Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Дніпровського району» м. Києва |
Код ЄДРПОУ: | 05446166 |
Місцезнаходження: | 02089, Україна , Київська обл., Київ, Броварський проспект, 2 |
Контактна особа: |
Ільченко Дарія Вікторівна 380504357315 02089@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 листопада 2022 16:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 листопада 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 листопада 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 листопада 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 21 листопада 2022 11:15 |
Початок аукціону: | 21 листопада 2022 11:15 |
Очікувана вартість: | 25 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 250 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 листопада 2022 16:17 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 листопада 2022 16:16 |
Додаток 1 Цінова пропозиція.docx | |
11 листопада 2022 16:16 |
Додаток 5 Проєкт договору.docx | |
11 листопада 2022 16:15 |
Додаток 4 Технічне завдання.docx | |
11 листопада 2022 16:15 |
Додаток 3 Технічні вимоги.docx | |
11 листопада 2022 16:15 |
Додаток 2 Кваліфікаційні критерії.docx | |
11 листопада 2022 16:15 |
Тендерна документація.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-12-02-000010 ● 90c12e99f1c44d3fbd9754e015fd93d0
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 грудня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 грудня 2022 16:17 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
02.12.2022 № 286
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
23 UA-2022-11-11-012641-a 11.11.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-12-15 18:59:26
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь по об’єкту:Послуги з благоустрою (Ліквідація аварійної ямковості, поточний ремонт) проспект Броварський в Дніпровському районі м. Києва» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-11-11-012641-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-12-21 10:13:11
Поянення
У відповідь на запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ щодо надання пояснення у межах проведення моніторингу процедури закупівлі товарів «ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь по об’єкту:Послуги з благоустрою (Ліквідація аварійної ямковості, поточний ремонт) проспект Броварський в Дніпровському районі м. Києва» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-11-11-012641-a), із наданням інформації та відповідних документів на підставі яких було здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та розраховано його очікувану вартість, повідомляємо наступне.
1. Довідкою про зміни до плану асигнувань від 18.10.2022 №1-140 до Підприємства було доведено додаткове фінансування (додається до пояснення). Відповідно до Довідки про зміни до плану використання бюджетних коштів на 2022 рік від 21.10.2022 №5 затвердженої Департаментом транспортної інфраструктури ВО КМР КМДА (додається до пояснення) зокрема на послуги (крім комунальних) виділено коштів в обсязі 25 460 000,00 грн. (двадцять п’ять мільйонів чотириста шістдесят тисяч гривень). Оскільки за дорученнями головного розпорядника коштів необхідно здійснювати приведення до відповідного стану балансових територій Підприємства на підставі постійного обстеження та фіксації існуючих недоліків шляхом виконання поточного ремонту та ліквідації аварійної ямковості, було здійснено обстеження найбільш проблемної ділянки Броварського проспекту. На підставі дефектного акту за результатами обстеження (додається до пояснення) був наданий запит до здійснення експертного висновку, який було отримано 28.10.2022 року за №081-22Е (надається до пояснення). Таким чином, на суму 25 000 000,00 гривень у т.ч. ПДВ було прийнято рішення оголосити закупівлю за зазначеним предметом. Для підтвердження кваліфікаційних, технічних та якісних вимог в тендерній документації зазначалися усі вимоги, для переконання в спроможності учасника-переможця виконати обсяг робіт (надати відповідні послуги), як в типовій документації підприємства та згідно діючого законодавства.
2. Стосовно надання посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Відповідно даних Фонду Державного Майна України останній є розпорядник Єдиного реєстру об’єктів державної власності ( далі-Реєстр) та здійснює його формування та ведення відповідно до Закону України «Про управління об’єктами державної власності, постанов Уряду від 14 квітня 2004 року №467 «Про затвердження Положення про Єдиний реєстр об’єктів державної власності» ( зі змінами та доповненнями) від 30 листопада 2005 року № 1121 «Про затвердження Методики проведення інвентаризації об’єктів державної власності» та інших нормативно-правових актів.
