Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Благоустрій населених пунктів ( конструкція для зупинки (код ДК 021:2015 44212321-5 Навіси для автобусних зупинок).
Очікувана вартість
49 888,00 UAH
UA-2022-11-07-009956-a 39a533718c6541f5992fd9c4f1e887e7
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Герасименко Інна Вікторівна

+380971121877 innag286@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 07 листопада 2022
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Комунальне підприємство П'ятихатської міської ради "КОМУНАЛЬНИЙ СЕРВІС"
Код ЄДРПОУ: 39654508
Місцезнаходження: 52100, Україна , Дніпропетровська обл., місто П'ятихатки, вул Садова будинок 104
Контактна особа: Герасименко Інна Вікторівна
+380971121877
innag286@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Благоустрій населених пунктів ( конструкція для зупинки (код ДК 021:2015 44212321-5 Навіси для автобусних зупинок).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52100, Україна, Дніпропетровська область, м. П'ятихатки, вул. Садова, 104
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 44212321-5 — Навіси для автобусних зупинок

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 10 банківських днів з дня отримання товару та підписання Сторонами видаткової накладної. У разі затримки бюджетного фінансування не з вини Замовника обставини ненадходження коштів з бюджету на реєстраційний рахунок Замовника для оплати товару за цим Договором, а також несвоєчасного їх перерахування органами державної казначейської служби, визнаються Сторонами обставиною, що має місце не з вини Замовника Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

07 листопада 2022 15:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Сабадаш Т.В.
#3279203349
Переможець 49 888,00
UAH
07 листопада 2022 15:18

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 січня 2023 09:43
Електронний підпис укладений
11 листопада 2022 10:27
Додаткова угода _ 1.PDF зміни до договору
11 листопада 2022 10:26
Повідомлення про рішення.PDF зміни до договору
11 листопада 2022 10:26
Підписаний контракт укладений
07 листопада 2022 15:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
11 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни договору (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 29
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 листопада 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 49 800,00
UAH