Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Папір для друку, А4, 80 г/м², клас A, 500 арк., білий
Очікувана вартість
275 000,00 UAH
UA-2022-11-09-005525-a ● a2919dabf89f4b1fb1428a1e92185900
Запит (ціни) пропозицій
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Дата оприлюднення:
09 листопада 2022
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент соціальної політики Вінницької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 38782790 |
Вебсайт: | http://vmr.gov.ua |
Місцезнаходження: | 21050, Україна , Вінницька обл., Вінниця, м.Вінниця, вул.Соборна, 50 |
Контактна особа: |
Слободянюк Галина Анатоліївна 380432508691 sloboda@vmr.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Папір для друку А4, 80 г/м2, клас А, 500 арк. білий, товщина мк-105 (ISO 534), яскравість ISO% - 101 (ISO 2470-1), білизна СІЕ % – 168 (ISO 11475), непрозорість % - 92 (ISO 2471), гладкість мл/хв – 160 ( ISO 8791-2), ColorLok – так, опір старінню – так (ISO 9706), TCF відбілювання без хлору – так, кількість пачок в коробці - 5 шт, розмір формату: 210мм*297мм. Місце поставки товару за адресами м.Вінниця: вул. Соборна, 50, 3-й поверх; проспект Космонавтів, 30, 2-й поверх; вул.Замостянська, 7, 2-й поверх, в кількості відповідно до заявки Замовника. Завантаження, поставка, розвантаження та перенесення товару здійснюється за рахунок Постачальника. Поставка товару здійснюється однією партією. Розрахунки здійснюються на протязі 10 робочих днів після отримання товару на підставі видаткової накладної. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за поставлений товар здійснюються на протязі 5-ти робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок у відділенні Державного казначейства. Строк поставки товару 5 робочих днів з дня підписання договору.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1250 пачка
Папір для друку, А4, 80 г/м², клас A, 500 арк., білий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21050, Україна, Вінницька область, Вінниця, Соборна, 50, 3-й поверх; проспект Космонавтів, 30, 2-й поверх; вул.Замостянська, 7, 2-й поверх (в кількості відповідно до заявки Замовника)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
28 листопада 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Тендерна документація
Назва параметру | Значення | Одиниці виміру |
---|---|---|
Технічні характеристики предмета закупівлі | ||
Формат паперу | А4 (210х297 мм) | |
Щільність аркуша | 80 | грам на квадратний метр |
Товщина аркуша | від 105 | мікрометр |
Непрозорість паперу | від 92 | відсоток |
Кількість аркушів в пачці | 500 | штуки |
Колір паперу | білий | |
Білизна аркуша | від 161 | відсоток |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 листопада 2022 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Специфікація пропозиції | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОФІС КОМФОРТ" |
223 800,00
UAH з ПДВ
|
223 800,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВІТЯЗЬ" |
227 250,00
UAH з ПДВ
|
227 250,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір" |
232 500,00
UAH з ПДВ
|
232 500,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ТОВ "ПРАЙМ ОФІС" |
240 450,00
UAH з ПДВ
|
240 450,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП" |
247 500,00
UAH з ПДВ
|
247 500,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ТОВ "Ромус-Поліграф" |
275 000,00
UAH з ПДВ
|
275 000,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОФІС КОМФОРТ" #43160066 |
Рішення скасоване |
223 800,00
UAH з ПДВ
|
15 листопада 2022 14:03
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОФІС КОМФОРТ" #43160066 |
Відхилено |
223 800,00
UAH з ПДВ
|
16 листопада 2022 15:46
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій