Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 - ЄЗС 38650000-6 “Фотографічне обладнання”. (Фотоапарат, об’єктив, фотоспалах).
Очікувана вартість
230 000,00 UAH
UA-2022-11-09-011730-a ● 8bc6b1d9e3ac4fdca770eff6ac7e7bd1
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ ІНФОРМАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТА КОМУНІКАЦІЙ З ГРОМАДСЬКІСТЮ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 43487092 |
Вебсайт: | https://adm.dp.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 49004, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпро, Центральний район ПРОСПЕКТ ОЛЕКСАНДРА ПОЛЯ будинок 1 |
Контактна особа: |
Світлана Кокоріна +380567454122 s.kokorina@adm.dp.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 листопада 2022 16:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 листопада 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 листопада 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 листопада 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 21 листопада 2022 12:34 |
Початок аукціону: | 21 листопада 2022 12:34 |
Очікувана вартість: | 230 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 150,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38650000-6: Фотографічне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Фотоапарат
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49004, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, проспект Олександра Поля,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 грудня 2022
ДК 021:2015: 38651000-3 — Фотоапарати
1 штуки
Об'єктив
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49004, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, проспект Олександра Поля,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 грудня 2022
ДК 021:2015: 38651100-4 — Об’єктиви для фотоапаратів
1 штуки
Фотоспалах
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49004, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, проспект Олександра Поля,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 грудня 2022
ДК 021:2015: 38653100-8 — Фотоспалахи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата здійснюється Покупцем протягом 14 робочих днів шляхом перерахування коштів на банківський рахунок Постачальника після підписання Сторонами видаткової накладної на Товар та пред'явлення Постачальником рахунку на оплату Товару. Розрахунок здійснюється з урахуванням вимог постанови КМУ №590 від 09.06.2021р (зі змінами). | Пiсляоплата | 14 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 листопада 2022 12:44 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 листопада 2022 12:40 |
Тендерна документація від 09.11.2022 (зі змінами).doc | |
15 листопада 2022 12:40 |
Тендерна документація від 09.11.2022 (зі змінами).doc | |
15 листопада 2022 12:40 |
Протокол 27.pdf | |
15 листопада 2022 12:40 |
Протокол 27.pdf |
15 листопада 2022 12:44 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
15 листопада 2022 12:40 |
Тендерна документація від 09.11.2022 (зі змінами).doc
|
|||
15 листопада 2022 12:40 |
Тендерна документація від 09.11.2022 (зі змінами).doc
|
|||
15 листопада 2022 12:40 |
Протокол 27.pdf
|
|||
15 листопада 2022 12:40 |
Протокол 27.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-11-09-011730-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАПАРАЦЦИ-ПРО", Код ЄДРПОУ:40322673
Дата подання: 11 листопада 2022 11:47
Вимога щодо підтвердження технічних параметрів
Шановний замовнику!
З метою додержання принципів здійснення публічних закупівель та добросовісної конкуренції серед учасників, просимо внести зміни до абзацу 11 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації «копії сертифікатів відповідності та/або декларацій про відповідність на запропонований товар та/або копії паспортів (паспортів якості), зазначені документи повинні підтверджувати технічні параметри, вказані в Додатку 4 тендерної документації», які забезпечать приведення вимог замовника щодо якості та відповідності товару вимогам чинного законодавства, зокрема Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» шляхом викладення його у новій редакції, а саме:
«копії сертифікатів відповідності та/або декларацій про відповідність на запропонований товар, який підпадає під дію Технічних регламентів згідно вимог Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності», а також копії паспортів (паспортів якості, інструкцій тощо), які повинні підтверджувати технічні параметри, вказані в Додатку 4 тендерної документації.»
Розгорнути
Згорнути
З метою додержання принципів здійснення публічних закупівель та добросовісної конкуренції серед учасників, просимо внести зміни до абзацу 11 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації «копії сертифікатів відповідності та/або декларацій про відповідність на запропонований товар та/або копії паспортів (паспортів якості), зазначені документи повинні підтверджувати технічні параметри, вказані в Додатку 4 тендерної документації», які забезпечать приведення вимог замовника щодо якості та відповідності товару вимогам чинного законодавства, зокрема Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» шляхом викладення його у новій редакції, а саме:
«копії сертифікатів відповідності та/або декларацій про відповідність на запропонований товар, який підпадає під дію Технічних регламентів згідно вимог Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності», а також копії паспортів (паспортів якості, інструкцій тощо), які повинні підтверджувати технічні параметри, вказані в Додатку 4 тендерної документації.»
Рішення замовника: Вимога задоволена
15 листопада 2022 12:29
Доброго дня, прийнято рішення задовільнити вашу вимогу і внести зміни до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2022-11-09-011730-a.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАПАРАЦЦИ-ПРО", Код ЄДРПОУ:40322673
Дата подання: 11 листопада 2022 11:52
Вимога щодо внесення змін до тендерної документації
Шановний замовнику!
З метою додержання принципів здійснення публічних закупівель та добросовісної конкуренції серед учасників, а також запобігання закупівлі товару невідомого походження, просимо внести зміни до абзацу 14 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації «Учасники, які є офіційними представниками, дилерами, дистриб’юторами постачальника Товару повинні надати належним чином завірену сканкопію договору про співпрацю Учасника з дистриб’ютером або інший документ, який засвідчує співпрацю з імпортером», шляхом викладення його у новій редакції, а саме:
«Для підтвердження можливості поставки Товару, у кількості та в терміни, визначені тендерною документацією та пропозицією Учасника, Учасник повинен надати сканкопію оригіналу або належним чином завірену сканкопію договору про співпрацю Учасника з дистриб’ютером або інший документ, який засвідчує співпрацю з імпортером».
На підтвердження Учасник повинен надати файл відсканований з оригіналу листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), або представника, дилера, дистриб'ютора, офіційно уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки Учасником Товару, який є предметом закупівлі цих торгів, у кількості, та в терміни, визначені цією Документацією та пропозицією Учасника. Лист повинен включати в себе: назву Учасника, номер оголошення, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу, назву предмета закупівлі відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі, а також гарантії щодо терміну гарантійного обслуговування.
Розгорнути
Згорнути
З метою додержання принципів здійснення публічних закупівель та добросовісної конкуренції серед учасників, а також запобігання закупівлі товару невідомого походження, просимо внести зміни до абзацу 14 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації «Учасники, які є офіційними представниками, дилерами, дистриб’юторами постачальника Товару повинні надати належним чином завірену сканкопію договору про співпрацю Учасника з дистриб’ютером або інший документ, який засвідчує співпрацю з імпортером», шляхом викладення його у новій редакції, а саме:
«Для підтвердження можливості поставки Товару, у кількості та в терміни, визначені тендерною документацією та пропозицією Учасника, Учасник повинен надати сканкопію оригіналу або належним чином завірену сканкопію договору про співпрацю Учасника з дистриб’ютером або інший документ, який засвідчує співпрацю з імпортером».
На підтвердження Учасник повинен надати файл відсканований з оригіналу листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), або представника, дилера, дистриб'ютора, офіційно уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки Учасником Товару, який є предметом закупівлі цих торгів, у кількості, та в терміни, визначені цією Документацією та пропозицією Учасника. Лист повинен включати в себе: назву Учасника, номер оголошення, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу, назву предмета закупівлі відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі, а також гарантії щодо терміну гарантійного обслуговування.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 листопада 2022 13:29
Доброго дня, прийнято рішення про відхилення вимоги, оскільки ця вимога значно обмежує кількість потенційних учасників торгів тільки виробниками або тими, які працюють безпосередньо з виробниками, а це є суттєвим порушенням ст.5 Закону України "Про публічні закупівлі". Вимоги надати лист про авторизацію носять дискримінаційний характер, що підтверджується рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 листопада 2022 12:57
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАПАРАЦЦИ-ПРО" |
223 980,00
UAH з ПДВ
|
206 658,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КРАЙНИК АРТЕМ ІГОРОВИЧ |
227 800,00
UAH з ПДВ
|
206 663,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАПАРАЦЦИ-ПРО" #40322673 |
Переможець |
206 658,00
UAH з ПДВ
|
25 листопада 2022 16:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 квітня 2023 17:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 січня 2023 15:43
|
Додаткова угода № 1.PDF | зміни до договору |
04 січня 2023 15:39
|
Електронний підпис | укладений |
01 грудня 2022 17:04
|
Договір фотообладнання .pdf | укладений |
01 грудня 2022 17:03
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Фотоапарат | 1 | штуки |
105 036,00
UAH з ПДВ
|
Об'єктив | 1 | штуки |
93 540,00
UAH з ПДВ
|
Фотоспалах | 1 | штуки |
8 082,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 04 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Для погашення кредиторської заборгованості та відповідно до пункту 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони домовились продовжити строк дії договору до 31.12.2023 року |
Номер договору про закупівлю: | 7/12 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Фотоапарат | 1 | штуки |
105 036,00
UAH з ПДВ
|
Об'єктив | 1 | штуки |
93 540,00
UAH з ПДВ
|
Фотоспалах | 1 | штуки |
8 082,00
UAH з ПДВ
|