Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО « МІСЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ № 18» ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 02003511 |
Місцезнаходження: | 61029, Україна , Харківська обл., Харків, вулиця Краснодарська, будинок 104 |
Контактна особа: |
Чернікова Олена Євгенівна 380686402071 olena1663@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 листопада 2022 13:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 листопада 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 листопада 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 листопада 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 25 листопада 2022 13:20 |
Очікувана вартість: | 1 778 480,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 892,40 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39710000-2: Електричні побутові прилади
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 листопада 2022 13:19 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 листопада 2022 13:18 |
Тендерна документація Прально сушильні машини.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-01-17-000123 ● bb5e1189445140e6ba87805fe137f13a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 січня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 січня 2023 17:59 |
НАКАЗ
17.01.2023 № 6
(дата)
м.Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 16.01.2023 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби
від 17.01.2023 № 6
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
10 UA-2022-11-09-007267-a 09.11.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-01-23 13:20:35
Запит про надання пояснень
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі Пральні та сушильні машини інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-11-09-007267-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1.Яким чином визначено відповідність учасника - переможця кваліфікаційним критеріям, що зазначені в пункті 3 частини 1.1 Додатку 2 до тендерної документації, а саме необхідність подання учасником у складі тендерної пропозиції копію(ї) договору(ів) указаних у довідці про наявність досвіду виконання аналогічного договору та документів, що відповідно до умов цього(-их) договору (-ів) підтверджують факт поставки товару у повному обсязі, якщо документи, що підтверджують факт поставки товару учасником не надано ?
2.Чому учасника - переможця ТОВ "Нова Колор" не відхилено як такого, що не надав у строки передбачені Законом документи та інформацію , що вимагається відповідно до пункту 8 частини 1 статті 17 Закону?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях та які обгрунтовують позицію Замовниказ поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягм тьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-01-25 13:13:03
Пояснення на запит від 23.01.2023 р.
Стосовно першого пункту зазначаємо наступне.
Відповідно до п. 3 у таблиці Додатку 2 до Тендерної документації потрібно було надати: інформаційну довідку (форма довільна) про наявність досвіду виконання аналогічного договору (не менше одного договору) з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації, яка має містити наступну інформацію: дата та номер договору; предмет договору; сума договору, рік виконання, найменування, місцезнаходження замовника; контактна особа та телефон контактної особи замовника, видаткова накладна (видаткові накладні) або відгук (відгуки) від замовників про досвід роботи з учасником.
Учасник має надати копію(ї) договору(ів) указаних у довідці та документів, що відповідно до умов цього(-их) договору (-ів) підтверджують факт поставки товару у повному обсязі.
У складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність досвіду виконання аналогічних договорів №3 від 23.11.2022 року (файл: документи.pdf) із інформацією про виконання договору №36-21 від 16.08.2021 року, зазначений договір (файл: Договір _36-21 від 16.08.2021р..pdf) та відгук до договору (файл: Відгук.pdf).
Варто зазначити, що тендерна документація дозволяла учасникам надати або видаткові накладні, або відгук. Учасник виконав вимоги тендерної документації у повному обсязі.
Також підкреслюємо, що у листі-відгуку (файл: Відгук.pdf) зазначено, що усі умови укладеного договору виконані у повному обсязі.
Стосовно другого пункту зазначаємо наступне.
Варто зазначити, що тендерна документація не вимагала надання окремого підтвердження від переможця торгів про його відповідність п.8 ч.1 ст. 17 ЗУ «Про Публічні Закупівлі».
При цьому, у складі тендерної пропозиції Переможцем надано Довідку №5 від 23.12.2022 року (файл: довідки.pdf) із інформацією, що ТОВ «Нова Колор» гарантує та підтверджує відсутність підстав для відхилення своєї тендерної пропозиції та відмови в участі у закупівлі, що передбачено ст. 17 ЗУ «Про Публічні Закупівлі» (в тому числі ч.1 та ч.2).
Таким чином, Переможцем повністю було виконано вимоги тендерної документації.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до ч. 10 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником торгів прийнято рішення щодо оскарження даного висновоку про результати моніторингу до суду.
2023-02-10 14:19:51
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 лютого 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 лютого 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | 02 березня 2023 року відкрито спрощене провадження у справі. Адміністративна справа №520/4315/23. |
Дата публікації: | 15 березня 2023 |
Документи:
15 березня 2023 10:12
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 листопада 2022 13:43
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Нова Колор" |
1 772 417,00
UAH з ПДВ
|
1 772 417,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Імекстим |
1 776 000,00
UAH з ПДВ
|
1 776 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Нова Колор" #31812885 |
Переможець |
1 772 417,00
UAH з ПДВ
|
29 листопада 2022 13:48
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 березня 2023 13:20
|
Електронний підпис | укладений |
12 грудня 2022 12:31
|
Договір Нова колор.pdf | укладений |
12 грудня 2022 12:29
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Спеціалізована промислова пральна машина бар’єрного типу | 1 | штуки |
1 002 411,00
UAH з ПДВ
|
Промислова сушильна машина | 1 | штуки |
275 378,00
UAH з ПДВ
|
Промислова сушильно-прасувальна машина | 1 | штуки |
494 628,00
UAH з ПДВ
|