Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з керування інфраструктурою та ресурсами в хмарному центрі обробки даних
Очікувана вартість
7 583 893,00 UAH
UA-2022-11-09-001156-a ● 325dfb0cdd5d4263a1b7e8a8f5e2ba9d
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Львівське комунальне підприємство "Львівавтодор" |
Код ЄДРПОУ: | 05523814 |
Місцезнаходження: | 79035, Україна , Львівська обл., Львів, ВУЛИЦЯ ПАСІКИ ГАЛИЦЬКІ, будинок 7 |
Контактна особа: |
Яремчук Віталій 380931810592 lvivavtodorzakupky@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 листопада 2022 09:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 листопада 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 листопада 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 листопада 2022 09:00 |
Початок аукціону: | 18 листопада 2022 12:26 |
Початок аукціону: | 18 листопада 2022 12:26 |
Очікувана вартість: | 7 583 893,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 75 838,93 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Забезпечення тендерної пропозиції – електронна банківська гарантія (безвідклична та безумовна) із грошовим покриттям. Банківська гарантія подається у вигляді електронного документа, складеному із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронні довірчі послуги», містити електронний підпис (УЕП/КЕП) уповноваженої особи банку-гаранта та повинен дозволяти перевірку такого підпису. Банківська гарантія може надаватись: разом з файлом «р7s»(із накладенням УЕП/КЕП) або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення електронного підпису (УЕП/КЕП) уповноваженої посадової особи банку-гаранта. Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам «Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за № 41/10321. Банківська гарантія повинна містити посилання на цю тендерну документацію. Реквізити замовника: Львівське комунальне підприємство «Львівавтодор» Код ЄДРПОУ - 05523814 IBAN UA 663204780000000026004202225 у АБ «Укргазбанк», м.Київ, МФО – 320478 Разом з банківською гарантією надаються: - документи, які підтверджують повноваження особи, яка підписує банківську гарантію; - копія ліцензії, виданої банку; - копія договору з банком про надання банківської гарантії; - довідка з банку, що підтверджує наявність грошового покриття по наданій гарантії. УВАГА! Розмір забезпечення тендерної пропозиції повинен становити РІВНУ чітку суму згідно вказаного тендерного забезпечення. Якщо в гарантії буде вказано не точну цифру та/або формулювання, наприклад: «будь-яку суму, але не більше ніж … грн.», тощо, пропозицію учасника, що подав таку банківську гарантію буде відхилено Замовником. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається: - довідка з Банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії; - виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зарахування грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше, ніж 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Забезпечення тендерної пропозиції повинне бути чинним впродовж дії тендерної пропозиції. Гарантія, що надається згідно з цією тендерною документацією торгів, має бути безвідкличною та безумовною. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника, не компенсуються Замовником, в тому числі і при відміні або визнанні такими, що не відбулися торгів. Банківська гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому учасником у формі тендерної гарантії, в тому числі умов окремих угод між банком-гарантом та учасником, вимог щодо надання листів або інших документів за підписом учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку. Серед переліку документів, подання яких Гаранту покладається на Бенефіціара для підтвердження своєї вимоги про сплату гарантійного забезпечення, не має бути документів, отримання (надання) яких залежить від волі інших осіб, а не виключно від Бенефіціара. Гарантія не може бути відкликана гарантом. Тендерна пропозиція, яка не супроводжується забезпеченням (в т.ч. якщо надане учасником забезпечення не відповідає вимогам тендерної документації) відхиляється Замовником. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 227516 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72250000-2: Послуги, пов’язані із системами та підтримкою
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
126 послуга
Послуги з керування інфраструктурою та ресурсами в хмарному центрі обробки даних
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79035, Україна, Львівська область, Львів, Пасіки Галицькі, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 72250000-2 — Послуги, пов’язані із системами та підтримкою
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником всіх якісно наданих та прийнятих Послуг від дати підписання Сторонами Акту наданих послуг за звітний період | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 листопада 2022 09:35 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
09 листопада 2022 09:29 |
Додаток 3 до ТД Проєкт договору.docx | |
09 листопада 2022 09:29 |
Додаток 4 до ТД Технічне завдання.docx | |
09 листопада 2022 09:28 |
Тендерна документація.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-11-09-001156-a.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ «АДЕМРІУС», Код ЄДРПОУ:43559910
Дата подання: 04 січня 2023 10:03
ЗНОВУ НЕПРАВОМІРНІ ДІЇ!
Шановний Замовнику! Звертаємо увагу на ваші неправомірні дії, та порушення принципів здійснення закупівель закріплені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», порушення Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Протоколом №30/12/2022 від 30 грудня 2022 року було відхилено тендерну пропозицію ТОВ «АДЕМРІУС» з підстав, що не передбачені чинним законодавством та жодним діючим нормативно-правовим актом.
Очевидно, ЛКП «Львіватодор», що здійснює розгляд тендерної пропозиції, якій вбачається що перелік послуг дивним чином співпадає із переліком послуг відображених в тендерній документації виходить за рамки правового поля здійснюючи свою роботу. Якщо в Замовника є підтвердження від іншого органу, що в складі тендерної пропозиції ТОВ «АДЕМРІУС» є недостовірна інформація, то просимо надати такі докази. Більше того, відповідно до пункту 40 Особливостей затверджених Постановою №1178 від 12.10.2022 року: Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Але ЛКП «Львівавтодор» навіть і не планувала виправляти невідповідності, які на їх думку є в складі тендерної пропозиції ТОВ «АДЕМРІУС».
Також, хочемо зазначити, що факт, що ТОВ «АСКЕП» та ТОВ «Аствелл Софт» знаходиться у зведених відомостях АМКУ не має жодного відношення до цієї закупівлі.
Також варто зазначити, що сумніви ЛКП «Львівавтодор» не можуть бути підставою для встановлення факту недостовірності інформації.
На основі вище вказаної інформації, з сторони ТОВ «АДЕМРІУС» буде вірно в чергове подати скаргу в Антимонопольний Комітет України, й дана скарга буде цілком задоволена та не правомірне рішення ЛКП «Львівавтодор» скасоване, як і було із попереднім визнаним АМКУ неправомірним відхиленням пропозиції ТОВ «АДЕМРІУС» по цій ж закупівлі.
Однак прослідковується чітке бажання ЛКП «Львівавтодор» й на далі після кожного оскарження в АМКУ вигадувати нові не правомірні причини для відхилення найбільш вигідної пропозиції учасника з ціллю затягування даної тендерної закупівлі, для затримки реалізації проекту електронного квитка у Львові. ТОВ «АДЕМРІУС» будучи Львівською компанією й бажаючи, щоб ЛКП «Львівавтодор» перестало свідомо блокувати запуск проекту, не бажає бути учасником вигідної ЛКП «Львівавтодор» схеми із затримки тендерної закупівлі. Тому в котре не подаватимемо безкінечні скарги, що будуть задовольнятись, оскільки є розуміння, що ЛКП «Львівавтодор» і далі буде нові беззмістовні причини вигадувати для затягування розгляду.
Висловлюємо своє глибоке стурбування діями ЛКП «Львівавтодор». Надіємось, що увага ЗМІ та відповідних органів до таких дій ЛКП «Львівавтодор» посприяє тому, що місто в особі міського голови та підлеглого йому комунального підприємства перестануть блокувати впровадження електронного квитка у Львові своїми свідомими діями. В іншому випадку переконані, що проект електронний квиток ніколи не буде запущений у місті Львові, під приводом постійних вигаданих причин з сторони ЛКП «Львівавтодор».
Розгорнути
Згорнути
Протоколом №30/12/2022 від 30 грудня 2022 року було відхилено тендерну пропозицію ТОВ «АДЕМРІУС» з підстав, що не передбачені чинним законодавством та жодним діючим нормативно-правовим актом.
Очевидно, ЛКП «Львіватодор», що здійснює розгляд тендерної пропозиції, якій вбачається що перелік послуг дивним чином співпадає із переліком послуг відображених в тендерній документації виходить за рамки правового поля здійснюючи свою роботу. Якщо в Замовника є підтвердження від іншого органу, що в складі тендерної пропозиції ТОВ «АДЕМРІУС» є недостовірна інформація, то просимо надати такі докази. Більше того, відповідно до пункту 40 Особливостей затверджених Постановою №1178 від 12.10.2022 року: Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Але ЛКП «Львівавтодор» навіть і не планувала виправляти невідповідності, які на їх думку є в складі тендерної пропозиції ТОВ «АДЕМРІУС».
Також, хочемо зазначити, що факт, що ТОВ «АСКЕП» та ТОВ «Аствелл Софт» знаходиться у зведених відомостях АМКУ не має жодного відношення до цієї закупівлі.
Також варто зазначити, що сумніви ЛКП «Львівавтодор» не можуть бути підставою для встановлення факту недостовірності інформації.
На основі вище вказаної інформації, з сторони ТОВ «АДЕМРІУС» буде вірно в чергове подати скаргу в Антимонопольний Комітет України, й дана скарга буде цілком задоволена та не правомірне рішення ЛКП «Львівавтодор» скасоване, як і було із попереднім визнаним АМКУ неправомірним відхиленням пропозиції ТОВ «АДЕМРІУС» по цій ж закупівлі.
Однак прослідковується чітке бажання ЛКП «Львівавтодор» й на далі після кожного оскарження в АМКУ вигадувати нові не правомірні причини для відхилення найбільш вигідної пропозиції учасника з ціллю затягування даної тендерної закупівлі, для затримки реалізації проекту електронного квитка у Львові. ТОВ «АДЕМРІУС» будучи Львівською компанією й бажаючи, щоб ЛКП «Львівавтодор» перестало свідомо блокувати запуск проекту, не бажає бути учасником вигідної ЛКП «Львівавтодор» схеми із затримки тендерної закупівлі. Тому в котре не подаватимемо безкінечні скарги, що будуть задовольнятись, оскільки є розуміння, що ЛКП «Львівавтодор» і далі буде нові беззмістовні причини вигадувати для затягування розгляду.
Висловлюємо своє глибоке стурбування діями ЛКП «Львівавтодор». Надіємось, що увага ЗМІ та відповідних органів до таких дій ЛКП «Львівавтодор» посприяє тому, що місто в особі міського голови та підлеглого йому комунального підприємства перестануть блокувати впровадження електронного квитка у Львові своїми свідомими діями. В іншому випадку переконані, що проект електронний квиток ніколи не буде запущений у місті Львові, під приводом постійних вигаданих причин з сторони ЛКП «Львівавтодор».
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 січня 2023 18:33
У відповідь на Вашу вимогу, про усунення порушення, повідомляємо. Відповідно до Протоколу уповноваженої особи від 30 грудня 2022 року № 30/12/2022, тендерну пропозицію ТОВ «АДЕМРІУС» (код ЄДРПОУ 43559910) відхилено, згідно абз. 2 п.п. 1 п. 41 Постанови КМУ від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення чи скасування». Дане рішення вважаємо правомірним.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2022-11-09-001156-a.c1
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВ «АДЕМРІУС», Код ЄДРПОУ:43559910
Скарга на неправомірні дії Замовника
Скаржник не згідний з діями Замовника, зміст викладено у файлі, що прикріплено нижче.
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Номер скарги: UA-2022-11-09-001156-a.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ «АДЕМРІУС», Код ЄДРПОУ:43559910
Дата подання: 30 листопада 2022 21:53
Дата подання: 30 листопада 2022 21:53
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 01 грудня 2022 15:16
рішення від 01.12.2022 №7050.pdf
Дата публікації: 01 грудня 2022 15:16
Інформація про резолютивну частину рішення від 07.12.2022 № 7212.pdf
Дата публікації: 08 грудня 2022 11:10
рішення від 07.12.2022 №7212.pdf
Дата публікації: 09 грудня 2022 14:22
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення Колегії від 07.12.2022 №7212-р/пк-пз. щодо закупівлі: «Послуги з керування інфраструктурою та ресурсами в хмарному центрі обробки даних» (ДК 021:2015:72250000-2 - Послуги, пов’язані із системами та підтримкою) уповноваженою особою ЛКП Львівавтодор ПРИЙНЯТО РІШЕННЯ: скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "АДЕМРІУС"
Дата виконання рішення замовником: 29 грудня 2022 08:59
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 листопада 2022 12:49
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ «АДЕМРІУС» |
7 199 600,00
UAH з ПДВ
|
6 700 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДЕВ ХАБ консалтінг" |
7 498 114,80
UAH з ПДВ
|
6 909 840,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ «АДЕМРІУС» #43559910 |
Рішення скасоване |
6 700 000,00
UAH з ПДВ
|
29 грудня 2022 08:54
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДЕВ ХАБ консалтінг" #44444070 |
Рішення скасоване |
6 909 840,00
UAH з ПДВ
|
29 грудня 2022 08:54
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 грудня 2022 20:39
|
ТОВ «АДЕМРІУС» #43559910 |
Відхилено |
6 700 000,00
UAH з ПДВ
|
30 грудня 2022 13:31
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДЕВ ХАБ консалтінг" #44444070 |
Відхилено |
6 909 840,00
UAH з ПДВ
|
30 грудня 2022 16:59
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій