Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
15840000-8 какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби
Очікувана вартість
7 125 000,00 UAH
UA-2022-11-08-013558-a ● aba17b5d4dd14bd3bc5897bd505e1e54
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент освіти Полтавської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02145725 |
Місцезнаходження: | 36000, Україна , Полтавська обл., Полтава, вул. Соборності 36 |
Контактна особа: |
Трибрат Оксана Євгенівна +380532573136 oksana_tribrat@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 листопада 2022 17:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 листопада 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 листопада 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 листопада 2022 17:11 |
Очікувана вартість: | 7 125 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 35 625,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15840000-8: Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
28500 штуки
Набір цукерок – новорічні подарунки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
36000, Україна, Полтавська область, Полтавська міська територіальна громада, навчальні заклади освіти
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 15840000-8 — Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться шляхом: оплати Замовником після пред'явлення Учасником рахунка на оплату товару (далі - рахунок) по факту поставки товару. | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 листопада 2022 17:10 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
08 листопада 2022 17:06 |
проєкт договору (2).docx | |
08 листопада 2022 17:06 |
ТД ЦУКЕРКИ.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
роз'яснення щодо вимог тендерної документації
Дата подання: 11 листопада 2022 13:55
Дата відповіді: 11 листопада 2022 15:32
Умовами тендерної документації, визначено перелік документів, який Учасник надає обов’язково у складі тендерної пропозиції:
"1. Учасник надає скан/копії повідомлення (або рішення) про реєстрацію потужності за видом діяльності на зберігання харчових продуктів. Документ повинен бути виданий управлінням Держпродспоживслужби на ім’я та потужності Учасника".
"2. Учасник надає скан/копії повідомлення (або рішення) про реєстрацію потужності за видом діяльності транспортування. Документ повинен бути виданий управлінням Держпродспоживслужби на ім’я та потужності учасника".
Із зазначеного вище, якщо в учасника є КВЕД на транспорт (49.41 та можливо 77.39), чи потрібен додатково КВЕД 10.82?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановник Учасник!
1. Учасник надає скан/копії повідомлення (або рішення) про реєстрацію потужності за видом діяльності на зберігання харчових продуктів. Документ повинен бути виданий управлінням Держпродспоживслужби на ім’я та потужності Учасника".
"2. Учасник надає скан/копії повідомлення (або рішення) про реєстрацію потужності за видом діяльності транспортування. Документ повинен бути виданий управлінням Держпродспоживслужби на ім’я та потужності учасника".
З питання оформлення даної вимоги Замовника, звертайтеся до відповідних компетентних органів.
1. Учасник надає скан/копії повідомлення (або рішення) про реєстрацію потужності за видом діяльності на зберігання харчових продуктів. Документ повинен бути виданий управлінням Держпродспоживслужби на ім’я та потужності Учасника".
"2. Учасник надає скан/копії повідомлення (або рішення) про реєстрацію потужності за видом діяльності транспортування. Документ повинен бути виданий управлінням Держпродспоживслужби на ім’я та потужності учасника".
З питання оформлення даної вимоги Замовника, звертайтеся до відповідних компетентних органів.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 листопада 2022 17:11
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КОМПАНІЯ КРОК ТРЕЙД" |
7 068 000,00
UAH з ПДВ
|
7 068 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КОМПАНІЯ КРОК ТРЕЙД" #44086108 |
Переможець |
7 068 000,00
UAH з ПДВ
|
17 листопада 2022 09:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 січня 2023 15:46
|
Електронний підпис | укладений |
23 листопада 2022 10:05
|
Договір 70У 23.11.2022 | укладений |
23 листопада 2022 10:01
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Набір цукерок – новорічні подарунки | 28500 | штуки |
248,00
UAH з ПДВ
|