Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП ""Луцькводоканал"" |
Код ЄДРПОУ: | 03339489 |
Вебсайт: | http://Vd.lutsk.ua |
Місцезнаходження: | 43010, Україна , Волинська обл., місто Луцьк, ВУЛИЦЯ ДУБНІВСЬКА, будинок 26 |
Контактна особа: |
Анатолій Мосійчук +380332284047 n.pasichnik@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 листопада 2022 17:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 листопада 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 листопада 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 листопада 2022 01:00 |
Очікувана вартість: | 4 200 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 21 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається надання Учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі: електронної банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) банка-гаранта. Файл з КЕП (створюється програмним комплексом, наприклад, файл у форматі .p7s) при завантаженні документів повинен бути доступний для перегляду та перевірки Замовником шляхом завантаження у відповідний програмний комплекс, у якому підпис накладений. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Подання, отримання банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Банківська гарантія, має містити реквізити та бути оформлена відповідно до вимог Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства № 2628 від 14 грудня 2020 року "Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції", Положення “Про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах”, затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року за № 639 (у редакції постанови Правління Національного банку України 25.01.2018 № 5). Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Реквізити бенефіціара для оформлення забезпечення тендерної пропозиції: назва: Комунальне підприємство «Луцькводоканал»; місцезнаходження: 43010, м. Луцьк, вул.Дубнівська, 26; ідентифікаційний код за ЄДРПОУ: 03339489; ІПН 033394803173; Банківські реквізити: IBAN: 50 322313 0000026005000049784 в АТ «Укрексімбанк», МФО322313 Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 125 000,00 грн. (Сто двадцять п`ять тисяч гривень 00 копійок ) (без ПДВ). Сума гарантії залишається незмінною. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 90 календарних днів від кінцевого строку подання тендерних пропозицій, встановленого пунктом 1, розділу IV цієї тендерної документації. Електронна банківська гарантія завантажується в електронну систему закупівель безпосередньо Учасником через електронний майданчик з датою завантаження до завершення періоду прийому пропозицій окремим електронним іменованим PDF-файлом. Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис банку-гаранта. Застереження щодо випадків, у разі якщо забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику, вказані у пункті 3 цього Розділу. До закінчення встановленого у тендерній документації строку, замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії тендерної пропозиції та її забезпечення у формі банківської гарантії (у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом банка – гаранта) відповідно до строку, на який продовжено тендерну пропозицію Учасника Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Замовник має право звернутися з відповідним запитом до установи, що надала гарантію, з метою підтвердження достовірності інформації щодо оформлення та надання учаснику гарантії згідно з вимогами чинного законодавства України. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 125000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Учасник - переможець повинен не пізніше дати укладення договору про закупівлю внести забезпечення виконання такого договору. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю: - 5 % відсотків вартості договору; Забезпечення виконання договору здійснюється шляхом перерахування коштів на рахунок Замовника: № UA 50 322313 0000026005000049784 в АТ «Укрексімбанк», МФО 322313 Документ що підтверджує внесення забезпечення виконання договору Учасником є платіжне доручення з відміткою банку про здійсненні платежу на рахунок Замовника. Призначення платежу: забезпечення виконання договору за предметом: Послуги з підготовки до повірки та регулювання водолічильників (без зняття водолічильника) . Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем договору, у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 37 Закону, а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50410000-2: Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 180 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 листопада 2022 17:55 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 листопада 2022 17:54 |
Додаток 6.docx | |
07 листопада 2022 17:54 |
Додаток 1.docx | |
07 листопада 2022 17:54 |
Додаток 3.docx | |
07 листопада 2022 17:54 |
Додаток 5.docx | |
07 листопада 2022 17:54 |
Додаток 2.docx | |
07 листопада 2022 17:54 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (повірка).docx | |
07 листопада 2022 17:54 |
Додаток 4.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-02-21-000016 ● 532282e9fbdb4f039602db3970a5fca3
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 лютого 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 лютого 2023 10:49 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
21.02.2023 № 13-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедури закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 21.02.2023 № 13-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2022-11-07-013588-a від 07.11.2022. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-02-22 11:10:38
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі послуг з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів, 50410000-2 Послуги з підготовки до повірки та регулювання водолічильників (без зняття водолічильника) за адресами споживачів КП Луцькводоканал в м.Луцьку та Луцькій територіальній громаді (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-11-07-013588-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-02-27 17:07:25
Відповідь на запит
Управлінню Західного офісу Держаудитслужби
у Волинській області
43005, м. Луцьк, пр-т. Грушевського, 3а
ПИСЬМОВІ ПОЯСНЕННЯ
22 лютого 2023 року комунальним підприємством «Луцькводоканал» було отримано запит Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області про надання пояснень в межах проведення моніторингу по закупівлі: послуг з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів, 50410000-2 Послуги з підготовки до повірки та регулювання водолічильників (без зняття водолічильника) за адресами споживачів КП Луцькводоканал в м.Луцьку та Луцькій територіальній громаді (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-11-07-013588-a).
У відповідь на зазначений запит комунальне підприємство «Луцькводоканал» повідомляє наступне:
Відповідно до «Порядку подання засобів вимірювальної техніки на періодичну повірку, обслуговування та ремонт» затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 8 липня 2015 р. N 474, та змінами і доповненнями, внесеними постановою Кабінету Міністрів України від 24 жовтня 2018 року N 880(далі – Порядок) - Оператор зовнішніх інженерних мереж (суб'єкт господарювання), що здійснює обслуговування засобів вимірювальної техніки (результати вимірювань яких використовуються для здійснення комерційних розрахунків за воду) зобов’язаний здійснювати подання на періодичну повірку, обслуговування та ремонт (у тому числі демонтаж, транспортування та монтаж) засобів вимірювальної техніки, результати вимірювань яких використовуються для здійснення комерційних розрахунків за спожиту воду. Врахувавши вимоги даного Порядку та потребу підприємства КП «Луцькводоканал» уповноваженою особою підприємства (далі -УО) 07 листопада 2022 року було прийняте рішення про проведення закупівлі послуг з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів, 50410000-2 Послуги з підготовки до повірки та регулювання водолічильників (без зняття водолічильника) за адресами споживачів КП Луцькводоканал в м.Луцьку та Луцькій територіальній громаді по процедурі відкриті торги з особливостями, та затверджено тендерну документацію по даній закупівлі (протокол №1 від 07.11.2022 року).
У відповідності до вимог ЗУ «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) та з врахуванням Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 оголошення про проведення цієї закупівлі та тендерну документацію було розміщено в електронній системі закупівель «Prozorro».
При розробці тендерної документації (в тому числі, встановлені якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі та визначенні очікуваної вартості) УО керувалася вимогами, встановленими ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 та Примірною тендерною документацією, затвердженою наказом Мінекономрозвитку України № 680 від 13.04.2016 р. «Про затвердження примірної тендерної документації», Примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженою наказом Мінекономрозвитку України № 275 від 18.02.2020р. «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», оскільки це єдині нормативно-правові акти, в яких зазначено, яку інформацію повинна містити тендерна документація, Постановою Кабінету Міністрів України від 8 липня 2015 р. N 474, та змінами і доповненнями, внесеними постановою Кабінету Міністрів України від 24 жовтня 2018 року N 880.
Слід зазначити, що згідно ЗУ «Про публічні закупівлі» прерогатива встановлення технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівель належить Замовнику. Скориставшись правом, наданим нормами чинного законодавства, та врахувавши перелік та кількість матеріалів, які були затвердженні протокольним рішенням місцевої комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Луцької міської ради, УО було встановлено якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Очікувану вартість предмета закупівлі було встановлено шляхом опрацювання інформації, яка містилася у відкритому доступі в мережі Інтернет.
Стосовно запиту яким чином та на підставі яких документів товариство з обмеженою відповідальністю «Смарт Еко Лоджик» виконало вимогу Тендерної документації передбаченої п.6 Розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» -
( Учасник - переможець повинен не пізніше дати укладення договору про закупівлю внести забезпечення виконання такого договору.
Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю:
- 5 % відсотків вартості договору;
Забезпечення виконання договору здійснюється шляхом перерахування коштів на рахунок Замовника: № UA 50 322313 0000026005000049784 в АТ «Укрексімбанк», МФО 322313
Документ що підтверджує внесення забезпечення виконання договору Учасником є платіжне доручення з відміткою банку про здійсненні платежу на рахунок Замовника.
Призначення платежу: забезпечення виконання договору за предметом: Послуги з підготовки до повірки та регулювання водолічильників (без зняття водолічильника) .
Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем договору, у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 37 Закону, а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин.),
то повідомляю наступне: товариство з обмеженою відповідальністю «Смарт Еко Лоджик» виконало цю вимогу шляхом перерахування коштів на рахунок КП «Луцькводоканал» № UA 50 322313 0000026005000049784 в АТ «Укрексімбанк», МФО 322313 в розмірі 210 000,00 гривень, в підтвердження надається копія платіжного доручення.
Уповноважена особа Анатолій МОСІЙЧУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-02-22 11:12:42
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі послуг з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів, 50410000-2 Послуги з підготовки до повірки та регулювання водолічильників (без зняття водолічильника) за адресами споживачів КП Луцькводоканал в м.Луцьку та Луцькій територіальній громаді (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-11-07-013588-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Пунктом 6 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» Тендерної документації Замовник встановив вимогу щодо внесення Учасником- переможцем не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору.
Яким чином та на підставі яких документів товариство з обмеженою відповідальністю «Смарт Еко Лоджик» виконало цю вимогу Тендерної документації?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-02-27 17:08:23
Відповідь на запит
Управлінню Західного офісу Держаудитслужби
у Волинській області
43005, м. Луцьк, пр-т. Грушевського, 3а
ПИСЬМОВІ ПОЯСНЕННЯ
22 лютого 2023 року комунальним підприємством «Луцькводоканал» було отримано запит Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області про надання пояснень в межах проведення моніторингу по закупівлі: послуг з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів, 50410000-2 Послуги з підготовки до повірки та регулювання водолічильників (без зняття водолічильника) за адресами споживачів КП Луцькводоканал в м.Луцьку та Луцькій територіальній громаді (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-11-07-013588-a).
У відповідь на зазначений запит комунальне підприємство «Луцькводоканал» повідомляє наступне:
Відповідно до «Порядку подання засобів вимірювальної техніки на періодичну повірку, обслуговування та ремонт» затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 8 липня 2015 р. N 474, та змінами і доповненнями, внесеними постановою Кабінету Міністрів України від 24 жовтня 2018 року N 880(далі – Порядок) - Оператор зовнішніх інженерних мереж (суб'єкт господарювання), що здійснює обслуговування засобів вимірювальної техніки (результати вимірювань яких використовуються для здійснення комерційних розрахунків за воду) зобов’язаний здійснювати подання на періодичну повірку, обслуговування та ремонт (у тому числі демонтаж, транспортування та монтаж) засобів вимірювальної техніки, результати вимірювань яких використовуються для здійснення комерційних розрахунків за спожиту воду. Врахувавши вимоги даного Порядку та потребу підприємства КП «Луцькводоканал» уповноваженою особою підприємства (далі -УО) 07 листопада 2022 року було прийняте рішення про проведення закупівлі послуг з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів, 50410000-2 Послуги з підготовки до повірки та регулювання водолічильників (без зняття водолічильника) за адресами споживачів КП Луцькводоканал в м.Луцьку та Луцькій територіальній громаді по процедурі відкриті торги з особливостями, та затверджено тендерну документацію по даній закупівлі (протокол №1 від 07.11.2022 року).
У відповідності до вимог ЗУ «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) та з врахуванням Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 оголошення про проведення цієї закупівлі та тендерну документацію було розміщено в електронній системі закупівель «Prozorro».
При розробці тендерної документації (в тому числі, встановлені якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі та визначенні очікуваної вартості) УО керувалася вимогами, встановленими ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 та Примірною тендерною документацією, затвердженою наказом Мінекономрозвитку України № 680 від 13.04.2016 р. «Про затвердження примірної тендерної документації», Примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженою наказом Мінекономрозвитку України № 275 від 18.02.2020р. «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», оскільки це єдині нормативно-правові акти, в яких зазначено, яку інформацію повинна містити тендерна документація, Постановою Кабінету Міністрів України від 8 липня 2015 р. N 474, та змінами і доповненнями, внесеними постановою Кабінету Міністрів України від 24 жовтня 2018 року N 880.
Слід зазначити, що згідно ЗУ «Про публічні закупівлі» прерогатива встановлення технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівель належить Замовнику. Скориставшись правом, наданим нормами чинного законодавства, та врахувавши перелік та кількість матеріалів, які були затвердженні протокольним рішенням місцевої комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Луцької міської ради, УО було встановлено якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Очікувану вартість предмета закупівлі було встановлено шляхом опрацювання інформації, яка містилася у відкритому доступі в мережі Інтернет.
Стосовно запиту яким чином та на підставі яких документів товариство з обмеженою відповідальністю «Смарт Еко Лоджик» виконало вимогу Тендерної документації передбаченої п.6 Розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» -
( Учасник - переможець повинен не пізніше дати укладення договору про закупівлю внести забезпечення виконання такого договору.
Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю:
- 5 % відсотків вартості договору;
Забезпечення виконання договору здійснюється шляхом перерахування коштів на рахунок Замовника: № UA 50 322313 0000026005000049784 в АТ «Укрексімбанк», МФО 322313
Документ що підтверджує внесення забезпечення виконання договору Учасником є платіжне доручення з відміткою банку про здійсненні платежу на рахунок Замовника.
Призначення платежу: забезпечення виконання договору за предметом: Послуги з підготовки до повірки та регулювання водолічильників (без зняття водолічильника) .
Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем договору, у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 37 Закону, а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин.),
то повідомляю наступне: товариство з обмеженою відповідальністю «Смарт Еко Лоджик» виконало цю вимогу шляхом перерахування коштів на рахунок КП «Луцькводоканал» № UA 50 322313 0000026005000049784 в АТ «Укрексімбанк», МФО 322313 в розмірі 210 000,00 гривень, в підтвердження надається копія платіжного доручення.
Уповноважена особа Анатолій МОСІЙЧУК
Надання інформації про усунення порушення замовником
ЗАСТУПНИКУ НАЧАЛЬНИКА УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ – НАЧАЛЬНИКУ ВІДДІЛУ Бондарю В. 43005, м. Луцьк, пр-т. Грушевського, 3а 03.03.2023 о 15 годині 01 хвилин Управлінням в електронній системі закупівель оприлюднено висновок про результати моніторингу по закупівлі: UA-2022-11-07-013588-a- Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів, 50410000-2 Послуги з підготовки до повірки та регулювання водолічильників (без зняття водолічильника) за адресами споживачів КП Луцькводоканал в м.Луцьку та Луцькій територіальній громаді оголошеної КП «Луцькводоканал». У відповідь на даний висновок КП «Луцькводоканал» зазначає, що тендерної документація по даній закупівлі повністю відповідає вимогам встановленим ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Примірною тендерною документацією затвердженою наказом Мінекономрозвитку України № 680 від 13.04.2016 р. «Про затвердження примірної тендерної документації», та містить всю інформацію передбачену ч.2 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі». Ч. 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачає, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Такими чином, включення до тендерної документації іншої інформації, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством, (зокрема зазначення вимоги щодо документів та даних, які створюються та подаються учасниками в електронній системі закупівель з обов’язковим підтвердженням шляхом накладення кваліфікованого електронного підпису посадової особи Учасника на тендерну пропозицію), є правом Замовника, а не його обов’язком. Відповідно до вимог пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 №1082 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за №610/34893 (далі – Наказ Мінекономрозвитку №1082), розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника, після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи. На виконання вищезазначеного Наказу Мінекономрозвитку №1082, КП «Луцькводоканал», після внесення інформації в електронні поля в електронній системі закупівель та завантаження відповідних документів при оголошенні закупівлі, річного плану, публікації тендерної документації чи інших необхідних документів, на них було накладено КЕП /УЕП уповноваженої особи Мосійчука Анатолія Федоровича. Ч.2 ст. 23 Закону України «Про електронні довірчі послуги» дійсно, як зазначено у висновку моніторингу, містить перелік ознак наявність яких свідчить про те, що кваліфікований електронний підпис чи печатка вважається таким, що пройшов перевірку та отримав підтвердження Однак, ч.3 статті 23 Закону України «Про електронні довірчі послуги» передбачає, що електронний підпис чи печатка не можуть бути визнані недійсними та позбавлені можливості розглядатися як доказ у судових справах виключно на тій підставі, що вони мають електронний вигляд або не відповідають вимогам до кваліфікованого електронного підпису чи печатки. Таким чином, невідповідність удосконаленого електронного цифрового підпису уповноваженої особи КП «Луцькводоканал» Мосійчука Анатолія Федоровича, який використовувався Замовником після внесення інформації у відповідні електронні поля, реалізовані в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів по закупівлі UA-2022-11-07-013588-a- Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів, 50410000-2 Послуги з підготовки до повірки та регулювання водолічильників (без зняття водолічильника) за адресами споживачів КП Луцькводоканал в м.Луцьку та Луцькій територіальній громаді, одному із критеріїв зазначеному в ч. 2 ст. 23 Закону України «Про електронні довірчі послуги», не може свідчити про його недійсність та про порушення Замовником вимог пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 №1082 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за №610/34893 Однак, враховуючи зауваження Управління, які були зазначені в висновку моніторингу, уповноваженою особою КП «Луцькводоканал» Мосійчуком Анатолієм Федоровичем, було виготовлено удосконалений електронний цифровий підпис, який збережений на захищеному носії з метою його використання в подальшій роботі. Директор В.М. Гуменюк
2023-03-07 12:19:03
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 березня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 березня 2023 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 №1082 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за №610/34893)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 листопада 2022 01:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ ЕКО ЛОДЖИК" |
4 200 000,00
UAH з ПДВ
|
4 200 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ ЕКО ЛОДЖИК" #41745590 |
Переможець |
4 200 000,00
UAH з ПДВ
|
18 листопада 2022 17:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 листопада 2022 18:34
|
договір №933.pdf | укладений |
29 листопада 2022 18:32
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Послуги з підготовки до повірки та регулювання водолічильників (без зняття водолічильника) за адресами споживачів КП Луцькводоканал в м.Луцьку та Луцькій територіальній громаді | 25000 | послуга |
168,00
UAH з ПДВ
|