Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Благоустрій території Майдану Різдва у м. Галичі Галицької ТГ Івано-Франківської області
Очікувана вартість
6 446 909,00 UAH
UA-2022-11-10-014951-a 6fb4f42e21264a9f803c489cccfe2e7e
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Павлюк

+380667840132 pavliukiryna2611@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "БУДІНВЕСТ"
Код ЄДРПОУ: 44098925
Місцезнаходження: 76014, Україна , Івано-Франківська обл., м. Івано-Франківськ , вул. Бандери Степана, буд. 77
Контактна особа: Ірина Павлюк
+380667840132
pavliukiryna2611@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 листопада 2022 17:27
Звернення за роз’ясненнями: до 17 листопада 2022 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 листопада 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 листопада 2022 16:54
Очікувана вартість: 6 446 909,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 32 234,55 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Закупівля здійснюється за процедурою відкриті торги з особливостями відповідно до Постанови КМУ від 12.10.2022 року №1178

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Благоустрій території Майдану Різдва у м. Галичі Галицької ТГ Івано-Франківської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76014, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ , Степана Бандери 77
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 листопада 2022 17:27
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 листопада 2022 17:27
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 листопада 2022 17:27
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 листопада 2022 17:27
Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 листопада 2022 17:27
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 листопада 2022 17:27
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 листопада 2022 17:27
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 листопада 2022 17:27
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 листопада 2022 17:27
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 листопада 2022 17:27
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 листопада 2022 17:27
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 листопада 2022 17:27
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 листопада 2022 17:27
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 листопада 2022 17:27
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 листопада 2022 17:27
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 листопада 2022 17:27
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 листопада 2022 17:27
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 листопада 2022 17:27
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 листопада 2022 17:27
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 листопада 2022 17:27
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 листопада 2022 17:27
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 10 листопада 2022 17:27
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 листопада 2022 17:27
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 10 листопада 2022 17:27
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 листопада 2022 17:27
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 10 листопада 2022 17:27

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

10 листопада 2022 17:32
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
10 листопада 2022 17:27
Оголошення.doc
10 листопада 2022 17:27
Оголошення.doc
10 листопада 2022 17:27
Додаток №5_Відомість обсягів робіт.xlsx
10 листопада 2022 17:27
Додаток №6_Проєкт договору.doc
10 листопада 2022 17:27
Тендерна документація.doc
10 листопада 2022 17:27
Тендерна документація.doc
10 листопада 2022 17:27
Додаток №5_Відомість обсягів робіт.xlsx
10 листопада 2022 17:27
Додаток №6_Проєкт договору.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-12-28-000013 ● 129088f963b34f3f886938ff4cb7552a
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28 грудня 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 28 грудня 2022 13:24
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

28.12.2022 №85-з
Івано-Франківськ

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 28.12.2022 № 85-з

Перелік процедур закупівель для моніторингу

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 12 UA-2022-11-10-014951-a 10.11.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-01-10 15:08:01

Запит замовнику про надання пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Благоустрій території Майдану Різдва у м. Галичі Галицької ТГ Івано-Франківської області» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-11-10-014951-a) та відповідно до пунктів6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
1. Замовник у частині 1 Додатку 3 ТД для підтвердження кваліфікаційних критерій до учасників відповідно до статті 16 Закону вимагає:
- у підпункті 1.2.2 «Робітники, яких планується залучити до виконання робіт» пункту 1.2 Додатку №3 ТД «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» надати документи, підтверджуючі трудовий статус (копію трудової книжки, оригінал цивільно-правової угоди) на всіх осіб, вказаних у довідці як працівників відповідної кваліфікації.
Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ "КОД ГРУП" те, що учасником у складі своєї тендерної пропозиції надано сканкопії Договорів оренди від 10.01.2022 №22/10 Б та від 06.01.2022 №2022-01-А, де у підпункті 5.1.3 пункту 5 вказаних договорів зазначено, що орендодавець зобов’язується забезпечувати своїми силами керування вантажними автомобілями, механізмами та спецтехнікою транспортного засобу, тоді як учасником ТОВ "КОД ГРУП" у наданій довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 14.11.2022 №217 у п.1.2.2 «Робітники, яких планується залучити до виконання робіт» відсутній водій та відповідно не надано підтвердження його трудового статусу?

- у підпункті 1.1.1 «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» пункту 1.1 Додатку 3 ТД надати Довідку довільної форми, яка містить інформацію про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, які будуть використовуватися при виконанні робіт, відповідно до технічних вимог цього предмета закупівлі. Якщо обладнання, матеріально-технічної бази, які будуть використовуватися при виконанні робіт є орендоване - учасник надає сканкопії договорів оренди з оригіналів (або копій завірених належним чином); якщо обладнання, матеріально-технічна база будуть використовуватися відповідно до договорів про надання робіт, лізингу, тимчасового користування та інших учасник надає – сканкопії таких договорів з оригіналів. Строк на який укладені вищезазначені договори повинен дорівнювати всього строку виконання договору про закупівлю, а саме укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю. Сканкопії названих документів повинні містити всі сторінки і бути чіткими.
Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ "КОД ГРУП" те, що учасником у складі своєї тендерної пропозиції надано договори оренди від 05.05.2021 №ЛІМ 05/05/21, від 10.01.2022 №22/10 Б, від 01.10.2022 №01-09/22, від 27.06.2022 №3, від 25.2020 №4 та від 06.01.2022 №2022-01-А з строком дії договорів відповідно до 31.12.2021 та до 31.12.2022, тоді як строк виконання робіт – грудень 2023 року? Інших документів або інформації, що свідчить про продовження строків дії вказаних договорів у складі тендерної пропозиції учасника не надано.
- у пункті 1.3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» Додатку 3 ТД необхідно надати, зокрема: Інформаційну довідку, яка містить відомості про виконання аналогічних договорів (не менше 2-х договорів), копії аналогічних договорів, що наведені в довідці про виконання аналогічного договору з усіма додатками, крім відомостей, що становлять комерційну таємницю, копії актів виконаних робіт ( КБ-2в) та довідки (КБ-3), завірених в установленому порядку.
Учасником ТОВ "КОД ГРУП" у складі своєї тендерної пропозиції надано довідку про підтвердження досвіду виконання аналогічних робіт від 20.11.2022 №324, де зазначено договори, які укладені, зокрема: з Ліцеєм №5 Івано-Франківської міської ради від 06.03.2020 №02-20-1 на суму 258843,00 грн та з Департаментом благоустрою Івано-Франківської міської ради від 09.08.2022 №136/22 на суму 1796819,63 грн., в яких відповідно у п.1.2 та у п.21.1 зазначено, що невід’ємною частиною договорів є кошторисна документація та договірна ціна з усіма розрахунками (Додаток №1).
Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ "КОД ГРУП" те, що учасником не надано вказані додатки до вищезазначених договорів, як це вимагалось Замовником?
Також, чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ "КОД ГРУП" те, що учасником на виконання вищевказаних договорів надано акти приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) відповідно на суму 218650,00 грн та 1205206,1 грн, тоді як суми вищевказаних договорів становлять 258843,00 грн та 1796819,63 грн., тобто не в повному обсязі підтверджено виконання аналогічних договорів?
- у п. 1.4. «Наявність фінансової спроможності» необхідно надати копію звіту про рух грошових коштів за останній звітний період, з відміткою про прийняття уповноваженого органу, засвідчена учасником
Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ "КОД ГРУП" те, що учасником не надано звіту про рух грошових коштів за останній звітний період, з відміткою про прийняття уповноваженого органу, засвідчена учасником та відсутня інформація щодо ненадання вказаного документа?

2. Замовником у пункті 7 розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД зазначено, що Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, зокрема тендерна пропозиція учасника повинна включати:
- розрахунок ціни тендерної пропозиції (договірна ціна, локальний кошторис з розрахунком договірної ціни) виконаний відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва та кошторисних норм України (далі - Настанова), а також Державних будівельних норм України з урахуванням змін та доповнень, відповідно до переліку та об’ємів робіт наведених у Додатку 5 до цієї Документації – «Технічне завдання»;
До ціни тендерної пропозиції (локального кошторису, локального кошторису з розрахунком договірної ціни) мають бути надані підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до Державних стандартів та будівельних норм з урахуванням змін та доповнень:
- Розрахунок вартості матеріальних ресурсів (відомість ресурсів з підсумками відповідно до Настанови) з вказівкою постачальника матеріальних ресурсів.
- Розрахунок вартості експлуатації будівельних машин;
- Розрахунок вартості машино-години власної будівельної техніки у випадках перевищення нормативних показників вартості машин і механізмів доведених центральним органом виконавчої влади у сфері будівництва;
- Розрахунок вартості машино-години орендованої будівельної техніки, яка буде застосовуватися для виконання замовлення (за її наявності).
- Розрахунок прибутку, загально-виробничих та адміністративних витрат.
- Інформацію щодо розміру кошторисної заробітної плати, виходячи із середньомісячної заробітної плати одного працівника в режимі повної зайнятості, яку планує отримувати на об’єкті будівництва .
Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ "КОД ГРУП" те, що ним у складі своєї тендерної пропозиції не надано розрахунок вартості машино-години орендованої будівельної техніки, яка буде застосовуватися для виконання замовлення та розрахунок прибутку, загально-виробничих та адміністративних витрат?
Слід зазначити, що Замовником у п.2 розділу V. «Оцінка тендерної пропозиції» зазначено, що відсутність документів, передбачених цією тендерною документацією, розцінюється як невідповідність тендерної пропозиції умовам цієї тендерної документації.

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-01-13 14:56:35

Пояснення щодо закупівлі

На Ваші питання згідно тендерної закупівлі КП «Івано-Франківської обласної ради «БУДІНВЕСТ» надає Вам пояснення (інформацію, документи).

Надання інформації про усунення порушення замовником

На Ваш висновок згідно результату моніторингу від 16 січня 2023 року КП «Івано-Франківської обласної ради «БУДІНВЕСТ» надає Вам роз'яснення щодо встановлення порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї, встановлення порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій), встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель. Для недопущення встановлених порушень у подальшому при проведені нових тендерних процедур зобов’язуємося врахувати та змінити в Тендерній документації зазначену у висновку результату моніторингу інформацію з урахуванням норм чинного законодавства.

2023-01-23 16:23:50


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 16 січня 2023
Кінцевий строк оскарження: 31 січня 2023

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих учасником у тендерній пропозиції вимогам Закону, своєчасності їх розміщення та виконання учасником, встановлено порушення вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 листопада 2022 16:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "КОД ГРУП" 6 405 338,00
UAH з ПДВ
6 405 338,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

30 листопада 2022 11:48
Електронний підпис
30 листопада 2022 11:47
лист -розяснення П.3.Ч.1.pdf
30 листопада 2022 11:47
ДОВІДКА П.3_5_6_12.pdf
30 листопада 2022 10:24
Електронний підпис
30 листопада 2022 10:21
податкова (довідка).PDF
30 листопада 2022 10:21
п.10.ч.1 ст.17___.pdf
30 листопада 2022 10:21
п.9ст17.pdf
30 листопада 2022 10:21
п.8ч.1 ст.17 (2)____.pdf
30 листопада 2022 10:21
п.4 ст._.pdf
30 листопада 2022 10:21
лист -розяснення 2.pdf
30 листопада 2022 10:21
витяг новий.pdf
24 листопада 2022 17:10
Електронний підпис
24 листопада 2022 17:09
ДЦ.xlsx
24 листопада 2022 17:09
РЕсвід.xlsx
24 листопада 2022 17:09
Графік(буд).doc
24 листопада 2022 17:09
довідка(буд)пдф.pdf
24 листопада 2022 17:09
Графік(буд)пд.pdf
24 листопада 2022 14:18
Електронний підпис
24 листопада 2022 14:17
ДОГОВІР (АНАЛОЛОГІЧНИЙ).pdf
24 листопада 2022 14:17
КОШТОРИС.pdf
20 листопада 2022 16:50
Електронний підпис
20 листопада 2022 16:44
договірна ціна_.rar
20 листопада 2022 16:44
договірна ціна_.pdf
20 листопада 2022 16:44
кошторис.rar
20 листопада 2022 16:44
кошторис.pdf
20 листопада 2022 16:44
витяг найновіший.pdf.asice.zip
20 листопада 2022 16:44
фінансова звітність.PDF
20 листопада 2022 16:44
ст 17 (2 частини).pdf.asice.zip
20 листопада 2022 16:44
ПРОЄКТ 1.pdf.asice.zip
20 листопада 2022 16:44
ПРАЦІВНИКИ_ТАБЛИЦЯ (1).pdf.asice.zip
20 листопада 2022 16:44
ПРАВО ПІДПИСУ_УСТАНОВЧІ_.pdf
20 листопада 2022 16:44
МТБ_ДОДАТКИ.pdf
20 листопада 2022 16:44
Ліцензія_Дозвіл НОВИЙ.pdf
20 листопада 2022 16:44
довідки з банку.PDF
20 листопада 2022 16:44
ГАРАНТІЙНІ ЛИСТИ.pdf.asice (1).zip
20 листопада 2022 16:44
Аналогічні договори.pdf
20 листопада 2022 16:44
3.ПДВ.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОД ГРУП"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "КОД ГРУП"
#40018008
Переможець 6 405 338,00
UAH з ПДВ
25 листопада 2022 16:23
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 листопада 2022 17:38

Вимога про усунення невідповідностей

Просимо надати інформацію та документи, які передбачені в тендерній документації та лист роз’яснення до них. Під невідповідністю в інформації та/або в документах, які надаються Учасником процедури закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призведе до змін предмета закупівлі. В складі тендерної пропозиції відсутня часткова інформація та документи, подання яких передбачається Тендерною документацією.

Документи

25 листопада 2022 16:23
Електронний підпис
25 листопада 2022 16:21
Протокольне рішення.pdf
20 листопада 2022 16:58
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 листопада 2022 16:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КОД ГРУП"
#40018008
6 405 338,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 листопада 2022 16:23
Електронний підпис
25 листопада 2022 16:21
Протокольне рішення.pdf
20 листопада 2022 16:58
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
03 червня 2024 11:32
Додаток №2.PDF зміни до договору
03 червня 2024 11:29
Додаток №5.PDF зміни до договору
03 червня 2024 11:29
Додаткова угода №8.PDF зміни до договору
03 червня 2024 11:29
Додаток №6.PDF зміни до договору
03 червня 2024 11:29
Додаток №3.PDF зміни до договору
03 червня 2024 11:29
Додаток №4.PDF зміни до договору
03 червня 2024 11:29
Додаток №1.PDF зміни до договору
03 червня 2024 11:29
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2023 13:36
Додаткова угода №7.PDF зміни до договору
29 грудня 2023 13:33
Додаток №1.PDF зміни до договору
29 грудня 2023 13:33
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2023 14:57
Додаткова угода №6.PDF зміни до договору
27 грудня 2023 14:53
Додаток №1.PDF зміни до договору
27 грудня 2023 14:53
Додаток №2.PDF зміни до договору
27 грудня 2023 14:53
Додаток №3.PDF зміни до договору
27 грудня 2023 14:53
Додаток №4.PDF зміни до договору
27 грудня 2023 14:53
Електронний підпис зміни до договору
13 липня 2023 16:45
Додаткова угода №5.PDF зміни до договору
13 липня 2023 16:43
Додаток №1.PDF зміни до договору
13 липня 2023 16:43
Додаток №2.PDF зміни до договору
13 липня 2023 16:43
Додаток №3.PDF зміни до договору
13 липня 2023 16:43
Додаток №4.PDF зміни до договору
13 липня 2023 16:43
Додаток №5.PDF зміни до договору
13 липня 2023 16:43
Додаток №6.PDF зміни до договору
13 липня 2023 16:43
Електронний підпис зміни до договору
17 травня 2023 15:11
Додаток №4.PDF зміни до договору
17 травня 2023 15:09
Додаток №1.PDF зміни до договору
17 травня 2023 15:09
Додаток №3.PDF зміни до договору
17 травня 2023 15:09
Додаткова угода №4.PDF зміни до договору
17 травня 2023 15:09
Додаток №2.PDF зміни до договору
17 травня 2023 15:09
Додаток №5.PDF зміни до договору
17 травня 2023 15:09
Електронний підпис зміни до договору
12 травня 2023 15:43
Додаткова угода №3.PDF зміни до договору
12 травня 2023 14:45
Додаток №1.PDF зміни до договору
12 травня 2023 14:45
Додаток №2.PDF зміни до договору
12 травня 2023 14:45
Додаток №3.PDF зміни до договору
12 травня 2023 14:45
Додаток №4.PDF зміни до договору
12 травня 2023 14:45
Додаток №5.PDF зміни до договору
12 травня 2023 14:45
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2022 12:55
Додаткова угода №2.PDF зміни до договору
30 грудня 2022 12:54
Електронний підпис зміни до договору
15 грудня 2022 14:41
Додаткова угода №1.PDF зміни до договору
15 грудня 2022 14:38
Електронний підпис укладений
09 грудня 2022 22:16
Додаток №4.PDF укладений
09 грудня 2022 22:15
Додаток №3.PDF укладений
09 грудня 2022 22:15
Додаток №2.PDF укладений
09 грудня 2022 22:15
Додаток №1.PDF укладений
09 грудня 2022 22:15
Договір.PDF укладений
09 грудня 2022 22:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 81ВР-2022
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 81ВР-2022
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 травня 2023
Дата публікації змін до договору:
12 травня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 81ВР-2022
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 травня 2023
Дата публікації змін до договору:
17 травня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 81ВР-2022
Договір:
Номер додаткової угоди: №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 липня 2023
Дата публікації змін до договору:
13 липня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 81ВР-2022
Договір:
Номер додаткової угоди: №5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Даний договір набирає юридичної сили з моменту його підписання Сторонами та діє до 31.12.2023 року, а в частині розрахунків - до повного виконання Сторонами своїх зобов'язань.
Номер договору про закупівлю: 81ВР-2022
Договір:
Номер додаткової угоди: №6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю (лист Івано-Франківського обласного центру з гідрометеорології (Івано-Франківський ЦГМ) від 29.12.2023 року № 488/997.04-18).
Номер договору про закупівлю: 81ВР-2022
Договір:
Номер додаткової угоди: №7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 червня 2024
Дата публікації змін до договору:
03 червня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Номер договору про закупівлю: 81ВР-2022
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML