Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Контейнери пластикові для збору ТПВ об'ємом 1100 літрів з плоскою кришкою
Очікувана вартість
200 000,00 UAH
UA-2022-11-10-003939-a ● f90b0d035d074e318a7b15dca29109ab
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП Комунгосп ДМР |
Код ЄДРПОУ: | 34535962 |
Місцезнаходження: | 77504, Україна , Івано-Франківська обл., Долина, Заводська 1а |
Контактна особа: |
Іванишин Маріанна Ігорівна +380983996463 Marianna_2020@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 листопада 2022 12:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 листопада 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 листопада 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 листопада 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 18 листопада 2022 11:37 |
Початок аукціону: | 18 листопада 2022 11:37 |
Очікувана вартість: | 200 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44610000-9: Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску
закупівля здійснюється за кошти місцевого бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
26 штуки
Контейнери пластикові для збору ТПВ об'ємом 1100 літрів з плоскою кришкою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
77504, Україна, Івано-Франківська область, м.Долина, вул.Заводська, 1а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 44610000-9 — Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 листопада 2022 11:24 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 листопада 2022 11:06 |
Додаток_4_проєкт_договору.docx | |
10 листопада 2022 11:06 |
Додаток_3_тех_характер.docx | |
10 листопада 2022 11:06 |
Додаток_1_квалiфiкацiйнi_критерii.doc | |
10 листопада 2022 11:06 |
Додаток 5_форма пропозиції.doc | |
10 листопада 2022 11:06 |
Додаток 2 відповідність визначеним вимогам ст. 17 - .doc | |
10 листопада 2022 11:06 |
_ТД_ .doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
конфіденційна інформація
Дата подання: 14 листопада 2022 12:22
Дата відповіді: 16 листопада 2022 16:00
Відповідно до Додатку 2 ТД п. 1,2,2 розділу інші вимоги Замовником визначено , що лише для ФОПів необхідно подати "Сканована з оригіналу копія паспорту (всі сторінки) або іншого документу, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20 листопада 2012 року № 5492-VI зі змінами (Якщо паспорт виданий у формі ID – картки, надаються копії з обох сторін картки та довідку про реєстрацію і місце проживання).
3.Копія довідки про присвоєння ідентифікаційного номера або копія реєстраційного номеру облікової картки платника податків. *Для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті, необхідно надати пояснюючий лист із зазначенням цього." Прошу роз'яснити: 1. Чому лише для ФОП-? ;2. Якщо ж Замовник проводить закупівлю і хочете попросити в Постачальника копію паспорта , то пропишіть, що Постачальник може позначити ці документи як конфіденційні. І тоді ці документи будуть доступні для перегляду тільки Вам та контролюючим органам.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Ваша думка взята до уваги.
дискримінаційні умови що до технічних вимог
Дата подання: 14 листопада 2022 12:28
Дата відповіді: 16 листопада 2022 15:54
Шановний покупець, у технічних вимогах до предмету закупівлі ви зазначали що контейнер повинен відповідати стандарту EN840-2 та мати вагу 48-50 кг. Звертаймо вашу увагу що у стандарті на який ви посилаєтесь відсутня вимога щодо власної ваги контейнера. Є вимога щодо номінального навантаження 440 кг. Щодо ваги контейнера то вона залежить від якості сировини та технології яка використовується виробником. Так кращім вважаються зменшення співвідношення власної ваги контейнера то корисного навантаження яку він витримує тобто чим легше контейнер при том навантаженні тем краще. Враховуюче вище наведене , з метою усунення дискримінаційних вимог щодо ваги контейнера та приведення технічних вимог до стандарту EN840-2 , просимо змінити показники ваги контейнера на показник корисного навантаження 440 кг.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Ваша думка взята до уваги.
Відсутність таблиці 2 в додатку 1
Дата подання: 14 листопада 2022 14:16
Дата відповіді: 16 листопада 2022 14:10
Шановний Замовник, в поданій ТД в Додатку 1 після заповненої таблиці 1 визначено Таблиця 2. Але будь якої інформації по цій таблиці не має. Можливо це описка. надайте будь ласка відповідь.
Відповідь: Доброго дня. Так, це описка.
Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі
Дата подання: 14 листопада 2022 14:35
Дата відповіді: 16 листопада 2022 14:26
Просимо роз'яснити, якими документами ФОП може підтвердити свої повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі . Оскільки в ТД в розділі 3 пункт 1 визначено --Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та/або договору за результатами проведення процедури закупівлі підтверджується випискою з протоколу засновників або копією наказу про призначення, або довіреністю або дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової (посадових) особи (осіб) учасника на підписання документів пропозиції та/або договору. В Додатку 2 визначено лише Правомочність на укладення договору про закупівлю , де розділяються вимоги щодо юросіб та ФОП. Якими документами ФОП може підтвердити повноваження щодо підпису ТП-?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Це може бути довідка в довільній формі.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 листопада 2022 12:06
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець РОСУЛ ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ |
185 822,00
UAH з ПДВ
|
184 821,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "НВП "Укрресурс" |
197 808,00
UAH з ПДВ
|
187 980,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СКЛАД СЕРВІС КИЇВ" |
195 000,00
UAH з ПДВ
|
194 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець РОСУЛ ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ #3400404914 |
Переможець |
184 821,00
UAH з ПДВ
|
23 листопада 2022 13:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2023 15:26
|
Електронний підпис | укладений |
29 листопада 2022 13:38
|
Договір | укладений |
29 листопада 2022 13:37
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Контейнери пластикові для збору ТПВ об'ємом 1100 літрів з плоскою кришкою | 26 | штуки |
7 108,50
UAH
|