Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління житлово-комунального господарства Шепетівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 43607890 |
Місцезнаходження: | 30400, Україна , Хмельницька обл., Шепетівка, Островського,4 |
Контактна особа: |
Королевська Леся Павлівна +380384040204 43607890@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 листопада 2022 13:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 листопада 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 листопада 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 листопада 2022 00:00 |
Очікувана вартість: | 26 994 446,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 134 972,23 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 листопада 2022 11:13 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
16 листопада 2022 10:59 |
Зміни ГНС.docx | |
16 листопада 2022 10:59 |
додаток 2.docx | |
16 листопада 2022 10:59 |
проект договору.docx | |
16 листопада 2022 10:59 |
Т.Д. (Особливості).docx | |
11 листопада 2022 13:13 |
Т.Д. (Особливості).docx | |
11 листопада 2022 12:57 |
додаток 6.docx | |
11 листопада 2022 12:57 |
додаток 5.docx | |
11 листопада 2022 12:57 |
додаток4.docx | |
11 листопада 2022 12:57 |
додаток 3.docx | |
11 листопада 2022 12:57 |
проект договору.docx | |
11 листопада 2022 12:57 |
додаток 2.docx | |
11 листопада 2022 12:57 |
додаток 7.docx | |
11 листопада 2022 12:57 |
додаток 1.docx | |
11 листопада 2022 12:57 |
техн завдання.docx |
16 листопада 2022 11:13 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||
16 листопада 2022 10:59 |
Зміни ГНС.docx
|
||||
16 листопада 2022 10:59 |
додаток 2.docx
|
||||
16 листопада 2022 10:59 |
проект договору.docx
|
||||
16 листопада 2022 10:59 |
Т.Д. (Особливості).docx
|
||||
11 листопада 2022 13:13 |
Т.Д. (Особливості).docx
|
||||
11 листопада 2022 12:57 |
додаток 6.docx
|
||||
11 листопада 2022 12:57 |
додаток 5.docx
|
||||
11 листопада 2022 12:57 |
додаток4.docx
|
||||
11 листопада 2022 12:57 |
додаток 3.docx
|
||||
11 листопада 2022 12:57 |
проект договору.docx
|
||||
11 листопада 2022 12:57 |
додаток 2.docx
|
||||
11 листопада 2022 12:57 |
додаток 7.docx
|
||||
11 листопада 2022 12:57 |
додаток 1.docx
|
||||
11 листопада 2022 12:57 |
техн завдання.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-01-25-000039 ● 06666cde025c4915b652968624ba5292
- Статус: завершено ● Дата: 18 вересня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 січня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 січня 2023 11:59 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
25.01.2023 № 18
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
33 UA-2022-11-11-007207-a 11.11.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-02-03 08:14:02
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг «Поточний середній ремонт дорожнього покриття по вул. Героїв Небесної Сотні від будинку №38а до будинку №82 в м. Шепетівка, Хмельницької області (Код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (45233142-6 Ремонт доріг))», (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-11-11-007207-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик промету закупівлі та розраховано його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня
2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів»
(зі змінами).
3. Просимо надати інформацію та документи, що підтверджують виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин для укладання додаткової угоди від 30.12.2022 № 1 до договору від 13.12.2022 № 171.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-02-06 14:25:19
відповідь
На запит Держаудитслужби від 03 лютого 2023 року про надання пояснення повідомляємо наступне.
1. Що стосується запитання, яким чином Замовник обґрунтував розмір бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та розрахував його очікувану вартість, то ці данні визначено відповідно до розробленої ФОП Муляром Ю.О. проектно-кошторисної документації по об’єкту, яка отримала позитивний висновок експертизи №Т125-ОВ від 18 липня 2022 року виданий ТОВ «УК Експертиза» (копію висновку надаємо).
2 Щодо розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі має оприлюднюватись замовником відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Постанова Кабінету Міністрів yУкраїнивід 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» прийнята з метою забезпечення ефективного використання державних коштів, про що йдеться в преамбулі зазначеної постанови, і ніяким чином не стосується дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель. Відповідно ст.5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», контроль за дотриманням законодавства у сфері закупівель здійснюється шляхом проведення моніторинг у закупівлі у порядку, встановленому Законом України «Про публічні закупівлі», про ведення перевірки закупівель, а також під час державного фінансового аудиту та інспектування. Відповідно п.14 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), моніторинг процедури закупівлі – аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. Відповідно ч.5 ст.8 Закону, протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Так як приписи Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 стосуються лише ефективності використання державних коштів, що не може бути предметом дослідження моніторингу процедури закупівлі відповідно до норм Закону, у Замовника відсутній обов’язок надавати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3.Щодо надання інформації та документів, що підтверджують виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин для укладання додаткової угоди від 30.12.2022 № 1 до договору від 13.12.2022 № 171.
Предмет даної закупівлі: Поточний середній ремонт дорожнього покриття по вул. Героїв Небесної Сотні від будинку №38а до будинку №82 в м. Шепетівка, Хмельницької області (Код ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (45233142-6 Ремонт доріг)). Сума договору з переможцем 26 733 733,00 грн.
Виконання даних видів робіт це складний технологічний процес, який передбачає підготовчі роботи, основні роботи та завершальний етап -виконання робіт з влаштування асфальтобетону. Ці роботи мають виконатись протягом строку, який вимірюється місяцями, а не декількома тижнями - що передбачалось тендерною документацією та проектно-кошторисною документацією, влаштування асфальтобетонного покриття згідно технології здійснюється при погодніх умовах без дощу та снігу та при плюсових температурах повітря.
Договір №171 з переможцем даної процедури закупівлі АТ «Ю АР Д І» нами укладено 13 грудня 2022 року.
Оскільки роботи за договором не були виконані у 2022 році, нами була укладена додаткова угода від 30.12.2022 № 1 з АТ «Ю АР Д І» до договору від 13.12.2022 № 171. Дана додаткова угода була оприлюднення замовником в електронній системі закупівель у строки, визначені Законом України «Про публічні закупівлі».
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 лютого 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 лютого 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 листопада 2022 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
АТ "Ю АР ДІ" |
26 733 733,00
UAH з ПДВ
|
26 733 733,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
АТ "Ю АР ДІ" #03448860 |
Переможець |
26 733 733,00
UAH з ПДВ
|
28 листопада 2022 08:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 січня 2024 12:13
|
ДУ5.PDF | зміни до договору |
23 січня 2024 12:11
|
Електронний підпис | укладений |
26 грудня 2023 09:44
|
ДУ4.PDF | зміни до договору |
26 грудня 2023 09:42
|
Електронний підпис | укладений |
21 грудня 2023 09:28
|
ду3.PDF | зміни до договору |
21 грудня 2023 09:26
|
Електронний підпис | укладений |
21 грудня 2023 09:08
|
додаткова угода2.PDF | зміни до договору |
12 квітня 2023 16:26
|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2023 09:44
|
1.171.PDF | зміни до договору |
04 січня 2023 09:42
|
Електронний підпис | укладений |
13 грудня 2022 10:34
|
Договір | укладений |
13 грудня 2022 10:31
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 04 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини) |
Номер договору про закупівлю: | 171 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 квітня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 12 квітня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 171 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна плану фінансування та надання послуг |
Номер договору про закупівлю: | 171 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Календарний план фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 171 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 23 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 171 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |