Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ "ДАРНИЦЬКИЙ ВАГОНОРЕМОНТНИЙ ЗАВОД" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081263 |
Місцезнаходження: | 02092, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ АЛМАТИНСЬКА, будинок 74 |
Контактна особа: |
Віталій 0442078508 dwrz945@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 листопада 2022 16:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 листопада 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 листопада 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 листопада 2022 17:00 |
Початок аукціону: | 21 листопада 2022 15:31 |
Початок аукціону: | 21 листопада 2022 15:31 |
Очікувана вартість: | 2 802 810,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 14 014,05 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Банківська гарантія відповідно до вимог тендерної документації |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 84084.3 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Банківська гарантія відповідно до вимог тендерної документації |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:98390000-3: Інші послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Для Виконавця, який має статус платника ПДВ: ЗАМОВНИК здійснює оплату Виконавцю на 10 (десятий) банківський день з дати реєстрації податкової накладної, оформленої та зареєстрованої у відповідності до вимог чинного законодавства України. Для Виконавця, який не має статус платника ПДВ: ЗАМОВНИК здійснює оплату Виконавцю на 10 (десятий) банківський день з дня отримання виставленого рахунку на оплату Виконавцем та підписаних Сторонами Актів здачі-приймання наданих послуг. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 листопада 2022 16:01 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
10 листопада 2022 16:01 |
ТД_Послуги з передислокування та демонтажу обладнання з аварійних будівель.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-12-06-000028 ● 8d86aa18c8b84746ad10f700d139d9c4
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 грудня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 грудня 2022 14:12 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
06.12.2022 № 303
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 06.12.2022 № 303
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
9 UA-2022-11-10-013053-a 10.11.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-12-07 12:18:30
Запит про надання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якої є послуги з передислокування та демонтажу обладнання з аварійних будівель, замовником якої є Філія «Дарницький вагоноремонтний завод» Акціонерного товариства «Українська залізниця» (далі – Замовник), (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-11-10-013053-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба у отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
2. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-12-09 10:32:04
Відповідь на запит Держаудитслужби України
Щодо питання: Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
За результатами Звітів за результатами обстеження конструкцій будівель промислового підприємства «Дарницький вагоноремонтний завод» Акціонерного товариства «Українська залізниця», конструкції яких отримали пошкодження внаслідок вибухів для визначення їх технічного стану і розробки рекомендацій для здійснення першочергових протиаварійних заходів ДП «Державний науково-дослідний інститут будівельних конструкцій» (копії додаються) визначено першочергові дії для виконання робіт з демонтажу аварійних конструкцій і обладнання за адресою місто Київ, вулиця Алматинська 74.
За результатами дослідження ДП «НДІБК» з урахування наявних руйнувань та пошкоджень конструкцій технічний стан будівель кваліфіковано як «аварійний», визначено обсяги, порядок та перелік підготовчих дій щодо виконання робіт по демонтажу аварійних конструкцій і обладнання в найкоротший термін, так як технічний стан конструкцій нестабільний, має тенденцію до втрати стійкості окремих елементів, що зробить демонтаж вцілілого обладнання з часом неможливим.
Стаття 131 Кодексу законів про працю України регламентує, що працівники зобов'язані бережливо ставитися до майна підприємства, установи, організації і вживати заходів до запобігання шкоді. Разом з тим, відповідно до Положення про філію «Дарницький вагоноремонтний завод» Акціонерного товариства «Українська залізниця», затверджене протоколом засідання правління АТ «Укрзалізниця» (№ Ц-56/143 Ком.т. від 21.12.2021 р.) Директор виконавчий Філії зобов’язаний: забезпечувати збереження, утримання у справному стані та відновлення майна, яким наділена Філія, використовувати його виключно в цілях, передбачених цим Положенням та внутрішніми документами Товариства (п. 5.8.9. Положення). Крім того, відповідальність перед Товариством за втрату, знищення чи пошкодження майна, що закріплене за Філією, несе директор виконавчий Філії (п. 6.2. Положення). Таким чином, враховуючи необхідність вжиття заходів щодо запобігання шкоді майна підприємства, забезпечення збереження у справному стані майна здійснюються заходи, що направлені на збереження обладнання підприємства.
Відповідно до переліку виконання робіт по передислокуванню та демонтажу обладнання з аварійних будівель, а саме демонтаж технологічного обладнання, демонтаж аварійних частин будівлі повинні бути дотримані мінімальні вимоги охорони праці. Беручи до уваги, що роботи класифікуються відповідно до ПОСТАНОВИ КМУ від 26 жовтня 2011 р. № 1107 Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, як роботи підвищеної небезпеки до учасника було висунуто вимогу щодо наявності дозвільних документів.
Так, відповідно до висновків ДП «НДІБК» філією «ДВРЗ» АТ «Укрзалізниця» розроблено технічний регламент на виконання послуг з передислокування та демонтажу обладнання з аварійних будівель промислового підприємства «Дарницький вагоноремонтний завод» Акціонерного товариства «Українська залізниця» (копія додається) та сформовано Заявку на проведення публічних закупівель матеріалів/робіт/послуг по процедурі «Відкриті торги з особливостями» на закупівлю код ДК 021:2015: 98390000-3 Інші послуги - Послуги з передислокування та демонтажу обладнання з аварійних будівель.
Обсяги на закупівлю послуг з передислокування та демонтажу обладнання з аварійних будівель погоджені Департаментом вагонного господарства АТ «Укрзалізниця» від 07.10.2022 року №ЦВ-11/1605 (копія додається).
Проект договору на закупівлю послуг з передислокування та демонтажу обладнання з аварійних будівель погоджено Апаратом директора з економічної та інформаційної безпеки АТ «Укрзалізниця» від 18.10.2022 року №ЦЦБ-12/3266 (копія надається).
Джерело фінансування закупівлі: Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) відповідно до плану закупівель, опублікованого на сайті Prozorro https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2022-11-10-003476-b
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі здійсню з урахуванням положень Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Уповноваженого органу від 18.02.2020 № 275; Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII; Постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 зі змінами, Наказу АТ «Укрзалізниця» № 107 від 26.02.2016 року Про організацію закупівель і дотримання планової та фінансової дисципліни(копія надається).
Під час формування очікуваної вартості закупівлі було використано наступні методи визначення очікуваної вартості (визначених з урахуванням положень Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Уповноваженого органу від 18.02.2020 № 275):
1. Розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг методом порівняння ринкових цін. Шляхом направлення не менше 3-х письмових запитів цінових пропозицій (електронною поштою) виробникам, офіційним представникам та дилерам, постачальникам конкретного товару, надавачам послуг. В результаті було отримано комерційні пропозиції від постачальників конкретного товару (копії надаються).
2. Розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг на підставі закупівельних цін попередніх закупівель. Шляхом розрахунку очікуваної вартості ціни попередніх власних закупівель замовника (укладених договорів) аналогічних/ідентичних товарів/послуг.
За результатами проведеного моніторингу ринку було сформовано Техніко-економічне обґрунтування закупівлі, відповідно до пп. 5.4. та 5.5. Наказу АТ «Укрзалізниця» № 107 від 26.02.2016 року Про організацію закупівель і дотримання планової та фінансової дисципліни (копія ТЕО надається).
Очікувану ціну закупівлі визначено з урахуванням закупівельних цін попередніх закупівель та затверджено Реєстраційну картку моніторингу ДВРЗ/1724-7 від 13.10.2022 р. Департаментом МТЗ АТ «Укрзалізниця»(копія погодження надається).
Щодо питання: чи забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі відповідно до пункту 4? постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)?
Щодо надання посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі повідомляємо наступне. Відповідно до пункту 38 частини першої статті 2 Бюджетного кодексу України одержувач бюджетних коштів - суб'єкт господарювання, громадська чи інша організація, яка не має статусу бюджетної установи, уповноважена розпорядником бюджетних коштів на здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою, та отримує на їх виконання кошти бюджету. Так, у відповідності до вимог Бюджетного кодексу України Замовник являється саме одержувачем бюджетних коштів. А відтак, враховуючи вимоги пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» Замовник не відноситься до суб’єктів, які зобов’язані обов’язково оприлюднювати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розмір бюджетного призначення, очікувану вартість предмета закупівлі.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання опублікованого висновку ДАСУ згідно моніторингу процедури закупівлі UA-M-2022-12-06-000028 від 06.12.2022, щодо процедури відкритих торгів з особливостями, опублікованої на електронному майданчику Prozorro UA-2022-11-10-013053-a код ДК 021:2015: 98390000-3 Інші послуги - Послуги з передислокування та демонтажу обладнання з аварійних будівель, філія "ДВРЗ" АТ "Укрзалізниця" надає підитвердження інформації/документів щодо здійснення заходів щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором (копія листа та додаткової угоди додаються).
2023-01-02 17:54:33
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 грудня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 січня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (встановлено порушення пункту 40 Особливостей, а також порушення частини 11 статті 29 Закону № 922-VIII.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • відсутній механізм
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (встановлено порушення пункту 40 Особливостей, а також порушення частини 11 статті 29 Закону № 922-VIII.) • відсутній механізм
-
2023-01-03 11:54:44
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 листопада 2022 15:54
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ПБК РЕМПРОЕКТ" |
2 798 000,00
UAH з ПДВ
|
2 778 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРАВТОБУД" |
2 780 000,00
UAH з ПДВ
|
2 780 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ПБК РЕМПРОЕКТ" #40662868 |
Переможець |
2 778 000,00
UAH з ПДВ
|
30 листопада 2022 16:02
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 листопада 2022 11:05
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2023 17:49
|
Лист_Проект_802.pdf | укладений |
02 січня 2023 17:49
|
Дод угода_1_45-2022-ЮВ.pdf | укладений |
02 січня 2023 17:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 січня 2023 17:47
|
Дод угода_1_45-2022-ЮВ.pdf | зміни до договору |
02 січня 2023 17:46
|
Дод угода_1_45-2022-ЮВ.pdf | зміни до договору |
02 січня 2023 16:56
|
Електронний підпис | укладений |
22 грудня 2022 10:56
|
138-УВВ UA-2022-11-10-013053-a рішення продовження строку укладання договору.docx | укладений |
22 грудня 2022 10:55
|
45-2022-ЮВ.pdf | укладений |
22 грудня 2022 10:55
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 02 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Замовник і Виконавець на підставі ст. 651 ЦК України та п. 12.1 Договору від 20.12.2022 № 45/2022-ЮВ (далі-Договір) домовились розірвати Договір за згодою сторін. 2. Замовник здійснює оплату згідно пп. 3.2, 3.3, 3.4 Договору за фактично надані послуги: 2.1. Пункт 3.1. Договору змінити та викласти у такій редакції: Ціна Договору становить 1 475 000,08 грн. (один мільйон чотириста сімдесят п’ять тисяч грн. 08 коп.) з ПДВ 20 %. 3. Додаток 1 до Договору «Специфікація №1», викласти у новій редакції, що додається (Додаток 1) до цієї Додаткової угоди. 4. Додаткова угода укладена українською мовою, у двох примірниках, кожний з яких має однакову юридичну силу, по одному для кожної Сторони. 5. Додаткова угода вважається укладеною з дати її підписання уповноваженими представниками Сторін та скріплення їх підписів відбитками печаток Сторін, та є невід’ємною частиною Договору № 45/2022-ЮВ від 20.12.2022. 6. Підписанням даної Угоди сторони підтверджують, що не мають одна до одної претензій щодо виконання умов Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 45/2022-ЮВ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 20 грудня 2022 — 31 грудня 2022 |
Сума оплати за договором: |
1 475 000,08
UAH (в тому числі ПДВ 245 833,35 UAH)
|
Причини розірвання договору: | 1. Замовник і Виконавець на підставі ст. 651 ЦК України та п. 12.1 Договору від 20.12.2022 № 45/2022-ЮВ (далі-Договір) домовились розірвати Договір за згодою сторін. 2. Замовник здійснює оплату згідно пп. 3.2, 3.3, 3.4 Договору за фактично надані послуги: 2.1. Пункт 3.1. Договору змінити та викласти у такій редакції: Ціна Договору становить 1 475 000,08 грн. (один мільйон чотириста сімдесят п’ять тисяч грн. 08 коп.) з ПДВ 20 %. 3. Додаток 1 до Договору «Специфікація №1», викласти у новій редакції, що додається (Додаток 1) до цієї Додаткової угоди. 4. Додаткова угода укладена українською мовою, у двох примірниках, кожний з яких має однакову юридичну силу, по одному для кожної Сторони. 5. Додаткова угода вважається укладеною з дати її підписання уповноваженими представниками Сторін та скріплення їх підписів відбитками печаток Сторін, та є невід’ємною частиною Договору № 45/2022-ЮВ від 20.12.2022. 6. Підписанням даної Угоди сторони підтверджують, що не мають одна до одної претензій щодо виконання умов Договору. |