Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство «Львівське територіальне медичне об’єднання «Багатопрофільна клінічна лікарня інтенсивних методів лікування та швидкої медичної допомоги» |
Код ЄДРПОУ: | 44496574 |
Місцезнаходження: | 79059, Україна , Львівська обл., Львів, вул. І.Миколайчука, 9 |
Контактна особа: |
Федорович Людмила Михайлівна +380322581125 1_tmo_tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 листопада 2022 11:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 листопада 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 листопада 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 листопада 2022 12:00 |
Початок аукціону: | 21 листопада 2022 13:45 |
Початок аукціону: | 21 листопада 2022 13:45 |
Очікувана вартість: | 36 970 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 184 850,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 листопада 2022 11:24 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
09 листопада 2022 11:05 |
ТД_ангіограф_(09.11.2022).docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-01-09-000036 ● 6399b34bdbaa4b518b2a838d5b48fc7b
- Статус: завершено ● Дата: 18 вересня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 січня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 січня 2023 13:29 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
06.01.2023 № 2
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
20 UA-2022-11-09-003901-a 09.11.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник директора департаменту – начальник відділу моніторингу
закупівель суб’єктів державної власності, що мають стратегічне
значення для економіки держави, Департаменту моніторингу закупівель Дмитро СТЕК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-01-13 10:44:25
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі ангіографа з С-подібною аркою (ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини НК 024:2019: 37623 — Система рентгенівська ангіографічна стаціонарна, цифрова), (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2022-11-09-003901-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Надати інформацію та документи, що підтверджують виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин для укладання додаткової угоди від 27.12.2022 № 1 до Договору від 02.12.2022 № 471.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-01-18 14:25:56
Відповідь на запит
1. Щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик закупівлі «Ангіограф з С-подібною аркою (ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини НК 024:2019: 37623 — Система рентгенівська ангіографічна стаціонарна, цифрова)», то закупівля здійснювалась з урахуванням фактичної потреби підприємства, оптимального співвідношення ціни та якості відповідно до фінансового плану. При цьому, замовником враховані прогнозовані показники надходжень (доходів) підприємства на 2022 рік.
Щодо очікуваної вартості, то чинним законодавством не визначено перелік органів, які уповноважені надавати офіційну інформацію щодо вартості товарів, робіт і послуг та переліку документів, якими замовник має послуговуватись під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі. Замовник самостійно визначає очікувану вартість предмета закупівлі, зважаючи на його специфіку, з дотриманням принципів, закріплених у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), згідно яких закупівлі здійснюють за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка регламентується наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі може здійснюватися різними методами, серед яких зокрема - розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг методом порівняння ринкових цін. Отже, очікувану вартість при проведенні закупівлі Ангіографа з С-подібною аркою визначено шляхом проведення моніторингу цін, аналізі цінової інформації з реального ринку товару, а також запиті комерційних пропозицій (копії комерційних пропозицій додаються).
2. 02 грудня 2022 року за результатом проведення процедури закупівлі: «Ангіограф з С-подібною аркою (ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини НК 024:2019: 37623 — Система рентгенівська ангіографічна стаціонарна, цифрова)» з ТОВ "Астріум" укладено договір про закупівлю робіт 471 (надалі – Договір) на суму 36 920 000,00 грн з ПДВ.
Згідно п. 5.1. розділу 5 Договору строк поставки товару: до 31.12.2022 року.
Відповідно до пункту 6 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) договір про закупівлю - це господарський договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та передбачає платне надання послуг, виконання робіт або придбання товару.
Договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі укладається відповідно до цивільного та господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону.
Згідно із статтею 629 Цивільного кодексу України договір є обов’язковим до виконання сторонами.
Відносини які виникають між замовником та виконавцем робіт регулюються Законом, Цивільним кодексом України, Господарським кодексом України та умовами укладеного договору про закупівлю.
Згідно з частиною 1 статті 651 Цивільного кодексу України зміна або розірвання договору допускається лише згодою сторін, якщо інше не передбачено договором або законом.
Враховуючи вищенаведене, замовником надіслано на адресу ТОВ "Астріум" лист від 20.12.2022 №27-07вих.6838, щодо внесення змін до договору про закупівлю від 02.12.2022 №471. (Сканована копія листа додається).
Зміна істотних умов укладеного Договору про закупівлю відбувається у випадках, встановлених п. 19 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», у порядку та спосіб передбачені пунктом 11.1 розділу 11 Договору про закупівлю.
Враховуючи вищезазначене та затримку фінансування витрат замовника, у пункт 5.1. розділу 5 та п.11.1 розділу 11 договору від 02.12.2022 №471 додатковою угодою від 27.12.2022 №1 внесено зміни, щодо строку поставки та продовжено строк дії договору.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 лютого 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 лютого 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 листопада 2022 14:08
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Астріум" |
36 920 000,00
UAH з ПДВ
|
36 920 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АФС Медицинтехнік" |
36 960 000,00
UAH з ПДВ
|
36 960 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Астріум" #33603690 |
Переможець |
36 920 000,00
UAH з ПДВ
|
23 листопада 2022 16:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 серпня 2023 10:53
|
Електронний підпис | укладений |
26 травня 2023 14:22
|
Лист звернення.PDF | зміни до договору |
26 травня 2023 14:21
|
Додаткова до 471.PDF | зміни до договору |
26 травня 2023 14:21
|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2022 15:45
|
Додаткова угода до 471.PDF | зміни до договору |
27 грудня 2022 15:44
|
Електронний підпис | укладений |
05 грудня 2022 12:04
|
_471 | укладений |
05 грудня 2022 12:03
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Ангіограф з С-подібною аркою (ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини НК 024:2019: 37623 — Система рентгенівська ангіографічна стаціонарна, цифрова) | 1 | комплект |
36 920 000,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару |
Номер договору про закупівлю: | 471 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 травня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 26 травня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару |
Номер договору про закупівлю: | 471 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Ангіограф з С-подібною аркою (ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини НК 024:2019: 37623 — Система рентгенівська ангіографічна стаціонарна, цифрова) | 1 | комплект |
36 920 000,00
UAH з ПДВ
|