурою закупівлі - Код ДК 021:2015 - 45210000-2 Будівництво будівель (Нове будівництво житлового будинку на вул. М. Грушевського, 160б м. Дубно Рівненської області), № закупівлі UA-2022-11-11-013788-a.
Дата виконання рішення замовником: 15 грудня 2022 16:24
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 листопада 2022 15:44
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Приватне підприємство Модена |
109 305 398,40
UAH з ПДВ
|
109 305 398,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БК КБР" |
114 793 543,83
UAH з ПДВ
|
114 793 543,83
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕДС-ІНЖИНІРИНГ" |
120 140 560,00
UAH з ПДВ
|
119 530 540,51
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Приватне підприємство Модена #31541926 |
Рішення скасоване |
109 305 398,40
UAH з ПДВ
|
15 грудня 2022 15:15
|
Приватне підприємство Модена #31541926 |
Очікує рішення |
109 305 398,40
UAH з ПДВ
|
15 грудня 2022 15:15
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 15 грудня 2022 16:47 |
Кінець періоду оскарження: | 26 грудня 2022 00:00 |
Дата відміни: | 26 грудня 2022 00:02 |
Причина відміни: | скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Відповідно до пункту 47 підпункту 3 Особливостей, а саме: скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг, вирішив скасувати закупівлю - Код ДК 021:2015 - 45210000-2 Будівництво будівель (Нове будівництво житлового будинку на вул. М. Грушевського, 160б м. Дубно Рівненської області), № закупівлі UA-2022-11-11-013788-a. |
Документи:
15 грудня 2022 16:47
|
Електронний підпис |
15 грудня 2022 16:46
|
Рішення про скасування закупівлі.pdf |