Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з охорони майна Державного підприємства «Державний експертний центр Міністерства охорони здоров’я України» на 2023 рік
Очікувана вартість
2 800 000,00 UAH
UA-2022-11-09-006085-a 100e729e8a0648328485a80476632771
Відкриті торги з особливостями    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сердюк Олена (вн. 1712)

+380442021700 serdyuk@dec.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Державний експертний центр Міністерства охорони здоров'я України"
Код ЄДРПОУ: 20015794
Місцезнаходження: 03057, Україна , м. Київ обл., ШЕВЧЕНКІВСЬКИЙ, вул. Антона Цедіка, буд 14
Контактна особа: Сердюк Олена (вн. 1712)
+380442021700
serdyuk@dec.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 листопада 2022 12:20
Звернення за роз’ясненнями: до 06 січня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 січня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 січня 2023 00:00
Очікувана вартість: 2 800 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 14 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Вид забезпечення тендерної пропозиції - електронна банківська гарантія. Розмір забезпечення тендерної пропозиції становить 84000,00 (вісімдесят чотири тисячі гривень 00 копійок).
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 84000 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Вид забезпечення виконання договору - оригінал банківської гарантії. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5 (п’ять) відсотків вартості договору.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з охорони майна Державного підприємства «Державний експертний центр Міністерства охорони здоров’я України» на 2023 рік
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2024
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата Послуг здійснюється щомісячно по факту надання Виконавцем Послуг належної якості відповідно до вимог, встановлених цим Договором. Підставою для здійснення оплати Послуг є виставлений Виконавцем Замовнику рахунок – фактура та підписаний Сторонами акт приймання-передачі Послуг. До 10 числа місяця наступного за місяцем, в якому надавались послуги, Виконавець надсилає Замовнику рахунок–фактуру та підписаний зі свого боку акт приймання-передачі Послуг. У разі відсутності зауважень до якості та обсягу наданих Послуг, Замовник підписує запропонований Виконавцем акт приймання-передачі Послуг та протягом 5-ти банківських днів з дня надходження до Замовника документів, визначених пунктом 2.4. Договору, сплачує місячну вартість Послуг за звітній місяць шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Виконавця. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 листопада 2022 12:20
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 листопада 2022 12:20
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 листопада 2022 12:20
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 листопада 2022 12:20
Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 листопада 2022 12:20
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 листопада 2022 12:20
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 листопада 2022 12:20
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 листопада 2022 12:20
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 листопада 2022 12:20
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 листопада 2022 12:20
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 листопада 2022 12:20
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 листопада 2022 12:20
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 листопада 2022 12:20
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 листопада 2022 12:20
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 листопада 2022 12:20
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 листопада 2022 12:20
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 листопада 2022 12:20
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 листопада 2022 12:20
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 листопада 2022 12:20
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 листопада 2022 12:20
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 листопада 2022 12:20
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 листопада 2022 12:20

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид забезпечення тендерної пропозиції - електронна банківська гарантія. Розмір забезпечення тендерної пропозиції становить 84000,00 (вісімдесят чотири тисячі гривень 00 копійок).

Сума забезпечення: 84000 UAH

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Вид забезпечення виконання договору - оригінал банківської гарантії. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5 (п’ять) відсотків вартості договору.
04 січня 2023 13:32
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
04 січня 2023 13:31
ТД ОХОРОНА 2023 (ЗІ ЗМІНАМИ 4).doc
04 січня 2023 13:31
Зміни 4.docx
29 листопада 2022 15:01
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
29 листопада 2022 15:01
ТД ОХОРОНА 2023 (ЗІ ЗМІНАМИ 3).doc
29 листопада 2022 15:01
Зміни 3.docx
11 листопада 2022 13:16
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
11 листопада 2022 13:16
ТД ОХОРОНА 2023 (ЗІ ЗМІНАМИ 2).doc
11 листопада 2022 13:16
Зміни 2.docx
11 листопада 2022 11:37
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
11 листопада 2022 11:36
ТД ОХОРОНА 2023 (ЗІ ЗМІНАМИ).doc
11 листопада 2022 11:36
Зміни.docx
09 листопада 2022 12:20
ТД ОХОРОНА 2023.doc
04 січня 2023 13:32
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
04 січня 2023 13:31
ТД ОХОРОНА 2023 (ЗІ ЗМІНАМИ 4).doc
04 січня 2023 13:31
Зміни 4.docx
29 листопада 2022 15:01
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
29 листопада 2022 15:01
ТД ОХОРОНА 2023 (ЗІ ЗМІНАМИ 3).doc
29 листопада 2022 15:01
Зміни 3.docx
11 листопада 2022 13:16
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
11 листопада 2022 13:16
ТД ОХОРОНА 2023 (ЗІ ЗМІНАМИ 2).doc
11 листопада 2022 13:16
Зміни 2.docx
11 листопада 2022 11:37
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
09 листопада 2022 12:20
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
11 листопада 2022 11:36
ТД ОХОРОНА 2023 (ЗІ ЗМІНАМИ).doc
11 листопада 2022 11:36
Зміни.docx
09 листопада 2022 12:20
ТД ОХОРОНА 2023.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

досвід 5 років
Дата подання: 09 листопада 2022 17:52
Дата відповіді: 11 листопада 2022 10:08
Відповідно до абз. "Загальні вимоги до учасника" додатку 3 до ТД, вимагається: "наявність досвіду охорони об’єктів високого ступеню ризику не менше 5 (п’яти) років" Що мається на увазі під досвідом охорони не менше 5 років? Безперервне надання послуг протягом 5 років? Чи надання послуг кожного року протягом останніх 5 років? Чи що означає не менше 5 років, якщо на підтвердження такої вимоги можуть надаватися аналогічні договори не раніше 2015 року? Адже від 2015 до 2022 року 7 років, а не 5.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Об’єкти з високим ступенем ризику охорони визначаються Державним стандартом ДСПТО 5169-ОК.74.60-2014 та Критеріями, за якими оцінюється ступінь ризику від провадження господарської діяльності та визначається періодичність здійснення планових заходів державного нагляду (контролю) у сфері техногенної та пожежної безпеки Державною службою з надзвичайних ситуацій, затвердженими Постановою Кабінету Міністрів України від 05 вересня 2018 року № 715.
Державний експертний центр МОЗ України, відповідно до критеріїв оцінки від провадження господарської діяльності є об’єктом з високим ступенем ризику, яке відповідно до статуту має право на придбання, використання, зберігання та знищення наркотичних засобів, психотропних речовин та прекурсорів, необхідних для здійснення передбачених статутом та законодавством завдань та повноважень.
У учасника процедури закупівлі послуг з охорони майна, повинна бути наявність досвіду охорони об’єктів високого ступеню ризику не менше 5 (п’яти) років. Для участі в закупівлі послуг з охорони майна, учасник має надати дві копії аналогічних договорів, укладених не раніше 2015 року, та документів, що підтверджують їх виконання у повному обсязі.
Інформація про наявність не менш ніж 5 регіональних підрозділів у вигляді довідки в довільній формі.
Дата подання: 10 листопада 2022 10:39
Дата відповіді: 11 листопада 2022 10:05
У Вас всі об'єкти знаходяться у Києві, то для чого Вам 5 регіональних підрозділів в Учасника? Яка Вам різниця, де ще є підрозділи - у Вінниці, Львові чи Чернівцях, або ще десь, якщо всі Ваші об'єкти у Києві?
Відповідь: Державне підприємство «Державний експертний центр МОЗ України» має одним зі своїх статутних завдань здійснення фармаконагляду по всій території України. Фармаконагляд поєднує наукову галузь та практичну діяльність, що пов’язана з виявленням, оцінкою, розумінням та профілактикою несприятливих негативних наслідків або будь-яких інших проблем, пов’язаних з лікарськими засобами. Здійснення нагляду за безпекою лікарських засобів при їх медичному застосуванні є одним з основних напрямків діяльності нашого підприємства. Саме тому працівниками підприємства систематично відвідуються лікувальні заклади в різних регіонах України. Тому наявність регіональних підрозділів учасника торгів дозволяє забезпечити швидке реагування у випадку нестандартних безпекових ситуацій під час таких поїздок.
Досвід охорони об’єктів високого ступеню ризику не менше 3 (трьох) років
Дата подання: 29 листопада 2022 16:27
Дата відповіді: 29 листопада 2022 16:48
Замовнику, що означає вимога: наявність досвіду охорони об’єктів високого ступеню ризику не менше 3 (трьох) років? Пунктом 3.1. ТД вимагається надати наступні документи: Інформація про досвід виконання аналогічних договорів (не менше двох договорів), охорони об’єктів з високим ступенем ризику (медичні установи, об’єкти критичної інфраструктури державної форми власності). Тобто, термін надання послуг за аналогічними договорами має складати не менше 3 років? Чи Учасник повинен існувати на ринку надання послуг не менше 3 років?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, ви зрозуміли вірно.
Досвід охорони об’єктів високого ступеню ризику не менше 3 (трьох) років
Дата подання: 29 листопада 2022 17:08
Дата відповіді: 30 листопада 2022 10:52
Замовнику, в тому то й справа, що з ваших вимог нічого не зрозуміло. Надайте чітку відповідь на трактування двоякої вимоги. Інакше, ми будемо вимушені скористатись своїм правом на оскарження вимог документації.
Відповідь: Шановний учаснику! Факт існування учасника на ринку послуг охорони підтверджується відомостями про державну реєстрацію підприємства, які містяться у Витягу з ЄДР. Наданням аналогічних договорів підтверджується не факт існування на ринку, а наявність досвіду. Такі договори можуть бути будь-якого терміну дії. Тобто досвід охорони об’єктів високого ступеню ризику має становити не менше 3 (трьох) років взагалі, термін дії договорів не має значення (може бути рік, може бути шість місяців тощо). Це можуть бути будь-які два (або більше) договори охорони об’єктів високого ступеню ризику, укладені та виконані у повному обсязі в період з 2015 по 2022 рік включно.
Щодо аналогічного досвіду
Дата подання: 30 листопада 2022 09:48
Дата відповіді: 30 листопада 2022 10:53
Шановний Замовнику, у вашій тендерній документації вимагається аналогічний досвід охорони об’єктів високого ступеню ризику не менше 3 (трьох) років з державними замовниками,яким чином учасник має надати аналогічний досвід з охорони не менше трьох років, якщо охорона всіх державних установ закуповується на термін не більше одного року???
Відповідь: Шановний учаснику! Такі договори можуть бути будь-якого терміну дії. Тобто досвід охорони об’єктів високого ступеню ризику має становити не менше 3 (трьох) років взагалі, термін дії договорів не має значення (може бути рік, може бути шість місяців тощо). Це можуть бути будь-які два (або більше) договори охорони об’єктів високого ступеню ризику, укладені та виконані у повному обсязі в період з 2015 по 2022 рік включно.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2022-11-09-006085-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "МАСТЕР-ЗАХИСТ", Код ЄДРПОУ:43199888
Дата подання: 09 листопада 2022 14:58
Досвід охорони
Доброго дня, додатком 3 до ТД встановлено вимогу: наявність в учасника досвіду охорони об’єктів високого ступеню ризику не менше 5 (п’яти) років. Дана вимога дискримінує учасників, які існують менше 5 років та новостворені підприємства, які об'єктивно не зможуть взяти участь у даній закупівлі. При цьому, у таких учасників, наприклад за період провадження діяльності в 4 роки, може бути більше досвіду надання послуг (аналогічних договорів), аніж у компанії, яка існує 10-15 років. Відповідно до ч.4 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VIII, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Враховуючи вищевикладене та задля дотримання основних принципів здійснення закупівель, просимо прибрати вимогу про "не менше 5 років".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 листопада 2022 11:13
Враховуючи вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), тендерна документація розробляється та затверджується замовником і містить відомості, визначені частиною другою статті 22 Закону, зокрема один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Відповідно до частини другої статті 16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
- наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
- наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
- наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеним критеріям, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі.
Тендерною документацією визначено необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Додатком 4 Тендерної документації визначено Загальні вимоги до Учасника, зокрема наявність досвіду охорони об’єктів високого ступеню ризику не менше 5 (п’яти) років.
Вищезазначену вимогу встановлено Замовником з огляду на наступне. Ліцензія на надання послуг з охорони не має обмежень, ані по території, ані по терміну дії, ані по об’єктам надання послуг. Водночас, досвід роботи, досвід персоналу (уміння та навички співробітників охоронної організації), матеріально-технічна база суб’єкту господарювання – все це набувається у процесі здійснення професійної діяльності. Крім того, вимоги до охорони об’єктів високого ступеню ризику відрізняються від вимог до охорони звичайних об’єктів, як то складських приміщень, будівельних майданчиків, приватних будівель (квартир), офісних приміщень, тощо.
Будівля, споруди, територія, інше рухоме та нерухоме майно Замовника є об’єктом з високим ступенем ризику, оскільки Замовник, є уповноваженою Міністерством охорони здоров’я України спеціалізованою експертною організацією у сфері доклінічного вивчення, клінічних випробувань та державної реєстрації лікарських засобів (в тому числі медичних імунобіологічних препаратів) в межах, що визначені законами України “Про лікарські засоби” та “Про захист населення від інфекційних хвороб”, є головною організацією в Україні у сфері здійснення фармаконагляду, стандартизації медичної допомоги та медичного, в тому числі фармацевтичного, обслуговування, включаючи розробку відповідних медико-технологічних документів та проектів нормативних актів. Задля виконання своїх статутних завдань Замовник досліджує, зберігає, знищує медичні імунобіологічні препарати, наркотичні засоби, психотропні речовини та прекурсори. Територія, об’єкту охорони - 8230 кв.м. На підприємстві встановлено суворий пропускний режим. Чисельна кількість робочих місць, розміщених в будівлі, близько 400 чоловік. Об’єкт охорони щоденно відвідує (окрім вихідних та святкових днів) понад 100 осіб.
Суб’єкт охоронної діяльності має забезпечити безперебійну роботу 4 (чотирьох) постів охорони, з них цілодобових постів – 3 (три) та 1 (один) денний пост. Персонал охорони Учасника здійснює охорону об’єкту, забезпечує пропускний режим на об’єкті, охорону майна та співробітників Замовника. Права та обов'язки персоналу охорони визначаються Законом України «Про охоронну діяльність». Суб’єкт охоронної діяльності несе повну матеріальну відповідальність за збитки, спричинені Замовнику внаслідок неналежного виконання ним своїх зобов’язань.
Охоронна спеціалізована організація, несе повну матеріальну відповідальність за збитки, спричинені Замовнику внаслідок неналежного виконання ним своїх зобов’язань.
Дискримінація (лат. discriminatio «розрізнення») — будь-яка відмінність, виключення, обмеження або перевага, що заперечує або зменшує рівне здійснення прав. В межах проведеної закупівлі, дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників.
Ринок послуг з охорони в Україні налічує понад десяток підприємств, які здійснюють свою діяльність 5 і більше років. Отже, не лише один або декілька учасників відповідають зазначеним вимогам замовника. Такі підприємства мають значний досвід роботи, сталу матеріальну базу, навчений професійний персонал.
Враховуючи вищезазначене, вважаємо цілком обґрунтованою та доцільною вимогу щодо наявності досвіду охорони об’єктів високого ступеню ризику не менше 5 (п’яти) років.
Номер вимоги: UA-2022-11-09-006085-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Охоронна Компанія "Альфа Безпека", Код ЄДРПОУ:40207890
Дата подання: 09 листопада 2022 19:55
Дискримінаційні вимоги
1. Відповідно до умов абз., 1, Загальних вимог до Учасника додатку 3 до ТД "наявність досвіду охорони об’єктів високого ступеню ризику не менше 5 (п’яти) років. На підтвердження, надати копії аналогічних договорів, укладених не раніше 2015 року, та документів, що підтверджують їх виконання у повному обсязі". Вважаємо дану вимогу, дискримінаційною та такою, яка обмежує економічну конкуренцію. Оскільки виходячи з умов тендерної документації, відсутні будь-які аргументовані обставини, які б передбачали необхідність наявності саме не менше 5 (п'яти) років досвіду охорони об'єктів високого ступеню ризику. Немає будь-якого причинно-наслідкового зв'язку у встановленні саме такого період (5 років). Чому скажімо не 4 або не 3 роки? ВІдповідно до принципів здійснення публічних закупівель, такі повинні здійснюватися на умовах недискримінації учасників та рівного ставлення до них. Тож встановлення такої вимоги Замовником було здійснено обмеження потенційного кола осіб, які планують прийняти участь у процедурі. Вимагаємо внести зміни до документації.

2. Відповідно до умов абз., 3, Загальних вимог до Учасника додатку 3 до ТД, вимагається: "наявність Сертифікату, який підтверджує, що система управління якістю, охорони здоров’я та безпеки праці стосовно надання послуг, які є предметом закупівлі, не нижче ніж ДСТУ ISO 9001, ISO 45001 (надати скановані копії з оригіналів);"
Вважаємо дану вимогу дискримінаційною, та такою, яка обмежує конкуренцію виходячи з наступного. Хочемо зазначити що, сертифікати які вимагаються Замовником:
Системи менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці ДСТУ ISO 45001,
отримання яких не регламентовано ані ЗУ «Про охоронну діяльність», ані ПКМУ №960 від 30.06.2015, ані будь-яким іншим НПА, який стосується здійснення охоронної діяльності. Тож стає не зрозумілим, чим саме керувався Замовник при встановленні таких вимог. Окрім того, самі вимоги вищеперелічених стандартів ISO, не містять конкретизованого переліку видів економічної діяльності із зазначенням видів господарської діяльності, які мають бути передбачені відповідними сертифікатами.

Ч. 2, ст. 23, ЗУ «Про стандартизацію», передбачено, що національні стандарти та кодекси усталеної практики застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов’язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами.
Таким чином, даною вимогою, замовником створюється поле для потенційного спотворення результатів торгів чи можливої дискримінації тих чи інших учасників.
Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та видалити відповідну дискримінуючу вимогу.


3. Відповідно до умов абз., 8, Загальних вимог до Учасника додатку 3 до ТД, вимагається:"персонал охорони повинен мати 3 розряд охоронника, стаж роботи в охороні не менше 3 (трьох) років та вік не старше 45 років;" Вважаємо дану вимогу дискримінаційною, та такою, яка обмежує конкуренцію виходячи з наступного. Так, відповідно до умов ЗУ «Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні» дискримінація - ситуація, за якої особа та/або група осіб за їх ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, ВІКУ...
Ст. 2-1 КЗпП України, встановлює, що забороняється будь-яка дискримінація у сфері праці, зокрема порушення принципу рівності прав і можливостей, пряме або непряме обмеження прав працівників залежно від раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, етнічного, соціального та іноземного походження, ВІКУ...
Абз. 1, ст. 24, Конституції України передбачається, що не може бути привілеїв чи обмежень за ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, етнічного та соціального походження, майнового стану, місця проживання, за мовними або іншими ознаками.
Відповідно до умов ст. 11 ЗУ "Про охоронну діяльність" встановлено вичерпний перелік вимог до персоналу, який може залучатися до надання охоронних послуг. Тож зовсім не зрозумілим є те, чому Замовник встановлює саме вік у 45 років.
Крім того, відповідно до умов п. 5.4., р. 5 Вимоги до персоналу охорони, додатку 1, до Договору (Технічне завдання) передбачається, що вік персоналу охорони повинен бути до 50 років. Тож, Замовник встановив чергову дискримінаційну вимогу, яка не лише суперечить чинному законодавству, а й тендерній документації розробленій самим Замовником.
Враховуючи вищенаведене, вважаємо дану вимогу дискримінаційною, такою яка обмежує потенційне коло учасників, та вимагаємо видалимти відповідні вимоги зі скалду тендерної документації.

4. 1. Відповідно до вимог ч. 7 розділу III ТД: інформація про субпідрядника/співвиконавця )у випадку закупівлі робіт чи послуг) – не передбачено.
Вважаємо, що встановлюючи таку вимогу, Замовником було порушено абз. 2 ч.3. ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон): Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Окрім того, Ч. 7, ст. 17 Закону передбачено, що у разі якщо учасник процедури закупівлі має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 цього Закону, замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання на відсутність підстав, визначених у частині першій цієї статті.
Таким чином, умова тендерної документації передбачена Замовником в частині не застосування умов субпідряду дискримінує потенційних учасників та Скаржника, цим самим обмежуючи коло потенційних учасників, які хочуть прийняти участь у закупівлі.
Аналогічного рішення дотримується постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель у рішенні № 1921-р/пк-пз від 03.02.2021.
Враховуючи вищевикладене, вимагаємо внести зміни до тендерної документації у відповідності до ЗУ "Про публічні закупівлі"
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 листопада 2022 11:11
Враховуючи вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), тендерна документація розробляється та затверджується замовником і містить відомості, визначені частиною другою статті 22 Закону, зокрема один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Відповідно до частини другої статті 16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
- наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
- наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
- наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеним критеріям, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі.
Тендерною документацією визначено необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Додатком 4 Тендерної документації визначено Загальні вимоги до Учасника, зокрема наявність досвіду охорони об’єктів високого ступеню ризику не менше 5 (п’яти) років.
Вищезазначену вимогу встановлено Замовником з огляду на наступне. Ліцензія на надання послуг з охорони не має обмежень, ані по території, ані по терміну дії, ані по об’єктам надання послуг. Водночас, досвід роботи, досвід персоналу (уміння та навички співробітників охоронної організації), матеріально-технічна база суб’єкту господарювання – все це набувається у процесі здійснення професійної діяльності. Крім того, вимоги до охорони об’єктів високого ступеню ризику відрізняються від вимог до охорони звичайних об’єктів, як то складських приміщень, будівельних майданчиків, приватних будівель (квартир), офісних приміщень, тощо.
Будівля, споруди, територія, інше рухоме та нерухоме майно Замовника є об’єктом з високим ступенем ризику, оскільки Замовник, є уповноваженою Міністерством охорони здоров’я України спеціалізованою експертною організацією у сфері доклінічного вивчення, клінічних випробувань та державної реєстрації лікарських засобів (в тому числі медичних імунобіологічних препаратів) в межах, що визначені законами України “Про лікарські засоби” та “Про захист населення від інфекційних хвороб”, є головною організацією в Україні у сфері здійснення фармаконагляду, стандартизації медичної допомоги та медичного, в тому числі фармацевтичного, обслуговування, включаючи розробку відповідних медико-технологічних документів та проектів нормативних актів. Задля виконання своїх статутних завдань Замовник досліджує, зберігає, знищує медичні імунобіологічні препарати, наркотичні засоби, психотропні речовини та прекурсори. Територія, об’єкту охорони - 8230 кв.м. На підприємстві встановлено суворий пропускний режим. Чисельна кількість робочих місць, розміщених в будівлі, близько 400 чоловік. Об’єкт охорони щоденно відвідує (окрім вихідних та святкових днів) понад 100 осіб.
Суб’єкт охоронної діяльності має забезпечити безперебійну роботу 4 (чотирьох) постів охорони, з них цілодобових постів – 3 (три) та 1 (один) денний пост. Персонал охорони Учасника здійснює охорону об’єкту, забезпечує пропускний режим на об’єкті, охорону майна та співробітників Замовника. Права та обов'язки персоналу охорони визначаються Законом України «Про охоронну діяльність». Суб’єкт охоронної діяльності несе повну матеріальну відповідальність за збитки, спричинені Замовнику внаслідок неналежного виконання ним своїх зобов’язань.
Охоронна спеціалізована організація, несе повну матеріальну відповідальність за збитки, спричинені Замовнику внаслідок неналежного виконання ним своїх зобов’язань.
Дискримінація (лат. discriminatio «розрізнення») — будь-яка відмінність, виключення, обмеження або перевага, що заперечує або зменшує рівне здійснення прав. В межах проведеної закупівлі, дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників.
Ринок послуг з охорони в Україні налічує понад десяток підприємств, які здійснюють свою діяльність 5 і більше років. Отже, не лише один або декілька учасників відповідають зазначеним вимогам замовника. Такі підприємства мають значний досвід роботи, сталу матеріальну базу, навчений професійний персонал.
Враховуючи вищезазначене, вважаємо цілком обґрунтованою та доцільною вимогу щодо наявності досвіду охорони об’єктів високого ступеню ризику не менше 5 (п’яти) років.
Вимога щодо наявності у Учасника Сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001, ISO 45001 гарантує якість надання послуг.
Система менеджменту якістю – це сукупність організаційної структури, методик, процесів і ресурсів, необхідних для здійснення загального управління якістю. Система менеджменту якістю компанії будується з урахуванням головної умови, згідно з якою для досягнення вищезазначених цілей необхідно організувати діяльність так, щоб тримати під контролем усі технічні, адміністративні та людські чинники, що впливають на якість послуг.
Це гарантія спроможності Учасника стабільно та безперервно забезпечити якість та безпечність послуг протягом усього часу їх надання.
Система менеджменту якістю забезпечує можливість зниження собівартості надання послуг, що в даному випадку призводить до економії бюджетних коштів, підвищення результативності і ефективності шляхом вдосконалення функціонування структурних підрозділів і їх посадових осіб, здатна виявити й оцінити наслідки, усунути, а головне, попередити надання послуг незадовільної якості.
Отримати сертифікат якості може будь-яка організація, що працює у відповідності до стандартів ISO 9001, а наявність перелічених сертифікатів сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей Учасника, його спроможності щодо якісного надання послуг, тому не вважаємо дану вимогу дискримінаційною.
Також, щодо аналогічної вимоги, Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель прийнято рішення № 52-р/пк-ск від 18.01.2016 року, згідно з яким, вимога щодо наявності сертифікату системи менеджменту якістю ДСТУ ISO 9001 не є дискримінаційною.
Стосовно стажу роботи охоронників та вікових вимог до працівника охоронної фірми повідомляємо таке.
Відповідно до статті 43 Конституції України, кожен має право на працю, що включає в себе можливість заробляти на життя працею, яку він вільно обирає або на яку вільно погоджується.
Відповідно до частини 1 статті 11 Закону України «Про охоронну діяльність», персоналом охорони можуть бути дієздатні громадяни України, які досягли 18-річного віку, пройшли відповідне навчання або професійну підготовку, уклали трудовий договір із суб’єктом господарювання та подали документи.
Звертаємо увагу на те, що Замовник не встановлює обмежень для учасника закупівлі стосовно підбору персоналу в частині прийняття на роботу фізичних осіб будь-якого віку. Лише конкретизує вимоги до тієї частини співробітників учасника закупівлі, яка буде фактично залучена учасником до надання конкретних послуг, що ніяким чином не обмежує прав юридичних осіб приймати на роботу осіб будь якого віку.
Крім того, наше підприємство має багаторічний досвід найму охоронних фірм. Тож, з практики минулих років маємо невтішні випадки неналежного виконання своїх обов’язків надавачами послуг, оскільки літні охоронці, як правило, не витримують фізичних навантажень цілодобового чергування.
Звертаємо вашу увагу, що нас, як підприємство високого ступеню ризику, не влаштовує просто сторож (консьєрж). Вважаємо, що функції охоронця якісно зможуть виконувати молоді, фізично витривалі чоловіки.
Враховуючи вищезазначене, вважаємо, що Замовником дотримано принципів, закріплених у частині першій статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».

З приводу вашого твердження, ніби дискримінаційною є вимога частини 7 розділу III ТД про недопустимість залучення субпідрядників/співвиконавців, повідомляємо таке.
Враховуючи вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація розробляється та затверджується замовником і містить відомості, визначені частиною другою статті 22 Закону, зокрема один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Слід зауважити, що замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та указує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Відповідно до частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 закону).
Дискримінація (лат. discriminatio «розрізнення») — будь-яка відмінність, виключення, обмеження або перевага, що заперечує або зменшує рівне здійснення прав. В межах проведеної закупівлі, дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників.
Станом на сьогодні в Україні існує безліч охоронних фірм, які здійснюють свою діяльність без залучення субпідрядників/співвиконавців. Отже, вимога про незалучення субпідрядників/співвиконавців не може вважатися дискримінаційною.
Номер вимоги: UA-2022-11-09-006085-a.c4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЩИТ-ЗАХИСТ», Код ЄДРПОУ:44345025
Дата подання: 11 листопада 2022 12:42
Вимога, не до Законодавства.
Звертаємось до шановного Замовника з вимогою про уточнення п. 4. Підтвердження спроможності матеріальної відповідальності. По перше такого кваліфікаційного критерію не зазначено в Статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-ЗУ), проте, є критерій: наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Дійсно, в оголошенні про проведення відкритих торгів й тендерної документації Замовником може зазначатися й інша інформація, але ВИМОГИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ЯКОЇ ПЕРЕДБАЧЕНІ ЗАКОНОДАВСТВОМ. Кваліфікаційний критерій в п. 4 Додатку 1 до тендерної документації Замовника не передбачено статтею 16 ЗУ й тому вимагаємо його виключити разом з вимогою надання копії чинного на момент надання послуг договору добровільного страхування професійної відповідальності перед третіми особами (який без конкретизації по сумі учасник може укласти й на 1 гривню), або її змінити відповідно до ЗУ та Постанови КМУ від 19 жовтня 2022 р. №1178. Дякуємо заздалегідь.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
11 листопада 2022 12:59
До тендерної документації будуть внесені зміни.
Номер вимоги: UA-2022-11-09-006085-a.b5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ОК "КАРДИНАЛ", Код ЄДРПОУ:40344845
Дата подання: 11 листопада 2022 17:58
Дискримінаційна вимога
Шановний Замовнику!
В додатку 3 Вами зазначено, що персонал охорони повинен мати 3 розряд охоронника, стаж роботи в охороні не менше 3 (трьох) років та вік не старше 45 років. Остання вимога щодо віку не менше 45 років є дискримінаційною для учасників, що мають, досвідчених, добре підготовлених охоронників віком, зокрема, до 60 років (до речі й мобілізаційний вік в Нашій воюючій Країні складає 60 років). Виключить, будь ласка, дискримінаційну вимогу щодо віку з Вашої тендерної документації. Практика рішень Колегії АМКУ: неодноразово вимоги щодо віку було признано дискримінаційними. Не усуваєте - скарга вже готова й буде подано до Колегії. З повагою, Потенційний учасник.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
29 листопада 2022 15:09
Стосовно вікових вимог до працівника охоронної фірми повідомляємо таке. Відповідно до статті 43 Конституції України, кожен має право на працю, що включає в себе можливість заробляти на життя працею, яку він вільно обирає або на яку вільно погоджується. Відповідно до частини 1 статті 11 Закону України «Про охоронну діяльність», персоналом охорони можуть бути дієздатні громадяни України, які досягли 18-річного віку, пройшли відповідне навчання або професійну підготовку, уклали трудовий договір із суб’єктом господарювання та подали документи. Звертаємо увагу на те, що Замовник не встановлює обмежень для учасника закупівлі стосовно підбору персоналу в частині прийняття на роботу фізичних осіб будь-якого віку. Лише конкретизує вимоги до тієї частини співробітників учасника закупівлі, яка буде фактично залучена учасником до надання конкретних послуг, що ніяким чином не обмежує прав юридичних осіб приймати на роботу осіб будь якого віку. Крім того, наше підприємство має багаторічний досвід найму охоронних фірм. Тож, з практики минулих років маємо невтішні випадки неналежного виконання своїх обов’язків надавачами послуг, оскільки літні охоронці, як правило, не витримують фізичних навантажень цілодобового чергування. Звертаємо вашу увагу, що нас, як підприємство високого ступеню ризику, не влаштовує просто сторож (консьєрж). Вважаємо, що функції охоронця якісно зможуть виконувати молоді, фізично витривалі чоловіки. Враховуючи вищезазначене, вважаємо, що Замовником дотримано принципів, закріплених у частині першій статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2022-11-09-006085-a.b3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "КРУК 001", Код ЄДРПОУ:43945109
Дата подання: 11 листопада 2022 11:52
Скарга на дискримінаційні вимоги
Скарга на дискримінаційні вимоги
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 14 листопада 2022 13:51
Рішення від 14.11.2022 № 6718.pdf
Дата публікації: 14 листопада 2022 13:50
Рішення від 22.11.2022 № 6892.pdf
Дата публікації: 25 листопада 2022 13:12
Коментар замовника щодо усунення порушення: До тендерної документації внесено зміни.
Дата виконання рішення замовником: 29 листопада 2022 15:12
Номер скарги: UA-2022-11-09-006085-a.b6
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "КРУК 001", Код ЄДРПОУ:43945109
Дата подання: 01 грудня 2022 18:03
Дискримінація
Дискримінаційні вимоги документації
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 05 грудня 2022 13:44
рішення від 05.12.2022 № 7115.pdf
Дата публікації: 05 грудня 2022 13:44
рішення від 12.12.2022 № 7297.pdf
Дата публікації: 15 грудня 2022 12:08
Коментар замовника щодо усунення порушення: До тендерної документації внесено зміни.
Дата виконання рішення замовником: 04 січня 2023 13:34
Номер скарги: UA-2022-11-09-006085-a.c7
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "А1 ОХОРОНА", Код ЄДРПОУ:37757055
Дата подання: 01 грудня 2022 18:08
СКАРГА на дискримінаційні вимоги тендерної документації Замовника при проведенні закупівлі
СКАРГА на дискримінаційні вимоги тендерної документації Замовника при проведенні закупівлі
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 05 грудня 2022 13:51
Рішення від 05.12.2022 № 7112.pdf
Дата публікації: 05 грудня 2022 13:50
Рішення від 12.12.2022 № 7294.pdf
Дата публікації: 15 грудня 2022 12:36
Коментар замовника щодо усунення порушення: До тендерної документації внесено зміни.
Дата виконання рішення замовником: 04 січня 2023 13:33

Документи подані скаржником

10 листопада 2022 17:49
Скарга.docx
12 листопада 2022 23:02
Скарга для МОЗУ.docx
12 листопада 2022 23:02
Договір оренди офісу.pdf
12 листопада 2022 23:04
Металіст_Договір.pdf
12 листопада 2022 23:04
Скарга для МОЗУ.pdf
12 листопада 2022 23:04
Металіст_акт.pdf

Документи подані замовником

29 листопада 2022 15:12
Протокол № 173.pdf

Документи Органу Оскарження

14 листопада 2022 13:50
Рішення від 14.11.2022 № 6718.pdf
25 листопада 2022 13:12
Рішення від 22.11.2022 № 6892.pdf

Документи подані скаржником

01 грудня 2022 16:25
Документ Microsoft Word.docx
01 грудня 2022 18:15
Металіст_Договір.pdf
01 грудня 2022 18:15
Договір оренди офісу.pdf
01 грудня 2022 18:15
Металіст_акт.pdf
01 грудня 2022 18:15
Скарга_ДВ.docx
01 грудня 2022 18:15
Скарга.pdf

Документи подані замовником

07 грудня 2022 16:59
Договір №9.pdf
04 січня 2023 13:34
Протокол № 1.pdf

Документи Органу Оскарження

05 грудня 2022 13:44
рішення від 05.12.2022 № 7115.pdf
15 грудня 2022 12:08
рішення від 12.12.2022 № 7297.pdf

Документи Органу Оскарження

05 грудня 2022 13:50
Рішення від 05.12.2022 № 7112.pdf
15 грудня 2022 12:36
Рішення від 12.12.2022 № 7294.pdf

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 04 січня 2023 13:39
Кінець періоду оскарження: 15 січня 2023 00:00
Дата відміни: 15 січня 2023 00:01
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Виявлено помилку, допущену під час визначення очікуваної вартості закупівлі.
Документи:
04 січня 2023 13:39
Електронний підпис
04 січня 2023 13:38
Протокол №2.pdf