Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ" |
Код ЄДРПОУ: | 43502576 |
Місцезнаходження: | 43016, Україна , Волинська обл., м. Луцьк, вул.Галицького Данила, будинок 14 |
Контактна особа: |
Ігор Парадюк +380673270399 0673271706@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 листопада 2022 09:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 листопада 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 листопада 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 листопада 2022 09:40 |
Очікувана вартість: | 9 427 856,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 94 278,56 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 листопада 2022 09:45 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
08 листопада 2022 09:44 |
ТД Луцький та Горохівський р-н.docx | |
08 листопада 2022 09:44 |
Додаток 1 Кваліфікаційні критерії Луцький та Горохівський райони.docx | |
08 листопада 2022 09:44 |
Додаток 3 Проєкт д-ру. зимове утримання. Динамічна.docx | |
08 листопада 2022 09:44 |
Додаток 2.1 Місце надання послуг. Перелік доріг.docx | |
08 листопада 2022 09:44 |
Додаток 2. ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ.rtf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-01-11-000004 ● f465414f521645d195cd8c6c34ab7f88
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 січня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 січня 2023 14:15 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
10.01.2023 № 2-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 10.01.2023 № 2-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2022-11-08-001545-a від 08.11.2022. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-01-12 08:51:32
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення частини Луцького району (Горохівський та Луцький райони за старим адміністративним поділом) Волинської області,протяжністю 688,4 км (зимове утримання) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-11-08-001545-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-01-16 11:16:38
Відповідь на звернення
Замовником дотримано усіх вимог щодо належного обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Так, щодо вищезазначеного обґрунтування технічних та якісних характеристик повідомляємо наступне. Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг включають комплекс видів робіт згідно ДСТУ 8747:2017 «Види та переліки робіт з ремонтів та експлуатаційного утримання», ДСТУ 3587-97 "Безпека дорожнього руху. Автомобільні дороги, вулиці та залізничні переїзди. Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування має певну специфічність в сезонності виконання робіт по видах та обсягах робіт та залежність від факторів впливу природного середовища. Це не дозволяє чітко визначити адресну прив’язку, види і обсяги робіт, характер і технологію їх виконання на початку року і кожного місяця. Роботи з експлуатаційного утримання потребують постійного уточнення в процесі їх проведення, особливо - після закінчення зимового і весняного періодів, при проведенні робіт в складних погодно-кліматичних зимових умовах, ліквідації наслідків стихійних явищ, забезпечення руху в несприятливий весняний період при перезволоженні ґрунту земполотна і руйнування дорожнього одягу та ряд інших.
Очікувану вартість предмета закупівлі визначено на підставі інвесторської кошторисної документації на об‘єкт «Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення частини Луцького району (Горохівський та Луцький райони за старим адміністративним поділом) Волинської області,протяжністю 688,4 км (зимове утримання)», що розроблена відповідно до СОУ 42.1-37641918-085:2018 та інших нормативно-правових актів.
Розмір бюджетного призначення розраховано відповідно до переліку об’єктів, фінансування яких у 2022-2023 роках здійснюватиметься за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на фінансове забезпечення будівництва, реконструкції, ремонту і утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах, який затверджений розпорядженням голови Волинської ОДА від 01.02.2022 № 47 «Про затвердження переліку об’єктів, фінансування яких у 2022 році здійснюватиметься за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на фінансове забезпечення будівництва, реконструкції, ремонту і утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах» (з розпорядженням можна ознайомитися на сайті Волинської обласної державної адміністрації https://npa.voladm.gov.ua/index.php?content=all).
У замовника немає власного веб-сайту, тому даємо посилання на сайт головного розпорядника бюджетних коштів, де розміщено запитувану інформацію: https://voladm.gov.ua/article/obgruntuvannya-provedennya-vidkritih-torgiv-zakupivli-ua-2022-11-08-001545-a/
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання вимог Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2022-11-08-001545-a щодо встановленого Управлінням Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області порушення законодавства у сфері публічних закупівель Державне підприємство «Служба місцевих автомобільних доріг у Волинській області» (надалі – Замовник) зобов’язується здійснити заходи щодо недопущення у подальшому виявлених порушень. Станом на даний час Замовником було проведено роз’яснювальну роботу з уповноваженою особою щодо недопущення в подальшому порушень законодавства в сфері публічних закупівель та заплановано навчання уповноваженої особи з підвищення кваліфікації. Окрім того, буде підібрано відповідний курс задля правильного застосування законодавства в публічних закупівлях в тому числі під час дії воєнного стану
2023-02-02 09:46:31
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 січня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 лютого 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 листопада 2022 09:40
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ" |
9 377 000,00
UAH з ПДВ
|
9 377 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ" #40266233 |
Переможець |
9 377 000,00
UAH з ПДВ
|
21 листопада 2022 09:00
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 листопада 2022 16:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 травня 2023 13:09
|
ДУ № 04 до Договору № 22-е_05-12_22.PDF | укладений |
15 травня 2023 13:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 березня 2023 11:22
|
ДУ №03 до Договору № 22-е_05-12_22.PDF | зміни до договору |
27 березня 2023 11:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 лютого 2023 09:09
|
ДУ № 02 до Договору №22-е_05-12_22.PDF | зміни до договору |
21 лютого 2023 09:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2022 13:32
|
ДУ №01 до Договору від 28.11.2022 №22-е_05-12_22.PDF | зміни до договору |
27 грудня 2022 13:31
|
Електронний підпис | укладений |
28 листопада 2022 16:08
|
Договір від 28.11.2022 № 22-е_05-12_22.PDF | укладений |
28 листопада 2022 16:07
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни до додатку 2 "Орієнтовний план фінансування" |
Номер договору про закупівлю: | 22-е/05-12/22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 01 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 лютого 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 21 лютого 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження терміну дії договору до 20.05.2023 |
Номер договору про закупівлю: | 22-е/05-12/22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 02 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 березня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 березня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни до календарного графіку надання послуг Зміни в юридичну адресу замовника |
Номер договору про закупівлю: | 22-е/05-12/22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 03 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |