Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт будівлі з утепленням фасаду, заміною вікон та заміною гаражних воріт 4 державної пожежно-рятувальної частини 3 державного пожежно-рятувального загону ГУ ДСНС України у Львівській області за адресою м. Львів вул. В. Великого, 56» (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
12 389 493,60 UAH
UA-2022-11-09-007686-a c03b92eedd224fe89622907d3d9db5e0
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Микола Михайлишин

+380322633003
+380967828108
yaksmanytskakristina@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: 3 державний пожежно-рятувальний загін Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Львівській області
Код ЄДРПОУ: 38326214
Місцезнаходження: 79053, Україна , Львівська обл., м. Львів, вул. Володимира Великого, буд. 56
Контактна особа: Микола Михайлишин
+380322633003, +380967828108
yaksmanytskakristina@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 листопада 2022 13:38
Звернення за роз’ясненнями: до 18 листопада 2022 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 листопада 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 листопада 2022 00:00
Початок аукціону: 21 листопада 2022 14:51
Початок аукціону: 21 листопада 2022 14:51
Очікувана вартість: 12 389 493,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 61 947,47 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Закупівля здійснюється з урахуванням особливостей, які затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. N 1178 " Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування". Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою.
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, щомаютьвідношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад засвідчений уповноваженою особою учасника / або нотаріально / або іншим чином завірений. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. У випадку, якщо учасником будуть подані окремі документи (наприклад трудові книжки старого зразка чи будь-які інші документи), які частково були заповнені іноземною мовою, але при цьому необхідна інформація викладена українською мовою – в такому випадку не потрібно подавати переклад такого документа.
Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування.
Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, алене виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт будівлі з утепленням фасаду, заміною вікон та заміною гаражних воріт 4 державної пожежно-рятувальної частини 3 державного пожежно-рятувального загону ГУ ДСНС України у Львівській області за адресою м. Львів вул. В. Великого, 56» (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79053, Україна, Львівська область, м. Львів, вул. В. Великого, 56
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2023
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 листопада 2022 13:38
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 листопада 2022 13:38
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 листопада 2022 13:38
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 листопада 2022 13:38
Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 листопада 2022 13:38
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 листопада 2022 13:38
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 листопада 2022 13:38
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 листопада 2022 13:38
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 листопада 2022 13:38
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 листопада 2022 13:38
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 листопада 2022 13:38
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 листопада 2022 13:38
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 листопада 2022 13:38
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 листопада 2022 13:38
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 листопада 2022 13:38
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 листопада 2022 13:38
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 листопада 2022 13:38
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 листопада 2022 13:38
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 листопада 2022 13:38
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 листопада 2022 13:38
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 листопада 2022 13:38
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 09 листопада 2022 13:38
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 листопада 2022 13:38
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 09 листопада 2022 13:38
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 листопада 2022 13:38
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 09 листопада 2022 13:38

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

16 листопада 2022 18:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 листопада 2022 17:54
2-НОВА РЕДАКЦІЯ-ТД-КапРемонт.docx
16 листопада 2022 17:54
2-Перелік змін_що вносяться-16.11.2022.doc
16 листопада 2022 17:54
2-Перелік змін_що вносяться-16.11.2022.doc
16 листопада 2022 17:54
2-НОВА РЕДАКЦІЯ-ТД-КапРемонт.docx
09 листопада 2022 13:39
1-ТД-КапРемонт.docx
09 листопада 2022 13:39
1-ТД-КапРемонт.docx
16 листопада 2022 18:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 листопада 2022 13:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 листопада 2022 17:54
2-НОВА РЕДАКЦІЯ-ТД-КапРемонт.docx
16 листопада 2022 17:54
2-Перелік змін_що вносяться-16.11.2022.doc
16 листопада 2022 17:54
2-Перелік змін_що вносяться-16.11.2022.doc
16 листопада 2022 17:54
2-НОВА РЕДАКЦІЯ-ТД-КапРемонт.docx
09 листопада 2022 13:39
1-ТД-КапРемонт.docx
09 листопада 2022 13:39
1-ТД-КапРемонт.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення щодо змісту тендерної документації
Дата подання: 13 листопада 2022 16:42
Дата відповіді: 16 листопада 2022 16:26
Доброго дня! Шановний Замовнику, нашу компанію зацікавила Ваша закупівля. Після детального вивчення тендерної документації у нас виникли деякі питання: 1. Просимо Вас надати повний перелік будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які мають використовуватись при виконанні робіт (в тендерній документації перелік надано частково, за алфавітом з літери «а» до літери «д» включно). 2. Просимо Вас надати шифри позицій Ресурсних елементних кошторисних норм Кошторисних норм України (КНУ РЕКН), за якими визначається вартість робіт по позиціях 30, 55, 62, 66, 67, 72, 73, 74, 75, 77, 79, тому що норм з такими назвами немає у складі КНУ РЕКН. Або просимо надати індивідуальні кошторисні норми, якщо вартість робіт по цих позиціях розраховується за індивідуальними нормами. 3. Згідно з переліком документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника, п. 3.1. , Таблиця 1, Додатку 1 до Тендерної документації, учасник повинен надати Довідку складену у формі таблиці, про виконання аналогічного договору* (не менше одного), який повністю виконаний, де зазначено повне найменування замовника згідно такого договору; його адреса та контактний номер телефону; посада та прізвище, ініціали посадової особи замовника, що була уповноважена за супровід та виконання договору; предмет договору; перелік основних видів робіт, що виконувалися; строки виконання (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю чи конфіденційну інформацію). Але в Формі довідки, на виконання вимог п. 3.1 Таблиці 1 Додатку 1 Тендерної документації відсутній стовпець для заповнення переліку основних видів робіт. Чи не буде вважатись порушенням, якщо ми додамо стовпець «Перелік основних видів робіт» до Форми довідки, на виконання вимог п. 3.1 Таблиці 1 Додатку 1 Тендерної документації? Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику. З приводу поданих вами питань повідомляємо наступне.
1. По першому питанню будуть внесені відповідні зміни.
2. Перелічені вами позиції 30, 55, 62, 66, 67, 72, 73, 74, 75, 77, 79 - наявні в складі КНУ РЕКН і розраховані відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва. Застосування окремих індивідуальних кошторисних норм - не передбачено і не застосовувалось.
3. У Формі довідки, на виконання вимог п. 3.1 Таблиці 1 Додатку 1 Тендерної документації наявна колонка " предмет договору" в якій ви можете зазначити перелік основних видів робіт. НЕ БУДЕ вважатись порушенням, якщо ви включите у свою довідку додаткову колонку «Перелік основних видів робіт» до Форми довідки, на виконання вимог п. 3.1 Таблиці 1 Додатку 1 Тендерної документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 листопада 2022 15:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ПП ЗАХІДБУД-ПЛЮС 11 508 595,20
UAH з ПДВ
10 888 500,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ДОРІС" 11 645 245,68
UAH з ПДВ
10 888 800,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

28 листопада 2022 17:31
Електронний підпис
28 листопада 2022 17:29
Проект договору
28 листопада 2022 16:45
Витяг МВС 2
28 листопада 2022 16:45
Витяг МВС 1
28 листопада 2022 16:45
Довідка про уповноваженого
28 листопада 2022 16:45
Наказ
28 листопада 2022 16:45
Антикорупційна програма
28 листопада 2022 16:45
Декларація МТБ
28 листопада 2022 16:45
Ліцензія
28 листопада 2022 16:45
Статут
28 листопада 2022 16:45
Установчі на директора
28 листопада 2022 16:45
Витяг ЄДР
28 листопада 2022 16:45
Витяг 2
28 листопада 2022 16:45
Витяг 1
28 листопада 2022 16:45
Довідка ВПВ17
25 листопада 2022 13:02
Електронний підпис
25 листопада 2022 13:01
Пояснення
25 листопада 2022 12:06
Електронний підпис
25 листопада 2022 12:02
Невідповідність
18 листопада 2022 11:37
Електронний підпис
18 листопада 2022 11:36
J1SIxQG9SMOUo48oqNxCace5evjYdzfhk43Q1r9yoZ0 (1).pdf
18 листопада 2022 11:27
Довідка ЄДР директора.zip
18 листопада 2022 11:27
Кошторис після змін ТД.rar
18 листопада 2022 11:27
Документи після змін ТД.pdf
16 листопада 2022 15:26
Електронний підпис
16 листопада 2022 15:22
55_Кошторис.rar
16 листопада 2022 15:22
49_Договір_Буд.лабораторія.pdf
16 листопада 2022 15:22
44_Виписка ЄДР_нова.pdf
16 листопада 2022 15:22
43_Витяг з ЄДР.pdf
16 листопада 2022 15:22
39_Пояснення щодо СС1.pdf
16 листопада 2022 15:22
36_Чинність ліцензії.pdf
16 листопада 2022 15:22
35_Істотні умови договору.pdf
16 листопада 2022 15:22
34_Проект договору.pdf
16 листопада 2022 15:22
32_Технічне завдання.pdf
16 листопада 2022 15:22
31_Копія Витягу ПДВ.pdf
16 листопада 2022 15:22
29_Відомості про учасника.pdf
16 листопада 2022 15:22
28_1_Копія паспорта та ІПН.pdf
16 листопада 2022 15:22
27_Статут підприємства.pdf
16 листопада 2022 15:22
26_Установчі на директора.pdf
16 листопада 2022 15:22
22_Довідка ЄДР на директора.zip
16 листопада 2022 15:22
21_ВПВ 17.pdf
16 листопада 2022 15:22
20_Лист відгук 2_Шевченка 350.pdf
16 листопада 2022 15:22
19_Лист відгук 1_Шевченка 350.pdf
16 листопада 2022 15:22
18_Фото_Шевченка 350.pdf
16 листопада 2022 15:22
17_Квитанції_Шевченка 350.pdf
16 листопада 2022 15:22
16_Довідки КБ_3_Шевченка 350.pdf
16 листопада 2022 15:22
8_Документи кошторисника.pdf
16 листопада 2022 15:22
6_Документи інженерів з ОП.pdf
16 листопада 2022 15:22
5_Довідка про робітників.pdf
16 листопада 2022 15:22
4_Документи ІТП.pdf
16 листопада 2022 15:22
3_Довідка про ІТП.pdf
16 листопада 2022 15:22
1_Довідка про МТБ.pdf
16 листопада 2022 15:22
0_Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

20 листопада 2022 16:55
Електронний підпис
20 листопада 2022 15:57
20201017_172500.jpg
20 листопада 2022 15:57
20201016_173544.jpg
20 листопада 2022 15:57
32. Розрахунок АВ.pdf
20 листопада 2022 15:57
31. Розрахунок ЗВВ.pdf
20 листопада 2022 15:57
30. Ліцензія АВК.pdf.p7s.zip
20 листопада 2022 15:57
28. Договірная ціна.xls
20 листопада 2022 15:57
25. Локальний кошторис.xls
20 листопада 2022 15:57
23. Цінова пропозиція.pdf
20 листопада 2022 15:57
21. Витяг з ЄДРЮО.pdf
20 листопада 2022 15:57
18. Ліцензія.pdf.p7s.zip
20 листопада 2022 15:57
17. Проект Договору.pdf
20 листопада 2022 15:57
15. Витяг ПДВ.pdf.p7s.zip
20 листопада 2022 15:57
14. Довідка стан рахунку.pdf.p7s.zip
20 листопада 2022 15:57
13. Відомості про учасника.pdf
20 листопада 2022 15:57
12.3. Опис_ Статут.pdf
20 листопада 2022 15:57
12.1. Повноваження.pdf.p7s.zip
20 листопада 2022 15:57
11.4. Досвід КБ-3 копія.pdf
20 листопада 2022 15:57
11.3. Досвід договір копія.pdf
20 листопада 2022 15:57
11.2 Досвід КБ3 оригінал.pdf
20 листопада 2022 15:57
11.1 Досвід договір оригінал.pdf
20 листопада 2022 15:57
11. Довідка досвід.pdf
20 листопада 2022 15:57
9. Довідка кошторисник.pdf
20 листопада 2022 15:57
8.3. Посвідчення.pdf.p7s.zip
20 листопада 2022 15:57
6.1. Трудова Волков Г.В..pdf.p7s.zip
20 листопада 2022 15:57
6. Довідка ІТП.pdf
20 листопада 2022 15:57
5. Довідка МТБ.pdf
20 листопада 2022 15:57
3. Довідка субпідрядники.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП ЗАХІДБУД-ПЛЮС

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ "ДОРІС"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП ЗАХІДБУД-ПЛЮС
#35327477
Переможець 10 888 500,00
UAH з ПДВ
25 листопада 2022 18:50
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 листопада 2022 17:09

Вимога про усунення невідповідностей

Учаснику відкритих торгів ПП ЗАХІДБУД-ПЛЮС Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей по процедурі відкриті торги на закупівлю - «Капітальний ремонт будівлі з утепленням фасаду, заміною вікон та заміною гаражних воріт 4 державної пожежно-рятувальної частини 3 державного пожежно-рятувального загону ГУ ДСНС України у Львівській області за адресою м. Львів вул. В. Великого, 56» (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) (ідентифікатор закупівлі - UA-2022-11-09-007686-a) Пунктом 40 Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. N 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (далі по тексту документації – Постанова про особливості закупівель або особливості) передбачено: «40. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж 2 робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо». Враховуючи дане положення Постанови вимагаємо усунути виявлені у вашій тендерній пропозиції невідповідності, а саме: 1. НЕВІДПОВІДНІСТЬ №1. 1.1. перелік виявлених невідповідностей: - У довідці щодо наявності обладнання, спецтехніки чи механізмів вказано, що надавачем послуг є ТОВ "ЕКСКАВАТОР СПЕЦСЕРВІС", проте договір перевезення вантажу укладено з ТОВ "ЛІНСО ТРАНС". Також у довідці неправильно вказаний реєстраційний номер екскаватора, який відрізняється від свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (далі по тексту – ТЗ). Окрім того подані неякісні копії свідоцтв про державну реєстрацію на ТЗ, якими буде здійснюватись перевезення, з яких неможливо перевірити на кого зареєстровані ці ТЗ. 1.2. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - У п. 1.1., 1.2., 1.3. Таблиці 1 Додатку 1 Тендерної документації Замовника передбачалось: «1.1. Довідка складена у формі таблиці, згідно запропонованої форми, що визначена у данному Додатку, в якій вказані найменування і кількість обладнання чи спецтехніки чи механізмів тощо, які передбачається використовувати учасником для виконання робіт; власне чи орендоване (чи знаходиться у користуванні, чи надаються послуги таким обладнанням, механізмами, спецтехнікою тощо); найменування орендодавця (надавача послуг тощо). 1.2. У випадку, якщо для виконання робіт буде використовуватись власні транспортні засоби, учасник подає, згідно інформації, яка міститься у довідці: документи, що підтверджують право власності (технічний паспорт, або свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, або договір купівлі-продажу, або інший документ, що підтверджує право власності) (в зазначених документах має чітко зазначатися транспортні засоби, якими володіє учасник). 1.3. У випадку, якщо для виконання робіт буде використовуватись не власні транспортні засоби, учасник подає, згідно інформації, яка міститься у довідці: - договір оренди / або договір надання послуг / або інший документ, що підтверджує право користування транспортними засобами(в зазначених документах мають чітко зазначатися транспортні засоби, якими користується учасник). - технічний паспорт / або свідоцтво про реєстрацію транспортних засобів, які орендуються / надаються послуги тощо.». 1.3. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1.3.1. Надати (завантажити в електронну систему): - відкориговану довідку щодо наявності обладнання, спецтехніки чи механізмів, вказавши правильну назву надавача послуг. Також у довідці вказати правильний реєстраційний номер екскаватора, відповідно до свідоцтва про реєстрацію ТЗ. - якісні копії свідоцтв про державну реєстрацію на ТЗ, якими будуть надаватись послуги перевезення. 2. НЕВІДПОВІДНІСТЬ №2. 2.1. перелік виявлених невідповідностей: Виявлено неточності щодо інформації про інженерно-технічних працівників. А саме, у складі пропозиції надано довідку про наявність, кваліфікацію та досвід основних спеціалістів (інженерно-технічних працівників) учасника. Зокрема у довідці зазначено, що Перейма І.М. являється інженером з охорони праці. Наказ про прийняття на посаду інженера з охорони праці датовано 2017 р. Проте, у витязі з протоколу про перевірку знань з охорони праці, який датовано 2020 р. зазначено, що Перейма І.М. являється начальником відділу з охорони праці ПП "ВІР-Західбуд". 2.2. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - У п. 2.1., 2.3. Таблиці 1 Додатку 1 Тендерної документації Замовника передбачалось: "2.1. Наявність, кваліфікація та досвід основних спеціалістів (інженерно-технічних працівників) учасника для виконання замовлення. Відомості подаються у формі таблиці, згіднозапропонованої форми, що визначена у данному Додатку. Відомості підтверджуються такими документами: трудові книжки /або витяги з трудових книжок із записами про прийом на роботу / або накази про прийняття на роботу / або витяги з наказів про прийняття на роботу, тощо шляхом надання сканованих з оригіналу копій щодо всіх осіб, зазначених в таблиці 2.3. Обов’язкова наявність в учасника спеціаліста, що відповідатиме за охорону праці. Інформація про кваліфікацію спеціаліста, що відповідатиме за охорону праці, підтверджується учасником документом встановленого законодавством взірця (посвідчення та протокол/витяг з протоколу комісії з перевірки знань), що містить інформацію про результати перевірки знань із загального курсу з охорони праці, не більше 3-х річної давності до кінцевого терміну подання пропозицій". 2.3. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 2.3.1. Надати (завантажити в електронну систему): - пояснення з приводу невідповідності вказаної посади Перейми І.М. у довідці, наказі та у витязі з протоколу про перевірку знань з охорони праці; - АБО, у випалку потреби, відкориговані довідку про наявність, кваліфікацію та досвід основних спеціалістів (інженерно-технічних працівників) учасника для виконання замовлення; трудові книжки /або витяги з трудових книжок із записами про прийом на роботу / або накази про прийняття на роботу / або витяги з наказів про прийняття на роботу, тощо; посвідчення та протокол/витяг з протоколу комісії з перевірки знань), що містить інформацію про результати перевірки знань із загального курсу з охорони праці, не більше 3-х річної давності до кінцевого терміну подання пропозицій. 3. НЕВІДПОВІДНІСТЬ №3. 3.1. перелік виявлених невідповідностей: У листі-гарантія, який містить інформацію про те, що населений пункт, який є місцезнаходженням учасника або походженням предмета закупівлі, який закуповується замовником згідно з умовами цього оголошення, не визнано в умовах воєнного стану тимчасово окупованою територію рішенням РНБО, яке введено в дію указом Президента України, зазначено, що місцезнаходження учасника і вул. Тракт Глинянський і вул. В. Великого, 56. 3.2. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - У п. 8.3. Таблиці 3 Додатку 1 Тендерної документації Замовника передбачалось: "8.3. Лист-гарантія, який містить інформацію про те, що населений пункт, який є місцезнаходженням учасника або походженням предмета закупівлі, який закуповується замовником згідно з умовами цього оголошення, не визнано в умовах воєнного стану тимчасово окупованою територію рішенням РНБО, яке введено в дію указом Президента України". 3.3. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.3.1. Надати (завантажити в електронну систему): - відкоригований лист-гарантія, який містить інформацію про те, що населений пункт, який є місцезнаходженням учасника або походженням предмета закупівлі, який закуповується замовником згідно з умовами цього оголошення, не визнано в умовах воєнного стану тимчасово окупованою територію рішенням РНБО, яке введено в дію указом Президента України, із зазначенням правильного місцезнаходження учасника; - АБО пояснення з даного приводу. 4. НЕВІДПОВІДНІСТЬ №4. 4.1. перелік виявлених невідповідностей: - на підтвердження наявності матеріально-технічної бази учасником надано договір перевезення вантажу, що укладено з ТОВ "ЛІНСО ТРАНС". Згідно даного договору передбачено, що ТОВ "ЛІНСО ТРАНС" буде здійснювати перевезення вантажів автомобільним транспортом. Оскільки Технічним завдання замовника серед іншого також передбачено в тому числі і перевезення сміття, відповідно перевезення вантажу – це один із видів робіт, які учасник ПП ЗАХІДБУД-ПЛЮС буде делегувати до виконання ТОВ "ЛІНСО ТРАНС". Тобто ТОВ "ЛІНСО ТРАНС" фактично буде являтись субпідрядником. Проте учасником ПП ЗАХІДБУД-ПЛЮС подано довідку, що субпідрядників залучати не будуть. 4.2. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - У п. 9. Таблиці 3 Додатку 1 Тендерної документації Замовника передбачалось: "9.1. Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого/яких учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. 9.2. У випадку залучення субпідрядних організацій в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, учасник процедури закупівлі подає: 9.2.1. Лист (довідку, тощо), де зазначає інформацію про повне найменування; місцезнаходження; код ЄДРПОУ кожного суб’єкта господарювання, якого він планує залучати до виконання робіт як субпідрядника; обсяг виконання робіт - у відсотках від вартості договору про закупівлю; види робіт. 9.2.2. Інформація про наявність чинної на дату розкриття пропозицій (на дату аукціону) ліцензії субпідрядної організації із додатками на здійснення господарської діяльності у будівництві згідно видів робіт відповідно до технічного завдання (подається в тому випадку, якщо субпідрядна організація буде залучатися до виконання тих видів робіт, які потребують наявність ліцензії). Дана інформація може подаватися або у формі безпосередньо ліцензії з додатками, або посилання на офіційний інтернет-ресур, де можна перевірити наявність/відсутність ліцензії в електронному вигляді*. (подається в тому випадку, якщо субпідрядна організація буде залучатися до виконання тих видів робіт, які потребують наявність Ліцензії)*. 9.2.3. Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки/ або Декларація відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці (подається в тому випадку, якщо субпідрядна організація буде залучатися до виконання тих видів робіт, які потребують наявність Дозвіл / Декларації)*. 9.3. З метою перевірки замовником субпідрядника/співвиконавця (вказаних учасниками згідно вищевказаних пп. 9.1., 9.2.) на відсутність підстав, визначених у частині 1 статті 17 Закону (крім пункту 13 частини першої статті 17 Закону), учасником вказується інформація щодо таких субпідрядників/співвиконавців шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав. 9.4. У разі незалучення субпідрядних організацій або залучення їх в обсязі менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю учасник подає довідку в довільній формі. * у разі, якщо даний вид робіт не підлягає ліцензуванню чи не потрібно наявності дозволу/декларації - такий учасник надає лист-пояснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вищезазначеного документу.". 4.3. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 4.3.1. В залежності від того, який відсоток виконання робіт планується доручити субпідряднику, учасник має надати (завантажити в електронну систему): 4.3.1.1. Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого/яких учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.У випадку залучення субпідрядних організацій в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, учасник процедури закупівлі подає: - Лист (довідку, тощо), де зазначає інформацію про повне найменування; місцезнаходження; код ЄДРПОУ кожного суб’єкта господарювання, якого він планує залучати до виконання робіт як субпідрядника; обсяг виконання робіт - у відсотках від вартості договору про закупівлю; види робіт. - Інформація про наявність чинної на дату розкриття пропозицій (на дату аукціону) ліцензії субпідрядної організації із додатками на здійснення господарської діяльності у будівництві згідно видів робіт відповідно до технічного завдання (подається в тому випадку, якщо субпідрядна організація буде залучатися до виконання тих видів робіт, які потребують наявність ліцензії). Дана інформація може подаватися або у формі безпосередньо ліцензії з додатками, або посилання на офіційний інтернет-ресур, де можна перевірити наявність/відсутність ліцензії в електронному вигляді*. (подається в тому випадку, якщо субпідрядна організація буде залучатися до виконання тих видів робіт, які потребують наявність Ліцензії)*. - Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки/ або Декларація відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці (подається в тому випадку, якщо субпідрядна організація буде залучатися до виконання тих видів робіт, які потребують наявність Дозвіл / Декларації)*. 4.3.1.2. З метою перевірки замовником субпідрядника/співвиконавця на відсутність підстав, визначених у частині 1 статті 17 Закону (крім пункту 13 частини першої статті 17 Закону), учасником вказується інформація щодо таких субпідрядників/співвиконавців шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав. 4.3.1.3. У разі залучення субпідрядних організацій в обсязі менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - учасник подає довідку в довільній формі. * у разі, якщо даний вид робіт не підлягає ліцензуванню чи не потрібно наявності дозволу/декларації - такий учасник надає лист-пояснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вищезазначеного документу. Звертаємо увагу, що учасник зобов’язаний виправити виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Документи

25 листопада 2022 18:50
Електронний підпис
25 листопада 2022 17:15
4-Протокол Переможець 1.doc
21 листопада 2022 15:15
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 листопада 2022 18:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП ЗАХІДБУД-ПЛЮС
#35327477
10 888 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 листопада 2022 18:50
Електронний підпис
25 листопада 2022 17:15
4-Протокол Переможець 1.doc
21 листопада 2022 15:15
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 листопада 2023 12:33
Електронний підпис зміни до договору
09 листопада 2023 12:30
д у 3 капремонт (1).pdf зміни до договору
09 листопада 2023 12:25
Електронний підпис зміни до договору
13 березня 2023 17:54
додаткова угода № 2 до д.222.pdf зміни до договору
13 березня 2023 17:52
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2022 10:11
додаткова угода капіт ремонт.pdf зміни до договору
16 грудня 2022 22:10
Електронний підпис укладений
02 грудня 2022 15:08
договір 222_Кап.ремонт.pdf укладений
02 грудня 2022 14:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Відповідно до ст.ст. 651, 653 та 654 Цивільного кодексу України та п.10.1, п. 12.2 даного Договору, зміна умов договору здійснюється за взаємною згодою сторін та оформляється шляхом підписання додаткових угод. Враховуючи дані положення законодавства та умови Договору, а також у зв’язку з виділенням додаткових кошторисних призначень на 2022 рік по об'єкту - «Капітальний ремонт будівлі з утепленням фасаду, заміною вікон та заміною гаражних воріт 4 державної пожежно-рятувальної частини 3 державного пожежно-рятувального загону ГУ ДСНС України у Львівській області за адресою м. Львів вул. В. Великого, 56» (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація), Сторони за взаємною згодою вирішили збільшити зазначну в Договорі суму бюджетного фінансування на 2022 р., внести зміни та викласти у новій редакції п. 3.2. Договору: « п. 3.2. Вартість робіт на 2022 рік в межах бюджетного фінансування становить: 6 730 135.40 грн. (шість мільйонів сімсот тридцять тисяч сто тридцять п’ять гривень 40 копійок), в т.ч. ПДВ: 1 121 689.40 грн. Коригування твердої ціни відбувається лише у випадках передбачених законодавством що регулює сферу публічних закупівель, постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.2005р. №668, чинним законодавством України та цим Договором.» Розрахунок договірної ціни на 2022 рік додається. 2. У зв’язку із виділенням додаткових кошторисних призначень на 2022 р., збільшуються обсяги виконання робіт у 2022 році. Сторони погодили пропорційно до виділених коштів змінити графік фінансування та календарний графік виконання робіт (графік фінансування та календарний графік виконання робіт додаються). 3. Загальна сума договору залишається незмінною. 4. Всі інші умови договору підряду № 222 від 01 грудня 2022 року залишаються без змін. 5. Ця додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання Сторонами та скріплення печатками Сторін. 6. Ця Угода складена при повному розумінні Сторонами її умов та термінології українською мовою у двох автентичних примірниках, які мають однакову юридичну силу, - по одному для кожної із Сторін. 7. Невід’ємною частиною Договору та даної Додаткової угоди є: - Графік фінансування робіт 2022-2023рр. (Додаток 2 до Договору) - Календарний графік виконання робіт 2022-2023рр. (Додаток 3 до Договору) - Договірна ціна 2022р. (Додаток 4 до Договору) - Графік фінансування робіт 2022р. (Додаток 5 до Договору) - Календарний графік виконання робіт 2022р. (Додаток 6 до Договору)
Номер договору про закупівлю: 222
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 березня 2023
Дата публікації змін до договору:
13 березня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони за взаємною згодою вирішили доповнити п. 3.2. Договору: «Вартість робіт на 2023 рік в межах бюджетного фінансування становить: 4158364.60 грн. (чотири мільйони сто п'ятдесят вісім тисяч триста шістдесят чотири гривні, шістдесят копійок), в т.ч. ПДВ: 693060,77грн.»
Номер договору про закупівлю: 222
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 листопада 2023
Дата публікації змін до договору:
09 листопада 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пп. 1 п. 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. N 1178), пп.1.3., 3.3., 11.3 Договору, передбачено можливість зміни істотних умов договору, а саме зменшення обсягів закупівлі. Враховуючи дані положення законодавства та умови Договору, а також відповідно до фактичного виконання видів та обсягів робіт по договору на закупівлю - «Капітальний ремонт будівлі з утепленням фасаду, заміною вікон та заміною гаражних воріт 4 державної пожежно-рятувальної частини 3 державного пожежно-рятувального загону ГУ ДСНС України у Львівській області за адресою м. Львів вул. В. Великого, 56» (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація), Сторони за взаємною згодою вирішили зменшити обсяги закупівлі та загальну суму договору на 1 058 722.30 грн., та відповідно внести зміни і викласти у новій редакції п. 3.1. Договору: « п. 3.1. Договірна ціна на момент укладення Договору є твердою і становить: 9 829 777.70 грн. (дев'ять мільйонів вісімсот двадцять дев'ять гривень сімсот сімдесят сім гривень 70 коп.) (в т.ч. ПДВ 1 638 296.28 грн.» Розрахунок договірної ціни додається. Викласти у новій редакції договірну ціну, графік фінансування та календарний графік виконання робіт (додаються). Всі інші умови договору підряду № 222 від 01 грудня 2022 року залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: 222
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 грудня 2022 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 9 829 777,70
UAH (в тому числі ПДВ 1 638 296,28 UAH)