Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Розроблення проєктів землеустрою щодо відведення земельних ділянок в оренду для розміщення, будівництва, експлуатації та обслуговування будівель і споруд об’єктів передачі електричної енергії в адміністративних межах Вінницької області
Очікувана вартість
1 450 000,00 UAH
UA-2022-11-09-009286-a ● ce6b235fa91b4d339f4e1374f0d1a7ec
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ВІННИЦЯОБЛЕНЕРГО" |
Код ЄДРПОУ: | 00130694 |
Місцезнаходження: | 21050, Україна , Вінницька обл., Вінниця, Магістратська, 2 |
Контактна особа: |
Чеченєв Сергій Олександрович +380432659587 oks05@voe.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 листопада 2022 14:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 листопада 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 листопада 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 листопада 2022 09:00 |
Початок аукціону: | 22 листопада 2022 12:13 |
Початок аукціону: | 22 листопада 2022 12:13 |
Очікувана вартість: | 1 450 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 250,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовник вимагає надання учасниками забезпечення пропозиції у вигляді безвідкличної електронної банківської гарантії у розмірі: 29000,00 грн., яка надається одночасно з поданням пропозиції |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 29000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71240000-2: Архітектурні, інженерні та планувальні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
(Розроблення проєктів землеустрою щодо відведення земельних ділянок в оренду для розміщення, будівництва, експлуатації та обслуговування будівель і споруд об’єктів передачі електричної енергії в адміністративних межах Вінницької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2023
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 180 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 листопада 2022 14:43 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 листопада 2022 14:42 |
Додаток 1 Квал вимоги.docx | |
14 листопада 2022 14:41 |
Зміни.doc | |
09 листопада 2022 14:44 |
Додаток 2 Тех.вимоги.docx | |
09 листопада 2022 14:44 |
ТД Проект землеустрою.docx | |
09 листопада 2022 14:44 |
Додаток 3 Проект договору.doc |
14 листопада 2022 14:43 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
14 листопада 2022 14:42 |
Додаток 1 Квал вимоги.docx
|
|||||||||
14 листопада 2022 14:41 |
Зміни.doc
|
|||||||||
09 листопада 2022 14:44 |
Додаток 2 Тех.вимоги.docx
|
|||||||||
09 листопада 2022 14:44 |
ТД Проект землеустрою.docx
|
|||||||||
09 листопада 2022 14:44 |
Додаток 3 Проект договору.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Спецдозвіл СБУ
Дата подання: 10 листопада 2022 09:47
Дата відповіді: 11 листопада 2022 14:43
Доброго дня! Згідно нормативно-правових актів термін надання спецдозволу СБУ 10 робочих днів, що унеможливлює його отримання в строки для подання пропозиції. І друге - згідно закону 7636 від 05.08.2022, який направлено на підпис президенту, вимога отримання спецдозволу СБУ скасовуються. Чи не вважаєте дану вимогу вже не актуальною?
Відповідь: Добрий день! В продовж дії воєнного стану у зв’язку з відкритою агресією РФ проти України, враховуючі важливість безпеки енергетичної інфраструктури нашої держави, вважаємо наявність спецдозволу СБУ актуальною вимогою.
Щодо "сканкопії проектної документації"
Дата подання: 11 листопада 2022 15:15
Дата відповіді: 14 листопада 2022 14:45
Доброго дня, шановний замовнику. В п. 4 Додатку 1 до Тендерної документації міститься вимога: "Довідка або сканкопія проектної документації, що підтверджують виконання учасником робіт з виготовлення проектної документації із землеустрою по відведенням земельних ділянок в оренду під енергетичними об'єктами за три роки". Поясніть будь ласка, що саме мається на увазі? Ви маєте на увазі довідку про досвід виконання аналогічних договорів або сканкопію аналогічних договорів з актами? Чи про яку проектну документацію йде мова?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! Потрібно підтвердити, надавши скан-копії вказаних документів, відповідного досвіду по виконанню робіт щодо виготовлення проектної документації із землеустрою по відведенню земельних ділянок в оренду. Як показала практика попередніх років, підрядники які раніше не працювали з такими об’єктами, практично кілька років не можуть якісно виконувати дані роботи.
Щодо спеціального дозволу СБУ
Дата подання: 14 листопада 2022 15:55
Дата відповіді: 15 листопада 2022 09:16
Доброго дня! У Додатку 1 до Тендерної документації п. 1 встановлена вимога щодо надання у складі пропозиції "дозвіл СБУ на проведення топографо-геодезичних робіт". Надайте, будь-ласка, пояснення: дозвіл СБУ повинен бути на Вінницький район чи на всю Вінницьку область?
Відповідь: Доброго дня! У тендерній документації чітко зазначається - у межах Вінницької області.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-11-09-009286-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНОМАП", Код ЄДРПОУ:43525059
Дата подання: 11 листопада 2022 10:41
Щодо дискримінаційних вимог до аналогічного договору
Шановний Замовнику, розглянувши викладену Вами тендерну документацію щодо закупівлі «ДК 021:2015 код 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги (Розроблення проєктів землеустрою щодо відведення земельних ділянок в оренду для розміщення, будівництва, експлуатації та обслуговування будівель і споруд об’єктів передачі електричної енергії в адміністративних межах Вінницької області)», нами була виявлена вимога, що суперечить частині 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», якою передбачено, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників, а саме відповідно до пункту 4 Додатку №1 до Тендерної документації, Учасник в складі тендерної пропозиції документально підтверджує наявність досвіду виконання ним аналогічного договору наступними інформацією та документами: «довідка або сканкопії проектної документації, що підтверджують виконання учасником, робіт з виготовлення проектної документації із землеустрою по відведенням земельних ділянок в оренду під енергетичними об’єктами за останні три роки».
Відповідно до статті 25 Закону України «Про землеустрій», визначено наступні види документації із землеустрою:
а) схеми землеустрою і техніко-економічні обґрунтування використання та охорони земель адміністративно-територіальних одиниць;
а-1) проекти землеустрою щодо встановлення меж територій територіальних громад;
б) проекти землеустрою щодо встановлення (зміни) меж адміністративно-територіальних одиниць;
б-1) містобудівна документація, яка одночасно є документацією із землеустрою (комплексні плани просторового розвитку територій територіальних громад, генеральні плани населених пунктів, детальні плани територій);
в) проекти землеустрою щодо організації і встановлення меж територій природно-заповідного фонду та іншого природоохоронного призначення, оздоровчого, рекреаційного, історико-культурного, лісогосподарського призначення, земель водного фонду та водоохоронних зон, обмежень у використанні земель та їх режим утворюючих об’єктів;
г) проекти землеустрою щодо приватизації земель державних і комунальних сільськогосподарських підприємств, установ та організацій;
ґ) проекти землеустрою щодо відведення земельних ділянок;
д) проекти землеустрою щодо впорядкування території для містобудівних потреб;
е) проекти землеустрою, що забезпечують еколого-економічне обґрунтування сівозміни та впорядкування угідь;
є) проекти землеустрою щодо впорядкування території населених пунктів;
ж) проекти землеустрою щодо організації території земельних часток (паїв);
з) робочі проекти землеустрою;
і) технічна документація із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості);
ї) технічна документація із землеустрою щодо встановлення меж частини земельної ділянки, на яку поширюються права суборенди, сервітуту;
й) технічна документація із землеустрою щодо поділу та об’єднання земельних ділянок;
к) технічна документація із землеустрою щодо інвентаризації земель;
л) технічна документація із землеустрою щодо резервування цінних для заповідання територій та об’єктів;
м) технічна документація із землеустрою щодо встановлення меж режим утворюючих об’єктів культурної спадщини.
Завчаючи на вищевикладений текст статті 25 Закону України «Про землеустрій» не передбачено розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок по кожному виду земельної ділянки окремо з прив’язкою до конкретного цільового призначення. Виконання даної послуги здійснюється відповідно до єдиної законодавчої процедури, яка не залежить від цільового призначення чи виду земельної ділянки.
Відповідно до статті 50 Закону України «Про землеустрій» проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки включає в себе пояснювальну записку, матеріали геодезичних вишукувань та землевпорядного проектування (у разі формування земельної ділянки), розрахунок розміру втрат сільськогосподарського та лісогосподарського виробництва (у випадках, передбачених законом), розрахунок розміру збитків власників землі та землекористувачів (у випадках, передбачених законом), перелік обмежень у використанні земельної ділянки, кадастровий план земельної ділянки. У разі формування земельної ділянки чи зміни цільового призначення земельної ділянки для потреб, пов’язаних із забудовою, до проекту додається витяг із відповідної містобудівної документації із зазначенням функціональної зони території, в межах якої розташована земельна ділянка, та обмежень у використанні території для містобудівних потреб. Даною статтею також не передбачено окремий перелік документів, що входять до складу проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, в залежності від цільового призначення та використання земельної ділянки, на яку розробляється даний проект землеустрою.
Нами були укладені договори, згідно яких надавались послуги з розробки проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, що підтверджує аналогічний досвід надання послуг з розробки даного виду документації із землеустрою. Однак даний договір не може бути поданий у складі тендерної пропозиції Учасника, як аналогічний, так як вимогами встановлено розробку проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок «в оренду під енергетичними об’єктами».
Антимонопольним комітетом України було здійснено розгляд скарг щодо встановлення дискримінаційних вимог до аналогічного договору, а саме розроблення документації із землеустрою під конкретне цільове призначення земельної ділянки, на користь учасника-скаржника, а саме:
1. Рішення АМКУ № 28460-р/пк-пз від 28.12.2021 року;
2. Рішення АМКУ № 22300-р/пк-пз від 30.09.2021 року.
Враховуючи вищезазначену інформації просимо Вас усунути дискримінаційну вимогу, яка суперечить Закону України «Про публічні закупівлі», так як значно обмежує коло учасників, що мають змогу взяти участь у закупівлі, та викласти її у наступній редакції «довідка або сканкопії проектної документації, що підтверджують виконання учасником, робіт з виготовлення проектної документації із землеустрою по відведенням земельних ділянок».
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до статті 25 Закону України «Про землеустрій», визначено наступні види документації із землеустрою:
а) схеми землеустрою і техніко-економічні обґрунтування використання та охорони земель адміністративно-територіальних одиниць;
а-1) проекти землеустрою щодо встановлення меж територій територіальних громад;
б) проекти землеустрою щодо встановлення (зміни) меж адміністративно-територіальних одиниць;
б-1) містобудівна документація, яка одночасно є документацією із землеустрою (комплексні плани просторового розвитку територій територіальних громад, генеральні плани населених пунктів, детальні плани територій);
в) проекти землеустрою щодо організації і встановлення меж територій природно-заповідного фонду та іншого природоохоронного призначення, оздоровчого, рекреаційного, історико-культурного, лісогосподарського призначення, земель водного фонду та водоохоронних зон, обмежень у використанні земель та їх режим утворюючих об’єктів;
г) проекти землеустрою щодо приватизації земель державних і комунальних сільськогосподарських підприємств, установ та організацій;
ґ) проекти землеустрою щодо відведення земельних ділянок;
д) проекти землеустрою щодо впорядкування території для містобудівних потреб;
е) проекти землеустрою, що забезпечують еколого-економічне обґрунтування сівозміни та впорядкування угідь;
є) проекти землеустрою щодо впорядкування території населених пунктів;
ж) проекти землеустрою щодо організації території земельних часток (паїв);
з) робочі проекти землеустрою;
і) технічна документація із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості);
ї) технічна документація із землеустрою щодо встановлення меж частини земельної ділянки, на яку поширюються права суборенди, сервітуту;
й) технічна документація із землеустрою щодо поділу та об’єднання земельних ділянок;
к) технічна документація із землеустрою щодо інвентаризації земель;
л) технічна документація із землеустрою щодо резервування цінних для заповідання територій та об’єктів;
м) технічна документація із землеустрою щодо встановлення меж режим утворюючих об’єктів культурної спадщини.
Завчаючи на вищевикладений текст статті 25 Закону України «Про землеустрій» не передбачено розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок по кожному виду земельної ділянки окремо з прив’язкою до конкретного цільового призначення. Виконання даної послуги здійснюється відповідно до єдиної законодавчої процедури, яка не залежить від цільового призначення чи виду земельної ділянки.
Відповідно до статті 50 Закону України «Про землеустрій» проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки включає в себе пояснювальну записку, матеріали геодезичних вишукувань та землевпорядного проектування (у разі формування земельної ділянки), розрахунок розміру втрат сільськогосподарського та лісогосподарського виробництва (у випадках, передбачених законом), розрахунок розміру збитків власників землі та землекористувачів (у випадках, передбачених законом), перелік обмежень у використанні земельної ділянки, кадастровий план земельної ділянки. У разі формування земельної ділянки чи зміни цільового призначення земельної ділянки для потреб, пов’язаних із забудовою, до проекту додається витяг із відповідної містобудівної документації із зазначенням функціональної зони території, в межах якої розташована земельна ділянка, та обмежень у використанні території для містобудівних потреб. Даною статтею також не передбачено окремий перелік документів, що входять до складу проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, в залежності від цільового призначення та використання земельної ділянки, на яку розробляється даний проект землеустрою.
Нами були укладені договори, згідно яких надавались послуги з розробки проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, що підтверджує аналогічний досвід надання послуг з розробки даного виду документації із землеустрою. Однак даний договір не може бути поданий у складі тендерної пропозиції Учасника, як аналогічний, так як вимогами встановлено розробку проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок «в оренду під енергетичними об’єктами».
Антимонопольним комітетом України було здійснено розгляд скарг щодо встановлення дискримінаційних вимог до аналогічного договору, а саме розроблення документації із землеустрою під конкретне цільове призначення земельної ділянки, на користь учасника-скаржника, а саме:
1. Рішення АМКУ № 28460-р/пк-пз від 28.12.2021 року;
2. Рішення АМКУ № 22300-р/пк-пз від 30.09.2021 року.
Враховуючи вищезазначену інформації просимо Вас усунути дискримінаційну вимогу, яка суперечить Закону України «Про публічні закупівлі», так як значно обмежує коло учасників, що мають змогу взяти участь у закупівлі, та викласти її у наступній редакції «довідка або сканкопії проектної документації, що підтверджують виконання учасником, робіт з виготовлення проектної документації із землеустрою по відведенням земельних ділянок».
Рішення замовника: Вимога задоволена
11 листопада 2022 14:52
Будуть внесені відповідні зміни
Доброго дня! Ми опрацюємо Вашу вимогу. Якщо вимоги, викладені в тендерній документації, будуть суперечити чинному законодавству, то ми зробимо відповідні зміни.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2022-11-09-009286-a.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПП "РІГА", Код ЄДРПОУ:20820202
Дата подання: 01 грудня 2022 19:18
Дата подання: 01 грудня 2022 19:18
Скарга на рішення Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції
Акціонерним товариством «Вінницяобленерго», (Далі — Замовник), 09.11.2022 р. оприлюднено оголошення про відкриті торги з особливостями, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - ДК 021:2015 код 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги (Розроблення проєктів землеустрою щодо відведення земельних ділянок в оренду для розміщення, будівництва, експлуатації та обслуговування будівель і споруд об’єктів передачі електричної енергії в адміністративних межах Вінницької області)», ідентифікатор закупівлі: UA-2022-11-09-009286-a, ID: ce6b235fa91b4d339f4e1374f0d1a7ec.
14.11.2022 р. було внесено зміни до тендерної документації на дану закупівлю, а саме було змінено терміни кінцевого строку подання тендерних пропозицій із 17.11.2022 р. на 21.11.2022 р.
До участі в закупівлі подано сім тендерних пропозицій:
За результатами проведеного аукціону, 22.11.2022 р., електронна система закупівель автоматично розрахувала, що пропозиція нашого підприємства є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни / приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону, та / або є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни / приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону.
Згідно з частиною 14 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», учасник, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції.
Нами, приватним підприємством «РІГА», у зазначений термін, 23.11.2022 р., було надано обґрунтування щодо аномально низької ціни нашої тендерної пропозиції. У листі-поясненні детально описано ряд факторів, які сприяють якісному, ефективному та своєчасному виконанню робіт, що є предметом закупівлі та дозволяють зменшити собівартість робіт (Лист обґрунтування аномально низької ціни № 22/155 від 23.11.2022 р.).
Уповноваженою особою з публічних закупівель АТ «Вінницяобленерго» 28.11.2022 р. було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції приватного підприємства «РІГА» (Далі – Скаржник), у зв’язку з наявністю підстав для відхилення пропозиції, поданої на участь у відкритих торгах з особливостями згідно з предметом закупівлі (Протокол № 60/3 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 28.10.2022 р.).
Скаржник не погоджується із рішенням тендерного комітету в частині відхилення тендерної пропозиції Приватного підприємства «РІГА» (ЄДРПОУ 20820202), виходячи із нижченаведених обставин.
ЩОДО ПІДСТАВ ДЛЯ ВІДХИЛЕННЯ, СЛІД ЗАЗНАЧИТИ НАСТУПНЕ:
Відхилення тендерної пропозиції учасника відкритих торгів з особливостями Приватного підприємства «РІГА» за предметом закупівлі, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - ДК 021:2015 код 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги (Розроблення проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок в оренду для розміщення, будівництва, експлуатації та обслуговування будівель і споруд об’єктів передачі електричної енергії в адміністративних межах Вінницької області) згідно п.2 ч. 1 статті 31 Закону, та п.п. 2 пункту 41 Особливостей, а саме через застосування безпілотних літальних апаратів для здійснення аерофотознімання об’єктів енергетики під час військового стану в умовах відкритої агресії РФ проти України, систематичних ударів по енергетичній інфраструктурі, зумовлює Скаржника надати додаткове пояснення, оскільки Замовник не до кінця володіє інформацією щодо методики виконання топографо-геодезичних робіт об’єктів енергетики.
Замовник описує переваги та доцільність використання безпілотних літальних апаратів в маркшейдерських роботах, при інженерно-геодезичних вишукуваннях, при земельно-кадастрових роботах, для контролю технічного стану та безпечної експлуатації об’єктів енергетичного та комунального господарства (ЛЕП, газопроводи, теплотраси) та ін., і в той же час наголошує, що обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції із-за використання безпілотних літальних апаратів не може бути ефективним способом досягнення економії у даному випадку…
В наданому нами поясненні аномально-низької ціни йшлось, передусім, про те, що виконання даних робіт не включає будь-яких постійних витрат, окрім інтелектуальної складової, витрат на оплату праці працівникам та на відрядження. Згідно інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (технічні вимоги), які є невід’ємною складовою Договору, Замовник робіт у складі вихідних даних надає рішення та/ або розпорядження відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування на виконання робіт, що дозволяє частково зменшити затрати. Крім того, Виконавець робіт відповідно до технічних вимог здійснює державну реєстрацію земельних ділянок лише у Державному земельному кадастрі, не подає на затвердження у відповідні органи виконавчої влади або органи місцевого самоврядування та не реєструє речове право в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно, що також дозволяє заощадити час та витрати на відрядження.
Варто зазначити, що наразі законодавством не передбачено погодження проєктів землеустрою (екстериторіальне погодження, погодження органами містобудування та архітектури, відсутність державної експертизи), що також суттєво скорочує термін виконання робіт та значно впливає на ціну.
І додатково у листі обґрунтування аномально низької ціни було повідомлено про те, що згідно ч. 14 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції може містити інформацію, зокрема про досягнення економії завдяки застосованому технологічному процесу виробництва товарів, порядку надання послуг чи технології будівництва. ПП «РІГА» володіє безпілотними літальними апаратами та ліцензійним програмним забезпеченням, за допомогою якого здійснюється аерофотознімання як лінійних так і локальних об’єктів енергетики (зокрема повітряні лінії електропередачі та трансформаторні підстанції), а також камеральна обробка отриманих матеріалів. Застосування такого виду комбінованого геодезичного знімання дозволяє виконувати у двічі швидше роботу в порівнянні із застосуванням тільки наземного топографо-геодезичного знімання, що у свою чергу у двічі економить фінансові затрати та зменшує витрати на оплату праці працівникам та на відрядження, а отже, і собівартість робіт, що є предметом закупівлі.
Тобто, Скаржником ніде не було вказано, що роботи будуть виконуватись тільки із застосуванням безпілотників (дронів), оскільки для виконання робіт по розробленню проєктів землеустрою щодо відведення земельних ділянок в оренду для розміщення, будівництва, експлуатації та обслуговування будівель і споруд об’єктів передачі електричної енергії застосовується, передусім наземне топографо-геодезичне знімання території з фізичною присутністю сертифікованих інженерів-геодезистів та інженерів-землевпорядників, і додатково для більшого охоплення, відображення території та контролю виконаних наземних топографо-геодезичних робіт, проводиться аерофотознімання. Крім цього, використання комбінованого методу знімання території має переваги в умовах щільної забудови населених пунктів, адже не завжди є можливість доступу до території, яка перебуває у приватній власності (для відображення земельних ділянок суміжних землевласників (землекористувачів)).
Аерофотознімання, як вид дистанційного зондування землі економічно і технологічно виправданий спосіб збору просторової інформації, основа для створення кадастрових планів і карт, тривимірних моделей рельєфу і місцевості.
Отже, комбінований метод геодезичного знімання, зокрема при зніманні лінійних об’єктів (повітряних ліній електропередачі та інших об’єктів енергетики), суттєво економить фінансові затрати та зменшує витрати на оплату праці працівникам та на відрядження, а отже, і зменшує собівартість робіт.
Просимо звернути увагу, що у тендерній документації Замовника не було уточнення щодо яких об’єктів енергетики виконуватимуться вищезгадані роботи. В інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Додаток 2 до тендерної закупівлі) подано, що кількість земельних ділянок - 257 шт., не вказано, про які саме земельні ділянки йдеться: про земельні ділянки під опорами повітряних ліній електропередач чи земельні ділянки під трансформаторними підстанціями.
Що стосується зауваження Замовника щодо застосування безпілотних літальних апаратів для здійснення аерофотознімання об’єктів енергетики під час військового стану в умовах відкритої агресії РФ проти України, систематичних ударів по енергетичній інфраструктурі, то, просимо врахувати, що дані роботи виконуються виключно із дозволу обласних військових адміністрацій та обласних військових комісаріатів, попередньо узгодивши з ними умови та час проведення робіт, надавши необхідні матеріали щодо технічних характеристик БПЛА, інформацію щодо транспортних засобів та виконавців робіт. Виконання наземних топографо-геодезичних робіт з додатковим застосуванням аерофотознімання не несе загрози енергетичній інфраструктурі.
Просимо врахувати, що приватне підприємство «РІГА» під час військового стану, виконувало аналогічні роботи щодо топографо-геодезичного знімання та аерофотознімання об’єктів енергетики у Львівській, Полтавській та Чернівецькій областях з дотриманням необхідних вимог та з отриманням дозволів щодо використання БПЛА при виконанні зазначених робіт.
У випадку неможливості виконання робіт із застосуванням безпілотних літальних апаратів, використовується виключно наземне топографо-геодезичне знімання, можливості та матеріально-технічна база для якого у Скаржника є в повному обсязі, про що було вказано у Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази: GPS приймач та електронні тахеометри.
У вказаній довідці Скаржником не зазначено безпілотних літальних апаратів та відповідного ліцензійного забезпечення, оскільки Замовником робіт в документах, що підтверджують відповідність учасника встановленим кваліфікаційним критеріям, було визначено чіткий перелік відповідного обладнання та устаткування, яке необхідне для виконання землевпорядних та геодезичних робіт. Згідно цього критерію і було надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. В підтвердження до неї Скаржником надано виписку з балансового рахунку №10 (основні засоби), де детально перелічено все наявне обладнання та матеріально-технічну базу, якою володіє підприємство (Виписка… 35. Квадрокоптер Phantom 4 RTK, інв. номер 103 та ін.; 22. ПЗ PIX 4D SA, інв. номер 72).
Виходячи з вищенаведеного, відповідно до п. 3 ч. 1 ст. 31 Закону та п.п. 2 п. 41 Особливостей, тендерна пропозиція Скаржника відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації і відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Незрозумілим є абзац із протоколу № 60/3 щодо прийняття рішення… проведення топографо-геодезичні знімання КТП, ЩТП, ЗТП в умовах щільної забудови населених пунктів без фізичної присутності інженера землевпорядника із відповідним обладнанням практично неможливо. Окрім того, у технічному завданні зазначені вимоги щодо обстеження земельних ділянок в натурі (на місцевості), визначення меж відведення земельних ділянок згідно ДБН В.2.5-16-99 (з включенням підстанційного обладнання, роз’єднувачів та іншого)?..
Повторно уточнюємо, що згідно ст. 5-1 Закону України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність», професійною топографо-геодезичною діяльністю можуть займатись громадяни, які мають спеціальну вищу освіту, отримали кваліфікацію інженера-геодезиста або інженера-землевпорядника, склали кваліфікаційний іспит та одержали відповідний сертифікат. Сертифіковані інженери-геодезисти несуть відповідальність за якість результатів топографо-геодезичних та картографічних робіт.
Вимоги до технічного та технологічного забезпечення виконавців топографо-геодезичних і картографічних робіт встановлюються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері земельних відносин.
У складі тендерної документації Скаржником надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, зазначено сертифікованих інженерів – геодезистів та інженерів – землевпорядників, які мають необхідні знання та досвід і будуть залучені до виконання зазначених робіт.
Виконання топографо-геодезичних чи аерофотознімальних робіт без фізичної присутності інженера-землевпорядника або інженера-геодезиста – неможливе.
ДБН В.2.5-16-99 «Інженерне обладнання споруд, зовнішніх мереж. Визначення розмірів земельних ділянок для об’єктів електричних мереж» встановлює порядок визначення розмірів земельних ділянок, які надаються у постійне та у тимчасове користування в період будівництва, для об’єктів електричних мереж напругою від 0.4 до 750 кВ. Згідно даних норм визначаються лінійні розміри та конфігурація земельних ділянок для розміщення, будівництва, експлуатації та обслуговування будівель і споруд об’єктів передачі електричної енергії.
Всі землевпорядні роботи щодо розроблення проєктів землеустрою щодо відведення земельних ділянок в оренду для розміщення, будівництва, експлуатації та обслуговування будівель і споруд об’єктів передачі електричної енергії виконуються з урахуванням та на підставі ДБН В.2.5-16-99 «Інженерне обладнання споруд, зовнішніх мереж. Визначення розмірів земельних ділянок для об’єктів електричних мереж».
Зупинимось також на зауваженні Замовника щодо невиконання в повному обсязі вимоги щодо документального підтвердження виконання аналогічних робіт.
Замовник акцентує увагу на тому що «згідно виставлених вимог до участі у торгах учасник повинен був надати договори та акти виконаних робіт, що підтверджують виконання учасником робіт виготовлення проектної документації із землеустрою по відведенню земельних ділянок в оренду за останні три роки. Дана вимога приватним підприємством «РІГА» виконана не в повному обсязі. Документального підтвердження виконання даних робіт за останні два роки надано не було», що не відповідає документам, наданим Скаржником у складі тендерної пропозиції.
Варто зазначити, що Скаржник тривалий час працює в сфері топографо-геодезичних та землевпорядних робіт щодо відведення земельних ділянок в оренду для розміщення, будівництва, експлуатації та обслуговування будівель і споруд об’єктів передачі електричної енергії з такими енергетичними структурами, як ПрАТ «Львівобленерго», АТ «Чернівціобленерго», АТ «Житомиробленерго» і володіє необхідними знаннями, досвідом та матеріально-технічним забезпеченням для виконання даних робіт. Інформація про укладені договори з вказаними організаціями, на основі тендерних закупівель, є на сайті державних закупівель https://prozorro.gov.ua.
У складі даної тендерної закупівлі, нами, в підтвердження виконання учасником аналогічних договорів щодо виготовлення проектної документації із землеустрою по відведенню земельних ділянок в оренду за останні три роки, було надано довідку про досвід з виконання таких договорів.
У довідці зазначено три аналогічних договори, укладених із АТ «Чернівціобленерго», а саме договори: № 441ю від 15.04 2020 р., № 442ю від 15.04 2020 р. та № 443ю від 15.04 2020 р. В підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договорів Скаржником, у складі тендерної документації, надано скан-копії перелічених вище договорів з відповідними додатками: переліком об’єктів, календарним планом виконання робіт, протоколом погодження договірної ціни, кошторисом на виконання робіт та актами виконаних робіт. В якості документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору у складі тендерної документації також надано відгук замовника щодо виконаних робіт згідно укладених договорів.
Тобто, Скаржником, умови тендерної документації, що стосуються надання документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника, а саме надання копії (скан-копії) договорів та актів виконаних робіт що підтверджують виконання учасником виготовлення проектної документації із землеустрою по відведенню земельних ділянок в оренду за останні три роки, виконані в повному обсязі.
Вважаємо, що Замовником необ’єктивно та упереджено оцінено пропозицiю Скаржника, порушено принципи здійснення закупівель, встановлені ч.1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Тендерна пропозиція, надана Скаржником, повністю відповідає вимогам Замовника, що підтверджується наданими у складі пропозиції документами та своєчасно надане належне обґрунтування аномально низької ціни.
Виходячи з вищенаведеного, та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», порядком оскарження відкритих торгів згідно Постанови Кабінету міністрів України № 1178 від 12.10.2022 р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та Конституцією України
ПРОСИМО:
1. Прийняти Скаргу приватного підприємства «РІГА» до розгляду.
2. Зобов’язати Замовника, акціонерне товариство «Вінницяобленерго», скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції приватного підприємства «РІГА» (протокол №60/3 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 28.10.2022 р.).
Додатки:
1. Копія протоколу №60/3 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 28.10.2022р.
2. Лист обґрунтування аномально низької ціни № 22/155 від 23.11.2022 р.
3. Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази № 22/141 від 18.11.2022 р.
4. Виписка з балансового рахунку № 10 (основні засоби), № 22/142 від 18.11.2022 р.
5. Довідка з інформацією про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, № 22/143 від 18.11.2022 р.
6. Довідка про досвід з виконання аналогічних договорів № 22/144 від 18.11.2022 р.
7. Скан-копія договору та акту виконаних робіт, що підтверджують виконання учасником виготовлення проектної документації із землеустрою по відведенню земельних ділянок в оренду за останні три роки (Договір № 441 ю від 15.04.2020 р.).
8. Скан-копія договору та акту виконаних робіт, що підтверджують виконання учасником виготовлення проектної документації із землеустрою по відведенню земельних ділянок в оренду за останні три роки (Договір № 442 ю від 15.04.2020 р.).
9. Скан-копія договору та акту виконаних робіт, що підтверджують виконання учасником виготовлення проектної документації із землеустрою по відведенню земельних ділянок в оренду за останні три роки (Договір № 443 ю від 15.04.2020 р.).
10. Відгук щодо виконаних робіт, згідно договорів, №10/2-02/2529 від 20.10.2022 р.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 05 грудня 2022 13:49
Рішеня від 05.12.2022 № 7111.pdf
Дата публікації: 05 грудня 2022 13:49
Інформація про резолютивну частину рішення від 12.12.2022 № 7293.pdf
Дата публікації: 13 грудня 2022 10:49
Рішення від 12.12.2022 № 7293.pdf
Дата публікації: 15 грудня 2022 12:39
Коментар замовника щодо усунення порушення: Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Приватного підприємства "РІГА".
Скасувати рішення про визначення Фізичної особи-підприємця СЕМЕНЮКА ЮРІЯ ВАСИЛЬОВИЧА переможцем процедури закупівлі
Дата виконання рішення замовником: 21 грудня 2022 16:37
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 листопада 2022 13:06
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "РІГА" |
860 436,00
UAH
|
770 486,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Фізична особа-підприємець СЕМЕНЮК ЮРІЙ ВАСИЛЬОВИЧ |
1 310 700,00
UAH
|
771 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Фізична особа-підприємець КРАВЧУК ВОЛОДИМИР ОЛЕКСАНДРОВИЧ |
1 362 100,00
UAH
|
850 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "СВІТЯЗЬ"-"ДЕПАРТАМЕНТ ЗЕМЛЕУСТРОЮ, КАДАСТРУ ТА ГЕОІНФОРМАЦІЙНИХ СИСТЕМ" |
957 000,00
UAH
|
957 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ДП Вінницький науково-дослідний та проектний інститут землеустрою |
1 299 000,00
UAH
|
1 105 100,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРОВСЬКИЙ ПРОЕКТНО-ВИШУКУВАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ "ДПВІ" |
1 400 000,00
UAH
|
1 390 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРОНЕРГ" |
1 399 000,00
UAH
|
1 399 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "РІГА" #20820202 |
Рішення скасоване |
770 486,00
UAH
|
21 грудня 2022 15:28
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 24 листопада 2022 00:00
|
Фізична особа-підприємець СЕМЕНЮК ЮРІЙ ВАСИЛЬОВИЧ #2537704051 |
Рішення скасоване |
771 000,00
UAH
|
21 грудня 2022 15:28
|
|
ПП "РІГА" #20820202 |
Переможець |
770 486,00
UAH
|
23 грудня 2022 14:03
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 грудня 2022 15:30
Обґрунтування аномально низької ціни
до 23 грудня 2022 00:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 жовтня 2023 15:40
|
Додаткова угода №1.pdf | зміни до договору |
30 жовтня 2023 15:36
|
Електронний підпис | укладений |
21 лютого 2023 14:10
|
Договір №10.32-580-Д.pdf | укладений |
21 лютого 2023 14:07
|
Протокол продовження строку підписання договору.pdf | укладений |
06 січня 2023 10:47
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 30 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження дії договору на тих самих умовах |
Номер договору про закупівлю: | 10.32-580-Д |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |