Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Капітальний ремонт будівлі з утепленням фасаду, заміною вікон та заміною гаражних воріт 4 державної пожежно-рятувальної частини 3 державного пожежно-рятувального загону ГУ ДСНС України у Львівській області за адресою м. Львів вул. В. Великого, 56» (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
12 389 493,60 UAH
UA-2022-11-09-007686-a ● c03b92eedd224fe89622907d3d9db5e0
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | 3 державний пожежно-рятувальний загін Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Львівській області |
Код ЄДРПОУ: | 38326214 |
Місцезнаходження: | 79053, Україна , Львівська обл., м. Львів, вул. Володимира Великого, буд. 56 |
Контактна особа: |
Микола Михайлишин +380322633003, +380967828108 yaksmanytskakristina@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 листопада 2022 13:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 листопада 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 листопада 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 листопада 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 21 листопада 2022 14:51 |
Початок аукціону: | 21 листопада 2022 14:51 |
Очікувана вартість: | 12 389 493,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 61 947,47 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Закупівля здійснюється з урахуванням особливостей, які затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. N 1178 " Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування". Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою.
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, щомаютьвідношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад засвідчений уповноваженою особою учасника / або нотаріально / або іншим чином завірений. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. У випадку, якщо учасником будуть подані окремі документи (наприклад трудові книжки старого зразка чи будь-які інші документи), які частково були заповнені іноземною мовою, але при цьому необхідна інформація викладена українською мовою – в такому випадку не потрібно подавати переклад такого документа.
Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування.
Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, алене виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни).
Розгорнути
Згорнути
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, щомаютьвідношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад засвідчений уповноваженою особою учасника / або нотаріально / або іншим чином завірений. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. У випадку, якщо учасником будуть подані окремі документи (наприклад трудові книжки старого зразка чи будь-які інші документи), які частково були заповнені іноземною мовою, але при цьому необхідна інформація викладена українською мовою – в такому випадку не потрібно подавати переклад такого документа.
Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування.
Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, алене виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт будівлі з утепленням фасаду, заміною вікон та заміною гаражних воріт 4 державної пожежно-рятувальної частини 3 державного пожежно-рятувального загону ГУ ДСНС України у Львівській області за адресою м. Львів вул. В. Великого, 56» (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79053, Україна, Львівська область, м. Львів, вул. В. Великого, 56
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2023
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 листопада 2022 18:14 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
16 листопада 2022 17:54 |
2-НОВА РЕДАКЦІЯ-ТД-КапРемонт.docx | |
16 листопада 2022 17:54 |
2-Перелік змін_що вносяться-16.11.2022.doc | |
16 листопада 2022 17:54 |
2-Перелік змін_що вносяться-16.11.2022.doc | |
16 листопада 2022 17:54 |
2-НОВА РЕДАКЦІЯ-ТД-КапРемонт.docx | |
09 листопада 2022 13:39 |
1-ТД-КапРемонт.docx | |
09 листопада 2022 13:39 |
1-ТД-КапРемонт.docx |
16 листопада 2022 18:14 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
16 листопада 2022 17:54 |
2-НОВА РЕДАКЦІЯ-ТД-КапРемонт.docx
|
|||
16 листопада 2022 17:54 |
2-Перелік змін_що вносяться-16.11.2022.doc
|
|||
16 листопада 2022 17:54 |
2-Перелік змін_що вносяться-16.11.2022.doc
|
|||
16 листопада 2022 17:54 |
2-НОВА РЕДАКЦІЯ-ТД-КапРемонт.docx
|
|||
09 листопада 2022 13:39 |
1-ТД-КапРемонт.docx
|
|||
09 листопада 2022 13:39 |
1-ТД-КапРемонт.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення щодо змісту тендерної документації
Дата подання: 13 листопада 2022 16:42
Дата відповіді: 16 листопада 2022 16:26
Доброго дня! Шановний Замовнику, нашу компанію зацікавила Ваша закупівля. Після детального вивчення тендерної документації у нас виникли деякі питання:
1. Просимо Вас надати повний перелік будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які мають використовуватись при виконанні робіт (в тендерній документації перелік надано частково, за алфавітом з літери «а» до літери «д» включно).
