Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Контейнери для збору твердих побутових відходів
Очікувана вартість
1 525 500,00 UAH
UA-2022-11-10-011277-a ● 0fc7ffb9257b4372b252a39dffcd4857
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ АВТОТРАНСПОРТНЕ ПІДПРИЄМСТВО 1728 |
Код ЄДРПОУ: | 03361833 |
Місцезнаходження: | 33018 , Україна , Рівненська обл., Рівне, 33018, Рівненська обл., місто Рівне, ВУЛИЦЯ КУРЧАТОВА, будинок 22 |
Контактна особа: |
Рабченюк Дмитро Валентинович 380976552508 DIMARABCHENIUK@GMAIL.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 листопада 2022 15:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 листопада 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 листопада 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 листопада 2022 22:00 |
Очікувана вартість: | 1 525 500,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44610000-9: Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску
Тендерна документація
10 листопада 2022 15:13 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
10 листопада 2022 15:13 |
оголошення контейнери з особливостями.DOC |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Лот 2 – пластикові контейнери 1100 л, вимога - Вага не більше 46 кг - обгрунтування та еквівалент
Дата подання: 11 листопада 2022 09:46
Дата відповіді: 15 листопада 2022 09:25
Просимо Замоника обгрунтувати вимогу та документально підтвердити цю вимогу, щодо Лоту 2 – пластикові контейнери 1100 л, Вага не більше 46 кг, вказати що буде еквівалентом вага не більше 46 кг на підставі пункту 4 статті 23 Закону України " Про публічні закупівлі ".
Відповідь: Вимога щодо ваги не більше 46 кг обумовлюється тим, що чим менша вага контейнера тим
менші затрати на обслуговування контейнера. А отже в подальшому це призведе до економії
коштів та фізичної сили на обслуговування контейнерів. В даній вимозі немає посилання на
конкретні технічні показники, вага має бути не більше даного значення, пропозиція в якій вага
контейнера не попадає в даний діапазон може бути відхилена. Якщо учасник хоче
запропонувати якийсь еквівалент, то має довести, що такі контейнери мають такі ж затрати
коштів і фізичної сили на обслуговування.
пункту 4 статті 23 Закону України " Про публічні закупівлі ".
"Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
Повідомляємо Вас, що вимога з вагою не більше 46 кг - повністю відповідає п.4 ст. 23 Закону, оскільки нема вимоги "на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва".
менші затрати на обслуговування контейнера. А отже в подальшому це призведе до економії
коштів та фізичної сили на обслуговування контейнерів. В даній вимозі немає посилання на
конкретні технічні показники, вага має бути не більше даного значення, пропозиція в якій вага
контейнера не попадає в даний діапазон може бути відхилена. Якщо учасник хоче
запропонувати якийсь еквівалент, то має довести, що такі контейнери мають такі ж затрати
коштів і фізичної сили на обслуговування.
пункту 4 статті 23 Закону України " Про публічні закупівлі ".
"Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
Повідомляємо Вас, що вимога з вагою не більше 46 кг - повністю відповідає п.4 ст. 23 Закону, оскільки нема вимоги "на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва".
Лот 2 – пластикові контейнери 1100 л, вимога - Ручки контейнера: 4 шт., суцільнолиті з корпусом-- обгрунтування та еквівалент
Дата подання: 11 листопада 2022 09:48
Дата відповіді: 15 листопада 2022 09:31
Просимо Замоника обгрунтувати вимогу та документально підтвердити цю вимогу, щодо Лоту 2 – пластикові контейнери 1100 л, вимогу - Ручки контейнера: 4 шт., суцільнолиті з корпусом, вказати що буде еквівалентом вимоги - Ручки контейнера: 4 шт., суцільнолиті з корпусом на підставі пункту 4 статті 23 Закону України " Про публічні закупівлі ".
Відповідь: Чотири ручки необхідні на контейнері для зручності обслуговування його. Також виходячи з
власного досвіду експлуатації контейнерів та вивчених попередніх закупівель, хочемо сказати,
що ручки які не суцільно литі з корпусом або ж знімні, з часом мають властивість губитись. Це
призводить до додаткових затрат на покупку ручок, та як наслідок чим менше ручок тим важче
обслуговувати (вантажникам доставляти контейнер до механізму забору контейнера сміттєвоза) контейнери. Контейнери в яких ручки суцільно литі не мають таких проблем.
власного досвіду експлуатації контейнерів та вивчених попередніх закупівель, хочемо сказати,
що ручки які не суцільно литі з корпусом або ж знімні, з часом мають властивість губитись. Це
призводить до додаткових затрат на покупку ручок, та як наслідок чим менше ручок тим важче
обслуговувати (вантажникам доставляти контейнер до механізму забору контейнера сміттєвоза) контейнери. Контейнери в яких ручки суцільно литі не мають таких проблем.
Лот 2 – пластикові контейнери 1100 л, вимога -Ребра жорсткості стінок: на кожній стінці по 2 шт. – документальне обгрунтування та що буде еквівалентм вимоги
Дата подання: 11 листопада 2022 09:51
Дата відповіді: 15 листопада 2022 09:33
Просимо Замоника обгрунтувати вимогу та документально підтвердити цю вимогу, щодо Лоту 2 – пластикові контейнери 1100 л, вимога- Ребра жорсткості стінок: на кожній стінці по 2 шт., вказати що буде еквівалентом вимоги - Ребра жорсткості стінок: на кожній стінці по 2 шт. на підставі пункту 4 статті 23 Закону України " Про публічні закупівлі ".
Відповідь: Ребра жорсткості зазвичай в усіх конструкціях необхідні для зміцнення. В даному випадку
також, ребра жорсткості необідні для того щоб збільшити жорсткість та стійкість стінок
контейнера, що в свою чергу призводить до збільшення термінів експлуатації контейнера.
також, ребра жорсткості необідні для того щоб збільшити жорсткість та стійкість стінок
контейнера, що в свою чергу призводить до збільшення термінів експлуатації контейнера.
Гірший товар - більша вага ???
Дата подання: 11 листопада 2022 10:00
Дата відповіді: 15 листопада 2022 09:39
Просимо Замовника обгрунтувати визначення, що Гірший товар - більша вага, оскільки стандарт EN 840-2 який вимагає Замовник, не містить вимоги щодо ваги контейнера 1100л, насправді контейнер 1100л з вагою в 48 кг і з вагою 50 кг має сертифікат EN 840-2 та сертифікат якості RAL GZ 951/1 і нічим не гірший за контейнер з вагою в 46 кг.
Відповідь: Контейнери з меншою вагою мають менші затрати на обслуговування контейнера. А отже в
подальшому це призведе до економії коштів та фізичної сили на обслуговування контейнерів.
Якщо порахувати що 150 шт контейнерів будуть протягом року обслуговувати один раз на два
дні, то при вазі контейнера 48 кг буде піднято захватом сміттєвозу за рік на 55 тон вантажу за рік
більше ніж при вазі контейнеру 46 кг, при вазі контейнера 50 кг буде на 110 тон вантажу за рік більше ваги піднято ніж при
вазі контейнера 46 кг.
Це все призводить до більших затрат палива та зменшується
термін експлуатації гідравлічного обладнання сміттєвоза. Також в прорахунках не врахували
фізичні затрати операторів сміттєвоза. Зменшення фізичних затрат на обслуговування взагалі
призводить до того, що оператори за зміну зможуть обслуговувати більше контейнерів. Отже
контейнери з меншою вагою дуже економічні в плані обслуговування.
подальшому це призведе до економії коштів та фізичної сили на обслуговування контейнерів.
Якщо порахувати що 150 шт контейнерів будуть протягом року обслуговувати один раз на два
дні, то при вазі контейнера 48 кг буде піднято захватом сміттєвозу за рік на 55 тон вантажу за рік
більше ніж при вазі контейнеру 46 кг, при вазі контейнера 50 кг буде на 110 тон вантажу за рік більше ваги піднято ніж при
вазі контейнера 46 кг.
Це все призводить до більших затрат палива та зменшується
термін експлуатації гідравлічного обладнання сміттєвоза. Також в прорахунках не врахували
фізичні затрати операторів сміттєвоза. Зменшення фізичних затрат на обслуговування взагалі
призводить до того, що оператори за зміну зможуть обслуговувати більше контейнерів. Отже
контейнери з меншою вагою дуже економічні в плані обслуговування.
Лот 2 – пластикові контейнери 1100 л – обмеження яких нема в стандарті EN 840-2 згідно якого виготовляється предмет закупівлі
Дата подання: 11 листопада 2022 10:06
Дата відповіді: 15 листопада 2022 09:41
Просимо Замовника пояснити, обмеження Вага не більше 46 кг. Ручки контейнера: 4 шт., суцільнолиті з корпусом. Ребра жорсткості стінок: на кожній стінці по 2 шт. яких нема в стандарті EN 840-2 згідно якого виготовляється предмет закупівлі .
Відповідь: Контейнери з меншою вагою мають менші затрати на обслуговування контейнера. А отже в подальшому це призведе до економії коштів та фізичної сили на обслуговування контейнерів. Якщо порахувати що 150 шт контейнерів будуть протягом року обслуговувати один раз на два дні, то при вазі контейнера 48 кг буде піднято захватом сміттєвозу за рік на 55 тон вантажу за рік більше ніж при вазі контейнеру 46 кг, при вазі контейнера 50 кг буде на 110 тон вантажу за рік більше ваги піднято ніж при вазі контейнера 46 кг. Це все призводить до більших затрат палива та зменшується термін експлуатації гідравлічного обладнання сміттєвоза. Також в прорахунках не врахували фізичні затрати операторів сміттєвоза. Зменшення фізичних затрат на обслуговування взагалі призводить до того, що оператори за зміну зможуть обслуговувати більше контейнерів. Отже контейнери з меншою вагою дуже економічні в плані обслуговування.
Чотири ручки необхідні на контейнері для зручності обслуговування його. Також виходячи з власного досвіду експлуатації контейнерів та вивчених попередніх закупівель, хочемо сказати, що ручки які не суцільно литі з корпусом або ж знімні, з часом мають властивість губитись. Це призводить до додаткових затрат на покупку ручок, та як наслідок чим менше ручок тим важче обслуговувати (вантажникам доставляти контейнер до механізму забору контейнера сміттєвоза) контейнери. Контейнери в яких ручки суцільно литі не мають таких проблем.
Ребра жорсткості зазвичай в усіх конструкціях необхідні для зміцнення. В даному випадку також, ребра жорсткості необідні для того щоб збільшити жорсткість та стійкість стінок контейнера, що в свою чергу призводить до збільшення термінів експлуатації контейнера.
Чотири ручки необхідні на контейнері для зручності обслуговування його. Також виходячи з власного досвіду експлуатації контейнерів та вивчених попередніх закупівель, хочемо сказати, що ручки які не суцільно литі з корпусом або ж знімні, з часом мають властивість губитись. Це призводить до додаткових затрат на покупку ручок, та як наслідок чим менше ручок тим важче обслуговувати (вантажникам доставляти контейнер до механізму забору контейнера сміттєвоза) контейнери. Контейнери в яких ручки суцільно литі не мають таких проблем.
Ребра жорсткості зазвичай в усіх конструкціях необхідні для зміцнення. В даному випадку також, ребра жорсткості необідні для того щоб збільшити жорсткість та стійкість стінок контейнера, що в свою чергу призводить до збільшення термінів експлуатації контейнера.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2022-11-10-011277-a.b1
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕВРАЗ ГРУП", Код ЄДРПОУ:38449804
Вимагаємо видалити ці технічні характеристики як такі, що є дискримінаційними
ТОВ "ЕВРАЗ ГРУП" вважає умови процедури закупівлі викладені в тендерній документації такими, що суперечать нормам законодавства України у сфері публічних закупівель, в т.ч. Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Вимога 1.
Лот 2. Пластикові контейнери 1100 л
Змістом Таблиці 2, Додатку 2 до тендерної документації Замовником було встановлено вимоги стосовно технічних характеристик до предмету закупівлі Контейнер 1100 літрів із плоскою пластиковою кришкою – 150 шт., зокрема:
• Кришка по боках обладнана водостічними скосами які виступають за край корпусу.
• Ручки кришки: не менше 3-х ручок суцільнолитих з корпусом кришки, для відкриття з 3-х сторін (спереду, справа, зліва)
• Також має бути обладнаний двома ручками в задній частині контейнера.
• Цапфа повинна щільно прилягати до контейнера, також повинна мати упор у верхній частині цапфи та з обох сторін. Всього мати не менше ніж 4 точки контакту з корпусом.
• Корпус та кришка повинні мати маркування, яке підтверджує, що пройшли випробування згідно RAL GZ 951/1
Замовник так само зазначає що товар повинен відповідати стандарту EN 840-2.
Замовник прописуючи ці вимоги виходить за межі відповідності стандарту, що зроблено для штучного звуження кола потенційних учасників, оскільки ці вимоги не передбачені стандартом EN 840-2.
Технічна частина з цими вимогами складена Замовником під конкретний контейнер виробника SULO (Німеччина) та постачальники інших контейнерів не зможуть взяти участь у тендері, оскільки тільки контейнер цього виробника відповідає усім вимогам, зазначеним Замовником в Таблиці 2, Додатка 2 до тендерної документації.
Документальне підтвердження у складі скарги:
- Додаток 1 - Стандарт EN 840-2
- Додаток 2 - Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
- Додаток 3 - Опис сміттєвих контейнерів для ТПВ SULO 1100л (Німеччина)
Вимагаємо видалити ці технічні характеристики як такі, що є дискримінаційними.
Вимога 2.
Враховуючи дискримінаційні технічні характеристики (зазначені у Вимогі 1), встановлені Замовником у Таблиці 2 Додатка 2, вимагаємо видалити умови, зазначені у Додатка 2 до тендерної документації, а саме:
** Гірший товар (товар гіршої якості) – ….цапфа має менше точок контакту; відсутність ручок для відкриття з трьох сторін; відсутні необхідні маркування тощо
Оскільки вони порушують принципи сумлінної конкуренції, що було доведено у Вимогі 1.
Вимога 3.
Враховуючи дискримінаційні технічні характеристики (зазначені у Вимогі 1), встановлені Замовником у Таблиці 2 Додатка 2, вимагаємо видалити умови, зазначені у Додатка 2 до тендерної документації, а саме:
- Фотографії товару, який пропонує учасник в рамках даної закупівлі (кольорові, повинні бути належного рівня якості) які повно і чітко відображають товар: ….. скосів які виступають за край корпусу …. маркування на кришці та корпусі яке підтверджує проходження випробувань по RAL GZ 951/1
Оскільки вони порушують принципи сумлінної конкуренції, що було доведено у Вимогі 1.
Вимога 4.
Змістом Додатку 2 до тендерної документації Замовником була встановлена вимога надати Замовнику:
- Висновок державної епідеміологічної експертизи
Вимагаємо прибрати цю вимогу.
Жодним законом не передбачено отримання висновка державної епідеміологічної експертизи як обов'язкового для даного виду товару. Також у стандарті EN 840-2 якому повинні відповідати контейнери теж немає вимог та посилань на висновок державної епідеміологічної експертизи.
Просимо.
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Визнати умови встановлені Тендерною документацією Процедури закупівлі, такими, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель.
3. Зобов’язати Замовника, з метою усунення порушень законодавства з питань публічних закупівель, внести зміни до Тендерної документації, на підставах наведених в описовій частині цієї скарги.
Розгорнути
Згорнути
Причина: Період оскарження закінчився
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 1. Оцинковані контейнери 1100 л |
Опис предмету закупівлі: |
Оцинковані контейнери 1100 л
|
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 498 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 4 980,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
30 шт
Оцинковані контейнери 1100 л
ДК 021:2015: 44610000-9 — Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
33018 , Україна, Рівненська область, Рівне, 33018, Рівненська обл., місто Рівне, ВУЛИЦЯ КУРЧАТОВА, будинок 22
Дата доставки:
17 лютого 2023
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 листопада 2022 11:25
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПрАТ "Барський машинобудівний завод" |
496 500,00
UAH з ПДВ
|
496 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЮА ПРО" |
497 988,00
UAH з ПДВ
|
497 988,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПрАТ "Барський машинобудівний завод" #14307570 |
Відхилено |
496 500,00
UAH з ПДВ
|
28 листопада 2022 10:07
|
ТОВ "ЮА ПРО" #44679400 |
Переможець |
497 988,00
UAH з ПДВ
|
28 листопада 2022 11:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 січня 2024 11:47
|
Електронний підпис | укладений |
13 грудня 2022 08:57
|
168 юа про контейнери.pdf | укладений |
13 грудня 2022 08:57
|