Комунальне підприємство «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Святошинського району» м. Києва, не обліковується в даному Реєстрі так як має комунальну форму власності, а не державну , також підприємство не являється розпорядником бюджетних коштів будь якого рівня, а відпловідноп.38ч.2 Бюджетного Кодексу України є одержувачем бюджетних коштів.
Таким чином обов’язок створення власного веб-сайту та розміщення на ньому інформації в порядку вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів (зі змінами) в Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів (зі змінами) в Комунального підприємства «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Святошинського району» м. Києва відсутній. Порядок проведення процедури закупівлі й планування , розміщення оголошень та інформації про її проведення регламентується Законом України «Про публічні закупівлі» в якому не передбачено обов’язку Замовників розміщувати на окремому веб-сайті запитувану Вами інформацію.
Слід врахувати , що тендерна документація даної закупівлі розроблена на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України (далі – КМУ) від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості). Терміни, які використовуються в цій документації вживаються в значеннях, визначених Законом та Особливостями. Ці особливості встановлюють порядок та умови здійснення публічних закупівель (далі – закупівлі) товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” (далі – замовники), із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
Окремими файлами додаються:
1. Довідка про зміни до плану асигнувань від 18.10.2022 №1-140.
2. Довідка про зміни до плану використання бюджетних коштів на 2022 рік від 21.10.2022 №5.
3. Дефектний акт.
4. Експертна оцінка.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 грудня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 грудня 2022 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 листопада 2022 11:44
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ДАНКО" |
20 758 000,00
UAH з ПДВ
|
20 758 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГО ЛТД" |
23 349 811,43
UAH з ПДВ
|
23 349 811,43
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АКАДЕМБУДСЕРВІС" |
24 673 004,42
UAH з ПДВ
|
24 673 004,42
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ДАНКО" #32727466 |
Відхилено |
20 758 000,00
UAH з ПДВ
|
28 листопада 2022 13:19
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 листопада 2022 15:52
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГО ЛТД" #34455332 |
Очікує рішення |
23 349 811,43
UAH з ПДВ
|
28 листопада 2022 13:19
|
Інформація про відміну
Дата скасування відміни: | 21 грудня 2022 15:00 |
Причина відміни: | скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Відповідно до частини 3 пункту 47 Особливостей Замовник відміняє відкриті торги у разі скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг. Оскільки Замовником було отримано Довідку про зміни до плану асигнувань загального фонду бюджету на 2022 рік від 19.12.2022 №1-156, згідно якої видатки за цим фондом зменшено на 12 000 000,00 грн., прийнято рішення скасувати Закупівлю на підставі скорочення відповідних видатків. |
21 грудня 2022 15:01
|
Довідка про зменшення фінансування.jpg |
21 грудня 2022 15:01
|
Протокол про відміну закупівлі № 110 від 21.12.2022.pdf |
Дата оприлюднення: | 21 грудня 2022 15:09 |
Кінець періоду оскарження: | 01 січня 2023 00:00 |
Дата відміни: | 01 січня 2023 00:02 |
Причина відміни: | скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Відповідно до частини 3 пункту 47 Особливостей Замовник відміняє відкриті торги у разі скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг. Оскільки Замовником було отримано Довідку про зміни до плану асигнувань загального фонду бюджету на 2022 рік від 19.12.2022 №1-156, згідно якої видатки за цим фондом зменшено на 12 000 000,00 грн., прийнято рішення скасувати Закупівлю на підставі скорочення відповідних видатків. |
21 грудня 2022 15:09
|
Електронний підпис |
21 грудня 2022 15:04
|
Довідка про зменшення фінансування.jpg |
21 грудня 2022 15:04
|
Протокол про відміну закупівлі № 110 від 21.12.2022.pdf |