2. Просимо Вас надати шифри позицій Ресурсних елементних кошторисних норм Кошторисних норм України (КНУ РЕКН), за якими визначається вартість робіт по позиціях 30, 55, 62, 66, 67, 72, 73, 74, 75, 77, 79, тому що норм з такими назвами немає у складі КНУ РЕКН. Або просимо надати індивідуальні кошторисні норми, якщо вартість робіт по цих позиціях розраховується за індивідуальними нормами.
3. Згідно з переліком документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника, п. 3.1. , Таблиця 1, Додатку 1 до Тендерної документації, учасник повинен надати Довідку складену у формі таблиці, про виконання аналогічного договору* (не менше одного), який повністю виконаний, де зазначено повне найменування замовника згідно такого договору; його адреса та контактний номер телефону; посада та прізвище, ініціали посадової особи замовника, що була уповноважена за супровід та виконання договору; предмет договору; перелік основних видів робіт, що виконувалися; строки виконання (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю чи конфіденційну інформацію). Але в Формі довідки, на виконання вимог п. 3.1 Таблиці 1 Додатку 1 Тендерної документації відсутній стовпець для заповнення переліку основних видів робіт. Чи не буде вважатись порушенням, якщо ми додамо стовпець «Перелік основних видів робіт» до Форми довідки, на виконання вимог п. 3.1 Таблиці 1 Додатку 1 Тендерної документації?
Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику. З приводу поданих вами питань повідомляємо наступне.
1. По першому питанню будуть внесені відповідні зміни.
2. Перелічені вами позиції 30, 55, 62, 66, 67, 72, 73, 74, 75, 77, 79 - наявні в складі КНУ РЕКН і розраховані відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва. Застосування окремих індивідуальних кошторисних норм - не передбачено і не застосовувалось.
3. У Формі довідки, на виконання вимог п. 3.1 Таблиці 1 Додатку 1 Тендерної документації наявна колонка " предмет договору" в якій ви можете зазначити перелік основних видів робіт. НЕ БУДЕ вважатись порушенням, якщо ви включите у свою довідку додаткову колонку «Перелік основних видів робіт» до Форми довідки, на виконання вимог п. 3.1 Таблиці 1 Додатку 1 Тендерної документації.
1. По першому питанню будуть внесені відповідні зміни.
2. Перелічені вами позиції 30, 55, 62, 66, 67, 72, 73, 74, 75, 77, 79 - наявні в складі КНУ РЕКН і розраховані відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва. Застосування окремих індивідуальних кошторисних норм - не передбачено і не застосовувалось.
3. У Формі довідки, на виконання вимог п. 3.1 Таблиці 1 Додатку 1 Тендерної документації наявна колонка " предмет договору" в якій ви можете зазначити перелік основних видів робіт. НЕ БУДЕ вважатись порушенням, якщо ви включите у свою довідку додаткову колонку «Перелік основних видів робіт» до Форми довідки, на виконання вимог п. 3.1 Таблиці 1 Додатку 1 Тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 листопада 2022 15:14
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП ЗАХІДБУД-ПЛЮС |
11 508 595,20
UAH з ПДВ
|
10 888 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ДОРІС" |
11 645 245,68
UAH з ПДВ
|
10 888 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП ЗАХІДБУД-ПЛЮС #35327477 |
Переможець |
10 888 500,00
UAH з ПДВ
|
25 листопада 2022 18:50
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 листопада 2022 17:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 листопада 2023 12:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 листопада 2023 12:30
|
д у 3 капремонт (1).pdf | зміни до договору |
09 листопада 2023 12:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 березня 2023 17:54
|
додаткова угода № 2 до д.222.pdf | зміни до договору |
13 березня 2023 17:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 грудня 2022 10:11
|
додаткова угода капіт ремонт.pdf | зміни до договору |
16 грудня 2022 22:10
|
Електронний підпис | укладений |
02 грудня 2022 15:08
|
договір 222_Кап.ремонт.pdf | укладений |
02 грудня 2022 14:42
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 17 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1.Відповідно до ст.ст. 651, 653 та 654 Цивільного кодексу України та п.10.1, п. 12.2 даного Договору, зміна умов договору здійснюється за взаємною згодою сторін та оформляється шляхом підписання додаткових угод. Враховуючи дані положення законодавства та умови Договору, а також у зв’язку з виділенням додаткових кошторисних призначень на 2022 рік по об'єкту - «Капітальний ремонт будівлі з утепленням фасаду, заміною вікон та заміною гаражних воріт 4 державної пожежно-рятувальної частини 3 державного пожежно-рятувального загону ГУ ДСНС України у Львівській області за адресою м. Львів вул. В. Великого, 56» (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація), Сторони за взаємною згодою вирішили збільшити зазначну в Договорі суму бюджетного фінансування на 2022 р., внести зміни та викласти у новій редакції п. 3.2. Договору: « п. 3.2. Вартість робіт на 2022 рік в межах бюджетного фінансування становить: 6 730 135.40 грн. (шість мільйонів сімсот тридцять тисяч сто тридцять п’ять гривень 40 копійок), в т.ч. ПДВ: 1 121 689.40 грн. Коригування твердої ціни відбувається лише у випадках передбачених законодавством що регулює сферу публічних закупівель, постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.2005р. №668, чинним законодавством України та цим Договором.» Розрахунок договірної ціни на 2022 рік додається. 2. У зв’язку із виділенням додаткових кошторисних призначень на 2022 р., збільшуються обсяги виконання робіт у 2022 році. Сторони погодили пропорційно до виділених коштів змінити графік фінансування та календарний графік виконання робіт (графік фінансування та календарний графік виконання робіт додаються). 3. Загальна сума договору залишається незмінною. 4. Всі інші умови договору підряду № 222 від 01 грудня 2022 року залишаються без змін. 5. Ця додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання Сторонами та скріплення печатками Сторін. 6. Ця Угода складена при повному розумінні Сторонами її умов та термінології українською мовою у двох автентичних примірниках, які мають однакову юридичну силу, - по одному для кожної із Сторін. 7. Невід’ємною частиною Договору та даної Додаткової угоди є: - Графік фінансування робіт 2022-2023рр. (Додаток 2 до Договору) - Календарний графік виконання робіт 2022-2023рр. (Додаток 3 до Договору) - Договірна ціна 2022р. (Додаток 4 до Договору) - Графік фінансування робіт 2022р. (Додаток 5 до Договору) - Календарний графік виконання робіт 2022р. (Додаток 6 до Договору) |
Номер договору про закупівлю: | 222 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 березня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 13 березня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони за взаємною згодою вирішили доповнити п. 3.2. Договору: «Вартість робіт на 2023 рік в межах бюджетного фінансування становить: 4158364.60 грн. (чотири мільйони сто п'ятдесят вісім тисяч триста шістдесят чотири гривні, шістдесят копійок), в т.ч. ПДВ: 693060,77грн.» |
Номер договору про закупівлю: | 222 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 09 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до пп. 1 п. 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. N 1178), пп.1.3., 3.3., 11.3 Договору, передбачено можливість зміни істотних умов договору, а саме зменшення обсягів закупівлі. Враховуючи дані положення законодавства та умови Договору, а також відповідно до фактичного виконання видів та обсягів робіт по договору на закупівлю - «Капітальний ремонт будівлі з утепленням фасаду, заміною вікон та заміною гаражних воріт 4 державної пожежно-рятувальної частини 3 державного пожежно-рятувального загону ГУ ДСНС України у Львівській області за адресою м. Львів вул. В. Великого, 56» (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація), Сторони за взаємною згодою вирішили зменшити обсяги закупівлі та загальну суму договору на 1 058 722.30 грн., та відповідно внести зміни і викласти у новій редакції п. 3.1. Договору: « п. 3.1. Договірна ціна на момент укладення Договору є твердою і становить: 9 829 777.70 грн. (дев'ять мільйонів вісімсот двадцять дев'ять гривень сімсот сімдесят сім гривень 70 коп.) (в т.ч. ПДВ 1 638 296.28 грн.» Розрахунок договірної ціни додається. Викласти у новій редакції договірну ціну, графік фінансування та календарний графік виконання робіт (додаються). Всі інші умови договору підряду № 222 від 01 грудня 2022 року залишаються без змін. |
Номер договору про закупівлю: | 222 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |