Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Відеокамери для системи відеонагляду; код ДК 021:2015 – 35120000-1 - “Системи та пристрої нагляду та охорони”
Очікувана вартість
1 050 000,00 UAH
UA-2022-11-10-013992-a ● 1de440814705424084cd5817b404e622
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державне підприємство "Поліграфічний комбінат "Україна" по виготовленню цінних паперів" |
Код ЄДРПОУ: | 16286441 |
Вебсайт: | http://www.pk-ukraina.gov.ua/ru/ |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Дегтярівська, 38-44 |
Контактна особа: |
Георгій Нижник +380444810487 h.nyzhnyk@pk-ukraina.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 листопада 2022 16:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 листопада 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 листопада 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 листопада 2022 10:00 |
Початок аукціону: | 21 листопада 2022 12:26 |
Початок аукціону: | 21 листопада 2022 12:26 |
Очікувана вартість: | 1 050 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35120000-1: Системи та пристрої нагляду та охорони
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 штуки
Відеокамери для системи відеонагляду
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04119, Україна, Київська область, Київ, вул. Дегтярівська, 38-44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 35125300-2 — Камери відеоспостереження для охоронних систем
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | 50% загальної вартості Товару сплачується Покупцем впродовж 3 (трьох) робочих днів з дати підписання сторонами цього Договору | Аванс | 3 | Робочі | 50 |
Поставка товару | остаточна оплата вартості поставленого Товару здійснюється Покупцем впродовж 5 (п’яти) робочих днів після підписання Сторонами акту приймання-передачі товару Покупцю | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 50 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 листопада 2022 16:34 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 листопада 2022 16:32 |
Оголошення.pdf | |
10 листопада 2022 16:32 |
Додаток 2 до тендерної документації.docx | |
10 листопада 2022 16:32 |
Додаток 1 до тендерної документації.docx | |
10 листопада 2022 16:32 |
Тендерна документація Відеокамери для системи відеонагляду (10.11.2022).docx | |
10 листопада 2022 16:32 |
Додаток 3 до тендерної документації.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
неправомірна вимога
Дата подання: 14 листопада 2022 11:46
Дата відповіді: 14 листопада 2022 16:05
Доброго дня, згідно якого нормативно правового акту встановлена дана вимога "Вказані в довідці працівники повинні мати сертифікати або кваліфікаційні свідоцтва тощо, що засвідчить їхню кваліфікацію необхідну для перевірки відеокамер, їх підключення, налаштування."???
які саме сертифікати або свідоцтва Ви вимагаєте?
хто проводить дане навчання??
дана вимога є неправомірною та дискримінаційною!
вимагаємо не дискримінувати учасників та видалити дану вимогу. так як кваліфікацію працівників можна підтвердити якісно виконаним аналогічним досвідом!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний потенційний учасник, система відеонагляду Поліграфкомбінату «Україна» працює під управлінням програмного забезпечення Avigilon Control Сenter (ACC®) – це система управління та моніторингу подій в реальному часі та збереження/управління архівом зображень. Система відеонагляду інтегрована з програмним забезпеченням системи контролю доступу Avigilon Access Control Manager (ACM®), що дозволяє створювати єдине, ефективне рішення для активного моніторингу та захисту об'єктів Поліграфкомбінату «Україна» (згідно з Додатком 2 до тендерної документації). Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для поставки товару (зокрема кваліфікованих менеджерів (або інших спеціалістів чи фахівців) для перевірки відеокамер, їх підключення, налаштування) гарантує Замовнику, що запропоноване обладнання (відеокамери) буде повністю сумісним з діючою системою відеонагляду замовника, а також буде виконано повний передпродажний комплекс та контроль налаштувань запропонованого обладнання для його інтеграції в існуючу систему відеонагляду замовника (перевірка на відповідність технічним параметрам, які заявлені виробником, активація ліцензій для інтеграції в існуючу систему відеонагляду, тощо) із гарантією працездатності.
Сертифікати або кваліфікаційні свідоцтва повинні стосуватись налаштувань та/або налагодження та/або інтеграції, тощо, обладнання (відеокамер) виробника запропонованого обладнання.
Відповідно до частини другої статті 16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема, наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Таким чином, у разі якщо замовником в тендерній документації встановлюється вимога щодо наявності документально підтвердженої інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям, то учасникам процедури закупівлі необхідно надавати тендерні пропозиції відповідно до вимог тендерної документації.
Принагідно повідомляємо, що в пункті 2.3 Розділу 1 «Загальні положення» тендерної документації оприлюднені номери телефонів посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками.
Сертифікати або кваліфікаційні свідоцтва повинні стосуватись налаштувань та/або налагодження та/або інтеграції, тощо, обладнання (відеокамер) виробника запропонованого обладнання.
Відповідно до частини другої статті 16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема, наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Таким чином, у разі якщо замовником в тендерній документації встановлюється вимога щодо наявності документально підтвердженої інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям, то учасникам процедури закупівлі необхідно надавати тендерні пропозиції відповідно до вимог тендерної документації.
Принагідно повідомляємо, що в пункті 2.3 Розділу 1 «Загальні положення» тендерної документації оприлюднені номери телефонів посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками.
уточнення
Дата подання: 14 листопада 2022 11:47
Дата відповіді: 14 листопада 2022 16:06
В Додатку 2 встанвовлена вимога "Виробник гарантує первинному покупцеві, що придбаний продукт за нормальних умов використання не матиме дефектів у матеріалі та виготовленні протягом 5 років із дати відвантаження такого продукту.", просимо пояснити що замовник має на увазі? це якесь підтвердження має бути?
Відповідь: Шановний потенційний учасник, виробник гарантує первинному покупцю, що придбаний продукт за нормальних умов використання не матиме дефектів у матеріалі та виготовленні протягом 5 років із дати відвантаження такого продукту (https://www.avigilon.com/support/warranty/avigilon).
Пунктом 5.3. Додатку 3 до тендерної документації (ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ) встановлено: «5.3. Під час поставки Товару Постачальник разом з Товаром передає Покупцю таку документацію на Товар: - видаткову накладну на кількість поставленого Товару; - рахунок-фактура на Товар; - гарантійний талон на Товар;».
Пунктом 5.5. Додатку 3 до тендерної документації (ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ) встановлено: «5.5. Датою поставки Товару вважається дата отримання Товару уповноваженою особою Покупця в Місці поставки та оформлення і підписання уповноваженими представниками Сторін у встановленому законодавством України порядку акту приймання-передачі товару на поставлений Товар.».
Пунктом 5.8. Додатку 3 до тендерної документації (ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ) встановлено: «5.8. Гарантійний строк на Товар становить 60 (шістдесят) місяців (далі – гарантійний строк) з дати підписання Сторонами акту приймання-передачі товару. В разі виходу з ладу Товару, втрати Товаром якісних характеристик впродовж гарантійного строку, Постачальник зобов‘язується здійснити заміну Товару, що втратив якісні характеристики, передбачені цим Договором, впродовж 10 (десяти) робочих днів від дня отримання письмової претензії щодо якості Товару від Покупця або на вибір Покупця повернути йому сплачені за цей Товар грошові кошти у строк, визначений Покупцем.».
Таким чином, підтвердженням виконання гарантійних вимог є отримання замовником від учасника-переможця (на стадії виконання договору) гарантійного талону на Товар з урахуванням підпунктів 5.3, 5.5 та 5.8 проекту договору про закупівлю.
Принагідно повідомляємо, що в пункті 2.3 Розділу 1 «Загальні положення» тендерної документації оприлюднені номери телефонів посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками.
Пунктом 5.3. Додатку 3 до тендерної документації (ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ) встановлено: «5.3. Під час поставки Товару Постачальник разом з Товаром передає Покупцю таку документацію на Товар: - видаткову накладну на кількість поставленого Товару; - рахунок-фактура на Товар; - гарантійний талон на Товар;».
Пунктом 5.5. Додатку 3 до тендерної документації (ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ) встановлено: «5.5. Датою поставки Товару вважається дата отримання Товару уповноваженою особою Покупця в Місці поставки та оформлення і підписання уповноваженими представниками Сторін у встановленому законодавством України порядку акту приймання-передачі товару на поставлений Товар.».
Пунктом 5.8. Додатку 3 до тендерної документації (ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ) встановлено: «5.8. Гарантійний строк на Товар становить 60 (шістдесят) місяців (далі – гарантійний строк) з дати підписання Сторонами акту приймання-передачі товару. В разі виходу з ладу Товару, втрати Товаром якісних характеристик впродовж гарантійного строку, Постачальник зобов‘язується здійснити заміну Товару, що втратив якісні характеристики, передбачені цим Договором, впродовж 10 (десяти) робочих днів від дня отримання письмової претензії щодо якості Товару від Покупця або на вибір Покупця повернути йому сплачені за цей Товар грошові кошти у строк, визначений Покупцем.».
Таким чином, підтвердженням виконання гарантійних вимог є отримання замовником від учасника-переможця (на стадії виконання договору) гарантійного талону на Товар з урахуванням підпунктів 5.3, 5.5 та 5.8 проекту договору про закупівлю.
Принагідно повідомляємо, що в пункті 2.3 Розділу 1 «Загальні положення» тендерної документації оприлюднені номери телефонів посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 листопада 2022 12:49
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДЖИ АЙ ТІ" |
1 046 000,00
UAH з ПДВ
|
1 025 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "УКРБУДПРОЕКТ ПЛЮС" |
1 050 000,00
UAH з ПДВ
|
1 029 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДЖИ АЙ ТІ" #42456750 |
Рішення скасоване |
1 025 000,00
UAH з ПДВ
|
29 листопада 2022 13:42
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 листопада 2022 14:57
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДЖИ АЙ ТІ" #42456750 |
Відхилено |
1 025 000,00
UAH з ПДВ
|
29 листопада 2022 13:54
|
|
ТОВ "УКРБУДПРОЕКТ ПЛЮС" #39251103 |
Переможець |
1 029 000,00
UAH з ПДВ
|
02 грудня 2022 11:53
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 грудня 2022 10:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2022 10:13
|
Електронний підпис | укладений |
09 грудня 2022 12:00
|
Договір 304 від 09.12.2022.pdf | укладений |
09 грудня 2022 11:58
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Відеокамери для системи відеонагляду | 8 | штуки |
128 625,00
UAH з ПДВ
|