Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Електрична енергія
Очікувана вартість
178 500,00 UAH
UA-2022-11-11-001690-a ● 2acf8bec2e9b49afb79b3e0c41c1e035
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | 4 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 38101070 |
Місцезнаходження: | 44500, Україна , Волинська обл., Камінь-Каширський р-н., м. Камінь-Каширський, вул. Неродів, буд. 2 |
Контактна особа: |
Максим Омельчук +380684270231 8dprch.vl@mns.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 листопада 2022 09:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 листопада 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 листопада 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 листопада 2022 17:06 |
Очікувана вартість: | 178 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 785,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30000 кіловат
Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
44500, Україна, Волинська область, Камінь-Каширський, вулиця Неродів, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2023
—
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 листопада 2022 17:07 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 листопада 2022 09:49 |
Додаток 3 Проект Договору (без розподілу).docx | |
11 листопада 2022 09:49 |
Додаток 2 Технічна специфікація.docx | |
11 листопада 2022 09:49 |
Додаток 1 Кваліфікаційні критерії.docx | |
11 листопада 2022 09:49 |
ТД (без розподілу) 2022.doc |
16 листопада 2022 17:07 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
11 листопада 2022 09:49 |
Додаток 3 Проект Договору (без розподілу).docx
|
|||
11 листопада 2022 09:49 |
Додаток 2 Технічна специфікація.docx
|
|||
11 листопада 2022 09:49 |
Додаток 1 Кваліфікаційні критерії.docx
|
|||
11 листопада 2022 09:49 |
ТД (без розподілу) 2022.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
ПДВ
Дата подання: 14 листопада 2022 14:45
Дата відповіді: 16 листопада 2022 17:10
Шановний Замовнику. Звертаємо Вашу увагу на те, що вартість закупівлі оголошена без врахування ПДВ, а електрична енергія, як товар оподатковується податком на додану вартість. Просимо виправити помилку.
Відповідь: Виправили помилку,
Переддефолт
Дата подання: 14 листопада 2022 14:58
Дата відповіді: 16 листопада 2022 16:57
Шановний Замовник! У Додатку 2 тендерної документації замовника міститься вимога «Учасник повинен надати гарантійний лист про те, що він не набував статусу «дефолтного» або «переддефолтного» та зазначена інформація не була оприлюднена на сайті оператора системи передачі («НЕК «Укренерго»), який виконує функції адміністратора розрахунків та/або інших відкритих джерелах інформації, відповідно до «Правил ринку», затверджених Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 14 березня 2018 року N 307» Для забезпечення дотримання "Правил ринку" (затверджених постановою НКРЕКП від 24.06.2019 № 1168) та безперебійного постачання електричної енергії, передбачено, що учасник ринку повинен неухильно дотримуватись правил. Відповідно, передбачено надання статусу "переддефолтний" у разі настання однієї з подій, передбачених пункті 1.7.1 Правил ринку. В такому випадку, учаснику ринку надається два робочі дні для усунення підстав, які стали причиною надання статусу "переддефолтний". У разі тривалості статусу "переддефолтний" для учасника ринку більше двох робочих днів, учасник ринку набуває статусу "дефолтний" (пункт 1.7.4. Правил ринку). Відтак, чинне законодавство не обмежує у діяльності постачальників електричної енергії щодо здійснення діяльності в разі набуття статусу "переддефолтний". Цей статус може тривати лише два робочі дні, і у разі зняття такого статусу, постачальник електричної енергії здійснює свою діяльність незалежно від перебування в статусі "переддефолтний". Статус "переддефолтний" анулюється в разі вирішення подій або обставин пункту 1.7.1 Правил ринку. Отже, статус "переддефолтний" носить виключно попереджувальний характер, і ніяким чином не впливає на постачання електричної енергії і не є перепоною для подальшого постачання, участі у закупівлях, тощо. Лише статус "дефолтний"може ставити під сумнів постачання електричної енергії. Відповідно, якщо постачальник електричної енергії протягом 2019 року набував статусу "переддефолтний", і, відповідно, цей статус був анульований, це жодним чином не впливає на його здатність добросовісно виконувати свої зобов'язання за договором, бути постачальником електричної енергії тощо. Тому вимога надання такого листа має дискримінаційний характер. Просимо виключити дискримінаційні вимоги та внести відповідні зміни до тендерної документації, а саме виключити статус "переддефолтний".
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Щодо Вашої вимоги повідомляємо наступне: відповідно до «Правил ринку», затверджених Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 14 березня 2018 року № 307 у редакції постанови НКРЕКП від 24 червня 2019 року № 1168: - п.1.7.1. Учасник ринку, крім ОСП, ОР та гарантованого покупця, набуває статусу «Переддефолтний» при настанні принаймні однієї з таких подій або обставин: 1) учасник ринку до 18:00 робочого дня, наступного за днем, коли він отримав через систему управління ринком платіжний документ від АР, не здійснив відповідну оплату;
2) учасник ринку, який є СВБ, не надавав, не підтримував, не збільшував та не поновлював фінансові гарантії в необхідному обсязі відповідно до розділу VI цих Правил. - п.1.7.2. При набутті статусу «Переддефолтний» АР на період існування такого статусу: 1) надсилає учаснику ринку та Регулятору повідомлення про набуття учасником ринку статусу «Переддефолтний»; 2) публікує повідомлення про набуття учасником ринку статусу «Переддефолтний» на вебсайті АР; 3) використовує фінансові гарантії, що надаються учасником ринку, для покриття його заборгованості перед ОСП.
Зважаючи на вищевказане та враховуючи що ми як Замовник зацікавлені в закупівлі електричної енергії у надійного, перевіреного Учасника, якій в процесі роботи не був раніше помічений у невиконанні зобов’язань відповідно до «Правил ринку», затверджених Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 14 березня 2018 року № 307 у редакції постанови НКРЕКП від 24 червня 2019 року № 1168, та не набував статусу «дефолтного» або «переддефолтного», Вашу вимогу відхилено.
2) учасник ринку, який є СВБ, не надавав, не підтримував, не збільшував та не поновлював фінансові гарантії в необхідному обсязі відповідно до розділу VI цих Правил. - п.1.7.2. При набутті статусу «Переддефолтний» АР на період існування такого статусу: 1) надсилає учаснику ринку та Регулятору повідомлення про набуття учасником ринку статусу «Переддефолтний»; 2) публікує повідомлення про набуття учасником ринку статусу «Переддефолтний» на вебсайті АР; 3) використовує фінансові гарантії, що надаються учасником ринку, для покриття його заборгованості перед ОСП.
Зважаючи на вищевказане та враховуючи що ми як Замовник зацікавлені в закупівлі електричної енергії у надійного, перевіреного Учасника, якій в процесі роботи не був раніше помічений у невиконанні зобов’язань відповідно до «Правил ринку», затверджених Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 14 березня 2018 року № 307 у редакції постанови НКРЕКП від 24 червня 2019 року № 1168, та не набував статусу «дефолтного» або «переддефолтного», Вашу вимогу відхилено.
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 14 листопада 2022 15:11
Дата відповіді: 16 листопада 2022 16:58
Шановний Замовнику. Обов’язкова наявність офісу у на території Волинської або суміжної (Рівненської, Львівської) області є незаконною та дискримінаційною вимогою в тендерній документації. Так, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть тільки ті учасники, які мають офіс у на території Волинської або суміжної (Рівненської, Львівської) області, а це обмежує коло потенційних учасників. Встановлення такої вимоги суперечить основним принципам здійнення публісних закупівель відповідно до статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі": добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Разом з тим кожен постачальник електричної енергії при здійсненні господарської діяльності отримують відповідну ліцензію, згідно якої має право постачати товар по всій території України. Жодного обмеження стосовно територіального місцезнаходження в чинних нормативно-правових актах щодо постачання електричної не встановлено. Тому, просимо внести зміни до тендерної документації та виключити дискримінаційну умову щодо наявності офісу у на території Волинської або суміжної (Рівненської, Львівської) області.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: З приводу наведеного повідомляємо, що тендерна документація готується Замовником з урахуванням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей на період воєнного стану. Відповідно до частини 3 ст. 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відповідно до пункту 8.3.6. «Правил роздрібного ринку електричної енергії» передбачає, що «Учасники роздрібного ринку мають здійснювати особистий прийом споживачів, реєстрацію та збереження звернень/скарг/претензій споживачів та додатків до них відповідно до порядку, визначеного цими Правилами та/або положенням про інформаційно-консультаційний центр по роботі зі споживачами електричної енергії, затвердженим Регулятором. Учасники роздрібного ринку мають виконувати функції, які виконує інформаційно-консультаційний центр, незалежно від того, чи створено учасником роздрібного ринку такий центр. Забезпечення виконання такої роботи може виконуватись відповідним структурним підрозділом (сектором) учасника роздрібного ринку чи окремим його працівником». Крім того відповідно до п. 8.3.17. Правил роздрібного ринку електричної енергії (далі – ПРРЕЕ), учасники роздрібного ринку, які обслуговують 50000 споживачів та більше, повинні створити центри обслуговування споживачів, які, у тому числі, приймають звернення/скарги/претензії споживачів, надають роз’яснення та інформацію, передбачену законодавством. Для учасників роздрібного ринку, які обслуговують менше 50000 споживачів, створення центрів обслуговування споживачів не є обов’язковим. У такому разі функції центра обслуговування споживачів, покладаються на окремий структурний підрозділ (посадову особу) учасника роздрібного ринку Вимога тендерної документації в частині наявності у учасника посадової особи з робочим місцем на території Волинської/Львівської/Рівненської області, на яку покладається забезпечення дотримання визначеного Правилами роздрібного ринку електричної енергії порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів та проведення особистого прийому споживачів, викликана тим, що Замовнику необхідно ефективно здійснювати контроль за виконанням договору про закупівлю електричної енергії, а у разі порушення Постачальником та/або виникненню технічних (аварійних) питань з постачання електричної енергії, мати можливість невідкладно прибути до офісу уповноваженої особи Постачальника та безпосередньо з ним вирішувати вказані питання. Замовник вважає неможливим та недоцільним здійснення контролю за виконанням договору про закупівлю електричної енергії і вирішення вищевказаних питань у телефонному чи будь-якому іншому віддаленому режимі. Крім цього, учасники самостійно мають вирішувати власні організаційні питання, а свої витрати (заробітна плата працівникам, оренда приміщень, автомобілів, тощо) можуть враховувати при подачі тендерної пропозиції. Таким чином, Замовник не дискримінує учасників процедури, а забезпечує себе можливістю якісно та оперативно контролювати хід постачання електричної енергії, яка закуповується за бюджетні кошти з урахуванням вимог Правил роздрібного ринку електричної енергії затверджених Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг № 312 від 14.03.2018 року. Враховуючи вищенаведене, вимога не підлягає задоволенню.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 листопада 2022 17:06
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНЬЕЛЕКТРОЗБУТ" |
149 400,00
UAH з ПДВ
|
149 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНЬЕЛЕКТРОЗБУТ" #42159289 |
Рішення скасоване |
149 400,00
UAH з ПДВ
|
29 листопада 2022 10:40
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНЬЕЛЕКТРОЗБУТ" #42159289 |
Переможець |
149 400,00
UAH з ПДВ
|
29 листопада 2022 10:48
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 серпня 2023 10:41
|
Додаткова угода 4.pdf | зміни до договору |
18 серпня 2023 10:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 червня 2023 12:35
|
Додаткова угода 3.pdf | зміни до договору |
30 червня 2023 12:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 квітня 2023 20:36
|
Додаткова угода.pdf | зміни до договору |
05 квітня 2023 22:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 січня 2023 21:42
|
1 (1).pdf | зміни до договору |
26 січня 2023 12:05
|
Електронний підпис | укладений |
09 грудня 2022 09:52
|
дог 149400 світло.pdf | укладений |
09 грудня 2022 09:52
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 січня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 26 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії |
Номер договору про закупівлю: | 23-23/2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 квітня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 12 квітня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон) |
Номер договору про закупівлю: | 23-23/2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 30 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладання договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення |
Номер договору про закупівлю: | 23-23/2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 18 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон) |
Номер договору про закупівлю: | 23-23/2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |