Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Костопільська міська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04057669 |
Місцезнаходження: | 35000, Україна , Рівненська обл., Костопільський р-н, місто Костопіль, ВУЛИЦЯ 1 ТРАВНЯ, будинок 3 |
Контактна особа: |
Стешук Людмила Миколаївна 380989113860 zakupki_kmr@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 листопада 2022 19:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 листопада 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 листопада 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 листопада 2022 00:00 |
Очікувана вартість: | 1 410 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 050,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18110000-3: Формений одяг
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 листопада 2022 17:21 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 листопада 2022 17:20 |
Тендерна документація Формений одяг.docx | |
12 листопада 2022 17:20 |
Перелік змін.docx | |
09 листопада 2022 19:28 |
Додаток 4 Проєкт договору.doc | |
09 листопада 2022 19:28 |
Тендерна документація Формений одяг.docx |
12 листопада 2022 17:21 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
12 листопада 2022 17:20 |
Тендерна документація Формений одяг.docx
|
|||
12 листопада 2022 17:20 |
Перелік змін.docx
|
|||
09 листопада 2022 19:28 |
Додаток 4 Проєкт договору.doc
|
|||
09 листопада 2022 19:28 |
Тендерна документація Формений одяг.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дякуємо за ваше запитання.
Дякуємо за ваше запитання.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-12-12-000030 ● d0db781776f64261baae7e8d55cd7e02
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 грудня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 грудня 2022 15:49 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
12.12.2022 № 65
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 12.12.2022 № 65
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8 UA-2022-11-09-013886-a 09.11.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор Григорук
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-12-12 16:06:25
Запит Замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Комплект зимової форми одягу: куртка вітровологозахисна зимова з флісовою вставкою, штани вітровологозахисні зимові, тактична кофта» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-11-09-013886-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
1. Замовником під час розгляду тендерних пропозицій учасника ФОП Фегир Ірина Гаврилівна в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro розміщено вимогу про усунення невідповідностей, а саме: « У складі тендерної документації відсутній Додаток 4 тендерної документації «Проєкт договору». - У складі тендерної документації відсутня довідка, складена в довільній формі, яка у порівняльному вигляді містить відомості щодо основних технічних та якісних характеристик товару, що вимагається Замовником до основних технічних та якісних характеристик товару, що пропонується Учасником із зазначенням країни-виробника, виробника, фото товару, кількості в упаковці. (Додаток 3 тендерної документації «Технічні та кількісні вимоги до предмету закупівлі» пункт 8 «Перелік підтверджувальних документів»)».
Відповідно абзацу 2 пункту 40 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», затверджені постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) зазначено, що під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ФОП Фегир Ірина Гаврилівна?
2. Згідно абзацу 3 пункту 44 Особливостей переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Також, дана вимога передбачена п.1, п. 5 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації Замовника та в Додатку 2 до Тендерної документації.
Учасник якого визнано переможцем процедури закупівлі ФОП Фегир Ірина Гаврилівна не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених відповідно пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону.
Відповідно до підпункту 3 пункту 41 Особливостей Замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі в разі, коли наявні підстави, визначені статтею 17 Закону (крім пункту 13 частини першої статті 17 Закону), із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, з урахуванням пункту 44 цих Особливостей.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника-переможця ФОП Фегир Ірина Гаврилівна відповідно до підпункту 3 пункту 41 Особливостей?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-12-15 18:41:17
Відповідь на моніторинг на зимову форму 14.12.2022
Можливо це продубльовано.
1. Щодо відсутності Додатку 4 тендерної документації «Проєкт договору» та Додатку 3 тендерної документації «Технічні та кількісні вимоги до предмету закупівлі» пункт 8 «Перелік підтверджувальних документів», то варто зазначити, що замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено вищезазначені невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та, відповідно, розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до 23:20 21 листопада 2022 року. Учасником процедури закупівлі у відповідності до п. 9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) було розміщено в електронній системі закупівель інформацію/документи, які вимагалися замовником. Так 21.11.2022 о 18:14 учасником було завантажено довідку №21 від 21.11.2022, яка у порівняльному вигляді містить відомості щодо основних технічних та якісних характеристик товару, що вимагається Замовником до основних технічних та якісних характеристик товару, що пропонується Учасником із зазначенням країни-виробника, виробника, фото товару, кількості в упаковці. А також 21.11.2022 о 18:17 було завантажено Проект договору купівлі-продажу №015/2022. Відсутність даних документів у складі тендерної документації не впливає на технічні та якісні характеристик и закупівлі, оскільки у складі поданої учасником тендерної документації були підтверджені технічні та якісні характеристики товару, які вимагалися замовником. Крім того, ні довідка порівняльної характеристики, ні проєкт договору не змінюють істотних умов договору (закупівлі), не призведуть до зміни ціни за одиницю товару, таким чином не змінять суми договору.
Тобто учасником було виправлено виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а отже підстави для відхилення тендерної пропозиції передбачені абзацом 3 пп. 1) п. 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 та пп. 5 п. 1) ч. 1 ст. 31 Закону.
2. Відповідно до п. 3 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону. Замовник відповідно до п 1, п. 5 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації та Додатку 2 до тендерної документації, визначив, що способом документального підтвердження відсутності підстав, визначених зокрема пунктами 3, 5, 6, 12 ч. 1 та ч. 2 ст. 17 Закону, є оприлюднення відповідних документів в електронній системі закупівель.
На виконання вимог, передбачених пунктами 3, 5, 6, 12 ч. 1 ст. 17 Закону, переможець процедури закупівлі оприлюднив в електронній системі закупівель довідки, які видані Департаментом інформатизації Міністерства внутрішніх справ щодо не притягнення до кримінальної відповідальності, відсутності судимостей та не перебуванні в розшуку.
Так учасником було оприлюднено вказані довідки в яких міститься інформація станом на 08.11.2022, тобто раніше дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Разом з тим, така довідка жодним чином не впливає на зміст тендерної пропозиції. Відповідно до п. 18 ч. 1 ст.1 Закону переможець процедури закупівлі - учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю. При цьому, як передбачено в п.15 ч.1 ст.1 Закону, найбільш економічно вигідна тендерна пропозиція/пропозиція - тендерна пропозиція/пропозиція, що визнана найкращою за результатами оцінки тендерних пропозицій/пропозицій відповідно до статті 29 цього Закону. Переможець торгів надає замовнику документи, що підтверджують відсутності підстав, визначених пунктами 5, 6, 12 і 13 ч. 1 та ч. 2 ст. 17 Закону, у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Таким чином, документи, що підтверджують відсутність судимості (у формулюванні ч.1 ст. 17 Закону), не беруться до уваги для визначення найкращої пропозиції торгів забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері та розвитком добросовісної конкуренції.
Тому вважаємо, що порушення переможцем процедури закупівлі порядку оприлюднення (документи були оприлюднені на етапі коли учасника, а не переможця) в електронній системі закупівель документів на підтвердження відсутності підстав визначених зокрема пунктами 3, 5, 6, 12 ч. 1 та ч. 2 ст. 17 Закону не є критичним (конкретно щодо даного випадку). А також враховуючи нагальну необхідність в закупівлі комплектів зимової форми одягу (відсутність часу для проведення повторної процедури закупівлі), наявність лише одного учасника, та той факт, що дане порушення вчинено не навмисне і не мало на меті порушення законодавства, то у випадку відхилення замовником пропозиції учасника-переможця мало б набагато більш критичні негативні наслідки (неможливість забезпечення зимовим одягом захисників) у зв’язку з чим не замовником не було відхилено пропозицію учасника-переможця. Дана закупівля була оголошена на підставі листа клопотання від добровольчого формування Костопільської територіальної громади №1/18-6/49 від 02.11.2022, яка має нагальну потребу у забезпеченні їх формою зимового одягу (копія додається).
Надання інформації про усунення порушення замовником
Додаткова угода щодо припинення дії договору
2022-12-27 16:38:02
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 грудня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 січня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 листопада 2022 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Фегир Ірина Гаврилівна |
1 396 340,00
UAH з ПДВ
|
1 396 340,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП Фегир Ірина Гаврилівна #2147108282 |
Переможець |
1 396 340,00
UAH з ПДВ
|
22 листопада 2022 10:59
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 листопада 2022 23:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2023 15:29
|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2023 15:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 січня 2023 10:08
|
Док, 27 дек. (low).pdf | зміни до договору |
30 грудня 2022 11:44
|
Електронний підпис | укладений |
29 листопада 2022 19:58
|
Договір 0152022.PDF | укладений |
29 листопада 2022 16:49
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 03 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Припинення дії договору за згодою сторін з 28.12.2022 року |
Номер договору про закупівлю: | 015/2022 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |