Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВЕЛИКОАНДРУСІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ОЛЕКСАНДРІЙСЬКОГО РАЙОНУ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 04364294 |
Місцезнаходження: | 27520, Україна , Кіровоградська обл., Олександрійський район с. Велика Андрусівка, ВУЛИЦЯ ЦЕНТРАЛЬНА, будинок 43 |
Контактна особа: |
Андрєєва Тетяна Анатоліївна 380685343164, 380961606123 robota2022@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 листопада 2022 16:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 листопада 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 листопада 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 листопада 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 16 листопада 2022 13:13 |
Початок аукціону: | 16 листопада 2022 13:13 |
Очікувана вартість: | 419 850,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 099,25 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 листопада 2022 16:31 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 листопада 2022 16:30 |
Оголошення про проведення ВТ по закупівлі дров паливних.pdf | |
08 листопада 2022 16:22 |
Додаток 5 до Документації ВТ дрова 2022р..docx | |
08 листопада 2022 16:22 |
Додаток 4 Проєкт договору ВТ дрова 2022р..docx | |
08 листопада 2022 16:22 |
Додаток 2 та 3 до Документації ВТ дрова 2022р..docx | |
08 листопада 2022 16:21 |
Додаток 1 до Документації ВТ дрова 2022р..docx | |
08 листопада 2022 16:21 |
Тендерна документація ВТ Дрова паливні.docx |
08 листопада 2022 16:31 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
08 листопада 2022 16:30 |
Оголошення про проведення ВТ по закупівлі дров паливних.pdf
|
|||
08 листопада 2022 16:22 |
Додаток 5 до Документації ВТ дрова 2022р..docx
|
|||
08 листопада 2022 16:22 |
Додаток 4 Проєкт договору ВТ дрова 2022р..docx
|
|||
08 листопада 2022 16:22 |
Додаток 2 та 3 до Документації ВТ дрова 2022р..docx
|
|||
08 листопада 2022 16:21 |
Додаток 1 до Документації ВТ дрова 2022р..docx
|
|||
08 листопада 2022 16:21 |
Тендерна документація ВТ Дрова паливні.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-12-15-000007 ● 20817d18fbf94b168a586ee26bb521c9
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 грудня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 грудня 2022 16:38 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
14.12.2022 № 69-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 та частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА
Додаток
до наказу управління Східного офісу
Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 14.12.2022 № 69-з
Перелік
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2022-11-08-011488-а 08.11.2022 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-12-20 12:57:35
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі «Дрова паливні твердих порід», код ДК 021:2015: 03410000-7: деревина, (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-11-08-011488-а) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-12-23 07:56:28
Пояснення на запит "Про надання пояснення" від 20.12.2022 року у межах проведення моніторингу закупівлі «Дрова паливні твердих порід», код ДК 021:2015: 03410000-7: деревина
Доброго дня, надаю пояснення відповідно Вашого запиту щодо закупівлі «Дрова паливні твердих порід», код ДК 021:2015: 03410000-7: деревина, (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-11-08-011488-а)
Розмір бюджетного призначення визначено відповідно до розрахунку до кошторису бюджету Великоандрусівської сільської ради Олександрійського району Кіровоградської області на 2022 рік за КПКВК 0110150 - Організаційне, інформаційно-аналітичне та матеріально-технічне забезпечення діяльності обласної ради, районної ради, районної у місті ради (у разі її створення), міської, селищної, сільської рад
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося за результатом проведення порівняльного аналізу використання дров для опалення адмінприміщень новоствореної об’єднаної територіальної громади за попередні роки та з врахуванням потреб на опалювальний сезон 2022 – 2023 років, відповідно до п. 4 ст . 4 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням рекомендацій Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 (зі змінами), шляхом моніторингу ринкових цін на аналогічний товар, інформація про який доступна у відкритих джерелах, виходячи з середньої ціни на ринку, яка склалась на час проведення процедури закупівлі, та в межах запланованих витрат .
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника (для належного забезпечення функціональної діяльності апарату Великоандрусівської сільської ради ) з урахуванням вимог законодавства та зазначені у тендерній документації і викладені на офіційному веб-сайті Великоандрусівської сільської ради .
Також надаю посилання на сторінку офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обгрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості та технічні і якісні характеристики предмета закупівлі:
https://velykoandrusivska-gromada.gov.ua/docs/?type=1463&conv=0&sess=0&number=&from_date=26.08.2021+-+26.08.2021&title=&filter=y
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 січня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 січня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 листопада 2022 13:54
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Сухіна Альона Валеріївна |
395 000,00
UAH з ПДВ
|
251 911,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП ЖУКОВИЧ ДЕНИС ОЛЕГОВИЧ |
297 000,00
UAH з ПДВ
|
274 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП СЛОБОДЯНИК ДАНІІЛ ОЛЕКСАНДРОВИЧ |
418 500,00
UAH з ПДВ
|
350 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП КОЗИРЕВ АНДРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ |
415 000,00
UAH з ПДВ
|
411 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "Н.І.А." |
418 500,00
UAH з ПДВ
|
411 750,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Сухіна Альона Валеріївна #3145212688 |
Відхилено |
251 911,00
UAH з ПДВ
|
18 листопада 2022 09:45
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 листопада 2022 08:46
|
ФОП ЖУКОВИЧ ДЕНИС ОЛЕГОВИЧ #3193011132 |
Відхилено |
274 000,00
UAH з ПДВ
|
20 листопада 2022 12:52
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 листопада 2022 09:57
|
ФОП СЛОБОДЯНИК ДАНІІЛ ОЛЕКСАНДРОВИЧ #3353206191 |
Рішення скасоване |
350 000,00
UAH з ПДВ
|
23 листопада 2022 09:43
|
|
ФОП СЛОБОДЯНИК ДАНІІЛ ОЛЕКСАНДРОВИЧ #3353206191 |
Переможець |
350 000,00
UAH з ПДВ
|
26 листопада 2022 17:05
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 листопада 2022 11:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 січня 2023 13:39
|
Електронний підпис | укладений |
05 грудня 2022 15:05
|
Договір дрова твердих порід для опалення адмінприміщень 2022р..pdf | укладений |
05 грудня 2022 15:03
|