Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КАЛУШАВТОДОР" КАЛУСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 34519595 |
Місцезнаходження: | 77300, Україна , Івано-Франківська обл., місто Калуш, ВУЛИЦЯ ДОЛИНСЬКА, будинок 44 А |
Контактна особа: |
Іванна Романів +380955748482 ivanna-rib2007@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 листопада 2022 15:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 листопада 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 листопада 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 листопада 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 21 листопада 2022 12:09 |
Початок аукціону: | 21 листопада 2022 12:09 |
Очікувана вартість: | 2 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:14410000-8: Кам’яна сіль
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 листопада 2022 15:09 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
11 листопада 2022 15:08 |
Технiчна специфiкацiя 11.11.22.docx | |
11 листопада 2022 15:08 |
Додаток 5 Проект договору.docx | |
11 листопада 2022 15:08 |
Тендерна документацiя 11.11.22 .doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
У відповідь на ваше прохання, зазначаємо, що у ДСТУ 4246:2003 НАЦІОНАЛЬНИЙ СТАНДАРТ УКРАЇНИ СІЛЬ ДЛЯ ПРОМИСЛОВОГО ПЕРЕРОБЛЯННЯ,
а саме в розділі КЛАСИФІКАЦІЯ зазначено, що сіль за видом поділяється на - без добавки і з протизлежувальною добавкою.
Також в розділі характеристики вказано про те, що - За узгодженням із замовником сіль виробляють з протизлежувальною добавкою.
Замовнику важливо, щоб сіль була без добавок, так як самостійно готує суміш для посипання доріг.
Комунальне пiдприємство “Калушавтодор” Калуської мiської ради Iвано- Франкiвської областi (далi за текстом Пiдприємство) утворене Калуською мiською радою в розпорядчому порядку рiшенням вiд 10.08.2006 року № 72. Пiдприємство у своїй дiяльностi керується Конституцiєю України, Законом України «Про автомобільні дороги», Постановою Кабінету міністрів «Про затвердження Положення про Державне агентство автомобільних доріг України» та iншими нормативно-правовими актами України, якi регулюють даний вид дiяльностi.
Відповідно до зазначених нормативних актів, Замовник Комунальне підприємство "Калушавтодор" безпосередньо забезпечує організацію будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг за встановленими для них будівельними нормами, державними стандартами і нормами, розробляє і здійснює заходи щодо забезпечення функціонування дорожнього господарства в умовах стихійного лиха, у разі виникнення аварії, катастрофи, іншої надзвичайної ситуації техногенного та природного характеру, під час ліквідації їх наслідків, забезпечує належну якість робіт з проектування, будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування.
Відповідно до Статуту Комунального підприємства «Калушавтодор» Калуської міської ради Iвано-Франкiвської областi, підприємство створюється з метою здійснення будівництва, реконструкції, капітальних та поточних ремонтів, експлуатації міських доріг та об’єктів благоустрою міста.
Також, інформуємо Вас, що в Підприємства відсутні склади для зберігання Товару, відтак, враховуючи, мету та завдання діяльності КП «Калушавтодор», використання даного виду товару потрібне задля забезпечення безпеки дорожньо-транспортного руху та усунення наслідків погодних умов. Отже, пряме використання Товару залежить від настання певних погодних умов (що настає непередбачувано). Тому важливу роль відіграє швидка поставка Товару від складу Постачальника на територію Підприємства.
Відповідно для мінімізації часу поставки партії Товару, від моменту отримання Постачальником заявки з боку Підприємства, в Додатку 2 тендерної документації вимагається щоб протяжність маршруту перевезення Товару від складу Постачальника до Складу Покупця (Підприємства) складала не більше 50 км.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-12-28-000008 ● 2f63c74ca7bc499fb3cc2fa2ab9b710a
- Статус: завершено ● Дата: 18 жовтня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 грудня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 грудня 2022 13:28 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
28.12.2022 №85-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 28.12.2022 № 85-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 7 UA-2022-11-11-010944-a 11.11.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 січня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 січня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 листопада 2022 12:50
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КОСТАНЗА" |
1 820 160,00
UAH з ПДВ
|
1 779 840,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЗІО-СПОРТ" |
1 868 400,00
UAH з ПДВ
|
1 779 990,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "УКРЄВРОСВІТ" |
1 875 000,00
UAH з ПДВ
|
1 780 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ОПРОН-ПЛЮС" |
1 996 000,00
UAH з ПДВ
|
1 799 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "А.Т. СМАРТ ТРЕЙДИНГ" |
1 866 000,00
UAH з ПДВ
|
1 866 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КОСТАНЗА" #39822094 |
Переможець |
1 779 840,00
UAH з ПДВ
|
23 листопада 2022 10:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2023 15:15
|
про розірвання договору Костанза pdf.pdf | укладений |
04 січня 2023 15:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 січня 2023 15:12
|
про розірвання договору Костанза pdf.pdf | зміни до договору |
04 січня 2023 15:09
|
Електронний підпис | укладений |
05 грудня 2022 10:05
|
Договір Констанза 01_pdf.pdf | укладений |
05 грудня 2022 10:04
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 04 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | між сторонами Договору № 42/12/ 22 від 01 грудня 2022 року не виникало жодних зобов’язань (з моменту підписання Договору Постачальником не було здійснено жодної поставки Товару, а Замовником не було здійснено оплати). |
Номер договору про закупівлю: | 42/12/22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2/12/22 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 01 грудня 2022 — 31 грудня 2022 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | між сторонами Договору № 42/12/ 22 від 01 грудня 2022 року не виникало жодних зобов’язань (з моменту підписання Договору Постачальником не було здійснено жодної поставки Товару, а Замовником не було здійснено оплати). |