Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Дизель-генераторні установки
Очікувана вартість
20 629 585,00 UAH
UA-2022-11-08-012544-a ● 39325542fa694a94be132ff0b60bd790
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 41022900 |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А |
Контактна особа: |
Христевич Віктор Володимирович 380443097567 dumaalexx@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 листопада 2022 16:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 листопада 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 листопада 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 листопада 2022 18:00 |
Очікувана вартість: | 20 629 585,00 UAH без ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31120000-3: Генератори
ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів UA-P-2022-11-08-005183-b 1. Найменування замовника*. Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця». 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*. 41022900. 3. Місцезнаходження замовника* вулиця Симона Петлюри, 21а, місто Київ, 01032/ вулиця Уманська 8, місто Київ, 03049. 4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». 5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): по лотам 1-9: 31120000-3 Генератори (Дизель-генераторні установки). 5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 31120000-3. 6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. 7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. 8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 24 755 502,00 грн (двадцять чотири мільйони сімсот п’ятдесят п’ять тисяч п’ятсот дві гривні 00 коп.), а саме: Лот № 1 - 2 047 399,20 грн (два мільйони сорок сім тисяч триста дев’яносто дев’ять гривень 20 копійок); Лот № 2 - 2 247 216,00 грн (два мільйони двісті сорок сім тисяч двісті шістнадцять гривень 00 копійок); Лот № 3 - 1 504 688,40 грн (один мільйон п’ятсот чотири тисячі шістсот вісімдесят вісім гривень 40 копійок); Лот № 4 - 3 898 848,00 грн (три мільйони вісімсот дев’яносто вісім тисяч вісімсот сорок вісім гривень 00 копійок); Лот № 5 - 1 606 050,00 грн (один мільйон шістсот шість тисяч п’ятдесят гривень 00 копійок); Лот № 6 - 2 613 614,40 грн (два мільйони шістсот тринадцять тисяч шістсот чотирнадцять гривень 40 копійок); Лот № 7 - 2 091 775,20 грн (два мільйони дев’яносто одна тисяча сімсот сімдесят п’ять гривень 20 копійок); Лот № 8 - 5 749 290,00 грн (п’ять мільйонів сімсот сорок дев’ять тисяч двісті дев’яносто гривень 00 копійок); Лот № 9 - 2 996 620,80 грн (два мільйони дев’ятсот дев’яносто шість тисяч шістсот двадцять гривень 80 копійок). 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2022 року (до 31.12.2022 р.) відповідно умов договору. 10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16.11.2022 18:00 11. Умови оплати: відповідно до умов Договору 12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації. 13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається; 15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі»: ----. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування)- не застосовується; 18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі – товар - відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі»; Застосовані критерії оцінки - ціна. Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця»_______________________________________ Христевич Віктор
Розгорнути
Згорнути
Тендерна документація
23 листопада 2022 15:35 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 листопада 2022 15:34 |
ТД_(зміни 5).docx | |
23 листопада 2022 15:34 |
Перелік змін , зміни 5.doc | |
18 листопада 2022 15:01 |
ТД_(зміни 4).docx | |
18 листопада 2022 15:01 |
Перелік змін , зміни 4.doc | |
16 листопада 2022 14:22 |
ТД_(зміни 3).docx | |
16 листопада 2022 14:22 |
Перелік змін , зміни 3.doc | |
16 листопада 2022 14:22 |
5 Договір ДГУ 2022 (зі змінами 3).docx | |
14 листопада 2022 12:37 |
Перелік змін , зміни 2.doc | |
14 листопада 2022 12:37 |
ТД_(зміни 2).docx | |
11 листопада 2022 15:38 |
Перелік змін.doc | |
11 листопада 2022 15:38 |
ТД_(зміни 1).docx | |
11 листопада 2022 15:38 |
5 Договір ДГУ 2022 (зі змінами).docx | |
08 листопада 2022 16:18 |
5 Договір ДГУ 2022.docx | |
08 листопада 2022 16:18 |
7 Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі.doc | |
08 листопада 2022 16:18 |
ТД_.docx | |
08 листопада 2022 16:18 |
Оголошенння.doc | |
08 листопада 2022 16:18 |
6 обгрунтування технічних характеристик на придбання ДГУ..docx |
23 листопада 2022 15:35 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||||||||
23 листопада 2022 15:34 |
ТД_(зміни 5).docx
|
|||||||||||||||
23 листопада 2022 15:34 |
Перелік змін , зміни 5.doc
|
|||||||||||||||
18 листопада 2022 15:01 |
ТД_(зміни 4).docx
|
|||||||||||||||
18 листопада 2022 15:01 |
Перелік змін , зміни 4.doc
|
|||||||||||||||
16 листопада 2022 14:22 |
ТД_(зміни 3).docx
|
|||||||||||||||
16 листопада 2022 14:22 |
Перелік змін , зміни 3.doc
|
|||||||||||||||
16 листопада 2022 14:22 |
5 Договір ДГУ 2022 (зі змінами 3).docx
|
|||||||||||||||
14 листопада 2022 12:37 |
Перелік змін , зміни 2.doc
|
|||||||||||||||
14 листопада 2022 12:37 |
ТД_(зміни 2).docx
|
|||||||||||||||
11 листопада 2022 15:38 |
Перелік змін.doc
|
|||||||||||||||
11 листопада 2022 15:38 |
ТД_(зміни 1).docx
|
|||||||||||||||
11 листопада 2022 15:38 |
5 Договір ДГУ 2022 (зі змінами).docx
|
|||||||||||||||
08 листопада 2022 16:18 |
5 Договір ДГУ 2022.docx
|
|||||||||||||||
08 листопада 2022 16:18 |
7 Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі.doc
|
|||||||||||||||
08 листопада 2022 16:18 |
ТД_.docx
|
|||||||||||||||
08 листопада 2022 16:18 |
Оголошенння.doc
|
|||||||||||||||
08 листопада 2022 16:18 |
6 обгрунтування технічних характеристик на придбання ДГУ..docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
тендерна документація
Дата подання: 11 листопада 2022 10:25
Дата відповіді: 14 листопада 2022 12:38
Наше підприємство, як офіційний дилер заводу виробника має бажання прийняти участь у даній процедурі закупівлі. Зважаючи на ситуацію, що виникла на даний момент на ринку генераторів, а саме постачання неякісних китайських генераторів, та сірий іморт просимо Вас внести наступні зміни до тендерної документації:
Документи щодо підтвердження відповідності:
1.1. На підтвердження відповідності продукції, що пропонується до постачання Учасник надає:
1.1.1. Надати Декларацію про відповідність, складену відповідно вимог ДСТУ ISO/IEC17050-1:2006 або сертифікат відповідності виданий органом сертифікації з відповідної галузі акредитації.
1.2. Якщо термін дії документу про відповідність продукції закінчується до кінця року постачання продукції, учасник повинен надати гарантійний лист, що новий документ про відповідність буде наданий не пізніше закінчення терміну дії чинного.
1.3 На підтвердження відповідності продукції вимогам замовника зазначеним в додатку А додатка 1 ТД учасник надає документальне підтвердження від акредитованої лабораторії, яке підтверджує всі необхідні технічні характеристики продукції.
1.4. Довідка в довільній формі, про згоду проведення постачальником/виробником пуско-налагоджувальних робіт на території замовника.
Даними вимогами замовник буде впевнений в закупівлі товару, що відповідає вимогам замовника.
Документи що до підтвердження виконання заданих вимог на продукцію:
2.1. – документ виробника що підтверджує якість та походження продукції, запропонованої до постачання (паспорт та/або сертифікат якості та/або тощо).
2.2. Якщо продукція виготовляється за технічними умовами необхідно надати повну копію технічних вимог (ТУ) або технічного завдання (ТЗ).
ТУ повинні бути розроблені та оформлені відповідно до вимог ГОСТ 2.114-95, а ТЗ – відповідно до ДСТУ 3974-2000.
Якщо виробник продукції, яка пропонується до постачання учасником, не є власником ТУ (ТЗ) на виготовлення вказаної продукції, необхідно надати скановану копію листа-підтвердження власника (власників) ТУ (ТЗ), завіреного підписом та печаткою (за наявності) виробника про передачу повноважень на використання даного ТУ (ТЗ) виробнику, продукція якого пропонується до постачання учасником, крім загальнодоступних (ГОСТ, ДСТУ та інше).
2.3. Якщо продукція виготовляється за креслеником, учаснику необхідно надати:
- скановану копію кресленика на запропоновану для постачання продукцію з підписом та печаткою (за наявності) власника кресленика;
- документ (документи) виробника, який містить (містять) вимоги до способів контролю кількісних і якісних показників продукції, обсягу вибірки, правил і методів контролю, вимог до транспортування, марковання, паковання, гарантій виробника (керівництво з експлуатації, технічний паспорт тощо – у разі, якщо вказані вимоги не містяться в наданих учасником креслениках).
Якщо виробник не є власником кресленика, надати скановану копію документу, завірену підписом та печаткою (за наявності) власника кресленика щодо надання права на використання даного кресленика у виробництві продукції, яка пропонується до постачання.
Даними вимогами замовник буде впевнений, що товар виготовляється відповідно вимог дійсних стандартів, та товар є якісними, а завод виробник має всі чинні документи для виготовлення товару.
Надання правових документів щодо виготовлення та походження, постачання продукції:
3.1. Якщо учасник не є виробником продукції, надати документ(ти), який(і) підтверджують стосунки із виробником:
а) договір з виробником;
або
б) сертифікат дистриб’ютора, представника, дилера;
або
в) лист виробника про представництво його інтересів учасником;
3.2. Для підтвердження відповідності виробництва, на якому виготовляється вітчизняна та імпортна продукція – документ про відповідність, виданий органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, який підтверджує можливість виробника виготовляти запропоновану до постачання продукцію учасником (атестат виробництва, схвалення (сертифікат) системи управління якості виробника тощо) та копії документів, що підтверджують акредитацію даного органу.
3.3 Для підтвердження можливості встановлення та проведення пуско-налогоджених робіт учасник надає документи видані відповідним акредитованим органом мінімум 2 працівників та керівника підприємства про допуск до роботи в електроустановках напругою до 1000В, а саме копію посвідчення та копію витягу з протоколу засідання комісії з перевірки знань правил безпечної, технічної експлуатації електроустановок споживачів завірених підписом та печаткою директора.
Якщо оцінка відповідності продукції проведена за межами України, надати документ про визнання результатів оцінки відповідності відповідно до ст. 45 Закону України від 15.01.2015 «Про технічні регламенти та оцінку відповідності».
Зазначені документи повинні бути дійсними на весь термін постачання продукції та обов’язково містити гарантії виробника щодо якості продукції.
Якщо в документі зазначено термін дії до кінця року постачання з автоматичною пролонгацією, надати документальне підтвердження пролонгації цього документу від виробника.
Даними вимогами замовник буде впевнений в закупівлі товару, що є офіційно завезеним на територію України, а завод виробник має всі чинні документи для виробництва товару.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, внесення таких змін є недоцільним. Дякуємо за звернення
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 1. |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 1 706 166,00 UAH без ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 17 061,66 UAH без ПДВ |
Позиції
6 шт
Дизель-генератор 7,5кВт в комплекті
ДК 021:2015: 31120000-3 — Генератори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2022
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування)- не застосовується; 18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі – товар -відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі»; Застосовані критерії оцінки - ціна. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОДУМАДІ-ТРАНС" |
1 620 840,00
UAH
|
1 620 840,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОДУМАДІ-ТРАНС" #40725353 |
Переможець |
1 620 840,00
UAH
|
02 грудня 2022 09:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 лютого 2023 15:37
|
Звіт про виконання лот 1.doc | укладений |
10 лютого 2023 15:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2022 14:32
|
договір.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2022 14:32
|
Електронний підпис | укладений |
20 грудня 2022 14:15
|
договір.pdf | укладений |
20 грудня 2022 14:14
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | З метою оприлюднення повної інформації оприлюднюємо більш якісну копію договору |
Номер договору про закупівлю: | ПК/МТЗ/22544/Ю |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ПК/ТехІ/22544/Ю |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |